![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Wiedziałem już trochę tych VPekow jeszcze stronę wcześniej napisałem wtryski na sprawdzenie to podstawa. Tym bardziej wtryski FB nie wiadomo kto i jak zrobił. Jestem pewien ze maja nalatane w hu..j km. Wyobraź sobie ze iglica w wtryskiwaczu robię tysiące ruchów w ciągu dnia
Na bank wtryski ci leje dla tego tłok wypaliło. A jak nie leju to na pewno mgiełka jest już inna niż powinna być. Jesteś uparty jak baran. Pytasz rady to ci radzą a ty dalej swoje logi, srogi, wtryski guwno i tyle!! -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
za to ty jesteś wszystko wiedzący.....a nie zrobiłeś logów jednego z ważniejszych parametrów ![]() Powodzenia w poszukiwaniu mocy ![]() Nigdzie nie powiedzialem ze jestem wszystko wiedzacy. Ktorego logu nie zrobilem twoim zdaniem? Co do samego slupka powtarzam - nie widziales wiec milcz. Tak sie sklada ze nie kupilem go od handlarza ani na szrocie z angola. Znam jego historie, przebieg, wlasciciela i chocby w kwestii osprzetu kompletnego silnika moglem go ocenic. Fiodor, nigdzie nie podważam ani nie neguję kwestii wtrysków. Do sprawy chce podejsc kompleksowo a potem weryfikowac. Z wtryskami jest ten problem ze musze unieruchomic auto na kilka dni a w tej chwili to niemozliwe. Sprawdze je na 100%, kwestia gdzie bo dla mnie liczy sie czas calej operacji. Btw, fb 230 sa jeszcze w sprzedazy? Jesli sie okaze ze trzeba wymienic koncowki wolalbym obejsc sie bez korekt mapy ktore raczej beda konieczne gdy zmienie na 216 czy 240. Turbina jest ta sama caly czas. -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Tue, 03 August 2010 Skąd: Yanki ![]() |
"Btw, fb 230 sa jeszcze w sprzedazy? Jesli sie okaze ze trzeba wymienic koncowki wolalbym obejsc sie bez korekt mapy ktore raczej beda konieczne gdy zmienie na 216 czy 240"
Jak zmienisz wstryski na inne gdy Twoje beda na smietnik to stukniesz dawke nastawnikiem na pompie i to bedzie cala Twoja korekta programu.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
"Btw, fb 230 sa jeszcze w sprzedazy? Jesli sie okaze ze trzeba wymienic koncowki wolalbym obejsc sie bez korekt mapy ktore raczej beda konieczne gdy zmienie na 216 czy 240" Jak zmienisz wstryski na inne gdy Twoje beda na smietnik to stukniesz dawke nastawnikiem na pompie i to bedzie cala Twoja korekta programu.. ![]() To taki "amerykański" tuning ![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Cowboy i Fiodor maja racje wtryski do sprawdzenia, wierzyc mi sie nie chce zeby w Nadarzynie mowili ze takich wtryskow nie obsluguja
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Tue, 03 August 2010 Skąd: Yanki ![]() |
Cowboy i Fiodor maja racje wtryski do sprawdzenia, wierzyc mi sie nie chce zeby w Nadarzynie mowili ze takich wtryskow nie obsluguja ![]() ![]() Chyba taki asior, ze opisie sterownika w logach jest MRmotors:) co wy chcecie tam zmieniac w programie po wymianie wtryskow? Bogdan w nadarzynie robi chyba prawie wszystkie wtryski. A takie od starego vp.... Pewnie musiales zle zadac pytanie;) |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
potwierdzam, że nie chcą robić w Diesel System Fratelli Bosio bo to sa smietniki, jak na 4 nowe koncówki czasem 2 nadawały sie do wyrzucenia
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
no i cowboy wyjaśnił sprawę
![]() Panowie, w temacie korekty programu to na bank trzeba by ją robić po zmianie końcówek, kwestia bezdyskusyjna i nawet nie ma co rozważać. Co do samej mapy to szału nie robi, bo kiedyś inaczej się pisało te programy, co nie zmienia faktu że przy w pełni sprawnym osprzęcie powinno to jechać względnie dobrze. Jeśli chodzi o pompę, racja może być już zmęczona bo nakulała 290 000km - sprawdzenie wtrysków da nam pogląd również na tą sprawę tak sądzę. W temacie bloku ehh.. Nie lubie się tłumaczyć. Może wystarczy stwierdzenie że ostatnie 7 lat stał w garażu? -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zwykle wtryski 70% przyczyną niemocy, pompa 30%
jesli tu jest fratelli to daje 90% szans ze są juz zyzyte albo cisnienia spadły lub były w ogole niewyregulowane 2 stopien otwarcia, przerabiany temat dziesiątki razy -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Stawiam na wtryski. Jak nie chcesz unieruchomić auta to kup sobie jakieś używki z sdi lub tdi 90 i będziesz miał auto jeżdżące, bo znając życie pewnie trzeba będzie je wymienić w najlepszym wypadku zreanimować co może chwilkę potrwać i będziesz znowu płakał. Już dawno fiodor pisał żeby sprawdzić praktycznie najważniejszy element układanki do dzisiaj pewnie cieszył byś się ze sprawnego auta. Z całej układanki tylko ten element nie jest oryginalny tylko zamiennik.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
Mam wtryski z AGR nawet.. Ale jakos sie obawiam jazdy na nich - nizsze cisnienie pracy i duzo mniejsze, szkod to nie wywola?
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
mniejsze wtryski nigdy nie zrobią szkody w dieslu
![]() cisnienie wtrysku pilotującego nie ma wiekszego znaczenia, ile razy to mozna pisac w kółko ?! przecież dawka zasadnicza jest identycznie przy 300 barach -------------------- |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
Co do samej mapy to szału nie robi, bo kiedyś inaczej się pisało te programy, w sensie ze jak? inne zasady czy co? to ze nie widzisz doładowania to nie znaczy ze jest źle wysterowany soft względem turbo, masz wskaźnik to wiesz ze jest ok? -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 01:34 |