![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 25 September 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Padają odniesienia do M5, a mnie strasznie ciekawi inne - do Twojego 'konkurencyjnego' projektu sprzed chwili. Zbudowałeś dwa takie same, podobne parametrowo wozy, a pewnie zupełnie inne charakterem. Mówię o szarym E39 z 3-litrowym M50T. Czy mógłbyś porównać te auta jeśli chodzi o osiągi i dupoodczucia? Wybór budy nie wskazuje ciśnienia na ultra performance, więc jak ocenisz ich użyteczność na co dzień? Która koncepcja daje więcej frajdy, która lepiej sprawdzi się jako daily (trzeba tu chyba przemilczeć kwestię spalania M62
![]() ![]() Wykres auta, o którym piszę: ![]() -------------------- 'Impossible' is just a big word thrown around by small men.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Porównując dwa projekty to M50 turbo wydaje się urywać łeb ze względu na szybko narastający moment. Obydwa samochody sprawdzają się jako daily, jednak na co dzień wolałbym automat pomimo większych strat w przeniesieniu napędu.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Jeśli te kreski są miarodajne to porównywać można, ale z e60 m5 ![]() Hmmm 286ps jedzie jak 400ps, ciekawa teoria ![]() Projekt zajefajny, niskie doładowanie, a przyrost konkretny, czekam na pomiary, bo może być naprawdę szybko! |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Coś nowego w temacie? Jakieś czasy albo filmik?
![]() -------------------- JZA80
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:55 |