![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
4.2 też jest na łańcuchu. Oczywiście mowa o silniku z A6 (w A8 jest na pasku). Tak więc też ma swoje problemy z rozrządem
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
4.2 też jest na łańcuchu. Oczywiście mowa o silniku z A6 (w A8 jest na pasku). Tak więc też ma swoje problemy z rozrządem
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
2.4 V6 Q - kod silnika BDW, nic sie z nim nie dzieje zupelnie, kuloodporny chociaz troche mulowaty. niestety nie, 2.4 też ma rozrząd na łańcuchu, który potrafi narobić problemów -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
No wlasnie jak to rozrzad na lancuchu, potrafia byc problemy i o ile nie w kazym silniku na lancuchu musi sie cos dziac to z w/w silnikow w a6 w kazdym sie spotkalem z awaria rozrzadu. W 4.2 sie przestawil ale po wjechaniu do rowu wiec nie wiem czy sa problemy.
Co do 2.0 tfsi to jest metoda a mianowicie sprawdzenie w historii czy mial juz cos robione z problemem brania oleju. Bo moze byc tak ze ma pozmieniane tloki lub caly silnik i problemow juz nie bedzie. BTW Tfsi da sie chipnac na ponad 200 km i juz fajnie jezdzi |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Tak czytam wasze wypowiedzi i chyba nie ma za bardzo w czym wybierać...2.4 muł jak na gabaryty, napędy i wagę auta. 4.2 V8 fajne ale nie wiem czy mnie druga połowa z domu nie wyrzuci jak radośnie obwieszcze że w sumie to pali nie dużo...średnio 15
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 16 March 2007 ![]() |
Mam od 3 lat 2.0 TFSI - 2 lata jeżdżę po chipie na ~240KM. Problem z olejem jest od samego początku (przy 35 tys km dolewałem niecały litr co 15 tys km, teraz mam 120 tys km i dolewam ok 2 litrów co 15 tys km). 2.4 ma moc podobną do seryjnego 2.0 TFSI - na mój gust 170KM na tą masę starcza na styk. Wady wg mnie: brak quattro i bezstopniowa automatyczna skrzynia do wyboru lub manual (ja mam ręczną skrzynię). Poza olejem narazie nie sprawiał problemu. Jak komuś te wady nie przeszkadzają to polecam dłubnięte 2.0 TFSI również jako alternatywę dla fabrycznego 3.0TDI.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Problem z olejem to 1L/1000 km, a nie 1L/15k km
![]() -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Przecież 1L/1000 km to jest zużycie w normie
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 22 September 2014 Skąd: Łódź ![]() |
Wg. instrukcji obsługi normalne..., ale normalnie nie
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Mam od 3 lat 2.0 TFSI - 2 lata jeżdżę po chipie na ~240KM. Problem z olejem jest od samego początku (przy 35 tys km dolewałem niecały litr co 15 tys km, teraz mam 120 tys km i dolewam ok 2 litrów co 15 tys km). 2.4 ma moc podobną do seryjnego 2.0 TFSI - na mój gust 170KM na tą masę starcza na styk. Wady wg mnie: brak quattro i bezstopniowa automatyczna skrzynia do wyboru lub manual (ja mam ręczną skrzynię). Poza olejem narazie nie sprawiał problemu. Jak komuś te wady nie przeszkadzają to polecam dłubnięte 2.0 TFSI również jako alternatywę dla fabrycznego 3.0TDI. Tylko że mówimy tu o mocy maksymalnej w przypadku tych 170KM. Ważniejszy jest jej przebieg, albo moc średnia. Podejrzewam że 2.0TFSI z racji doładowania będzie się odpychać trochę lepiej niż 2.4 V6. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 16 March 2007 ![]() |
Po chipie na świeżych oponach w okolicach 7,2s do 100. Poprawa wzgledem serii jest zauważalna. Wiem, ze 2l na 15 tys km to nie tragedia, ale ciekawe co będzie przy 200 kkm. Może nie będzie trzeba jeździć na wymiany oleju, bo wystarczy dolewac swieży
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Znajomy ma 2.0tfsi dlubniete na 360km 200 przebiegu i nie dolewa prawie nic. W innym nowym juz trzeba dolewac
![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
to nielepiej szukać jakiegoś 4.2 z udokumentowanym rozrządem niedawno wrzucać podtlenek lpg i latać tanio
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
A najlepiej to kupić 3.0TDI po usunięciu wad i mieć problemy z głowy. Dajcie spokój z 2.4 Przecież to jest muł nawet w A4 i nie da się tym normalnie przyśpieszać, to w A6 musi jechać chyba ale do tyłu.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
A najlepiej to kupić 3.0TDI po usunięciu wad i mieć problemy z głowy. Dajcie spokój z 2.4 Przecież to jest muł nawet w A4 i nie da się tym normalnie przyśpieszać, to w A6 musi jechać chyba ale do tyłu. A są 3.0 TDI w budżecie 40k pln? Był ostatnio 2.7 w fajnej cenie i super stanie ale poszedł w ciągu dnia... |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Albo oszczędność, albo porządne auto.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:24 |