![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
o ograniczenie przekroju
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Przepustnice o ktorych mowie rzeczywiscie maja wewnatrz ograniczenie przekroju przy wylocie do glowicy, ale stosujac oryginalne motocyklowe polaczenia gumowe przepustnic z glowica chyba to niwelujemy. A moze sie myle...
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Wałek i przepustnica to ograniczenie przekroju.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Chyba nie do konca wiem o co Wam chodzi:)
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Chodzi o to że w świetle kanału znajduje się przepustnica, która ogranicza przepływ również w pozycji otwartej, dlatego powinieneś zastosować przepustnice o nieco większej średnicy niż by to wynikało z powierzchni kanału dolotowego.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
No tak, racja. Dzieki za wyjasnienie. Raczej napewno beda przepustnice 42mm od R1 02-03r. To juz wystarczy nawet do 240km
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
No tak, racja. Dzieki za wyjasnienie. Raczej napewno beda przepustnice 42mm od R1 02-03r. To juz wystarczy nawet do 240km Słabo to widzę ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
GrzesiekK ja oczywiscie do takich mocy dojsc nie zamierzam, ale w Anglii na tych przepustnicach i oczywiscie innych modach jak walki wydech doprezenie uzyskuja blisko 240 koni. Ja chcialbym kiedys dobic do 200 i to mi w zupelnosci wystarczy
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
GrzesiekK ja oczywiscie do takich mocy dojsc nie zamierzam, ale w Anglii na tych przepustnicach i oczywiscie innych modach jak walki wydech doprezenie uzyskuja blisko 240 koni. Ja chcialbym kiedys dobic do 200 i to mi w zupelnosci wystarczy W Anglii to ..... może nie będę kończył wywodu ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
W kazdym razie, jezeli bedzie jakas poprawa to i tak bedzie dobrze bo to bedzie baaardzo low budget:)
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
W kazdym razie, jezeli bedzie jakas poprawa to i tak bedzie dobrze bo to bedzie baaardzo low budget:) Na pewno jeśli zrobisz ITB jak należy, będzie odpowiedniej długości kanał na dany zakres RPM silnika pod wałki jakie posiadasz będzie dużo lepiej jak na seryjnym ssaku i przepustnicy. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Sprobowac zawsze mozna, kupilem zapasowy kolektor ssacy i na nim bede dlubal, jezeli nie wyjdzie to mozna wrocic do serii. Przepustnice kompletne od r1 dorwalem za 100zl
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Jak masz czas i ochotę to możesz się bawić do woli. Jeżeli dobrze to zainstalujesz to będziesz miał kilka dodatkowych KM i Nm.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Czas jest, ochota na zrobienie czegos samemu rowniez. Kolektor ssacy mam juz praktycznie gotowy
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Jaka długość od zaworu do końca trąby?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
MIP w tej chwili dlugosc od zaworu do motylka to ok 20cm, do konca przepustnicy 28cm, do tego bede dorabial odpowiednia dlugosc trabek. Jaka powinna byc calkowita dlugosc dla walka 270 i max moc przy 6,5k obr?
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Twoje wałki są odpowiednie do mocy przy 6,5kRPM natomiast długość to powinieneś spróbować 30 cm. Tak w ogóle to wałki nie mają takiego wpływu na charakterystykę jak dolot i wydech. Jeżeli tymi trąbkami celujesz w 6,5kRPM z seryjnym kolektorem wydechowym (baran z RFS?) to będziesz miał sporo momentu.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Kolektor wydechowy seryjny z gti6 (rfs), dalej wydech przelot 2,37". Jezeli 30 cm to bede musial dorobic bardzo krotkie trabki, ale to dobrze bo miejsca pod maska bedzie nie za wiele
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dobre trąbki mają być krótkie i tłuste.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Potestował ktoś finalnie ten dolot Simoty?
Zastanawiam się nad zestawem do RC bo można go kupić w miarę rozsądnych pieniądzach. Alternatywą z gotowych produktów jest K&N Typhoon, który jest przeszło dwa razy droższy. Nie bardzo wiem na co się zdecydować bo seryjny dolotowy układ w RC do najprostszych nie należy... siedzi tam elektryczna pompa powietrza i nie chciałbym pogorszyć parametrów silnika ![]() Simota: ![]() ![]() ![]() K&N: ![]() ![]() ![]() seria: ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 16:19 |