Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A6 C6 - która benzyna najlepsza?
Lakier
post Tue, 13 Jan 2015 - 21:48
Post #21


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





4.2 też jest na łańcuchu. Oczywiście mowa o silniku z A6 (w A8 jest na pasku). Tak więc też ma swoje problemy z rozrządem smile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 13 Jan 2015 - 21:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Lakier
post Tue, 13 Jan 2015 - 21:48
Post #22


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





4.2 też jest na łańcuchu. Oczywiście mowa o silniku z A6 (w A8 jest na pasku). Tak więc też ma swoje problemy z rozrządem smile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Wed, 14 Jan 2015 - 08:13
Post #23


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





CYTAT(genmaxiu @ Tue, 13 Jan 2015 - 12:33) *
2.4 V6 Q - kod silnika BDW, nic sie z nim nie dzieje zupelnie, kuloodporny chociaz troche mulowaty.


niestety nie, 2.4 też ma rozrząd na łańcuchu, który potrafi narobić problemów


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Wed, 14 Jan 2015 - 17:17
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





No wlasnie jak to rozrzad na lancuchu, potrafia byc problemy i o ile nie w kazym silniku na lancuchu musi sie cos dziac to z w/w silnikow w a6 w kazdym sie spotkalem z awaria rozrzadu. W 4.2 sie przestawil ale po wjechaniu do rowu wiec nie wiem czy sa problemy.

Co do 2.0 tfsi to jest metoda a mianowicie sprawdzenie w historii czy mial juz cos robione z problemem brania oleju. Bo moze byc tak ze ma pozmieniane tloki lub caly silnik i problemow juz nie bedzie. BTW Tfsi da sie chipnac na ponad 200 km i juz fajnie jezdzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2pspeed
post Wed, 14 Jan 2015 - 19:26
Post #25


Super User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





Tak czytam wasze wypowiedzi i chyba nie ma za bardzo w czym wybierać...2.4 muł jak na gabaryty, napędy i wagę auta. 4.2 V8 fajne ale nie wiem czy mnie druga połowa z domu nie wyrzuci jak radośnie obwieszcze że w sumie to pali nie dużo...średnio 15 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Fri, 16 Jan 2015 - 12:54
Post #26


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





Mam od 3 lat 2.0 TFSI - 2 lata jeżdżę po chipie na ~240KM. Problem z olejem jest od samego początku (przy 35 tys km dolewałem niecały litr co 15 tys km, teraz mam 120 tys km i dolewam ok 2 litrów co 15 tys km). 2.4 ma moc podobną do seryjnego 2.0 TFSI - na mój gust 170KM na tą masę starcza na styk. Wady wg mnie: brak quattro i bezstopniowa automatyczna skrzynia do wyboru lub manual (ja mam ręczną skrzynię). Poza olejem narazie nie sprawiał problemu. Jak komuś te wady nie przeszkadzają to polecam dłubnięte 2.0 TFSI również jako alternatywę dla fabrycznego 3.0TDI.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 16 Jan 2015 - 16:43
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Problem z olejem to 1L/1000 km, a nie 1L/15k km wink.gif


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Fri, 16 Jan 2015 - 18:30
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Przecież 1L/1000 km to jest zużycie w normie wink.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BoleczeQ
post Fri, 16 Jan 2015 - 18:42
Post #29


Rookie
Dołączył: Mon, 22 September 2014
Skąd: Łódź





Wg. instrukcji obsługi normalne..., ale normalnie nie smile.gif 2l/15tys. nie jest źle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Fri, 16 Jan 2015 - 21:10
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





CYTAT(ja456 @ Fri, 16 Jan 2015 - 12:54) *
Mam od 3 lat 2.0 TFSI - 2 lata jeżdżę po chipie na ~240KM. Problem z olejem jest od samego początku (przy 35 tys km dolewałem niecały litr co 15 tys km, teraz mam 120 tys km i dolewam ok 2 litrów co 15 tys km). 2.4 ma moc podobną do seryjnego 2.0 TFSI - na mój gust 170KM na tą masę starcza na styk. Wady wg mnie: brak quattro i bezstopniowa automatyczna skrzynia do wyboru lub manual (ja mam ręczną skrzynię). Poza olejem narazie nie sprawiał problemu. Jak komuś te wady nie przeszkadzają to polecam dłubnięte 2.0 TFSI również jako alternatywę dla fabrycznego 3.0TDI.


Tylko że mówimy tu o mocy maksymalnej w przypadku tych 170KM. Ważniejszy jest jej przebieg, albo moc średnia. Podejrzewam że 2.0TFSI z racji doładowania będzie się odpychać trochę lepiej niż 2.4 V6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Sat, 17 Jan 2015 - 06:07
Post #31


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





Po chipie na świeżych oponach w okolicach 7,2s do 100. Poprawa wzgledem serii jest zauważalna. Wiem, ze 2l na 15 tys km to nie tragedia, ale ciekawe co będzie przy 200 kkm. Może nie będzie trzeba jeździć na wymiany oleju, bo wystarczy dolewac swieży wink.gif Broń Boże nie twierdze, ze to najlepszy silnik, ale jak komuś nie wystarczy na 3.0 tfsi to tylko mowie, ze na czas przejściowy można kupić. Sam szukalem 3.0 TDI, ale z braku laku trafił się ładny polift w S-Line.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Sat, 17 Jan 2015 - 08:42
Post #32


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Znajomy ma 2.0tfsi dlubniete na 360km 200 przebiegu i nie dolewa prawie nic. W innym nowym juz trzeba dolewac smile.gif nie ma reguly


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Sat, 17 Jan 2015 - 14:11
Post #33


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





to nielepiej szukać jakiegoś 4.2 z udokumentowanym rozrządem niedawno wrzucać podtlenek lpg i latać tanio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2pspeed
post Sun, 18 Jan 2015 - 22:10
Post #34


Super User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





CYTAT(vasquez @ Sat, 17 Jan 2015 - 14:11) *
to nielepiej szukać jakiegoś 4.2 z udokumentowanym rozrządem niedawno wrzucać podtlenek lpg i latać tanio


4 gary a 8 to zawsze różnica. Doceniam 2.0 TFSI ale jestem fanem dużych benzyn biggrin.gif Utopijnie Audi z LS1/LS2 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 19 Jan 2015 - 21:04
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





OT:

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6...it=project+juda

End OT.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 23 Jan 2015 - 19:08
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





A najlepiej to kupić 3.0TDI po usunięciu wad i mieć problemy z głowy. Dajcie spokój z 2.4 Przecież to jest muł nawet w A4 i nie da się tym normalnie przyśpieszać, to w A6 musi jechać chyba ale do tyłu.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2pspeed
post Sat, 24 Jan 2015 - 17:34
Post #37


Super User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





CYTAT(dżordżyk @ Fri, 23 Jan 2015 - 19:08) *
A najlepiej to kupić 3.0TDI po usunięciu wad i mieć problemy z głowy. Dajcie spokój z 2.4 Przecież to jest muł nawet w A4 i nie da się tym normalnie przyśpieszać, to w A6 musi jechać chyba ale do tyłu.


A są 3.0 TDI w budżecie 40k pln? Był ostatnio 2.7 w fajnej cenie i super stanie ale poszedł w ciągu dnia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 24 Jan 2015 - 22:54
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Albo oszczędność, albo porządne auto.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2pspeed
post Tue, 27 Jan 2015 - 17:59
Post #39


Super User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





CYTAT(dżordżyk @ Sat, 24 Jan 2015 - 22:54) *
Albo oszczędność, albo porządne auto.


W sensie albo tdi albo 4.2 benzyna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:24