Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> 200 SX - modyfikacje
BATON
post Thu, 27 May 2004 - 00:18
Post #21


User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: Lubuskie/Hessen





Przepraszam jeszcze raz sie wtrace
Oczywiscie nie chodzilo mi o kolory seryjne
Vytt - wdzialem te auta w wielu innych kolorach w europie
pa3 chodzilo mi o model 200sx S14 z nowym przednim lookiem 97-200? (fotki zoltego tez widzialem , ale raczej nie byl z europy)
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 27 May 2004 - 00:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
brt
post Thu, 12 Aug 2004 - 15:02
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("hwojtek":3o2tq19f)
Jedyna rzecz o ktorej trzeba pamietac, to fakt ze S14a i wyzsze sa bardzo trudne do podkrecania przez elektronikę. Elektroniczny boost controller jeszcze zniosą (szczególnie z HKS FCD za parędziesiąt dolców), natomiast ze świnkami jest już większy kłopot. Ale to problem mocy +330HP


Odgrzewam kotleta ale mysle ze warto i nie jedna osoba sie ucieszy!Wczoraj zakonczylismy batalie z nissanem 200sx s14a. Zainstalowalismy smt6i. Bez problemu mozna sterowac cisnieniem doladowania paliwem oraz zaplonem czyli praktycznie wszytkim podczas wczorajszego strojenia auto dostalo drugie zycie Jezeli ktos nie wierzy to zapraszam na montaz smt6i

Pozdrawiam


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vytt
post Thu, 12 Aug 2004 - 15:07
Post #23


Rookie
Dołączył: Tue, 25 May 2004





Moze pare szczegolow?
Aha i co to jest smt6i? Moze ktos wyjasnic laikowi?
I ile kosztuje itd, itd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzZ!
post Thu, 12 Aug 2004 - 15:08
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





SMT6i to rodzaj przypinanego modułu do seryjnego komputera, dzięki któremu jest możliwa regulacja wielu istotnych parametrów silnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chmielu
post Thu, 12 Aug 2004 - 15:14
Post #25


User
Dołączył: Tue, 27 January 2004
Skąd: Sopot





A czy przypadkiem strojenie nie odbywało się, między innymi, w zeszły czwartek ok. północy na Statoil przy trasie z Gdańska, w okolicy Nowego dworu
Przypadkiem wypatrzyłem tam dwóch speców, w czarnym autku z taką charakterystyczną lotką z tyłu i laptopikiem u pasażera


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Thu, 12 Aug 2004 - 15:44
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("chmielu":tm5y7prb)
A czy przypadkiem strojenie nie odbywało się, między innymi, w zeszły czwartek ok. północy na Statoil przy trasie z Gdańska, w okolicy Nowego dworu
Przypadkiem wypatrzyłem tam dwóch speców, w czarnym autku z taką charakterystyczną lotką z tyłu i laptopikiem u pasażera


Strojenie i proby trwaly kilka dni bo komputer nissana jest bardzo wybredny i nie chcial wspolpracowac. Aktualnie podlaczylismy wszystko i smigia wysmienicie Niebawem znow strojenie z nowa pompa paliwowa bo seryjna niedomaga


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
komis
post Thu, 12 Aug 2004 - 19:33
Post #27


User
Dołączył: Wed, 14 January 2004
Skąd: krakow





mozna wiedziec o ile to nie tajemnica ile ma teraz koni i niutkow ,i czy pompa nie wydala bo za slaba to tej mocy czy wczesniej padala .cisnienie doladowania ustawiane seryjnym regulatorem i ile
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Thu, 12 Aug 2004 - 19:50
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("komis":3loj2mpx)
mozna wiedziec o ile to nie tajemnica ile ma teraz koni i niutkow ,i czy pompa nie wydala bo za slaba to tej mocy czy wczesniej padala .cisnienie doladowania ustawiane seryjnym regulatorem i ile


Ten nissan nie zostal zmierzony bo to nie jest najwazniejsze. Wazne jak jezdzi Pompa wczesniej nie padala natomiast teraz niedomaga przy dluzszym przyspieszaniu. Regulator wtryski oraz pompa sa seryjne.


