![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Ten napęd za mojej kadencji przeżył około 4-5 strzałów ze sprzęgła przy wolnossącym VR6. Było to przy mierzeniu czasu 0-100 G-Techem. Tak jak mówisz, przód lekko przypalił i momentalnie dopięło tył (u mnie dopięło ale to tylko 200 pare niutonów). Liczę się z tym, że przy turbo nie ma nawet sensu strzelać ze startu, bo każdy strzał może być tym ostatnim wink.gif Póki nie nazbieram na haldexa będę starał się jeździć delikatnie ruszając..
Kolejny weekend = kolejne postępy. Wczoraj wyspawałem i owinąłem bandażem downpipe 2,75" oraz wyspawałem TIP 3.5" z nierdzewki. Muszę jeszcze w niego wspawać króćce (od krokowego i od odmy), pomalować i dolot będzie skończony. ![]() ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
Ja przelatalem na syncro 2 lata z moca 320 KM 350 NM jezdzilem autem na codzien scigalem sie na 1/4 mili latalem po torze strzelalem ze sprzegla i jakos nic mu niebylo po 2 latach ostrego traktowania poszedl napedl do ludzi i jak sie orjetuje jezdzi nadal wiec jesli ktos kupi auto z syncro niewiadomym stanie to padnie moment jak dobrze pamietam evolution z wroclawia latal z moca 380KM i tylko waly napedowe sie urywaly
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Thu, 19 January 2012 ![]() |
Czemu downpipe nie z kwasu ?
-------------------- Golf II VRT 404@570
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
A czemu miałby być z kwasu? Poza ładnymi fotkami na forum
![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ja przelatalem na syncro 2 lata z moca 320 KM 350 NM jezdzilem autem na codzien scigalem sie na 1/4 mili latalem po torze strzelalem ze sprzegla i jakos nic mu niebylo po 2 latach ostrego traktowania poszedl napedl do ludzi i jak sie orjetuje jezdzi nadal wiec jesli ktos kupi auto z syncro niewiadomym stanie to padnie moment jak dobrze pamietam evolution z wroclawia latal z moca 380KM i tylko waly napedowe sie urywaly u Jacka w Golfie mogło być sporo więcej niż 380, i fakt - wały się ukręcały co chwila, pamiętam, że w którymś momencie włożył wał z T4 syncro i wydaje mi się, że był mocniejszy - ale dawno było i ręki sobie nie dam uciąć, że dobrze pamiętam. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
u Jacka w Golfie mogło być sporo więcej niż 380, i fakt - wały się ukręcały co chwila, pamiętam, że w którymś momencie włożył wał z T4 syncro i wydaje mi się, że był mocniejszy - ale dawno było i ręki sobie nie dam uciąć, że dobrze pamiętam. i jakos nieslyszalem zeby on przeszedl na haldexa a wszyscy co niemieli stycznosci z dobrym syncro narzekają na niego ja przeszedlem na haldexa bo na 1.4 mili sie lepiej statuje i mozna po predkosci rozlanczac a w syncro zawsze cos tam trzyma a do codziennej jazdy jest ok |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Zobaczymy jak to będzie, ja jestem nastawiony na to że syncro może paść i już jestem przygotowany do pakowania haldexa, także będę jeździł ile się da. Jak padnie to padnie, a jak nie, to się miło zaskoczę
![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Fajnie Ci to sprawnie idzie. Liczyles stopien sprezania po tej przekladce?
-------------------- VR6 turbo
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Tak, ale nie pamiętam już teraz dokładnie, 8,8:1 albo 8,7:1
![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
To kiedy strojenie? Na jakie wtryski się w końcu zdecydowałeś? Nie widziałem żebyś miał podpięte egt, zamontuj bo szkoda upalić silnik...
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Jak już EGT pokaże to czasem jest już upalony silnik. Lepiej na strojenie lub na stałe zapiąć szerokopasmówkę
Jestem ciekaw jak będzie to w ogóle wstawało -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
To chyba oczywiste, nie wyobrażam sobie strojenia fury bez sondy szerokopasmowej.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
No to bez sensu zakładać EGT na silę
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
przecież jedno wiąże się z drugim
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Dawno nic tu nie pisałem, auto już jeździ
![]() Ostatnie zakupy przed strojeniem: Bosch 550cc i zawór MAC ![]() 10.02 zawiozłem auto na Śląsk do Łukasza Lamika na podpięcie DETa i strojenie. ![]() ![]() Auto legitymuje się obecnie mocą 387 koni i 508Nm przy doładowaniu 1.1bara kreski: ![]() Turbo przez swoją wielką dupę dość późno wstaje. Określiłbym to jako setup bezpieczny dla napędu, bo na 1 biegu jest praktycznie od razu odcinka i "nic nie czuć", na dwójce już trochę lepiej, po wbiciu trójki auto masakrycznie przyspiesza, 4 bieg to samo, wrażenia z jazdy nieziemskie ![]() jedno byle jakie aktualne zdjęcie pod maską: ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
gratulacje. to teraz mniejsze turbo i bedzie latac.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 July 2014 Skąd: olsztyn ![]() |
Fajny wynik
![]() -------------------- _http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=91&...=906656#p906656
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
załóż mniejszą dupe do tego turbo i sie reakcja poprawi.
mam od ręki żeliwa do T4 o A/R 0.68 , 0.81 i 0.96 - jak wirnik jest tej samej wielkości do siądzie P&P -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Start z dwójki z rolki, bo póki co bardzo delikatnie obchodzę się z Syncro. Obrotomierz przekłamuje (cewka z Omegi)
http://www.youtube.com/watch?v=mbQKIbBxdCA -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
ale zapierdziela . gratuluje projektu
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58 |