Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
> VW Golf II VR6 Turbo Syncro
cieplak
post Fri, 30 Oct 2015 - 15:23
Post #121


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Jak nieprzeszkodzi ci troszkę brutalny bieg jalowy to 288 walki i sprężyny. ten setup wypluwa 500 które się kręci efektywnie do 7200

Seryjne zawory u mnie pozwoliły na okolicę 850km i 7500 wiec one tutaj wogole nieprzeszkadzaja.



--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Oct 2015 - 15:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tom cio
post Fri, 30 Oct 2015 - 17:09
Post #122


Super User
Dołączył: Fri, 20 June 2014
Skąd: Radzyń Chełmiński





Przejrzałem na szybko jeszcze raz temat ale za zapytanie w gębę nie dostanę: setup dalej lata na syncro?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Fri, 30 Oct 2015 - 18:16
Post #123


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





Tomcio tak, lata dalej na syncro wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Mon, 02 Nov 2015 - 09:37
Post #124


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





CYTAT(cieplak @ Fri, 30 Oct 2015 - 15:23) *
Jak nieprzeszkodzi ci troszkę brutalny bieg jalowy to 288 walki i sprężyny. ten setup wypluwa 500 które się kręci efektywnie do 7200

Seryjne zawory u mnie pozwoliły na okolicę 850km i 7500 wiec one tutaj wogole nieprzeszkadzaja.


Z tego co pamiętam to twoja dwója latała z okolicami 500 na seryjnym dole, w takim razie muszę pomyśleć nad wałkami przy wrzucaniu nowego dołu 2.9 to może się zaatakuje okolice 500 smile.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Mon, 02 Nov 2015 - 14:37
Post #125


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Tak dokladnie jak zrobisz walki to charakterystyka będzie w huj ciekawsza a no i okolice 500 można zachaczyc


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Sun, 29 Nov 2015 - 16:22
Post #126


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Na wałki jeszcze trochę sobie poczekam, a póki co, korzystając z chwili wolnego czasu wrzuciłem nowy dół 2.9 i w końcu nie zostawiam za sobą chmury oleju smile.gif

https://www.youtube.com/watch?v=n3KOr4MoLOE


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kywak
post Mon, 30 Nov 2015 - 09:52
Post #127


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2011





Cios ma całkiem dobry, ale kurde obrotomierz żyje własnym życiem - nie wkurza Cię to? Jak zmieniasz biegi, na czuja? Czy masz może jakiś dodatkowy, dokładniejszy obrotomierz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tom cio
post Mon, 30 Nov 2015 - 14:29
Post #128


Super User
Dołączył: Fri, 20 June 2014
Skąd: Radzyń Chełmiński





Wcześniej w temacie jest napisane, że do 6tyś obr działa normalnie, dopiero powyżej głupieje. Myślę, że do takiego stanu rzeczy wystarczy się po prostu przyzwyczaić, kiedyś ludzie jeździli bez obrotomierzy i też żyli wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Mon, 30 Nov 2015 - 21:10
Post #129


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Kiedyś nie było też innych wskaźników i jakoś żyli, żyli bez internetu i telefonów komórkowych wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Tue, 01 Dec 2015 - 17:29
Post #130


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





tak jest, obrotomierz wariuje powyżej 6tys, niestety takie uroki adapterów wink.gif nigdy w tym aucie nie patrzyłem na obrotomierz zmieniając biegi, to jest zwykłe auto, a nie bolid na 1/4 smile.gif przy okazji zdjąłem mu odcinkę z 7000 na 6500, bo kręcenie tak wysoko było rzeczywiście bez sensu smile.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Tue, 01 Dec 2015 - 19:16
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





CYTAT(klinton @ Tue, 01 Dec 2015 - 17:29) *
tak jest, obrotomierz wariuje powyżej 6tys, niestety takie uroki adapterów wink.gif nigdy w tym aucie nie patrzyłem na obrotomierz zmieniając biegi, to jest zwykłe auto, a nie bolid na 1/4 smile.gif przy okazji zdjąłem mu odcinkę z 7000 na 6500, bo kręcenie tak wysoko było rzeczywiście bez sensu smile.gif

a nie da się za cyferblat wcisnąć mechanizmu z golfa/paska vr6?


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Wed, 02 Dec 2015 - 00:15
Post #132


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Da się, miałem tak zrobione jakieś 3 lata temu jeszcze z wolnossącym VR6 wink.gif ale zostaje tak jak teraz, bez żadnych kombinacji. Znam prawdopodobną przyczynę takich wariacji, ale na razie nawet nie chce mi się wyciągać licznika (muszę się skupić na przeróbce prędkościomierza na elektroniczny pod haldexa). Przy normalnej jeździe nawet nie zwraca się na to uwagi, na filmiku denerwuje, bo każdy bieg jest praktycznie do odcinki ciągnięty wink.gif


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek1522
post Sat, 05 Dec 2015 - 18:33
Post #133


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Klinton z czego masz zbiorniczek wspomagania i przedni hebel , kończe swojego golfika i mam kilka tematów do przerobienia a widze że Ty masz to już za sobą smile.gif Pozdr i gratki furki

Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 5 6 7
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58