Audi 80 B4 quattro 4.2 V8 AKH 340KM/410Nm, 2.7 bit+ w drodze. |
Audi 80 B4 quattro 4.2 V8 AKH 340KM/410Nm, 2.7 bit+ w drodze. |
Fri, 02 Jan 2015 - 10:39
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Również jestem za V8T/TT ale o gustach nie ma co dyskutować czekam na dalszy przebieg prac
Osobiście też wszystko robie w swoim aucie sam, ale chyba nie dałbym rady upchać V8TT do tej budy, tym bardziej podziwiam Guzika jak on to robi:D I chyba do osciągnięcia podobnych mocy z V6Bit i V8TT to chyba większy nakład kasy trzeba będzie wydać na V6 |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 02 Jan 2015 - 10:39
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 02 Jan 2015 - 11:17
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Mikołaja fura ma sie dobrze - tylko zajechał 5b skrzynie, i sprzeglo i gromadzi fundusze na 01e.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Sat, 03 Jan 2015 - 09:45
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO |
guzior jakie wg Ciebie wartości sa w miare bezpieczne dla seryjnego słupka ABZ AKH na pb98??
czy na e85 można zaryzykować o coś wiecej ? |
|
|
Sat, 03 Jan 2015 - 10:02
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
Auto nie służy mi do wyścigów, popisów itp, tylko na dłuższe weekendowe wypady, często też zdarza mi się jeździć na co dzień jak jest ładna pogoda, więc ma być jak najbardziej bezawaryjne. Wiem, że dużo ludzi lata S4kami 450-600KM jako DD i to się sprawdza. A czy ty uwazasz ,ze przy 600konnym 2,7 nie napotkasz problemow przy budowie i strojeniu ? Ze bez odpowiedniej wiedzy przy wyborze sprezarek nie bedziesz mial problemu z "surge" i innymi drobiazgami z ktorymi walcza uzytkownicy bit ? Pamietaj , ze na wykresach zazwyczaj wszystko wyglada bardzo ladnie , ale droga do wykrsow nie zawsze uslana jest rozami . I Prawdziwe 600 w 2,7bit nie jest tak banalne do osiagniecia ,dla kogos kto nie mial stycznosci z tymi silnikami . PS Samochod bardzo ladny , sam chetnie zakupilbym taka karoserie guzior jakie wg Ciebie wartości sa w miare bezpieczne dla seryjnego słupka ABZ AKH na pb98?? czy na e85 można zaryzykować o coś wiecej ? Nie zaturbialem jeszcze takiego silnika ,ale magiczna cyfra na cylinder w silnikach vag jest ok 80-100 koni na cylinder . Oczywiscie w zaleznosci od tego kto i jak bedzie to stroil , jakie sprezarki lub sprezarke dobierzesz i na ile dobre sa przeplywy glowic . To jest stary motor , ale pokusilbym sie o probe ataku na 700 z motorem ktory ma najnizsze c.r. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Sat, 03 Jan 2015 - 10:16
Post
#25
|
|
User Dołączył: Wed, 18 January 2012 |
AKH/AHC ma wyższe CR niż ABZ/AKG więc lepiej już iść w ABZ moim zdaniem. W razie czego słupek też będzie dużo tańszy.
Rafalek114 - tak jak napisałem wcześniej, nie nastawiam się na konkretną moc i nie mówię, że to musi być od razu 600KM (nawet się na to nie nastawiam). Wszystko wyjdzie w praniu i na pewno będzie się wiązało z dopracowywaniem i poprawianiem błędów, czy to by było V6 bit, czy uturbione V8. |
|
|
Sat, 03 Jan 2015 - 11:23
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Bezpieczne na seryjnym CR dla ABZ - 1200nm (calkowita seria motor). Sa przypadki i 1600Nm na kompletnie seryjnym silniku ale zaczyna sie poddawać 1 (a właściwie 2) czesci. Akurat latwe do ogarniecia.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Sat, 03 Jan 2015 - 21:23
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 December 2014 |
Dobra panowie specjaliści, szybkie pytanie V8 łączy sie z skrzynia z V6 P&P jak sprzęgło? na jakich to łapach siada?
