![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
w tym tygodniu strojenie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
I jaki wynik?
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Po finalnym strojeniu sie okaże. Po dmuchnieciu 1,7bara wysadziło nam papierzaki:
![]() ![]() Auto dostalo wiec uszczelki MLS mojego pomyslu i jutro bedzie pewnie jakiś wykres. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Będzie odprezane?
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
trochę dymu było. Tak czy inaczej życzę powodzenia przy kolejnym strojeniu. Czy będzie szansa na zrobienie jakiś pomiarów jak to jedzie jak już wszystko będzie złożone i wystrojone tak jak być powinno?
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Bedzie RL grany.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Czekamy na wykres
![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Turbina nam sie zapycha i mocy za wiele nie bedzie. Ale następny ABZ bedzie na GT45
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
Myślisz ze jakby była dupka 1.0 zamiast 0.86 to byłby lepszy wynik?
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Jakby papieża wybrali
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zdecydowanie tak. Ale jest tez zupełnie inny sprawca problemu i odpowiedz na pytanie, dlaczego w nissanie dzialo to lepiej. Jednak na forum publicznym nie napisze
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
To ile kucy wyszło ?;-)
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Szczelam ze icek za mały
![]() |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
ICek jest ok. Robimy regulowane kolka
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Guzior a może to nie problem ciasnej dupy a średnica wg jest zbyt mała ...
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Co srednica WG? A co ma piernik do wiatraka.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
To jest teoria wójka Lopeza
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Pierdolenie.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Gdyby tak było, to by były wg tylko jednego rozmiaru. Im większa pojemność i ilość cylindrów, tym więcej spalin i żeby je upuścić jest potrzebny większy wg. No ale skoro to pierdolenie...
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:34 |