![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
logi wygladają OK, a skoro moc mała a przebieg krzywych mocno odbiega od tego co było wysyłaj wtryski do cowboy'a
według mnie tam leży choroba braku mocy -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
A przeplywka nie wskazuje za malo z dolu i z gory? Patrzac na wykres i logi to jak przeplywka daje ok 1000 to wtedy moc i moment pokrywaja sie ze starym wykresem czyli ok 3000obr/min..
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Wg mnie przepływka kaput. skoro masz doładowanie 2600 to znaczy że MAF powinien pokazać przynajmniej 1200 a pokazuje 930. Ewentualnie masz gdzieś nieszczelność na połączeniu MAF - turbo
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja bym nie dramatyzował, to turbo przy takim ciśnieniu (większym niż 2601, to jedynie limit diagnostyczny) jedynie grzeje powietrze.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
No dobrze ale czy nie powinno pokazać więcej? bo 930 z MAF odpowiada w tym przypadku 1962 mbar
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Tue, 06 January 2004 Skąd: Otwock ![]() |
Ja bym nie dramatyzował, to turbo przy takim ciśnieniu (większym niż 2601, to jedynie limit diagnostyczny) jedynie grzeje powietrze. tak naprawde nie wiadomo ile laduje ... ![]() No dobrze ale czy nie powinno pokazać więcej? bo 930 z MAF odpowiada w tym przypadku 1962 mbar przeplyw troche niski jak na takie doładowanie ... ale dawki nie tnie -------------------- TDI chiped by me ...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dokładnie - dawki nie tnie, doładowanie kosmicznie za wysokie i IMHO to jest główny problem tego auta, poza wtryskami/pompą.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
Tu sie zgodze, ze z odczytem doladowania mamy klops. Choc przypuszczam ze nie jest to dramatyczne przekroczenie gdyz na wskazniku doladowania caly czas trzyma stabilne ok 1.6b. Z przeplywka mialem problem jakis czas temu, czyscilem ja ale wlasnie sie obawiam o jej sprawnosc.. musze zajrzec w logi na brudnym mafie jak dawki wygladaly bo wtedy to wogole nie jechalo..
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, nie prościej wrzucić na próbę dobrą przepływkę i sprawdzić, a nie tak kombinować?
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale co chcesz sprawdzać? Przecież jest log w którym widać, że nawet takie wskazanie w niczym osiągom nie szkodzi (dawka nie jest obcinana)?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
To jest fakt, dawka nie jest cięta co nie zmienia faktu, że przepływomierz pokazuje nieprawdę.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Tue, 03 August 2010 Skąd: Yanki ![]() |
Zibi chyba nie rozumie, ze przeplywomierz sprawdza sie w 8 grupie pomiarowej..i jak tjwasiak zauwazyl, ze wszystko z nim jest w porzadku.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Zeswapowałem blok na AGR (do bloku przyczepić się nie można, niski przebieg, świetny stan). Tjaaaa, nówka sztuka ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
Tjaaaa, nówka sztuka ![]() Nie widzialem zebys czaił sie gdzieś w krzakach jak taszczyłem blok wiec moze sie nie wypowiadaj.. -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
panowie
nie wlejesz paliwa, nie spalisz, nie wytworzysz spalin, nie napędzisz turbiny, nie zassiesz powietrze....to skąd ta przepływka ma widzieć parametr ? Stawiam 0.7 Jack'a Daniels'a że sama przeływka nic nie da. Zacznij od układu paliwowego -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Nie widzialem zebys czaił sie gdzieś w krzakach jak taszczyłem blok wiec moze sie nie wypowiadaj.. Poprostu śmieszą mnie takie akcje Szukanie problemu w aucie które było modyfikowane z 8 lat temu. Czego oczekiwałes, że z upływem czasu i najeżdzonych kilometrów w wysilonym silniku, mocy ci przybędzie ?? Albo zostanie na tym samym poziomie ? Auto od modyfikacji miało X właścicieli i każdy dawał mu w pape aż silnik sie posrał. To myślisz ze osprzęt silnika się nie zużył ? Do tego jak czytam o świeżych AGRach ALH itp. itd z rynku wtórnego to mi się uśmiech na twarzy maluje ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
Powtarzam, w D byłeś, G widziałeś. Jeśli nie masz nic mądrego w temacie do powiedzenia to zamilknij.
W temacie niższej mocy po to sprawdzam i pytam żeby móc zdiagnozować przyczynę niewydolności i ją wyeliminować. -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
za to ty jesteś wszystko wiedzący.....a nie zrobiłeś logów jednego z ważniejszych parametrów
![]() Powodzenia w poszukiwaniu mocy ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
panowie nie wlejesz paliwa, nie spalisz, nie wytworzysz spalin, nie napędzisz turbiny, nie zassiesz powietrze....to skąd ta przepływka ma widzieć parametr ? Stawiam 0.7 Jack'a Daniels'a że sama przeływka nic nie da. Zacznij od układu paliwowego Wszystko się zgadzam, ale nie w tym przypadku. Tu ciśnienie jest, przecież do 4500 RPM 2601 mbar w logu stoi (a realnie więcej, MAP 3 bar, limit diagnostyczny nie ruszony w sofcie) - tyle tylko że w przypadku tak małego turba takie ciśnienie to tylko i wyłącznie rozrzedzone gorące powietrze. Oczywiście że przepływomierz nie stanowi problemu, bo to w logach widać. -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
zegar tez pokazuje 1,6 bara wiec tuner tyle dał doładowania...teraz pytanie jakie jest turbo a na jakim było strojone?
-------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 01:34 |