![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 August 2009 Skąd: Łapy / Białystok ![]() |
O co chodzi z modelami Launch X431? Mianowicie mamy wersję pro ale niebieską i czarną oraz wersję pad, co z tych najlepiej działa albo czym to się różni bo nie mogę znaleźć konkretów.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 May 2014 ![]() |
Jednym słowem co jest do wszystkiego to jest do niczego
A co do testera aut francuskich to : Citroen Peugeot to tylko DIAGBOX badz do starszych to wystarczy LEXIA zestaw za 400 PLN potrafi bardzo duzo Do Renault to CLIP koszt cos 650 PLN Za tak smieszne pieniadze obskakujemy wszystko w tych autach |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jednym słowem co jest do wszystkiego to jest do niczego A co do testera aut francuskich to : Citroen Peugeot to tylko DIAGBOX badz do starszych to wystarczy LEXIA zestaw za 400 PLN potrafi bardzo duzo Do Renault to CLIP koszt cos 650 PLN Za tak smieszne pieniadze obskakujemy wszystko w tych autach Uważam podobnie - do VAGów VCDS, do Mercedes Star Diagnoza... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Ogólnie, ten AutoCom allegrowy całkiem ładnie sobie radzi z większością aut. Za tą cenę ciężko coś lepszego wyszarpać IMO. KTS 200 fajny poręczny, ale koszta już duże. Też uważam, że do konkretnych marek konkretne testery radzą sobie lepiej zdecydowanie
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
a czym ruszyć jaguara? jest na to jakaś tania opcja? na przykład odpowiednik kombinacji kkl + multiecuscan do fiata...
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 May 2014 ![]() |
Jaguar ten starszy powinien pójść tym co dobrze gryzie forda te nowsze to powstaja przy współpracy forda i psa
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
x-type 2001 rok 3.0 v6, jakiś problem jest z wypadaniem zapłonów bo nierówno pracuje i cholera wie o co chodzi, a kts robi to tylko po obd. znalazłem jakiś program do forda ale się okazało, że mocno ograniczony i mam zagwozdkę czym to ruszyć :/
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakto czym? VCMem + softem dla Jaguara.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Odkopię temat żeby nie zakładać nowego.
Ma ktoś lub miał takiego launcha? https://ibb.co/V2fdzbn Jakies opinie? Warto? Czy nie? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Z launchem to jest tak, że ten prosto z Chin często zrobi więcej niż taki z oficjalnej dystrybucji. Po prostu pewne rzeczy nie są legalne i są zablokowane w testerach oficjalnie sprzedawanych w UE. No ale ten chiński nie ma żadnej gwarancji. Zakres wsparcia też w przypadku Launcha jest raczej iluzoryczny.
Autel to produkt stworzony przez gości, którzy odeszli z Launcha i zaczęli swoje. Stąd wyjściowo był niemal kopią, teraz się różni z każdą generacją bardziej. Texa ma spoko testery do wszystkiego, co niekoniecznie jest osobówką. Za to porabane warunki licencji i czasem sami nie wiedzą co do czego trzeba dokupić. Uwielbiam ich stacje klimy, nie lubię diagnostyk. No ale mają ofertę do wszystkiego co się rusza. Miło mi się współpracowało z Guttmannem, wygrywali przede wszystkim zakresem wsparcia technicznego, obejmującego nie tylko diagnostykę. Nie mam doświadczeń z Boschem. O ile wiem daje radę, ale kosztuje. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 12:22 |