Toyota MR2 ZZW30 by KingSoft, 2zz + ROTREX |
Toyota MR2 ZZW30 by KingSoft, 2zz + ROTREX |
Sat, 25 Jul 2015 - 12:19
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz |
Toyota MR2 Roadster ZZ-W30 z 2005roku po lifcie
Silnik: 1.8VVTI o oznaczeniu 1zz-FED 143hp został wymieniony na również 1.8 o oznaczeniu 2zz-ge z Corolli TS 192hp - silnik seria - filtr oleju KN - wzmocnione łapy silnika - olej Motul 300V - bardzo wydajna chłodnica Mishimoto Układ dolotowy: - ITB z trąbkami w plenum - filtr panelowy Pipecross - wlot z dachu bezpośrednio na filtr Układ wydechowy: - custom kolektor wydechowy 4-1 każdy runner równy - dwa tłumiki MG Motorsport z dwoma czarnymi końcówkami czarnymi Układ napędowy: - skrzynia biegów C64 ze szperą - zmienione przełożenie główne z 3.9 na 4.59 oraz zmienione przełożenia od 2 do 6 na krótsze - koła przód 17x7+205/45/17 koła tył 17x9 było 245/40/17 obecnie jest 225/45/17 z tyłu rozstaw zmieniony na 5x100 Zawieszenie: - zestaw zawieszenie gwintowanego BC Racing z odwróconym amorem - zestaw stabilizatorów Whiteline - przebudowane zawieszenie, - regulowane wahacze HARD RACE - rozpórka tył org Układ hamulcowy: - seria + elektryczna pompka do tworzenia podciśnienia. Elektronika: - Stand Alone Link ECU G4+ Xtreme (jest po prostu genialny, ogrom możliwości i budowy całego systemu) - Zestaw wyświetlacz Race Technology Dash2 + logger DL1 Club - zewnętrzny wyłącznik prądu - uruchomiona Klima na G4+ - procedura startu - kontrola trakcji - lekki aku przeniesiony z tyłu do przodu - przeważnie jest na odwrót Środek: - obudowa wyświetlacza Dash2 w miejsce org zegarów - wspawane mocowanie na kubeł i dla pasów wg zał. J - zmodyfikowana ściana grodziowa z powodu wlot z dachu na ITB http://www.kingsoft.com.pl/galeria/www/toy...a/buda/wlot.jpg MOC: Tutaj walczyliśmyy o każdego konia w NA, przetestowaliśmy masę różnych rozwiązań związanych z dolotem i wydechem, zajęło to ponad 400 pomiarów na hamowni, podczas czego dla różnych długości runnerów ssących ustawiany był odpowiedni kąt VTI, wszystko zrobiliśmy dla seryjnych wałów oraz Pipercams stage1 i stage2. Stage2 dał fajne przyrosty oprócz góry, której zawsze brakowało lub robiąć ciut lepszą góre za dużo na dole i środkowym zakresie obrotów traciliśmy. Wykres mocy seryjnej 1zz-fed Najlepsza seria ze zmodyfikowanym kolektorem wydechowym i dolotem na seryjnym ECU Plany: Już są realizowane, kończymy składać silnik ze wzmocnionym środkiem i dokładamy Rotrexa, cały czas był plan turbo ale chwile pojeździłem NA i decyzja padła właśnie na Rotrexa. Dochodzi elektryczna przepustnica i większe wtryski oraz dyfuzor i lotka oraz "pół-klatka". Będziemy walczyć z trakcją więc zadbamy o docisk do podłoża. Będą większe hamulce z przodu i z tyłu z czterotłokami. Mam nadzieje, że dobrze to opisałem, najbliższe dwa tygodnie będziemy działać ostro przy budowie MR2 więc postaram się na bieżąco robić update'y Na razie szukam odpowiednich foteli które da radę zamontować na podłodze i nadawały się do jazdy "na co dzień"... -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 25 Jul 2015 - 12:19
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 25 Jul 2015 - 16:33
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Jaki koszt sprężarki ? może być pw.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Sat, 25 Jul 2015 - 17:37
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
hm nie chce mi się googlać i może kogoś jeszcze będzie to interesować, ale liczyłeś jakie obroty ma ta sprężara? bo to wygląda jakby ktoś połączył zimną strone turbiny z napędem pasowym co by mogło się wydawać debilnym pomysłem bo jak wiemy turbo się kręci z ogromnymi prędkościami aby miało swoją wydajność a tutaj? chyba że wtej szerokiej części napędowej jest jakaś sprytna przekładnia :>
|
|
|
Sat, 25 Jul 2015 - 17:50
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 |
Planetarna w przypadku Rotrexa.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
Sat, 25 Jul 2015 - 19:32
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz |
W moim przypadku max około 110 tys. Jest to proste do obliczenia, potrzebna jest średnica koła pasowego. Na stronie producenta są praktycznie wszystkie informacje podane. Ja zrobiłem sobie kalkulator w excelu dla wygody
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Sun, 26 Jul 2015 - 10:55
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
Projekt zapowiada się bardzo ciekawie Zdecydowanie kompresor będzie robił lepszą robotę niż turbo.
