![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Podlaczam sie pod pytanie wyzej. Mi bardziej chodzi czy jest sens wrzucac jakis stozek z odgrodzeniem do s16. Planowane 170-180km z nadzieja na wincyj:)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Ja natomiast wtrące sie z czyms innym. Jakie rozwiazanie filtra do itb jest najlepsze? Albo inaczej, jaka jest roznica przy zastosowaniu pojedynczych "skarpetek" na trabki a jednego duzego filtra np. Od ITG. Slyszalem ze te skarpetki nie wplywaja dobrze na parametry silnika( moc, moment) Czy to prawda?
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
najtanszy sposob to sprawdzenie podcisnienia ze skarpetka i bez przy WOT. jak auto tylko na tor to moze zalozylbym skarpetki czy siatki, jak na ulice to albo filtr panelowy albo rzezbic airboxa
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Porszak rzeźbić airboxa takiego jak robi simota ? W sensie jakiś dobry dolot do niego zrobić ?
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
To raczej odpowiedz do mnie. Auto ma byc do wszystkiego- tor, ulica, czasem jazda po bulki. Jak juz bedzie jezdzilo to przebieg roczny nie wiekszy niz 5tys. Generalnie nawet nie chodzi mi o zdolnosc do wylapywania zanieczyszczen tylko wplyw poszczegolnych rozwiazan na moc albo jej brak. No i o prostote konstrukcji bo jednak skarpety to duzo tansze i wymagajace mniejszej ilosci miejsca rozwiazanie
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
w takim wypadku zdecydowalbym sie na airboxa, z tym ze policzyc go nie jest prosto. ja np objetoc swojego "skopiowalem" wypelniajac nim cale dostepne miejsce.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Wlasnie- nie bralem pod uwage airboxa bo nawet nie umiem go policzyc wiec pewnie zamiast cos dac to by jeszcze zabral
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Odpowiem sobie sam.
Założyłem wydech 2,5" na środkowym tłumiku przelotowym i końcowym komorowym + decat i do tego zdecydowałem się na simotę carbon. Pod koniec miesiąca się umówiłem w Dynosofcie na pomiar, zobaczymy czy się chociaż zbliżyłem do serii względem ostatnich kresek. Dupohamownia mówi, że jest lepiej i auto żwawiej reaguje w każdym zakresie obrotów. Walory dźwiękowe, zdecydowanie na plus ![]() Potestował ktoś finalnie ten dolot Simoty? Zastanawiam się nad zestawem do RC bo można go kupić w miarę rozsądnych pieniądzach. Alternatywą z gotowych produktów jest K&N Typhoon, który jest przeszło dwa razy droższy. Nie bardzo wiem na co się zdecydować bo seryjny dolotowy układ w RC do najprostszych nie należy... siedzi tam elektryczna pompa powietrza i nie chciałbym pogorszyć parametrów silnika ![]() Simota: ![]() ![]() ![]() K&N: ![]() ![]() ![]() seria: ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 18:18 |