|
|
|
Sat, 03 Jan 2015 - 21:50
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 |
A jak mu odradzalem na audi80.pl sprzedarz v8 i zeby nie wsadzal v6 to mi wszyscy pojechali;P
Ja tez jestem za v8 moze na single turbo? Marcin z Proturbo wsadzil do swojej s4 single turbo a tam jeszcze ciasniej. http://www.proturbo.com.pl/gfx/w_fota_silnik.jpg Mial tez jakis czas (moze nadal ma) audi 90 quattro bi turbo zrobione na AEC (?) i z zewnatrz tez nizly slepper |
|
|
Sun, 04 Jan 2015 - 09:49
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
S4 ma male turbo - dlatego nie jedzie wogole powyżej 6000.
Laczy się z kazda skrzynia. Nie pasuje do 80 na żadne lapy, sprzeglo w zależności od silnika trzeba sobie ogarnac (znaczy ja ogarniam to ludziom) -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Sun, 04 Jan 2015 - 10:01
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY |
Kuba411vm, sprawdzales osiagi na hamowni przed I po zamontowaniu wydechu ? Pytam bo masz X-pipe i podwojne rury do konca na calkiej sporej srednicy co teoretycznie nie jest najlepszym
rozwiazaniem dla wolnossaka (przynajmniej wg. niektorych zrodel) wiec ciekawe co na to praktyka? Spaliny w tych tlumikach mieszaja sie miedzy rurami czy tylko obudowe maja wspolna a w srodku osobne komory ? |
|
|
gość_DanQuattro_* |
Sun, 04 Jan 2015 - 11:40
Post
#31
|
|
Ładne, ze smakiem zrobione Audi.
Powodzenia w dalszych modach! |
|
|
Sun, 04 Jan 2015 - 12:13
Post
#32
|
|
User Dołączył: Wed, 18 January 2012 |
Skrzynia pasuje każda, mocowania silnika trzeba spawac. Ja sobie zrobiłem koło od podstaw pod sprzeglo mocniejsze niż seryjne w s8.
Odnośnie wydechu nie robiłem pomiarów na hamowni. Po zmianie wrażenia na plus. Jedyne miejsce gdzie spaliny się mieszają to x-pipe. Tlumiki są przelotowe, łączy je tylko obudowa. Co do średnicy, to jest na wzór serii S8 czyli 2x55mm. |
|
|
Sun, 04 Jan 2015 - 12:34
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 |
|
|
|
Mon, 05 Jan 2015 - 08:31
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b |
No ale 550 kuca ma. Ja tylko pokazuje mozliosci już ma 600, tak gwoli ścisłości -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
Fri, 09 Jan 2015 - 18:03
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 19 March 2012 |
Pasują łapy p&p tylko trzeba wiedzieć od czego :-) Kuba wyślij mi swój nr tel na pw to Ci powiem
|
|
|
Fri, 09 Jan 2015 - 21:36
Post
#36
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2006 |
Fajny projekt. Bez udziwnień i wygląda jak z fabryki - dopieszczony fajny audzior. Jak wygląda przyspieszenie powyżej 100 w tej budzie ? Wiem, że wybebeszone 90 guziora pojechało chyba 12,6 kiedyś na bemowie, a jak to się ma w normalnych warunkach, gdy środek pozostanie na swoim miejscu ? Jest doczuwalna różnica w dynamice między zwykłym 310km, a tym 340 ?
|
|
|
Sun, 11 Jan 2015 - 09:04
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 October 2012 |
od czego są zastosowane półośki ?
|
|
|
Sun, 11 Jan 2015 - 14:14
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY |
CYTAT Najgrubsze półosie + przeguby występujące w B4 z S2 ABY |
|
|
gość_pioootr_* |
Fri, 13 Feb 2015 - 18:36
Post
#39
|
|
Gratuluję "czystej" komory silnika.
Czekam na 2.7BiT - koniecznie ze zdjęciami. CYTAT(ADIs4) Pasują łapy p&p tylko trzeba wiedzieć od czego :-) Kuba wyślij mi swój nr tel na pw to Ci powiem Powiedz na forum. |
|
|
Tue, 27 Oct 2015 - 23:40
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński |
Jakiś up w temacie może? Natknąłem się w sieci na film 0-200 v8bit tego audi więc jednak v8 zostało.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 17:19 |