Który model Rotrexa został zastosowany? -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
Sun, 26 Jul 2015 - 12:07
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz |
Rotrex C30-84
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 11:08
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa |
Z kubła polecam Bimarco C.
Oczekuję dalszych postępów zgodnie z zapowiedziami -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 12:38
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
czekałem na ten opis
trochę tak mało tych koni w tym 2zz-cie wyszło, to jest na silniku czy kołach wykres? ps. jakbyście się z podłogą bawili to może jakieś grupowe ogarnąć - chętnie bym zamontował jak kosmicznych pieniędzy by nie kosztowało -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 14:33
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz |
czekałem na ten opis trochę tak mało tych koni w tym 2zz-cie wyszło, to jest na silniku czy kołach wykres? ps. jakbyście się z podłogą bawili to może jakieś grupowe ogarnąć - chętnie bym zamontował jak kosmicznych pieniędzy by nie kosztowało Wotjku czytaj dobrze na wykresie jest napisane WHP smile.gif I jest to jeden z lepszych wyników ale to i tak najlepszy, po modach tylko moment z dołu i w średnim zakresie mimo ITB, najlepiej nam wyszło 181whp po modach ale ze średnim momentem w całym zakresie. Na ST2 Pipercam najwięcej momentu z dołu i po 6500rpm później kupa. Albo taki silnik albo wałki nie ogarniają lepszego przepływu na górze - po logach wynika że to drugie wink.gif O co chodzi z podłogą? Testy LC: https://www.youtube.com/watch?v=FOSzN8RlgJE -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 14:46
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Wymiencie zawory. Seryjne lubia zgubic grzybek i zrobic mielonke w cylindrze.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 15:02
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A jaki jest sens robienia LC i walenia w wydech na kompresorze? Wystarczy zwykly REV limiter przy starcie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 15:03
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz |
Wymiencie zawory. Seryjne lubia zgubic grzybek i zrobic mielonke w cylindrze. Opisze silnik pod turbo/kompresor jak będzie już złożony, mamy założone Ferrea Motorsport z sodem -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 15:05
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz |
A jaki jest sens robienia LC i walenia w wydech na kompresorze? Wystarczy zwykly REV limiter przy starcie. Ten LC był na NA i chodzi ogólnie o procedurę startu i kontrole trakcji w dobrej synchronizacji Poza tym efekt jest fajny -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 17:15
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
A kręciliście walkami ?? Bo to az dziwne aby walki st2 dawaly na dole.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 18:51
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz |
W 2zz zmieniasz zmienna faze o 43stopnie na ssącym poza tym tak jak wcześniej napisałem robiliśmy testy z różnymi długościami runnerów ssących co robi ogromną różnice, dla odpowiedniego wałka długości runnera i ustawienia fazy możesz zdziałać dużo - zajęło to ponad 400pomairów.
Postaram się odnaleźć wykresy to wrzuce. -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 19:46
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 24 February 2013 |
Fajny gokart, widziany na żywo, robiony z głową i pomysłem. Ciekaw jestem efektu końcowego, bo to fajny projekt na tor
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 21:54
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
docisk od dołu (jakieś dyfuzory itp). miałem na myśli pisząc "podłoga"
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Mon, 27 Jul 2015 - 22:21
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz |
docisk od dołu (jakieś dyfuzory itp). miałem na myśli pisząc "podłoga" Niebawem zobaczysz tylnia lota nad osią zrobi robotę... -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Tue, 28 Jul 2015 - 00:14
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ |
W jakim celu jest budowane to auto?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 04:24 |