![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU ![]() |
c2 vts nie jedzie. Cooper daj spokój, nie spełnia wymogu "mega tani w utrzymaniu". Swift ok, ale osiągi to raczej trzecia liga hh. Żadne z tych aut nie da megaradości, bo są za słabe. Ja szukałbym Ibizy 6l 1.8T. Zupełnie inne doznania, zwłaszcza po zaczipowaniu. Ew Fiesta 2.0 ST.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
1.8T to niezła propozycja, potencjał jest, przyjazny LPG, w utrzymaniu w miarę tani, tylko ta pojemność duża
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
chodzi glownie o luki a nie o prosta. ma byc fajna pozycja za kiera, troche lezaca, nie jak w fabi jak na krzesle. auto ma miec super uklad kierowniczy i fajnie na lukach rzucac dupka po odpuszczeniu gazu. to sie liczy glownie. a do 140km/h dobrze zeby przyspieszalo ponizej 20s i starczy.
tak patrze na civicy 2.0 160konne w gazie z 2006r tez sa w fajnej cenie. warte to cos? albo mazda 2 1,5 103km. lekkie i 103 km i fajny zawias. turbo autom podziekuje za kosztowne sa. i nie lubie turbo aut. mialem i wiecej w to nie wejde. 1sekundowa zwloka a potem gubienie trakcji mnei nie rusza. zostawiam to dzieciom ktore lubia kopniecie w plecy. http://www.zeperfs.com/en/match2667-1655-1240-4832.htm a porownujac czasy na torze suzuki sporta: http://www.zeperfs.com/en/fiche1655-suzuki-swift-sport.htm i citroena c2 vts : http://www.zeperfs.com/en/fiche1240-citroen-c2-vts.htm widze ze ten drugi jest wrecz szybszy. toz to szok. nono. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
W przyszłym tygodniu będę sprzedawał doinwestowanego sporta, budżet ciut większy ale auto gotowe do jazdy przez najbliższy sezon i przede wszystkim daje mega radochę z jazdy.
-------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
@piwo, zastanawiam się czy masz pojęcie o czym piszesz
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
(...) turbo autom podziekuje za kosztowne sa. i nie lubie turbo aut. mialem i wiecej w to nie wejde. 1sekundowa zwloka a potem gubienie trakcji mnei nie rusza. zostawiam to dzieciom ktore lubia kopniecie w plecy. Rozumiem że masz kiepskie doświadczenia, ale 1.8T z K03, czy K03s to inna bajka. W serii to jest takie TDI na benzynę/LPG. Maksymalny moment płasko jak stół w zakresie 1750-4600/1950-5000 (odpowiednio 150KM i 180KM obydwa z K03s, AUM i AUQ). Moim zdaniem powinieneś się taką Ibizą przejechać, a być może zmienisz zdanie. Tylko nie porównuj Golfa/Leona/Octavii, bo one nie posiadają tych wszystkich innych cech o których mówiłeś. Więc z seryjnych 1.8T pozostaje Ci praktycznie tylko Ibiza. EDIT: I żeby mi nikt nie punktował, tak wiem że ani AUM ani AUQ nie występowały w Ibizie. -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
patrze na ceny ibiz nie sa zle. ok bede bral pod uwage. tak samo jak peugota 207 rc z turbina. zobaczymy jak tym sie jezdiz. w pezocie siedzonka wygladaj super. szkoda ze czasy na torach ibizy i pzota sa praktycznie takie same jak malego citroena mimo duzo mocniejszych silnikow (duzo drozsza eksploatacja).
http://www.zeperfs.com/en/match1240-1366-1294.htm tor serres: citroen c2 1m41s45 peugeot 207rc 1m39s60 seat ibiza fr 1m42s35 chyba juz lepszy pezot od ibizy bo ceny ponziej 20tys a jakos to widac lepiej idzie. tylko ten silnik bmw z mini czy az taki straszny? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Właśnie koszta napraw tego silnika są nieporównywalnie wyższe niż 1.8T niestety. Chociaż 1.8T też ma pewne niuanse (np. napinacz łańcuszka wałków który kosztuje chore pieniądze), ale ogólnie jest tani i naprawdę raczej pancerny/bezproblemowy. No i z LPG działa naprawdę bezproblemowo, czego o tym BMW/PSA powiedzieć nie sposób (działać działa, ale wymaga znacznie większej finezji przy strojeniu).
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
A w tym RC to nie jest ten silnik 1.6 robiony z BMW z mocno bolącym rozrządem?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Ze świadomością nie podawałem 1.8t tylko tjeta ( bo niby koszta się liczą) . Bo np moje 1.8t paliło 11 lpg jak żona jeździła , a w moim wykonaniu na szybkiej trasie wynik na kompie oscylował powyżej 20 , w rzeczywistości oczywiście troszkę więcej . Tyle że to nie lekka ibiza , a passat był . Napinacz do wałków kosztował mnie niecałe 500 zł w mojej wersji , był wymieniony profilaktycznie po 220tyś .
