Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ford Capri MKIII B204L
intermis
post Tue, 06 Jan 2015 - 21:48
Post #41


Rookie
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(Maxim555 @ Mon, 05 Jan 2015 - 23:23) *
"... a jeżeli będzie chciał 700cc z seja, to włożymy mu 700cc z seja, k...a jego mać..."

sorry, tak mi się skojarzyło smile.gif


W seju nie było 700cc smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 06 Jan 2015 - 21:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pudeleQ
post Thu, 08 Jan 2015 - 10:43
Post #42


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 January 2011





Ale jak będzie chciał to włożą tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KongresFC
post Mon, 26 Jan 2015 - 16:04
Post #43


Rookie
Dołączył: Mon, 26 January 2015





Panie I Panowie

Temat z takim szczepem jest przemyślany i pojawił się ponad dwa lata temu jednak nie mogłem się zdecydować , albowiem nie dojrzałem to takiego swapa, chciałem mieszać z rodziną silników z forda. Jednak cyfry nie kłamią, ciężki kloc z przodu nie pozwala skręcać szczególnie przy hamowaniu.
Wychodzi to na Pucharze Capri na Miedzianej lub na track day. Przy większej mocy mojego Capri zawsze lepsze czasy robiły samochody lepiej wyważone i z lepszym zawiasem. I nie pisze tu o umiejętnościach kierowców. Porównując możliwości silnika do kosztów według mnie nie ma lepszej alternatywy, jak coś to chętnie poznam.
Jeżeli chcecie więcej na temat auta co było robione (dla tych co myślą że buda się rozsypie lub w tym rodzaju) można zobaczyć na Capri.pl .
Do Gientkiego i Witana mam 100% zaufanie bo wiedzą co robią , a sprawy ważne zawsze konsultują. Nie jestem fachowcem jednak auto znam od każdej śrubki i brałem udział prawie w każdej robocie przy modernizacji , roboty trudne robiłem sam ze względu na koszty lub brak chętnych do podjęcia się ich smile.gif
Poza tym 195 kuci z cossi 2,9 nie gwarantowało , że nie objedzie Cię jakiś plastik z turbo 04. bara. Co do brzmienia to i tak najlepiej jest z V8 , ale jakoś to przeżyję.
Mam nadzieje , że chęci i kasa pozwoli wyjechać na wiosnę tak , aby do lata wyeliminować choroby wieku dziecięcego, kiedy będzie można spokojnie latać.
I nie musi to być najszybszy samochód w Polsce tylko najmocniejsze Capri w Polsce:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Tue, 27 Jan 2015 - 10:45
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Widziałem, wymacałem, gorąco kibicuję!!


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 28 Jan 2015 - 20:53
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Nie mówię nie, bo ma przede wszystkim zapieprzać, ale z tą masa też się nie zapędzaj, bo tot prawie tyle co kolonia waży. Jak miało być lekko to trzeba było zeteca pakować...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Wed, 18 Mar 2015 - 23:22
Post #46


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





No i troche drgneło do przodu , kolektor dolotowy szczelinowy na bazie seryjnego ( zostałą z niego flansza do głowicyz miejscami na wtryski), przepustnica z senatora roztoczona na 70mm. Wersja surowa po spawaniu , trzeba go bedzie wyszkiełkowac i pomalowac. Do zamontowania zostal jeszcze krokowy i kilka otworków na podcisnienia trzeba zrobic.







Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtek1111
post Fri, 20 Mar 2015 - 18:48
Post #47


User
Dołączył: Mon, 05 January 2015





Kolektor wygląda zacnie. Super ze udało się wykorzystać stary. daj więcej zdjęć. Dobrze że ktoś robi takie nietypowe projekty. Coś nowego dla oka. Jaki FMIC do tego będzie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sat, 21 Mar 2015 - 19:25
Post #48


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





IC ma rdzen 450x300x76 , caly dolot jest juz prawie zmontowany, zostało ogarnac górne mocowania poduszek IC. Orurowanie jest aluminiowe o srednicy 76mm , zawór upustowy properfect typ I.







Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sat, 21 Mar 2015 - 20:24
Post #49


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Elegancko smile.gif
Jedynie opaski wymieńcie na jakieś mocniejsze wink.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 21 Mar 2015 - 20:33
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





no oko są to High Gripy więc są bardzo dobre smile.gif
No trzymam kciuki za udany finał.
Wiązeczke do tego jakąś taką dyskrętną zrobić i będzie obłęd.
No i dobrze zaizolować pompę hamulcową...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sat, 21 Mar 2015 - 21:24
Post #51


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





Pompa bedzie przesunieta. akumulator cisnienia przeniesiony w nadkole. Wiazka bedzie dyskretna. Opaski to higrip tak jak coobcio pisze daja rade.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sat, 21 Mar 2015 - 22:15
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





High Grip'y tak dają radę że z pudełka średnio 3 idą w śmietnik przy pierwszej próbie montażu. Niestety obecnie ich jakość zupełnie nie przystaje do ceny.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michal_R
post Sun, 22 Mar 2015 - 01:59
Post #53


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 September 2009
Skąd: Tłuszcz/Warszawa





ic bedzie za chłodnicą wody??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sun, 22 Mar 2015 - 07:16
Post #54


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





Nie IC będzie przed chłodnica wody,
Nie mam problemu z hi gripami, po kilku odkręceniach i skręceniach za mocno potrafi się przekręcić ale to w końcu opaska ślimakowa wiec czego się można spodziewać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Sun, 22 Mar 2015 - 11:36
Post #55


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Pompa jest z tego co widać jest dosyć daleko. Zaizoluj ją jakoś albo zrób blaszke pomiędzy kolektorem a pompą i obklej izolatorem. To będzie git! smile.gif Fajnie to wygląda, lubię takie zgrabne komory.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 22 Mar 2015 - 12:25
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Stary mega klasyk. Jeden z niewielu takich. Pokaż ale wygląd auta aby było je widać w całości. Bo w Capri robotę robi tyłek auta. A pod maską wygląda to teraz jakby ten silnik siedział w jakimś muscle car, te grube błotniki robią taki ciekawy efekt wink.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sun, 22 Mar 2015 - 12:37
Post #57


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





Już wyżej pisałem pompa będzie przesunięta , a akumulator ciśnienia przerzucony w nadkole bo tam jest dużo miejsca . Będą tez bariery termiczne przy pompie ,a kolektor z DP będzie owinięty bandażem .Jak auto wystawie z kąta to zrobię foto w pełnej krasie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Sun, 22 Mar 2015 - 14:40
Post #58


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





bo capri jest euro muscle carem smile.gif pięknym, z czego będą napędy ? i jaki most? co z przełożeniami?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michal_R
post Sun, 22 Mar 2015 - 21:41
Post #59


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 September 2009
Skąd: Tłuszcz/Warszawa





CYTAT(gientki21 @ Sun, 22 Mar 2015 - 12:37) *
Już wyżej pisałem pompa będzie przesunięta , a akumulator ciśnienia przerzucony w nadkole bo tam jest dużo miejsca . Będą tez bariery termiczne przy pompie ,a kolektor z DP będzie owinięty bandażem .


Skoro auto ma być do sportu, to nie lepiej wypieprzyć tą pompę i zamontować zwykłą o odpowiedniej średnicy bez serwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sun, 22 Mar 2015 - 21:47
Post #60


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





Auto to typowa zabawka :-) , pompa spisywała sie dobrze wiec zostanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:16