Nowy hothach: Civic Type-R 2016 |
Nowy hothach: Civic Type-R 2016 |
Thu, 08 Nov 2018 - 21:39
Post
#981
|
|
User Dołączył: Mon, 30 March 2009 Skąd: Kwidzyn |
wynik z tego, że użytkownicy sami psują - jhm mogą podać rękę aso
a tak poza tym honda błyszczy https://www.facebook.com/123848914322463/po...02887699751895/ |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 08 Nov 2018 - 21:39
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 08 Nov 2018 - 23:15
Post
#982
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
|
|
|
Fri, 09 Nov 2018 - 11:23
Post
#983
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa |
wynik z tego, że użytkownicy sami psują - jhm mogą podać rękę aso a tak poza tym honda błyszczy https://www.facebook.com/123848914322463/po...02887699751895/ Chyba przeczytałeś bez zrozumienia... spróbuj jeszcze raz. Nawet w cytowany przez Ciebie Remigiusz tam pod komentem Konrada się tydzień temu wypowiedział -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
Fri, 09 Nov 2018 - 11:30
Post
#984
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
rozumiem że lepiej wydać kasę na nowy siłownik który i tak będzie narażoy na przegrzewanie się od katalizatora niż zamontować sobie kawałek blaszki który notabene powinien tam być fabrycznie. Jak to jest że w takim 90 Km HDI katalizator jest cały osłoniety a tu w 300KM aucie które po butowaniu rogrzewa kata do żółtego już nie...oj ktoś tu się mocno nie postarał... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Fri, 09 Nov 2018 - 12:45
Post
#985
|
|
Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 |
Też od razu o tym pomyślałem. Do tego może spróbowac zmienić olej w samej skrzyni i może okazać się, że taki DIY wystarczy. Z resztą kiedyś na tym właśnie polegał tuning, dzisiaj często firmy poprawiają fabryczne fuck-upy, krzycząc przy tym niemałe pieniądze.
|
|
|
Fri, 09 Nov 2018 - 17:33
Post
#986
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
rozumiem że lepiej wydać kasę na nowy siłownik który i tak będzie narażoy na przegrzewanie się od katalizatora niż zamontować sobie kawałek blaszki który notabene powinien tam być fabrycznie. Jak to jest że w takim 90 Km HDI katalizator jest cały osłoniety a tu w 300KM aucie które po butowaniu rogrzewa kata do żółtego już nie...oj ktoś tu się mocno nie postarał... Oczywiście że powinien tam być... jednak jeśli nie ma to samo wstawienie ołony i wymiana płynu nie pomaga, to można przeczytać wszędzie..winna jest konstrukcja siłownika i z drugiej strony nie mam pojęcia dlaczego honda tego nie przeprojektuje i nie zrobi szybkiej akcji serwisowej z przeprosinami dla klientów.. to auto kosztuje kupe siana i służy do ostrego traktowania, emeryt go nie kupuje, więc nie wiem po kiego tam takie rozwiązania tego siłownika.. |
|
|
Fri, 09 Nov 2018 - 20:06
Post
#987
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 July 2012 |
Czyli w wiekszosci egzemplarzy, ktore jezdza normalnie silownika i nie wiem co tam jeszcze zmieniac/przeprojektowywac nie trzeba. Natomiast te sztuki, ktore sa wadliwe nalezy koniecznie uzdrowic...
Takie ogolnie stwierdzenie, moze jak ktos chce bic piane to trzeba bylo isc na kucharza? -------------------- --
B18c = 210hp/195nm K20z4 = 255hp/235nm STi = 350hp/500nm |
|
|
Wed, 16 Nov 2022 - 21:35
Post
#988
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
I porownanie fk8 vs el5 type r. Ktory szybszy?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Thu, 17 Nov 2022 - 14:11
Post
#989
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
FL5.
