![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ni ma czasu. Składam na raz 3 silniki.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
User Dołączył: Sat, 24 April 2010 Skąd: Suwałki ![]() |
24-go opłatkiem połamiesz się z ABZ-tem
![]() |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
I 1 z nich to moje prywatne 40v które ma przyjac 3 bary... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, przyszło mi do głowy coś głupiego w związku z tym
![]() CYTAT("Fawor") 'co lepiej wstaje' Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
jakiś wykres?? zegary nagrane ?? albo 100-200? bo już wystrojony?
|
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
0-100: <4s
100-200: okolice/niskie 6s strojenie dopiero przed nami |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
I Obrotek po nagrzaniu mocnym fury zaczyna wariować a potem przestaje działać. Jeszcze nie wiem co mu jest. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
2 bary doładowania? Nie lepsza by była skrzynia jak w 2.5 tdi 3bieg do 170?
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
1,6. Zdjelismy do strojenia.
Jak juz to z 3.0 tdi -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
niech będzie z 3.0, czyli jeszcze będzie strojone na 2bary?? czy już tak zostanie 1.6??
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Czy tylko mi fotki. nie działają ?
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Filmy na niektórych telefonach nie banglaja.
Bedzie strojone na tym co jest najpierw a potem boost UP. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Poprzednei kreski (730/888) byly z seryjnym Cr i bio. Teraz czysta orlen verva. Boost 1.6. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Co to za fura z przodu?
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Buick Maverick
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
chyba Ford a nie Buick a rocznik pewnie 1975 ;-)
będzie wykres z tego hamowania Audioli? pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Kurczę racja
![]() ![]() No taki muscle na kompresorze z pasem zebatym i gaznikami ![]() Jest na fb. Zaraz wstawie na photobucket -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Poprzednei kreski (730/888) byly z seryjnym Cr i bio. Teraz czysta orlen verva. Boost 1.6. Skoro jest s4 to chyba na 1000% quattro a hamowane na 1 ośce ? Nic się nie dzieje złego ? Pytam z ciekawości bo wydawało mi się że pomimo że haldex to trzeba to hamować na 4x4 |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
S4 nie ma haldexa
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 05:44 |