Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zakupiona Bora 1.8T AUM po programie, Prośba o ocenę logów
k0nr4d
post Tue, 03 Mar 2015 - 10:24
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 03 March 2015
Skąd: Łódź





Auto z Holandii po programie podobno na około 190PS, proszę oceńcie logi. Czy ciśnienie 1.4 nie jest zbyt duże, jak na k03s i czy nie spada zbyt szybko? Martwi mnie, że słychać świst pompowanego powietrza, przyzwyczajony byłem do TDI, gdzie turbo też na WG nie było wcale słychać przy 1.3 utrzymywanym dłużej niż tutaj. Auto jedzie pięknie, równo, przy 3krpm wciska w fotel.

http://vaglog.pl/log_206687.html
http://vaglog.pl/log_206688.html
http://vaglog.pl/log_206689.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Mar 2015 - 10:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jakub1t
post Tue, 03 Mar 2015 - 19:46
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Coś mi się wydaję że masz tam więcej jak 200km a nie 190 . Turbina i tak chyba trzyma nieźle ciśnienie , ponad 0.8 bara przy 6k rpm . . Chodź nie wiem jakie są normy dla k03s . W moim starym AEB mogłem sobie tylko pomarzyć o takich wynikach . W dieslu turbina pracuje w zakresie 2.5 k rpm a w 1.8t od 2 do 7 tysi więc by musiała być dużo większa aby utrzymać ciśnienie do końca . Ekspertem nie jestem więc więcej moich wymądrzeń nie wypisuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ame
post Wed, 04 Mar 2015 - 14:01
Post #3


Rookie
Dołączył: Tue, 23 July 2013





trochę jest cofka zapłonu ale nie ma tragedi ....nie zapętla wtrysków ..przydałaby się jeszcze grupa 115
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 04 Mar 2015 - 14:17
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Nie otwierałem logów, ale dla K03s 1.4b spadające na 0,8b to w miarę mocny program, ale jeszcze w granicach rozsądku. Zrób więcej logów jak kolega wyżej pisze, sam chętnie otworzę.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wrona
post Thu, 05 Mar 2015 - 21:54
Post #5


User
Dołączył: Thu, 21 February 2013





bedzie pod 220 koni, czemu tylko do 6000 obr kreciles ? moment w srednim zakresie powinien pow 300Nm wyjsc. Jedz na hamownie, zrob pomiar z Afr wszystko bedzie jasne.


--------------------
Pozdrawiam

Audi 80 B3 Q 1.8T 5,3kg/KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Fri, 06 Mar 2015 - 17:16
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Przepływka trup, brakuje z 10g/s lekko.
Btdc dramat, Temp w dolocie nie jest wysoka, ale jak przyjdzie lato to z tych CF 7.5 to się dopiero porobi...

Koło 200KM to to nawet nie stało ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Fri, 06 Mar 2015 - 17:19
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Ustawienie N75 to już w ogole jest "oryginalne" smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k0nr4d
post Mon, 09 Mar 2015 - 12:06
Post #8


Rookie
Dołączył: Tue, 03 March 2015
Skąd: Łódź





CYTAT(lwampir @ Fri, 06 Mar 2015 - 17:19) *
Ustawienie N75 to już w ogole jest "oryginalne" smile.gif


Możesz rozwinąć? Auto jedzie dobrze, błędami nie sypie, więc czy ten soft jest zabójczy dla silnika?

Jestem świeżo po wymianie świec, dwie były słabo dokręcone, być może przez to była lekka cofka na zapłonie, w najbliższym czasie wytnę katalizator (druga sonda jest wyłączona w sofcie), zrobię jeszcze raz logi + grupy 31 114 115.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:17