Ciezszy jest niz FK8 i FK2. Ale ma szersza gume. W zakretach zapewne lepiej bedzie kleil. A na prostej? No coz, przelozenie skrzyni, ps/nm vs kg. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Thu, 17 Nov 2022 - 15:32
Post
#990
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
FL5. Ciezszy jest niz FK8 i FK2. Ale ma szersza gume. W zakretach zapewne lepiej bedzie kleil. A na prostej? No coz, przelozenie skrzyni, ps/nm vs kg. jeżeli cięższy ale szersza guma to wyjdzie na to samo pewnie Pewnie też szerszy czyli czasy na kretych torach gorsze bo powoli ta Honda zaczyna przypominać słonia w składzie z porcelaną. Honda powinna poważnie rozważyć produkcję Jazza Type-R żeby sobie przypomnieć jak się robi fajne nieduże szybkie zwinne auta pokroju Civica EG albo dzisiejszego GRa -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Thu, 17 Nov 2022 - 18:03
Post
#991
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
A najlepiej jakby w końcu zrobili coś z szybką, fajną skrzynią automatyczną, a nie ciągle zwykły manual i kopanie w sprzęgło jakby cały czas był 2010 rok . Plus w IX i X te skrzynie też miały problemy z trwałością. Nawet jako fana Hondy mnie ten nowy CTR odrzuca - duże, ciężkie, praktycznie lifting Xgen, technicznie właściwie to samo, a cena kosmos plus prawdopodobnie słaba dostępność. No ale następny Type R pewno będzie elektryczny to przynajmniej się problem archaicznej skrzyni rozwiąże
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Thu, 17 Nov 2022 - 18:44
Post
#992
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
jeżeli cięższy ale szersza guma to wyjdzie na to samo pewnie Pewnie też szerszy czyli czasy na kretych torach gorsze bo powoli ta Honda zaczyna przypominać słonia w składzie z porcelaną. Honda powinna poważnie rozważyć produkcję Jazza Type-R żeby sobie przypomnieć jak się robi fajne nieduże szybkie zwinne auta pokroju Civica EG albo dzisiejszego GRa Mysle, ze mozesz miec racje. Nie jestem az tak wkrecony, zeby szukac specyfikacji. Chyba nawet jeszcze nie ma informacji jak to bedzie wygladac w EU. Natomiast stawiam dolary przeciw orzechom, ze jakbys sie przejechal to bys zachwalal. Co do skrzyni - ja sie z ta teoria nie zgadzam. Po prostu trzeba biegi umiec zmieniac. Ona jest specyficzna. Jest mocno haczaca na zimno, dopiero jak sie rozgrzeje jest lepiej. 1-2 tez wchodzi dziwnie. No i nie jest to skrzynia 'szybka'. Ja tam upalalem swoja dosc ostro i nic skrzyni sie nie stalo. A woz dostawal i dostaje niezle baty. Byc moze to nie byla torowa jazda, gdzie co trackday nie trafisz w bieg ale jak ktos umie jezdzic to sobie poradzi. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Thu, 17 Nov 2022 - 19:44
Post
#993
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Mysle, ze mozesz miec racje. Nie jestem az tak wkrecony, zeby szukac specyfikacji. Chyba nawet jeszcze nie ma informacji jak to bedzie wygladac w EU. Natomiast stawiam dolary przeciw orzechom, ze jakbys sie przejechal to bys zachwalal. Co do skrzyni - ja sie z ta teoria nie zgadzam. Po prostu trzeba biegi umiec zmieniac. Ona jest specyficzna. Jest mocno haczaca na zimno, dopiero jak sie rozgrzeje jest lepiej. 1-2 tez wchodzi dziwnie. No i nie jest to skrzynia 'szybka'. Ja tam upalalem swoja dosc ostro i nic skrzyni sie nie stalo. A woz dostawal i dostaje niezle baty. Byc moze to nie byla torowa jazda, gdzie co trackday nie trafisz w bieg ale jak ktos umie jezdzic to sobie poradzi. o chłopie cieszyłbym się jak dziecko szczególnie jakby była firmowa cieszyłbym się do momentu w którym jak zwykle objechało by mnie jakieś Jajko. I tu jest największa różnica pomiędzy CTRem a GRem - GRa bierzesz wrzucasz oponki i jak masz skilla to lądujesz na pudle w generalce. W nowych CTRach z obserwacji wiem że się praktycznie nie zdaża chyba że impreza słabo obsadzona. a ze skrzynią to naprawdę ciężko mi zrozumieć że Honda może zrobić gorszą skrzynię niż w najtańszej Dacii pierwszej generacji 1.4 75KM gdzie biegi mogłeś bić z prędkością światła zrzucać z 5 na 2 a nawet 1 i skrzynia nawet nie jęknęła a w 5x droższej Hondzie mam czekać aż się rozgrzeje, przyzwyczaić się że haczy i że nie jest szybka - to zakrawa na żart -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Thu, 17 Nov 2022 - 20:15
