![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
A ja zapytam z innej beczki. Jakie przeznaczenie auta?
-------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Przeznaczenie rozrywkowo-zlotowo-ćwiartkowe z tego co mi wiadomo.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Przeznaczenie rozrywkowo-zlotowo-ćwiartkowe z tego co mi wiadomo. No to jeszcze jest sens. Bo na ulice 300KM w mniej niż tonie z brakiem możliwości upchnięcia dużego hamulca to byłby strach. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Na ulicę w lekkim aucie właśnie nie trzeba niewiadomo jak wielkiego hebla
![]() Bardzo fajny, niepozorny popierdzielacz. Strasznie musi karcić nieświadomych ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Na ulicę w lekkim aucie właśnie nie trzeba niewiadomo jak wielkiego hebla ![]() Bardzo fajny, niepozorny popierdzielacz. Strasznie musi karcić nieświadomych ![]() Nie wiadomo jak wielkiego nie, ale duży by się przydał. A nie wyobrażam sobie CC na piętnastkach. To oczywiście tylko moje zdanie (chyba się zestarzałem), ale Golfem 4 1200 ponad kg wagi się ciężko po mieście wariuje. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Wypróbowane ostatnio, przy okazji strugania hebla do auta Klienta - 280x26 z 4-o tłoczkowym zaciskiem wchodzi w niektóre 14"
![]() Hebel tej wielkości(nawet deko mniejszy) był seryjnie w Audi S2, więc cieniaska zatrzyma z pewnością ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Tue, 17 December 2013 Skąd: wawer ![]() |
Roznica w mocy bierze sie z tego ze do w miare poprawnego pomiaru bez usligzu kol trzeba bylo wsadzic do srodka 4 osoby:) Wentylator spal. EMU posiada funkcje kontroli trakcji. Co do przelaczania map, nie sprecyzowalem. Pierwsza mapa 1bar, druga 1,4 bar Trzeci wykres na jakim doladowaniu ?? CYTAT(w0wacik @ Tue, 17 Mar 2015 - 13:15) * No to jeszcze jest sens. Bo na ulice 300KM w mniej niż tonie z brakiem możliwości upchnięcia dużego hamulca to byłby strach. Powiem ci ze mam u siebie w seicento 257mm tarczez przodu i hamulce mam bardzo dobre. Ja mam 15" i chyba tragedi nie ma : ![]() jeszcze troche w dół i bedzie dobrze ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Na hamulce 257mm bez problemu wchodzą też koła 14". Trzeci wykres 1.6 bar.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A ile hamowań z prędkości autostradowej "przyjmie" na klatę tarcza 257mm? Trzeba jednak rozróżnić możliwości przyspieszania 1.1 Fire a prawie 300KM "potwora"... Szczerze mówiąc to nawet w Punto I przy niespełna 120 wolnossących KM hamulce moim zdaniem nie pozwalały na zbyt wiele... A testowałem wiele różnych kombinacji, choć przyznaję że było to dawno temu. Być może coś takiego jak wentylowane 280mm z solidnym zaciskiem nadaje się do eksploatacji w takim samochodzie.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
A ile hamowań z prędkości autostradowej "przyjmie" na klatę tarcza 257mm? Trzeba jednak rozróżnić możliwości przyspieszania 1.1 Fire a prawie 300KM "potwora"... Szczerze mówiąc to nawet w Punto I przy niespełna 120 wolnossących KM hamulce moim zdaniem nie pozwalały na zbyt wiele... A testowałem wiele różnych kombinacji, choć przyznaję że było to dawno temu. Być może coś takiego jak wentylowane 280mm z solidnym zaciskiem nadaje się do eksploatacji w takim samochodzie. Mhm, cento waży z 700-750kg max z tym silnikiem. Oznacza to, że przykładowo 300 konne auto z masą 1300-1500kg powinno mieć tarcze z 360mm najmarniej. I teraz pokaż mi na forum któregokolwiek golfa lub civica z taką mocą i takimi tarczami. Spokojnie, do okazjonalnego latania po mieście 257 i 240 z tyłu daje radę - nie jeden civic z większą mocą i masą lata na podobnych rozmiarach. Na tor to mało, ale na jakieś nocne latanie wystarczy w zupełności. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Pinin, zwróć uwagę że ja i na temat Civic'ów też się już wypowiadałem. Niestety - jeśli do danego samochodu nie sposób zamontować dostatecznych hamulcy, to należy się zastanowić nad montowaniem piar****liardo konnego silnika.