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No to nie wiem jak Ty jeździłeś. Mi Golf IV 1.8T+++ (>300KM) palił po Warszawie 15l benzyny góra (i to już raczej wściekając się), normą było 12-13l. Na trasie zgoda - nigdy niżej 10l nie zszedłem. Najwyższe spalanie z pełnego zbiornika to 28l/100km - ale to była jazda z nogą w podłodze od świateł do świateł + wyścigi nocne.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Nie no mój dobijał może do 200km . 20+ to oczywiście gaz w podłodze (do pracy 42 km w jedną stronę , a zawsze człowiek spóźniony
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Może to kwestia regulacji LPG, ale u mnie jazda dynamiczna niemiecką autostradą objawiała się spalaniem rzędu 12-15l benzyny. Z resztą spalanie w wariancie "wszystko co można z K03s" niewiele się różniło od wariantu 300KM, może ja po prostu za rzadko korzystałem z pełnej mocy?
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
106 S16 i wymienione zębatki 5-go biegu na dłuższe - robi sie to na aucie.
Silnik pancerny , może być nawet zasilany z miksera i sie nie zepsuje. Bardzo prostymi modami robi się z niego 140 KM. Auto tak proste że na obecne czasy nawet kowal go naprawi a w silniku ani jednej części którą można określić mianem "dramat". A przyjemność z jazdy jest... Taki silnik w 205 - katowanie po autostradzie 140-200 - średnia 10 LPG. Miałem też kiedyś Peugeota 1.4 XSi 100KM i super autko. Wcale nie głośne, szybko szło do 200, średnie żuzycie paliwa przy wcale nie powolnej jezdzie 9-10/100. Waliłem delegacje jedna za drugą nigdy się nic nie zepsuło przez 3 lata. A auto za 2000zł. Sąsiad ma też Audi A3 1.8T do którego wgrałem program + wydech na 195KM - auto zapodaje baaardzo miło a sąsiad jeżdzi tym nonstop w trasy predkości 140-160km/h i średnie spalanie poniżej 10LPG. Po zrobieniu poli w przednim zawiasie nawet sie to prowadzi. ALe ilość rzeczy która sie w tym aucie zepsuła, ile to kosztowało i jak to sąsiada wkuuur.... bo zawsze w trasie przechodzi wszelkie pojęcie. Ilość wężyków na silniku również. A kupił bardzo zadbany egzemplarz ze stosunkowo niewielkim przebiegiem i za stosunkowo wysoką kasę. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ale w c2 ten sam silnik co w peugocie. tyle ze buda 8 lat mlodsza przez co mniej rdzy i ogolnie auto w lepszym stanie.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 January 2014 Skąd: WML ![]() |
Nie jestem obiektywny ale focus1 st moze być niezły.
Ceny fajnych egzemplarzy to max 15k Hebel w serii ok Zawias zawsze można poprawić, hebel na bbk za psie pieniadze tez, choc jak dla mnie nawet seria z ropciem jeździ fajnie po winklach 6 biegów Raczej w serii dosc ladnie wyposażone, mozna trafić ze stołkiem recaro Z wad Dupiaty bo slaby ponoc getrag i z zestopniowaniem raczej na autostradę. Mozna zastąpić mtxem Min 11 lat na karku Gaz nie wiem jak znosi 170hp dosc mulowate (getrag) Rdza w zapuszczonych egzemplarzach zabija Imrc jest upierdliwe ale mozna odciac/poprawic. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Focus 1 ST gaz znosi nieźle, pod warunkiem odpowiedniego dobrania komponentów (ale to raczej norma).
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
młodsza cięższa inne zestrojenie podwozia, inna elektronika i jej więcej - głupie awarie nie są jej obce co prawda nei wykluczają z jazdy ale irytują. Ale fakt - da sie kupić w miare tanio.
Peugeoty, Citroeny to nie Mazdy, Ople i spółka - nie rdzewieją tak szybko chyba że mocno walone albo powodziówki to wtedy nie ma przebacz. Niedawno bratu sprzedałem 306 ST z 1994 roku - zero rdzy auto nadal cieszy oko. Sam mam 205 z 1989 - zero rdzy. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Ja kupiłem ostatnio fajne Saxo VTS z 2003 roku - nie walone, zero rdzy, stan naprawdę idealny, z klimą. Na Bilsteinie B8 i sprężynach H&R, do tego wykres na 138 KM. Zapłaciłem za to 11k, wiec poniżej Twojego budżetu. Jakbyś wrzucił dłuższe przełożenie 5 biegu to może i w dojazdach ekspresówką dałoby radę. Wiem, że rocznikiem się nie łapie, ale przemyśl to. Banan na twarzy gwarantowany
![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 22:03 |