Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> VW Golf II VR6 Turbo Syncro
Rafalvw
post Thu, 26 Feb 2015 - 22:07
Post #61


User
Dołączył: Sun, 27 July 2014





MAC'a Wpinałeś z tak wkręconymi końcówkami jak na obrazku , Oczywiście jak dobrze rozumiem sterowanie doładowaniem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 26 Feb 2015 - 22:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
klinton
post Fri, 27 Feb 2015 - 10:12
Post #62


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Tak, dokładnie jak na zdjęciu, jeden króciec do dolotu, drugi do wastegate'a. Przy okazji, auto jeździ, zrobiło póki co około 600km bez zaglądania pod maskę, także jest OK (brak czasu na jazdę dlatego tak mało). Ze zmian jak na razie tylko kosmetyka, ostatnio np. kupiłem koc na turbo z FMIC.pl, który przy pierwszej przejażdżce się zapalił wink.gif dobrze, że poczułem smród w aucie i się zatrzymałem, bo był tam już całkiem fajny pożarek.


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kywak
post Fri, 27 Feb 2015 - 10:30
Post #63


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2011





Trzeba uważać z tymi kocami, bo właśnie tak lubi się dziać... Same bandaże są okej, a z kocami bywa różnie. Obyło się bez strat żadnych mam nadzieję smile.gif ?

Lepiej napisz, kiedy Haldex i nowe turbo ziom, żeby wykorzystać potencjał sprzętu na 100% smile.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Fri, 27 Feb 2015 - 14:40
Post #64


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Nic się nie stało, tylko się okopciło trochę pod maską i narobiło strachu wink.gif plan jest taki, że najpierw haldex, potem turbo. Póki co trwa zbieranie kasy tongue.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sat, 28 Feb 2015 - 11:22
Post #65


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Co z tymi obrotami? Kręci się niżej od diesla? wink.gif Dobra, już doczytałem, ale fajnie to wygląda smile.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Sun, 01 Mar 2015 - 12:55
Post #66


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





wink.gif to sprawka cewki z Opla Omegi, założyłem ją żeby nie było problemów ze zdmuchiwaniem iskry, ale obrotomierza już nie podłączę tak jak kiedyś wink.gif po moich modyfikacjach obecnie "kręci się" do 5tys obrotów i więcej tym sposobem nie uzyskam tongue.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 01 Mar 2015 - 13:08
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Nie bardzo rozumiem źródło problemu. Masz zapłon wasted spark, tak jak Omega V6. W czym problem podpiąć obrotomierz normalnie? O co chodzi z tym kręceniem do 5 tysięcy?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Sun, 01 Mar 2015 - 13:39
Post #68


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Chodzi o to, ze obrotomierz jest z 4 cyl silnika, wcześniej był podpięty poprzez diody bezpośrednio pod 2 z trzech cewek w oryginalnym cewkomodule VR6, działało jak 4cyl. Przy cewce z Omegi, mimo że moduł zapłonowy jest oryginalny VR6, podpięcie dwóch "cewek" poprzez diody powoduje spadnięcie wskazówki obrotomierza na 0 (nie mam pojęcia dlaczego), podpięcie pod jedną cewkę ożywia obrotomierz ale pokazuje on za mało. Przypominam, że w Golfie 2 nie było nigdy montowane VR6 dlatego podpięcie obrotomierza oryginalnym kablem sygnałowym z ECU VR6 nie ma sensu, bo to po prostu nie działa, oryginalny dwójkowy obrotomierz wskazuje na podstawie impulsu z cewki zapłonowej.


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pluwelek
post Sun, 01 Mar 2015 - 15:57
Post #69


Rookie
Dołączył: Sat, 17 January 2015





Co do obrotomierza to znalazłem takie coś, może komuś cię przyda

http://www.customobsessions.com/phpBB/viewtopic.php?t=38747
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Sun, 01 Mar 2015 - 16:04
Post #70


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Pewnie, przeczytaj mój poprzedni post wink.gif temat dobrze znany użytkownikom VR6 w MK2


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 01 Mar 2015 - 17:51
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





A przepraszam jak dopasowuje się obrotomierze? Przecież to banał. Dawaj normalny przewód sygnałowy + przeróbka na płytce i będzie wszystko ok. Wartości elementów porównaj choćby w zestawach wskaźników Passata B3/B4 4 cylindry vs VR6 jak nie chcesz "na pałę".


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Statham
post Sun, 01 Mar 2015 - 18:48
Post #72


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





Przeciez jak masz det 3 to tam masz opcje podlaczenia sobie obrotomierza i jego konfiguracje, musisz tylko wpisac poprawny multipler podpinajac sie pod jakiegos vaga czy cokolwiek i wpisujac odpowiednia wartosc tak zeby sie pokrywala..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Sun, 01 Mar 2015 - 23:02
Post #73


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Obaj macie po części rację, jednak żadna z Waszych rad nie ma zastosowania w moim samochodzie wink.gif mam licznik starego typu, gdzie obrotomierz to całe osobne urządzenie w liczniku. Dopiero po 89 roku w nowszym typie licznika obrotomierz był silniczkiem krokowym na jednej płytce z resztą licznika, tak samo jak w Passacie VR6. Apropo DETa, cytat z instrukcji:

CYTAT
Istnieje możliwość generowania sygnału częstotliwościowego dla obrotomierzy elektronicznych (czyli takich dla których sygnał brany jest z ECU a nie z cewki zapłonowej).


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 01 Mar 2015 - 23:15
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ja bym wolał przełożyć ten nowszy licznik i wiedzieć jakie mam obroty niż... żyć w błogiej nieświadomości biggrin.gif


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Sun, 01 Mar 2015 - 23:24
Post #75


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Spokojnie, ogarnę to sobie na starym typie licznika, na razie są ważniejsze tematy do ogarnięcia niż obrotomierz wink.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Thu, 30 Apr 2015 - 08:56
Post #76


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





klinton gratuluje projektu czasu i satyfakcji z użytkowania smile.gif Mam nadzieje, że mój też niedługo wypali!
PS. Wtedy chętnie bym się z Toba zmierzył wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Fri, 01 May 2015 - 12:06
Post #77


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





dzięki, z chęcią, to byłby ciekawy wyścig smile.gif uważaj na skrzynię Syncro przy większej mocy, ja ostatnio zmieliłem czwarty bieg w swojej biggrin.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Wed, 27 May 2015 - 09:57
Post #78


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





Ori od Syncro na wodzi pękła obudowa tongue.gif , teraz jest od G60 i na razie daje rade smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Wed, 27 May 2015 - 23:28
Post #79


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





ja swoją nową testuję ostatnio biggrin.gif

https://www.youtube.com/watch?v=ovBXoio5aTQ...eature=youtu.be


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Thu, 28 May 2015 - 11:11
Post #80


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





Klasa biggrin.gif
Warunki trochę kiepskie bo mokro i bokiem stawia tongue.gif pozazdrościć...
U mnie niestety motor wyjęty i nie mam co testować :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 03:02