![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 January 2011 ![]() |
Ale jak będzie chciał to włożą
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 26 January 2015 ![]() |
Panie I Panowie
Temat z takim szczepem jest przemyślany i pojawił się ponad dwa lata temu jednak nie mogłem się zdecydować , albowiem nie dojrzałem to takiego swapa, chciałem mieszać z rodziną silników z forda. Jednak cyfry nie kłamią, ciężki kloc z przodu nie pozwala skręcać szczególnie przy hamowaniu. Wychodzi to na Pucharze Capri na Miedzianej lub na track day. Przy większej mocy mojego Capri zawsze lepsze czasy robiły samochody lepiej wyważone i z lepszym zawiasem. I nie pisze tu o umiejętnościach kierowców. Porównując możliwości silnika do kosztów według mnie nie ma lepszej alternatywy, jak coś to chętnie poznam. Jeżeli chcecie więcej na temat auta co było robione (dla tych co myślą że buda się rozsypie lub w tym rodzaju) można zobaczyć na Capri.pl . Do Gientkiego i Witana mam 100% zaufanie bo wiedzą co robią , a sprawy ważne zawsze konsultują. Nie jestem fachowcem jednak auto znam od każdej śrubki i brałem udział prawie w każdej robocie przy modernizacji , roboty trudne robiłem sam ze względu na koszty lub brak chętnych do podjęcia się ich ![]() Poza tym 195 kuci z cossi 2,9 nie gwarantowało , że nie objedzie Cię jakiś plastik z turbo 04. bara. Co do brzmienia to i tak najlepiej jest z V8 , ale jakoś to przeżyję. Mam nadzieje , że chęci i kasa pozwoli wyjechać na wiosnę tak , aby do lata wyeliminować choroby wieku dziecięcego, kiedy będzie można spokojnie latać. I nie musi to być najszybszy samochód w Polsce tylko najmocniejsze Capri w Polsce:) |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Widziałem, wymacałem, gorąco kibicuję!!
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Nie mówię nie, bo ma przede wszystkim zapieprzać, ale z tą masa też się nie zapędzaj, bo tot prawie tyle co kolonia waży. Jak miało być lekko to trzeba było zeteca pakować...
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
No i troche drgneło do przodu , kolektor dolotowy szczelinowy na bazie seryjnego ( zostałą z niego flansza do głowicyz miejscami na wtryski), przepustnica z senatora roztoczona na 70mm. Wersja surowa po spawaniu , trzeba go bedzie wyszkiełkowac i pomalowac. Do zamontowania zostal jeszcze krokowy i kilka otworków na podcisnienia trzeba zrobic.
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
Kolektor wygląda zacnie. Super ze udało się wykorzystać stary. daj więcej zdjęć. Dobrze że ktoś robi takie nietypowe projekty. Coś nowego dla oka. Jaki FMIC do tego będzie ?
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Elegancko
![]() Jedynie opaski wymieńcie na jakieś mocniejsze ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
no oko są to High Gripy więc są bardzo dobre
![]() No trzymam kciuki za udany finał. Wiązeczke do tego jakąś taką dyskrętną zrobić i będzie obłęd. No i dobrze zaizolować pompę hamulcową... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
Pompa bedzie przesunieta. akumulator cisnienia przeniesiony w nadkole. Wiazka bedzie dyskretna. Opaski to higrip tak jak coobcio pisze daja rade.
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
High Grip'y tak dają radę że z pudełka średnio 3 idą w śmietnik przy pierwszej próbie montażu. Niestety obecnie ich jakość zupełnie nie przystaje do ceny.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
ic bedzie za chłodnicą wody??
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
Nie IC będzie przed chłodnica wody,
Nie mam problemu z hi gripami, po kilku odkręceniach i skręceniach za mocno potrafi się przekręcić ale to w końcu opaska ślimakowa wiec czego się można spodziewać. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Pompa jest z tego co widać jest dosyć daleko. Zaizoluj ją jakoś albo zrób blaszke pomiędzy kolektorem a pompą i obklej izolatorem. To będzie git!
![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Stary mega klasyk. Jeden z niewielu takich. Pokaż ale wygląd auta aby było je widać w całości. Bo w Capri robotę robi tyłek auta. A pod maską wygląda to teraz jakby ten silnik siedział w jakimś muscle car, te grube błotniki robią taki ciekawy efekt
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
Już wyżej pisałem pompa będzie przesunięta , a akumulator ciśnienia przerzucony w nadkole bo tam jest dużo miejsca . Będą tez bariery termiczne przy pompie ,a kolektor z DP będzie owinięty bandażem .Jak auto wystawie z kąta to zrobię foto w pełnej krasie.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
bo capri jest euro muscle carem
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
Już wyżej pisałem pompa będzie przesunięta , a akumulator ciśnienia przerzucony w nadkole bo tam jest dużo miejsca . Będą tez bariery termiczne przy pompie ,a kolektor z DP będzie owinięty bandażem . Skoro auto ma być do sportu, to nie lepiej wypieprzyć tą pompę i zamontować zwykłą o odpowiedniej średnicy bez serwa? |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
Auto to typowa zabawka :-) , pompa spisywała sie dobrze wiec zostanie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:16 |