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
komis
post Thu, 12 Aug 2004 - 20:58
Post #29


User
Dołączył: Wed, 14 January 2004
Skąd: krakow





dzieki ,pytam bo do swojego tez montuje smt6 w poniedzialek ,a obecnie mam 260km i cisnienie paliwa spada mi do 3,2 bara pod koniec obrotow i montuje druga pompe , a jak mozna to na ile ustawiliscie cisnienie doladowania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Fri, 13 Aug 2004 - 12:00
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("komis":3frvbfzz)
dzieki ,pytam bo do swojego tez montuje smt6 w poniedzialek ,a obecnie mam 260km i cisnienie paliwa spada mi do 3,2 bara pod koniec obrotow i montuje druga pompe , a jak mozna to na ile ustawiliscie cisnienie doladowania


przy cisnieniu 0.8 wszystko jest ok. Jak ustawiamy na 0.9 lub 1.0 to po dluzszej jezdzie zaczyna sie meczyc pompa i spada cisnienie.


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gadimex
post Thu, 11 Aug 2005 - 10:06
Post #31


Rookie
Dołączył: Tue, 09 August 2005
Skąd: Otwock





Witka

Od czego pasuja 14 calowe stalowki do S13 200SX ?

A druga kwestia, czy ABS zupelnie zwariuje jak mu dam z tylu stalowki 14 cali , a z przodu seryjne alu 15 cali ?

Za rade oparta na doswiadczeniu z gory dziekuje !

Moze jakas Almera , albo co .....

W kazdym razie 4 stalowki do S13 sa "poszukiwane" 14 cali , ale i 15 tez moze byc...

Pozdrawiam
Artur


--------------------
Drift Fighter klub Otwock
Sprzedam: Fiat 124 Sport Coupe 1967' - 92KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karrlos
post Thu, 11 Aug 2005 - 10:52
Post #32


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2004
Skąd: Gdańsk





Z teo co się orientuję to nie powinny się zmieścić ze względu na tarcze hamulcowe.

Poza tym seryjne 15 napompowane do 3 barów bardzo dobrze idą poślizgiem, chociaż na seryjnej T25 i seryjnym doładowaniu auto cierpi na brak mocy przy dłuższych poślizgach asfaltowych, ale 14" raczej tego nie zmienią.

Wejdź na turbokillers.com i tam znajdziesz seryjne alufelgi 15" za śmieszne pieniądze.


--------------------
E30 318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BiGi
post Fri, 12 Aug 2005 - 17:51
Post #33


Super User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: pod Warszawa





Hmm no moje auto zostalo w pelni wystrojonie na smt6 juz jakies pol roku temu...


--------------------
forged sr20det.... not anymore
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Fri, 12 Aug 2005 - 19:52
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("BiGi":1v3kh3a7)
Hmm no moje auto zostalo w pelni wystrojonie na smt6 juz jakies pol roku temu...


z tym, że to jest topic równo z przed roku....


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BiGi
post Mon, 15 Aug 2005 - 22:41
Post #35


Super User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: pod Warszawa





CYTAT("FilipN":2c7na3jr)
CYTAT("BiGi":2c7na3jr)
Hmm no moje auto zostalo w pelni wystrojonie na smt6 juz jakies pol roku temu...


z tym, że to jest topic równo z przed roku....


Ale brt podal info o wystrojeniu nissana 12 sierpnia

Zreszta nevermind


--------------------
forged sr20det.... not anymore
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Witos
post Tue, 16 Aug 2005 - 02:11
Post #36


User
Dołączył: Sun, 03 August 2003
Skąd: Warszawa





12 sierpnia, ale 2004 roku


--------------------
GTI VII Performance DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:39