![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Konin ![]() |
Cześć Panowie, oświeżam temat, bo jest to chyba najświeższy wątek na forum dotyczacy uszczelek pod głowicę, a mnianowicie...
Sprawa dotyczy silników m42/m44 bmw i uszczelki doprężającej o grubości około 0,5 mm (planowane CR 12:1), seryjna uszczelka to kompozyt 1,74mm z okuciami przy tulejach. Czy są jakieś rozsądne sposoby dorobienia takiej uszczelki, bez zamawiania jej zagranicą? Po rozmowach z warsztatami dorabiającymi uszczelki w polsce, jedyna bliska propozycja jaką dostałem to 0,8 mm z kompozytu również z okuciami. Po zaproponowaniu uszczelki miedzianej panowie odradzili ze względu na brak uszczelnienia wody i oleju. Prawda to? Co z dorobieniem uszczelki stalowej? Made in Poland coś wspomina, że dorabia, ale czy od zera czy tylko dorabia jedną warstwę z gotowych już uszczelek MLS? Dzięki za popdowiedzi |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:36 |