Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> VW Golf II VR6 Turbo Syncro
16vg60
post Thu, 01 Jan 2015 - 22:35
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





szybko sie uwinałeś
teraz wystroic ,rozp... syncro i znowu do szopy na mozntaz haldexa biggrin.gif

swietne mk2 wink.gif


--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Jan 2015 - 22:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
apogeum
post Fri, 02 Jan 2015 - 21:45
Post #22


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





CYTAT(mlody1921 @ Thu, 01 Jan 2015 - 15:01) *
Super golfik ładnie czysto fajnie ze wszystko robisz sam tu jest duży fan ja coś zrobione samemu działa biggrin.gif

A kolektor nie chodzi oto że mały tylko chyba troszke źle zrobiony, jest prosty a powinien być z lewej strony mniejszy niż z prawej, dobry kolektor zrobić to ponoć nie jest takie proste

nie pomyliły ci się czasem strony?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 02 Jan 2015 - 22:04
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Pewnie chodzilo o lewa strone stojac przed silnikiem, prawa patrzac od strony kierowcy wink.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Fri, 02 Jan 2015 - 22:38
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(klinton @ Thu, 01 Jan 2015 - 20:02) *
Mógłbyś teoretycznie kupić jakąś skrzynię 02C z 4cyl i przełożyć jedną część obudowy z VR6 Syncro (nie trzeba nic spawać, dzwon jest w jednej "połówce" obudowy skrzyni) tylko nie wiem czy przystawka z 4cyl spasuje do tej obudowy z VR6. Jeśli by spasowała, to mógłbyś jeździć normalnie z dyfrem 4cyl. Tak czy siak nie wiem czy koszta takiej rzeźby nie przekroczą wartości kompletu skrzynia + dyfer z VR6 Syncro.

Dzieki za podpowiedz. Musze to sprawdzic bo syncro w aucie jest fabrycznie a zawsze to taniej byloby kupic uszkodzona skrzynie z vr6 na dzwon i poskladac ze skrzynia z 4cyl niz kupowac wszystko od vr6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Fri, 02 Jan 2015 - 23:17
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Kurde chodziło patrząc na obrazek anie jak siedządz w aucie może i mój błąd ale chyba patrząc na kolektor bardziej obeznanym w temacie widzą o co chodzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Sat, 03 Jan 2015 - 00:35
Post #26


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Kolektor został delikatnie przerobiony przed montażem, bo w takiej postaci jak na zdjęciu nie mieścił się napinacz paska wielorowkowego. Został skrócony przy pierwszym garze a "zamknięcie" zostało wspawane pod kątem. Kolektor robiłem na podstawie zdjęć z Internetu, nie konsultowałem tego z nikim także jak coś będzie nie tak, to pretensje będę miał tylko do siebie wink.gif

Jak już jesteśmy w temacie dolotu, to co powiecie na ten kolektor? biggrin.gif http://www.ebay.de/itm/141527002513


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 03 Jan 2015 - 03:08
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Co do hamulcow to polecam tarcze z opla astry g idealnie pasuja pod girling 60, rozmiar 280x25 wiec sa grubsze niz te vw 280x22, do tego wielka ich zaleta jest to ze maja wieksza powierzchnie cierna i caly klocek chodzi po tarczy, a nie jak przy 280x22 koncowka klocka jest poza tarcza, inny wariant to zakup tarcz z grand scenica o wymiarach 300x24 i zrobienie adapterow pod zaciski girling 60, ale to juz wiekszy koszt i jak ma byc projekt budzetowy to bardziej bylbym sklonny poprzec pierwszy wariant, pompa 23,8 jest wydajna i stykna do girlingow spokojnie. Pod 4x100 ciezko dorwac lepsze tarcze w dobrej cenie i to sa jedyne sensowne zestawy za niewygorowana kase, ew mozna sie pokusic o tarcze od ibizy cupry r o wymiarach 305x28 ktore wychodzily z zaciskami brembo 4 tloczkowymi tylko taki zestaw mega ciezko dostac i nie wiem czy podejda p&p do mk2


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sat, 03 Jan 2015 - 21:21
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Tominator - nie widzialem tych tarcz ale jak to mozliwe ze 2 tarcze o tej samej srednicy pod ten sam zacisk maja rozne pokrycie tego samego klocka? Inne adaptery zacisku?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 03 Jan 2015 - 21:32
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Maja po prostu wieksza czesc traca a mniej srodka krotko mowiac, z vw maja 50mm na stronie a z opla ok 56mm dzieki czemu caly klocek z s2 pracuje, a do tego najwazniejsze ze sa znacznie grubsze i to robi duza roznice


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
getrage
post Sat, 03 Jan 2015 - 23:17
Post #30


User
Dołączył: Fri, 31 August 2012
Skąd: Lidzbark Warmiński





Ten kolektor z ebaya to całkowicie zlepek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sun, 04 Jan 2015 - 02:23
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





aaa juz jasne, klocek wystaje od strony srub.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Mon, 05 Jan 2015 - 00:36
Post #32


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Z cyklu "pierdoły". Wczoraj, w oczekiwaniu na ostatnie elementy wydechu, przeniosłem akumulator do bagażnika, a dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu pobawiłem się w przymiarki plastików pod maską. O dziwo, mimo braku oryginalnego kolektora, całkiem dobrze to wygląda i raczej tak zostanie (kwestia dorobienia mocowań).





--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frik
post Mon, 05 Jan 2015 - 22:48
Post #33


User
Dołączył: Thu, 08 December 2011
Skąd: Mazury





Konkretnie! Bardzo mnie ciekawi ile zniesie Syncro


--------------------
Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Tue, 06 Jan 2015 - 18:34
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





A aku nie lepiej po prawej dać? Lepsze rozlożenie masy chyba, nie?


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marianmk2
post Wed, 07 Jan 2015 - 15:55
Post #35


User
Dołączył: Fri, 21 September 2012
Skąd: Opole/OKR





Z lewej we wnęce jest dużo więcej miejsca, z prawej wnęka jest duużo mniejsza smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Wed, 07 Jan 2015 - 19:32
Post #36


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





CYTAT(Frik @ Mon, 05 Jan 2015 - 22:48) *
Konkretnie! Bardzo mnie ciekawi ile zniesie Syncro


tyle na ile mu kierowca pozwoli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
getrage
post Wed, 07 Jan 2015 - 21:46
Post #37


User
Dołączył: Fri, 31 August 2012
Skąd: Lidzbark Warmiński





No i oczywiście stan 20 let-niego syncro tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Wed, 07 Jan 2015 - 22:51
Post #38


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Syncro i tak nie zepnie na 100 % przy dobrych oponach, To tylko w zwyklym Tdi w zimie zdaje egzamin


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frik
post Wed, 07 Jan 2015 - 23:37
Post #39


User
Dołączył: Thu, 08 December 2011
Skąd: Mazury





Wiskoza to chyba najsłabszy punkt, prawda?


--------------------
Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Thu, 08 Jan 2015 - 13:19
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





skrzynia również, mi nigdy się nie udalo skleić wiskozy, tyl dosiadal a przód palił, na piasku mozna bylo sie pobawić latając bokami, skrzynia wymiekła przy 320 niutonach , oczywiście nie odrazu , jedna sie zablokowała, druga i trzecia ukreciło 3 bieg


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58