Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Troche inne S4 B6 - 734HP/888Nm, czyli moze sie to wydawac nudne ale ABZ + Turbo
guzior
post Sun, 13 Dec 2015 - 17:20
Post #181


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Uszczelka.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 13 Dec 2015 - 17:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
odcinka
post Tue, 15 Dec 2015 - 11:05
Post #182


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





Po strojenie od razu dawaj zdjęcie i cyfry.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 15 Dec 2015 - 11:21
Post #183


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Guzior, a myslales nad jakims fajnym projektem kompresor i turbo? Przy dzisiejszej dostepnosci zabawek i cenach uzywanych (np kompresor 3.0 tfsi) , moznaby zrobic bardzo fajna charakterystyke , a przy tym bez problemu napedzic wielkie turbo z potencjalem 1000hp+. To chyba najtrudniejsze zadanie, zeby zrobic streetowe auto z moca 200hp+ z litra.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 15 Dec 2015 - 11:53
Post #184


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Najtrudniejsze zadanie to zmieścić turbo na 1000+.
Ale 2xgt3582 juz tak smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 15 Dec 2015 - 12:00
Post #185


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(guzior @ Tue, 15 Dec 2015 - 11:53) *
Najtrudniejsze zadanie to zmieścić turbo na 1000+.
Ale 2xgt3582 juz tak smile.gif


A da rade wsadzic turbo pod autem z pompa oleju (tak ma np 370z od coobcia)? Moze bedzie gorzej wstawac ( nizsza temperatura ), ale kompresor by to nadrobil. Sam ujezdzam tego TVS z audi i jestem zauroczony. Przy 2.0 trzeba mu ograniczac doladowanie z dolu przez otwarcie bypassu, zeby nie pogial korby smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 15 Dec 2015 - 12:57
Post #186


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





w ABZ też nie można za dużo z dołu dmuchać, żeby nie pogięło korby...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 15 Dec 2015 - 14:12
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Głównie zalezy od tego jak mocno z tego dolu walimy. Przpomnijcie sobie s4 kompresor nitro - 1 bar byl przy 1000rpm.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
odcinka
post Tue, 15 Dec 2015 - 14:27
Post #188


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





CYTAT(guzior @ Tue, 15 Dec 2015 - 11:53) *
Najtrudniejsze zadanie to zmieścić turbo na 1000+.
Ale 2xgt3582 juz tak smile.gif



tak jak u mnie hx55 w a8 jest to by jeszcze większe turbo weszło w to miejsce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 15 Dec 2015 - 15:19
Post #189


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(guzior @ Tue, 15 Dec 2015 - 14:12) *
Głównie zalezy od tego jak mocno z tego dolu walimy. Przpomnijcie sobie s4 kompresor nitro - 1 bar byl przy 1000rpm.


No sensowny silnik przyjmie 1 bara od 3 tys rpm, a wyzej wiecej. Ja mam K20, czyli teoretycznie "papierowy" silnik i dlatego mam 0.5b@2k rpm, 0.9b@3k rpm i tak do odciny. A to jest dopiero 75% wydajnosci kompresora.
Jakby takie 4.2 doladowac jakims 0.5-0.6 bara z dolu, a turbo budziloby sie przy 3 tys rpm to byloby idealnie. Ladne liniowe narastanie doladowania i od 3 tys juz mogloby te 1.5 bara pruc.

Takie 4.2 na 0.5 bara z kompresora dmucha tyle spalin, co 6.3 litra, wiec nawet wielkie turbo z tira napedzi przy niewielkich obrotach.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 16 Dec 2015 - 07:23
Post #190


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ale PO CO? Te silniki generują tyle spalin ze wstanie i HX60.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 16 Dec 2015 - 10:14
Post #191


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(guzior @ Wed, 16 Dec 2015 - 07:23) *
Ale PO CO? Te silniki generują tyle spalin ze wstanie i HX60.


Zeby zwiekszyc powerband, zeby samochod jechal od dotkniecia gazu,a nie po 2 sekundach. Dla wiekszosci ludzi liczy sie moc maksymalna i maja wywalone na przebieg momentu, ja jestem w tym kontekscie inny.
Moze kiedys przyjdzie mi zakompresorowac takie 4.2, wtedy do Ciebie przyjade na montaz turbo i zobaczymy, co z tego wyjdzie smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 16 Dec 2015 - 10:54
Post #192


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





mam dziwne wrażenie, że taniej będzie włożyć turbo pokroju Precision albo inne porządne, które wstanie szybciej niż holsety i będzie się jeździć sporo lepiej, i w dalszym ciągu będzie to sporo tańsze niż kompresor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 16 Dec 2015 - 11:29
Post #193


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(siewcu @ Wed, 16 Dec 2015 - 10:54) *
mam dziwne wrażenie, że taniej będzie włożyć turbo pokroju Precision albo inne porządne, które wstanie szybciej niż holsety i będzie się jeździć sporo lepiej, i w dalszym ciągu będzie to sporo tańsze niż kompresor.

