Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> VW Golf II VR6 Turbo Syncro
klinton
post Sun, 11 Jan 2015 - 20:27
Post #41


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Ten napęd za mojej kadencji przeżył około 4-5 strzałów ze sprzęgła przy wolnossącym VR6. Było to przy mierzeniu czasu 0-100 G-Techem. Tak jak mówisz, przód lekko przypalił i momentalnie dopięło tył (u mnie dopięło ale to tylko 200 pare niutonów). Liczę się z tym, że przy turbo nie ma nawet sensu strzelać ze startu, bo każdy strzał może być tym ostatnim wink.gif Póki nie nazbieram na haldexa będę starał się jeździć delikatnie ruszając..

Kolejny weekend = kolejne postępy. Wczoraj wyspawałem i owinąłem bandażem downpipe 2,75" oraz wyspawałem TIP 3.5" z nierdzewki. Muszę jeszcze w niego wspawać króćce (od krokowego i od odmy), pomalować i dolot będzie skończony.





--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 11 Jan 2015 - 20:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
golfiarz1
post Sun, 11 Jan 2015 - 21:41
Post #42


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





Ja przelatalem na syncro 2 lata z moca 320 KM 350 NM jezdzilem autem na codzien scigalem sie na 1/4 mili latalem po torze strzelalem ze sprzegla i jakos nic mu niebylo po 2 latach ostrego traktowania poszedl napedl do ludzi i jak sie orjetuje jezdzi nadal wiec jesli ktos kupi auto z syncro niewiadomym stanie to padnie moment jak dobrze pamietam evolution z wroclawia latal z moca 380KM i tylko waly napedowe sie urywaly
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macienty
post Sun, 11 Jan 2015 - 22:24
Post #43


User
Dołączył: Thu, 19 January 2012





Czemu downpipe nie z kwasu ?


--------------------
Golf II VRT 404@570
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Mon, 12 Jan 2015 - 00:05
Post #44


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





A czemu miałby być z kwasu? Poza ładnymi fotkami na forum wink.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 12 Jan 2015 - 10:00
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(golfiarz1 @ Sun, 11 Jan 2015 - 21:41) *
Ja przelatalem na syncro 2 lata z moca 320 KM 350 NM jezdzilem autem na codzien scigalem sie na 1/4 mili latalem po torze strzelalem ze sprzegla i jakos nic mu niebylo po 2 latach ostrego traktowania poszedl napedl do ludzi i jak sie orjetuje jezdzi nadal wiec jesli ktos kupi auto z syncro niewiadomym stanie to padnie moment jak dobrze pamietam evolution z wroclawia latal z moca 380KM i tylko waly napedowe sie urywaly

u Jacka w Golfie mogło być sporo więcej niż 380, i fakt - wały się ukręcały co chwila, pamiętam, że w którymś momencie włożył wał z T4 syncro i wydaje mi się, że był mocniejszy - ale dawno było i ręki sobie nie dam uciąć, że dobrze pamiętam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Mon, 12 Jan 2015 - 10:41
Post #46


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





CYTAT(siewcu @ Mon, 12 Jan 2015 - 10:00) *
u Jacka w Golfie mogło być sporo więcej niż 380, i fakt - wały się ukręcały co chwila, pamiętam, że w którymś momencie włożył wał z T4 syncro i wydaje mi się, że był mocniejszy - ale dawno było i ręki sobie nie dam uciąć, że dobrze pamiętam.



i jakos nieslyszalem zeby on przeszedl na haldexa a wszyscy co niemieli stycznosci z dobrym syncro narzekają na niego ja przeszedlem na haldexa bo na 1.4 mili sie lepiej statuje i mozna po predkosci rozlanczac a w syncro zawsze cos tam trzyma a do codziennej jazdy jest ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Mon, 12 Jan 2015 - 16:40
Post #47


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Zobaczymy jak to będzie, ja jestem nastawiony na to że syncro może paść i już jestem przygotowany do pakowania haldexa, także będę jeździł ile się da. Jak padnie to padnie, a jak nie, to się miło zaskoczę wink.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzikuvip
post Mon, 12 Jan 2015 - 21:14
Post #48


User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: Nowa Sól





Fajnie Ci to sprawnie idzie. Liczyles stopien sprezania po tej przekladce?


--------------------
VR6 turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Wed, 14 Jan 2015 - 00:24
Post #49


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Tak, ale nie pamiętam już teraz dokładnie, 8,8:1 albo 8,7:1 wink.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Wed, 14 Jan 2015 - 10:42
Post #50


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





To kiedy strojenie? Na jakie wtryski się w końcu zdecydowałeś? Nie widziałem żebyś miał podpięte egt, zamontuj bo szkoda upalić silnik...


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Wed, 14 Jan 2015 - 15:18
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





Jak już EGT pokaże to czasem jest już upalony silnik. Lepiej na strojenie lub na stałe zapiąć szerokopasmówkę

Jestem ciekaw jak będzie to w ogóle wstawało


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Wed, 14 Jan 2015 - 15:21
Post #52


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





To chyba oczywiste, nie wyobrażam sobie strojenia fury bez sondy szerokopasmowej.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Wed, 14 Jan 2015 - 15:24
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





No to bez sensu zakładać EGT na silę


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Wed, 14 Jan 2015 - 20:44
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





przecież jedno wiąże się z drugim


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Thu, 12 Feb 2015 - 17:04
Post #55


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Dawno nic tu nie pisałem, auto już jeździ wink.gif
Ostatnie zakupy przed strojeniem: Bosch 550cc i zawór MAC



10.02 zawiozłem auto na Śląsk do Łukasza Lamika na podpięcie DETa i strojenie.




Auto legitymuje się obecnie mocą 387 koni i 508Nm przy doładowaniu 1.1bara
kreski:



Turbo przez swoją wielką dupę dość późno wstaje. Określiłbym to jako setup bezpieczny dla napędu, bo na 1 biegu jest praktycznie od razu odcinka i "nic nie czuć", na dwójce już trochę lepiej, po wbiciu trójki auto masakrycznie przyspiesza, 4 bieg to samo, wrażenia z jazdy nieziemskie wink.gif tak czy inaczej turbo do wymiany.

jedno byle jakie aktualne zdjęcie pod maską:



--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 12 Feb 2015 - 17:21
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





gratulacje. to teraz mniejsze turbo i bedzie latac.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartez80
post Thu, 12 Feb 2015 - 17:36
Post #57


Frequent User
Dołączył: Tue, 01 July 2014
Skąd: olsztyn





Fajny wynik smile.gif


--------------------
_http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=91&...=906656#p906656
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Thu, 12 Feb 2015 - 18:18
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



załóż mniejszą dupe do tego turbo i sie reakcja poprawi.
mam od ręki żeliwa do T4 o A/R 0.68 , 0.81 i 0.96 - jak wirnik jest tej samej wielkości do siądzie P&P


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Sun, 15 Feb 2015 - 20:07
Post #59


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Start z dwójki z rolki, bo póki co bardzo delikatnie obchodzę się z Syncro. Obrotomierz przekłamuje (cewka z Omegi)

http://www.youtube.com/watch?v=mbQKIbBxdCA


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sun, 15 Feb 2015 - 20:22
Post #60


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





ale zapierdziela . gratuluje projektu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58