![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A przepraszam co za róznica czy 4 suwowy silnik o pojemności skokowej 2 litrów ma 4,5,6 czy 8 cylindrów w kwestii ilości spalin? Przecież zasysa taką samą ilość powietrza (oczywiście pod warunkiem indetycznego ciśnienia w kolektorze i zastosowania głowic, zaworów i wałków gwarantujących identyczny przepływ), więc wydala taką samą ilość spalin... Podczas pracy silnika oczywiście zachodzą różne zjawiska w kolektorze wydechowym, jednak można przyjąć że przy takich obrotach gdzie zachodzi konieczność upuszczania spalin przez WG nie generuje to znaczących różnic.
Reasumując - ilość spalin można uzależnić od pojemności silnika, liczba cylindrów nie ma tu znaczenia. -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
User Dołączył: Sat, 01 November 2008 Skąd: Legionowo ![]() |
Gdyby WG miał za małą średnicę to nie objawiałoby się to po prostu przeładowywaniem turbiny?
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Gdyby tak było, to by były wg tylko jednego rozmiaru. Im większa pojemność i ilość cylindrów, tym więcej spalin i żeby je upuścić jest potrzebny większy wg. No ale skoro to pierdolenie... No i masz sporo racji w tym co piszesz , ale ja nie zauwazylem aby guzior pisal cos o przeladowaniach .... moze nie doczytalem ![]() ![]() Gdyby WG miał za małą średnicę to nie objawiałoby się to po prostu przeładowywaniem turbiny? Jest dokladnie tak jak napisales . Nie dalo by sie ogarnac boostu z n75 lub innego zaworu sterujacego -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
User Dołączył: Fri, 10 October 2008 Skąd: Krakow ![]() |
Kibicuje bo jestem ciekaw ile bez odprężenia wytrzyma ja odprężylem wiec myślę że tak szybko papieża nie puszcza a swoją drogą to jakie masz wtryski wydajne , jeśli to nie tajemnica pozdro.
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
ten też już będzie nieco odprężony
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
850cc
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
Tez szukałem tego info. Wielkie dzięki guzior. Jeżeli robicie kanapkę pod głowice, to jak rozwiązaliście kwestie przylegania kolektora dolotowego do głowic? Oczywiście jeżeli to nie tajemnica
![]() |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Kanapki to zlo
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
W takim razie obstawiam korby od innego silnika
![]() |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
To by ci tlok wyszedł 5mm poza blok
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
No właśnie sprawdziłem
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
obstawiam planowanie tłokow
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
też można, ale ja bym się bał osłabiać tłoki przy takiej mocy planowaniem ich.
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Bez przesady, denka nie są tak cienkie, zbierając łagodnie środek denka bez zostawiania karbów będzie to działać.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
Czyli mówisz że można spokojnie zebrać środek tłoka? Nie dotykając przy tym brzegów, żeby powierznia przylegająca do tulei została nie tknieta?
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
No wiec finalnie wyszlo tak:
![]() Wsio na chinczyku od k64 delikatnie liźniętym przez naszego magika. Teraz pora nadmuchac ABZta z Gt3582 x2 -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
Jest moc! Przydała by sie "kropka na i" w postaci filmiku z zegarów, tylko jak już do tego dojdzie prosze nie rób tego swoim telefonem bo wiemy jak to sie skończy:P
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
możemy zrobić moim, ale jest taki sam
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Lepsze z telefonu niż wcale
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 10:56 |