e46 330Ci + 2jz by Leo |
e46 330Ci + 2jz by Leo |
Sat, 24 Jan 2015 - 12:56
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Home made custom oparty na przystawce z juesej
|
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 24 Jan 2015 - 12:56
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 25 Jan 2015 - 11:08
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Mega fajny woz, bardzo ladny i przemyslany.
Kto robil kolektor ssacy ? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Mon, 26 Jan 2015 - 10:03
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa |
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
Mon, 26 Jan 2015 - 14:19
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Nie to nie ten
Ten kolektor robił jakiś ziomek w tajlandii ogarniał mi to kolega więc totalnie nie wiem kto co i jak |
|
|
Wed, 28 Jan 2015 - 09:44
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa |
Dolot leci pod maglownicą jak rozumiem? Nie ma problemów przy dość sporej glebie?
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
Wed, 28 Jan 2015 - 22:08
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Wszystko jest tak puszczone ze nic nie przeszkadza dolot ma 2,5 cala
Nie przeżył bym gdyby mi coś pod autem wisiało, do ic jest on dość mocno skomplikowany i trzeba go tylko w jednej pozycji wkładać ale nie przeszkadza i go kompletnie nie widac. |
|
|
Fri, 30 Jan 2015 - 10:26
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa |
Tzn udało Ci się jakoś to upakować wszystko razem nad ławą?
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
Sun, 01 Feb 2015 - 03:04
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia |
Piękny czysty projekt. Pod maską wzór do naśladowania. Takie projekty wracają mi wiarę w użytkowników bmw. A k64 niech się uczy
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 20:48
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Dzieki panowie, fajnie jak ktoś zauważa wiele trudu i godzin spedzonych na dopracowaniu szczegółów
Robię mały up: szykuje drugi blok na któym to postawie jeszcze mocniejsze m54 (bebechy przewędrują ze starego, ale mozliwe że na kilku nowych fantach) Fura została ogołocona ze wsyztskiego co będzie "inne" Pierwsze przymiarki: Trochę gratów niezbędnych Szpilki od Karolo (dzięki brachu) Blok po honowaniu Trochę brakuje Powoli do przodu do sezonu jeszcze trochę więc myślę że wszystko uda się dopiąć na ostatni guzik Na fotkach brak, ale maska z emki też już na aucie a klapa csl do mnie leci Zderzak przedni przejdzie kompletną przebudowę i zostanie dołożony delikatny lip na całości Jak by ktoś szukał info to błotniki przód od emki nie pasują do zwykłej maski, maska ma inny profil gięcia na rantach i wszystko ni jak pasuje W drugą stronę jest to samo |
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 21:56
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 |
carbonowe podłużnice ?
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 21:59
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 |
To są belki zderzaka p+t
|
|
|
Sun, 01 Mar 2015 - 23:55
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Tak więc przyszedł czas żeby opuścić mały ciepły garaż gdzie pozbawiono e46 większość balastu i przemieścić się na warsztat gdzie oskurowałem ją do reszty :hyhy:
Czas na wyjęcie silnika, opróżnienie komory silnika i zdjęcie układu paliwowego Tak wygląda silnik po 3 latach bez otwierania Fura prawie gotowa do blacharza, szybki wycięte silnika brak jeszcze tylko kilka pierdół i lecimy dalej |
|
|
Mon, 02 Mar 2015 - 03:13
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków |
To to 3 lata jeździło to turbo ? ile Kilometrów mniejwięcej ?
Dlaczego robisz ją na emke ? -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Mon, 02 Mar 2015 - 07:57
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Dlatego że emka ma dużo pojemniejsze błotniki i tylko o to mi chodzi, nie zależy mi na smaczkach emki jak skrzela czy 4 kominy z tyłu, siłą rzeczy te smaczki też będą ale to nie będzie żadne m3
no dobrze ponad 2 lata z tego co sobie liczę po zlozeniu jakis czas jeszcze jako wolnosak jezdzilo na dotarciu |
|
|
Sat, 07 Mar 2015 - 19:43
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Udało się coś ostatnio trochę ruszyć do przodu. Dzisiaj podziałaliśmy z Fortim przy bloku i udało się pięknie osadzić szpileczki, dzięki wujek :piwo: Przymiarka głowicy i jest prawie idealnie, prawie bo trzeba delikatnie liznąć otwór podkładki pod nakrętki. Tutaj jeszcze podziękowania dla Karolo za szpileczki, dzięki majster :piwo: Także powoli do przodu :smile2: |
|
|
Thu, 19 Mar 2015 - 19:28
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Auto u blacharza
https://lh4.googleusercontent.com/-n5zIcIFg...no/DSC_1264.JPG Z nowości przyszło turbo: Powiem krótko: jest koń !!! Ci co trzymali to w rękach wiedzą co mam na myśli borg warner s300sx |
|
|
Thu, 19 Mar 2015 - 21:26
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy |
500 koni?
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
Thu, 19 Mar 2015 - 21:28
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 |
500 to już chyba było na silniku ;-)
|
|
|
Fri, 20 Mar 2015 - 20:25
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2015 |
Wstępnie powiększone kanały wydechowe, ssące również wstępnie powiekszone. Została tylko obróbka finiszująca
Tak wygląda stary wąski kanał No i przyszły mi w końcu oponki na tył slicki dunlopa 300/680/18 Jutro będę wiedział co tam słychać u beemy, ciekawość mnie zżera |
|
|
Sat, 21 Mar 2015 - 07:44
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 |
330 mm szerokości, grubo ;-)
Rozumiem że opona na ulice? |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:25 |