Post
#994
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
Więcej pierniczenia z tym manualem Hondy, niż z kłową skrzynią w aucie do sportu
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Thu, 17 Nov 2022 - 20:28
Post
#995
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
o chłopie cieszyłbym się jak dziecko szczególnie jakby była firmowa cieszyłbym się do momentu w którym jak zwykle objechało by mnie jakieś Jajko. I tu jest największa różnica pomiędzy CTRem a GRem - GRa bierzesz wrzucasz oponki i jak masz skilla to lądujesz na pudle w generalce. W nowych CTRach z obserwacji wiem że się praktycznie nie zdaża chyba że impreza słabo obsadzona. a ze skrzynią to naprawdę ciężko mi zrozumieć że Honda może zrobić gorszą skrzynię niż w najtańszej Dacii pierwszej generacji 1.4 75KM gdzie biegi mogłeś bić z prędkością światła zrzucać z 5 na 2 a nawet 1 i skrzynia nawet nie jęknęła a w 5x droższej Hondzie mam czekać aż się rozgrzeje, przyzwyczaić się że haczy i że nie jest szybka - to zakrawa na żart I co ten GR objedzie wybebeszone jajko co wazy 900kg (a moze i mniej, jestem poza tematem) i ma tam zapakowane jakies wydłubane K20? xD Co do skrzyni masz racje, ale idzie przywyknac. Jezdziles CTRem? Nie zebym bronil, ale naprawde spoko sie tym jezdzi. Jak FK2 kosztowalo circa 150k to value vs money mialo na wysokim poziomie. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Thu, 17 Nov 2022 - 21:00
Post
#996
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
I co ten GR objedzie wybebeszone jajko co wazy 900kg (a moze i mniej, jestem poza tematem) i ma tam zapakowane jakies wydłubane K20? xD Co do skrzyni masz racje, ale idzie przywyknac. Jezdziles CTRem? Nie zebym bronil, ale naprawde spoko sie tym jezdzi. Jak FK2 kosztowalo circa 150k to value vs money mialo na wysokim poziomie. Ostatni CTR którym dane mi się było przejechać to ten pierwszy Gen z turbo. Zabawy co niemiara - w końcu to szybkie auto jest ;-) ALe skrzynia prędkością przypominała mi te w wieśwagenach TDI - sztywny drążek, precyzyjne ruchy ale próba zbyt szybkiego włożenia biegu ala Dacia kończyła się zdecydowanym oporem z jej strony. W normalnej nawet szybkiej jeździe to wogóle nie przeszkadza ale jeździłem wtedy w Modlinie no i tu szybciej by się przydało jak mnie konkurencja zaczęła naciskać. Ano właśnie np. na Słomczynie takie Jarki potafiły zrobić masakrę z tych wszystkich szybkich (wszystkich które przyjechały ale byli wśród nich bardzo szybcy driverzy) wybebeszonych do cna Hond. Szczerze ogromne zaskoczenie jak dla mnie. Natomiast przyjeżdżają takie Hondzie no i nic nie mogą ugrać jak i Foki RS po stage X. Pewnie na szybszych torach wygląda to inaczej ale tu no no no... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wed, 30 Nov 2022 - 13:48
Post
#997
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-nowyc...ORBgZJwHmp51HrY prawie 250tys za type r honda nieźle odleciała.
|
|
|
Wed, 30 Nov 2022 - 15:45
Post
#998
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
FK2 = ~150kpln
FK8 = ~182kpln FL5 = ~245kpln No coz. Mi tam sie podoba, ale chyba jednak nie jest wart tej kasy. W pewnym sensie, bo wiadomo, ze jezdzi mega. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Wed, 30 Nov 2022 - 15:55
Post
#999
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Ktos wie dlacxego bagaznik skurczyl sie o 100 litrow mimo ze to nie hybryda?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wed, 30 Nov 2022 - 16:26
Post
#1000
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Wedlug katalogu FK8 ma 420l bagaznika.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 13:31 |