Oczywiście - to jedynie moją opinia, szkoda tylko że w PL ciągle panuje moda - zawias byle niżej (nie zastanawiając się nad konsekwencjami), silnika jak najmocniejszy, a takie "drobnostki" jak brak progów czy podłogi, o hamulcach nie wspominając nikogo nie interesują... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Pinin, zwróć uwagę że ja i na temat Civic'ów też się już wypowiadałem. Niestety - jeśli do danego samochodu nie sposób zamontować dostatecznych hamulcy, to należy się zastanowić nad montowaniem piar****liardo konnego silnika. Hamulców - proszę cię ![]() Tak, masz podobne zdanie jak i ja. Tylko, że u mnie też jest zestaw 257 wentyl i 240 na tyle i to spokojnie daje radę w takim pierdzikółku. Serio, przy 200km w seju nie ma problemów, pod warunkiem, że na TP nie pojedziesz. Przy 300 zapewne też, bo auto z uwagi na swoja masę i tak ma permanentny brak trakcji. Szpera by pomogła, ale tutaj też są problemy. Choć jak już pisałem, takie heble wystarczają w takiej budce, która i tak jest z 200kg lżejsza od civiców z podobną mocą. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
Nie wiem czy wniose cos do dyskusji, ale ja majac raptem ze 170 koni i mase 200kg wieksza pprzy hamulcach 247mm mialem problem z zablokowaniem kol po jednym hamowaniu z 200 az do prawie utraty przyczepnosci kol, moim zdaniem dobry hebel, guma i zawias to podstawa zeby miec kupe koni.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 22 August 2011 Skąd: Zabrze ![]() |
Nie wiem czy wniose cos do dyskusji, ale ja majac raptem ze 170 koni i mase 200kg wieksza pprzy hamulcach 247mm mialem problem z zablokowaniem kol po jednym hamowaniu z 200 az do prawie utraty przyczepnosci kol, moim zdaniem dobry hebel, guma i zawias to podstawa zeby miec kupe koni. A moim zdaniem i mózg cza mieć ! bo nic wam nie dadza te hample , zawiasy za grube Ojro ... jak bedziesz non stop kapil po autobanie po +200 i hamował (nawet awaryjnie do zera) AMEN ! ![]() -------------------- Seicento 1.4 16v T-jet FWD Turbo
Drag Wars - 30.04.2016 ET : 12:41 1/4 Rothenburg - 31.08.2013 ET : 12.94 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 May 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Wypróbowane ostatnio, przy okazji strugania hebla do auta Klienta - 280x26 z 4-o tłoczkowym zaciskiem wchodzi w niektóre 14" ![]() Hebel tej wielkości(nawet deko mniejszy) był seryjnie w Audi S2, więc cieniaska zatrzyma z pewnością ![]() A co to za zaciski ze wchodzą w taka mała felgę? |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Tue, 17 December 2013 Skąd: wawer ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Latanie na starym, zawilgoconym płynie DOT3 też nie pomoże bo temp. wrzenia będzie miał niewiele wyższą od wody. W wielu autach w PL wymiany płynu hamulcowego odbywają się zwykle wtedy gdy coś się zesra i pocieknie a wtedy wymiana na aby tańszy
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
A co to za zaciski ze wchodzą w taka mała felgę? Tutaj pytanie powinno brzmieć: "w jaką 14" wejdzie taki hebel?" ![]() ![]() Zdziwienie o tyle większe, że mieliśmy jeszcze 2kpl. 15" i w jedną felgę wchodziło(ori Speedline Audi), a w druga(jakiś stary Fondmetal) już nie... Zaciski takie jak na foto: https://www.facebook.com/streetlanegarage/p...e=3&theater Impreza WRX -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 May 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Tutaj pytanie powinno brzmieć: "w jaką 14" wejdzie taki hebel?" ![]() ![]() Zdziwienie o tyle większe, że mieliśmy jeszcze 2kpl. 15" i w jedną felgę wchodziło(ori Speedline Audi), a w druga(jakiś stary Fondmetal) już nie... Zaciski takie jak na foto: https://www.facebook.com/streetlanegarage/p...e=3&theater Impreza WRX Nie jest tak źle bo felga to 15" z fiata coupe ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 18:33 |