no bo tak jest, wielu mysli wlozy kompresor i bedzie ladowac od dolu super ladny przebieg , 0,5 bara przy 1000rpm, ale to ze zabiera 100KM na dole to juz inna sprawa biggrin.gif niewazna biggrin.gif przy tej pojemnosci jest potezny wahlarz sprezarek, powiedzmy sobie szczeze ze ten samochod jednak zaczyna przyspieszac bez doladowania bo 4,2 juz jakos jedzie samym swoim nM. Czekam az peknie 1000 guzior


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 16 Dec 2015 - 11:52
Post #194


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Panowie, ale tu nie chodzi o same wartości KM/Nm tylko o reakcje sprzetu na pedał gazu. Mocne NA robi to piekielnie i czuje się dzieki temu (przynajmniej ja tak mam) pełną współpracę z autem. W dużym turbo po wciśnięciu gazu turbo dopiero zaczyna pompować i nikt mi nie wmówi, ze reakcja będzie w jakimkolwiek stopniu podobna do NA - nawet na markowych Garretach czy Precisionach. Napompowanie ciśnienia po prostu chwile trwa.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 16 Dec 2015 - 12:01
Post #195


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Fawor @ Wed, 16 Dec 2015 - 11:52) *
Panowie, ale tu nie chodzi o same wartości KM/Nm tylko o reakcje sprzetu na pedał gazu. Mocne NA robi to piekielnie i czuje się dzieki temu (przynajmniej ja tak mam) pełną współpracę z autem. W dużym turbo po wciśnięciu gazu turbo dopiero zaczyna pompować i nikt mi nie wmówi, ze reakcja będzie w jakimkolwiek stopniu podobna do NA - nawet na markowych Garretach czy Precisionach. Napompowanie ciśnienia po prostu chwile trwa.


U nas tego nie zrozumieja i troche mnie to szokuje. Amerykance laduja do V8 kompresory i robia dobre czasy na 1/4. U nas musi byc wielkie turbo, ktore wstanie pod Poznaniem i wtedy zlamie kark wink.gif. A najlepiej, to zeby przy starcie z 2-giego biegu z odcinki smazyl kapcia az do mety. Patrzac po projektach i po tym, jak jezdza na 1/4 mili mozna odniesc takie wrazenie. A pozniej teksty "nie bylo trakcji, czekam na 35 stopni i bezdeszczowy tydzien".


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 16 Dec 2015 - 12:35
Post #196


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





tak jak i ładują wielkie turbo do V8 i też robią dobre czasy na 1/4, również szybkiego wolnossaka potrafią poskładać... ja wiem, że turbo nie wstanie w ułamku sekundy, tylko dużo lepiej wstanie precision niż holset z ciężarówki - tylko i koszty inne. pytanie, czy lepiej się bawić z kompresorem czy dołożyć te pieniądze do lepszego turbo i pogodzić się z ciut gorszą reakcją na gaz - która może być do przeżycia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 16 Dec 2015 - 14:30
Post #197


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Fawor @ Wed, 16 Dec 2015 - 11:52) *
Panowie, ale tu nie chodzi o same wartości KM/Nm tylko o reakcje sprzetu na pedał gazu. Mocne NA robi to piekielnie i czuje się dzieki temu (przynajmniej ja tak mam) pełną współpracę z autem. W dużym turbo po wciśnięciu gazu turbo dopiero zaczyna pompować i nikt mi nie wmówi, ze reakcja będzie w jakimkolwiek stopniu podobna do NA - nawet na markowych Garretach czy Precisionach. Napompowanie ciśnienia po prostu chwile trwa.

no tak, ale to jest mocne N/a jak na nasze warunki. Duzy kompresor zje ci dużo mocy zanim da oczekiwane rezultaty

A tak miedzy nami, N/A moze i ma szybka reakcje jak to kazdy inny silnik bo przeciez silnik doładowany z wielką turbiną to silnik również wolnossący (dopiero jak nie obudzi się sprężarka)
Czy myślisz ze odprężony silnik pod Turbo ma milion koni mniej? wcale tak nie jest. Tutaj nie chodzi o to zeby była pełna wspólpraca z autem , bo wtedy to chyba sprzęt jest poprostu wolny, ale to moje zdanie.

dobrze dobrane turbo , po odpuszczeniu gazu i dodaniu go ponownie powoduje banan na twarzy


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 16 Dec 2015 - 14:31
Post #198


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ja jestem za rozumowaniem kolegi siewcu

dobre turbo w stylu precision i nie trzeba kompresora, który tez zabierze troche mocy , no i dołoży kilogramy przed przednią osią, wysterowanie tego w parze turbiną czyli kolejna rzecz która sie moze popsuć...
to jest V8 które i tak bedzie jakos jechac na podcisnieniu a takie PT6766 wstanie tam bardzo szybko


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 16 Dec 2015 - 14:43
Post #199


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





6266 wystawione w dziale sprzedam starcza rzekomo do 735ps... myślę, że dla 95% osób to wystarczy - a zachowując relatywnie wysoki jak na tą moc CR, w sensie nie odprężając silnika na max, tylko tyle ile trzeba - może być to już przyjemne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Wed, 16 Dec 2015 - 15:14
Post #200


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





CYTAT(k64 @ Wed, 16 Dec 2015 - 11:29) *
Czekam az peknie 1000 guzior

są plany ale w innym aucie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:46