![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Sun, 27 July 2014 ![]() |
MAC'a Wpinałeś z tak wkręconymi końcówkami jak na obrazku , Oczywiście jak dobrze rozumiem sterowanie doładowaniem ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Tak, dokładnie jak na zdjęciu, jeden króciec do dolotu, drugi do wastegate'a. Przy okazji, auto jeździ, zrobiło póki co około 600km bez zaglądania pod maskę, także jest OK (brak czasu na jazdę dlatego tak mało). Ze zmian jak na razie tylko kosmetyka, ostatnio np. kupiłem koc na turbo z FMIC.pl, który przy pierwszej przejażdżce się zapalił
![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
Trzeba uważać z tymi kocami, bo właśnie tak lubi się dziać... Same bandaże są okej, a z kocami bywa różnie. Obyło się bez strat żadnych mam nadzieję
![]() Lepiej napisz, kiedy Haldex i nowe turbo ziom, żeby wykorzystać potencjał sprzętu na 100% ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Nic się nie stało, tylko się okopciło trochę pod maską i narobiło strachu
![]() ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Co z tymi obrotami? Kręci się niżej od diesla?
![]() ![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
![]() ![]() ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie bardzo rozumiem źródło problemu. Masz zapłon wasted spark, tak jak Omega V6. W czym problem podpiąć obrotomierz normalnie? O co chodzi z tym kręceniem do 5 tysięcy?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Chodzi o to, ze obrotomierz jest z 4 cyl silnika, wcześniej był podpięty poprzez diody bezpośrednio pod 2 z trzech cewek w oryginalnym cewkomodule VR6, działało jak 4cyl. Przy cewce z Omegi, mimo że moduł zapłonowy jest oryginalny VR6, podpięcie dwóch "cewek" poprzez diody powoduje spadnięcie wskazówki obrotomierza na 0 (nie mam pojęcia dlaczego), podpięcie pod jedną cewkę ożywia obrotomierz ale pokazuje on za mało. Przypominam, że w Golfie 2 nie było nigdy montowane VR6 dlatego podpięcie obrotomierza oryginalnym kablem sygnałowym z ECU VR6 nie ma sensu, bo to po prostu nie działa, oryginalny dwójkowy obrotomierz wskazuje na podstawie impulsu z cewki zapłonowej.
-------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 17 January 2015 ![]() |
Co do obrotomierza to znalazłem takie coś, może komuś cię przyda
http://www.customobsessions.com/phpBB/viewtopic.php?t=38747 |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Pewnie, przeczytaj mój poprzedni post
![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A przepraszam jak dopasowuje się obrotomierze? Przecież to banał. Dawaj normalny przewód sygnałowy + przeróbka na płytce i będzie wszystko ok. Wartości elementów porównaj choćby w zestawach wskaźników Passata B3/B4 4 cylindry vs VR6 jak nie chcesz "na pałę".
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Przeciez jak masz det 3 to tam masz opcje podlaczenia sobie obrotomierza i jego konfiguracje, musisz tylko wpisac poprawny multipler podpinajac sie pod jakiegos vaga czy cokolwiek i wpisujac odpowiednia wartosc tak zeby sie pokrywala..
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Obaj macie po części rację, jednak żadna z Waszych rad nie ma zastosowania w moim samochodzie
![]() CYTAT Istnieje możliwość generowania sygnału częstotliwościowego dla obrotomierzy elektronicznych (czyli takich dla których sygnał brany jest z ECU a nie z cewki zapłonowej).
-------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja bym wolał przełożyć ten nowszy licznik i wiedzieć jakie mam obroty niż... żyć w błogiej nieświadomości
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Spokojnie, ogarnę to sobie na starym typie licznika, na razie są ważniejsze tematy do ogarnięcia niż obrotomierz
![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
klinton gratuluje projektu czasu i satyfakcji z użytkowania
![]() PS. Wtedy chętnie bym się z Toba zmierzył ![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
dzięki, z chęcią, to byłby ciekawy wyścig
![]() ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
Ori od Syncro na wodzi pękła obudowa
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
-------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
Klasa
![]() Warunki trochę kiepskie bo mokro i bokiem stawia ![]() U mnie niestety motor wyjęty i nie mam co testować :/ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 03:02 |