![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Witam!
Szukam silnika, marka obojętna, musi spełniac kilka wymagań: -jak najmniejsza moc -wielopunkt -zawory z regulacją luzu śrubami Jakieś podpowiedzi?? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Lublin ![]() |
polonez gsi
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Fri, 30 October 2009 ![]() |
Skoda Fabia/Felicia
Seicento 1.1 MPI Można łatwo silnik Tico/Matiza tak modzić. Chyba MPI był już na hydraulice, ale kiedyś czytałem że tam łączą wszystko ze sobą, stare nawet od Tico z najnowszymi MATIZA. Mniejszy chyba ciężko znaleźć ale nawet maluch na wielopunkcie już istnieje w PL, pewnie nie jeden. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
Polonez GSI jest na hydraulice
-------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Może nie musi być mała pojemność bo w założeniach jest mała moc. Wiadomo, że to idzie w parze ale może jakiś inny silnik podpasi.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Skoda to hydro jeśli mowa o Felici i Fabii na wielopunkcie, jak na razie faworytem jest stare 1.3 16V z Jimny (ten silnik na pasku) ale ma AŻ 82Km, ciut dużo
A Peugeot 1.0-1.1 z 106 i podobnych był na wielopunkcie?? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
1.4 był z regulacjami na śrubki, a że to bliźniacze jednostki to chyba te mniejsze też.
A czemu ma być mała moc? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 04 December 2012 ![]() |
1.3 MPI z felici ma 68 koni, silnik na 3 podporach wału oparty, zawory regulowane śrubkami, tak jak pytasz. dosyć przestarzała konstrukcja zmodyfikowana własnie o wtrysk, względem poprzedniej aplikacji tego słupka w favoritce i pewnie wczesniejszych modelach
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Na pewno w Felici nie ma hydro jak w Fabii??
Mała moc bo mamy mały hamulec na hamowni a przerabiać tego mi się nie chce ![]() Małe silniczki z Puga na pewno mają regulacje na śrubki, ale pytanie czy występowały na wielopunkcie, ew co zmienić typu głowica i kolektor z czego aby taką rzeźbe zrobić. Sterowanie nei problem, i tak będzie EMU ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Możesz chwycić 1.0 fire z uno i zaaplikować mu ssący, wiązkę i kompa z 1.2 75km. Wyjdzie tam z 50km na serii, silniki kosztują śmieszne grosze a zestaw na mpi za 100-200zł kupisz.
W najgorszym wypadku będziesz musiał nawiercić nowe otwory w ssącym na montaż, ale to 10 minut roboty. Ale problem niestety taki, że mimo, że hydro nie ma, to regulacja jest na płytkach, a nie tak jak wymagasz - na śrubach. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Fire ze względu na płytki dawno odpadł
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
to 800cm z matiza powinno być idealne
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Rodzina silników TU z Peugeota/citroena ma rozrząd na dźwigienkach z regulacją na śruby. Najmniejszy silnik na wielopunkcie to 1.1 60KM. Były nawet 1.0 45KM ale na mono. Silnik w całości z aluminium i z osprzętem waży jakieś 70kg.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 November 2010 Skąd: Klimontów/Kraków ![]() |
Felicia na bank nie ma hydro, hydro regulator z wstępnym ustawieniem zaworów pojawił się dopiero w fabii
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Rodzina silników TU z Peugeota/citroena ma rozrząd na dźwigienkach z regulacją na śruby. Najmniejszy silnik na wielopunkcie to 1.1 60KM. Były nawet 1.0 45KM ale na mono. Silnik w całości z aluminium i z osprzętem waży jakieś 70kg. a głowice z takiego 1.1 można posadzić na dole z 1.0 bez jakiś kombinacji?? To było by idealne rozwiązanie ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Możliwe, że tak, ale 100% pewności nie mam.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Honda d15b7 można złożyć d13b7.
Matiz -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Słowo klucz silniki motocyklowe... Napisz do czego bo jeśli do projektów uczelnianych na hamowni to bardzo ciekawe obiekty badań...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Rodzina silników TU z Peugeota/citroena ma rozrząd na dźwigienkach z regulacją na śruby. Najmniejszy silnik na wielopunkcie to 1.1 60KM. Były nawet 1.0 45KM ale na mono. Silnik w całości z aluminium i z osprzętem waży jakieś 70kg. a głowice z takiego 1.1 można posadzić na dole z 1.0 bez jakiś kombinacji?? To było by idealne rozwiązanie ![]() Można, ale TU 1.1 mpi to masz już ecu z dwiema sondami lambda itp. ecopierdoły (106/saxo od 2000r, 206 itd.). Proste mpi z jedną sondą były tylko w 1.4 75KM od 96r (co prawda jest też 1.4 94KM ale to już ma żeliwny blok tak jak 1.6) Można wiedzieć dlaczego akurat mpi? -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
a głowice z takiego 1.1 można posadzić na dole z 1.0 bez jakiś kombinacji?? To było by idealne rozwiązanie ![]() Można, ale TU 1.1 mpi to masz już ecu z dwiema sondami lambda itp. ecopierdoły (106/saxo od 2000r, 206 itd.). Proste mpi z jedną sondą były tylko w 1.4 75KM od 96r (co prawda jest też 1.4 94KM ale to już ma żeliwny blok tak jak 1.6) Można wiedzieć dlaczego akurat mpi? Elektronika no problem, będzie EMU ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 18:33 |