![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 March 2015 Skąd: Łódź ![]() |
Auto z Holandii po programie podobno na około 190PS, proszę oceńcie logi. Czy ciśnienie 1.4 nie jest zbyt duże, jak na k03s i czy nie spada zbyt szybko? Martwi mnie, że słychać świst pompowanego powietrza, przyzwyczajony byłem do TDI, gdzie turbo też na WG nie było wcale słychać przy 1.3 utrzymywanym dłużej niż tutaj. Auto jedzie pięknie, równo, przy 3krpm wciska w fotel.
http://vaglog.pl/log_206687.html http://vaglog.pl/log_206688.html http://vaglog.pl/log_206689.html |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Coś mi się wydaję że masz tam więcej jak 200km a nie 190 . Turbina i tak chyba trzyma nieźle ciśnienie , ponad 0.8 bara przy 6k rpm . . Chodź nie wiem jakie są normy dla k03s . W moim starym AEB mogłem sobie tylko pomarzyć o takich wynikach . W dieslu turbina pracuje w zakresie 2.5 k rpm a w 1.8t od 2 do 7 tysi więc by musiała być dużo większa aby utrzymać ciśnienie do końca . Ekspertem nie jestem więc więcej moich wymądrzeń nie wypisuje
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 July 2013 ![]() |
trochę jest cofka zapłonu ale nie ma tragedi ....nie zapętla wtrysków ..przydałaby się jeszcze grupa 115
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie otwierałem logów, ale dla K03s 1.4b spadające na 0,8b to w miarę mocny program, ale jeszcze w granicach rozsądku. Zrób więcej logów jak kolega wyżej pisze, sam chętnie otworzę.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 21 February 2013 ![]() |
bedzie pod 220 koni, czemu tylko do 6000 obr kreciles ? moment w srednim zakresie powinien pow 300Nm wyjsc. Jedz na hamownie, zrob pomiar z Afr wszystko bedzie jasne.
-------------------- Pozdrawiam
Audi 80 B3 Q 1.8T 5,3kg/KM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Przepływka trup, brakuje z 10g/s lekko.
Btdc dramat, Temp w dolocie nie jest wysoka, ale jak przyjdzie lato to z tych CF 7.5 to się dopiero porobi... Koło 200KM to to nawet nie stało ... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Ustawienie N75 to już w ogole jest "oryginalne"
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 March 2015 Skąd: Łódź ![]() |
Ustawienie N75 to już w ogole jest "oryginalne" ![]() Możesz rozwinąć? Auto jedzie dobrze, błędami nie sypie, więc czy ten soft jest zabójczy dla silnika? Jestem świeżo po wymianie świec, dwie były słabo dokręcone, być może przez to była lekka cofka na zapłonie, w najbliższym czasie wytnę katalizator (druga sonda jest wyłączona w sofcie), zrobię jeszcze raz logi + grupy 31 114 115. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:17 |