![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 November 2010 ![]() |
ta przegroda nie ma dla mnie sensu
skoro to jest wlot powietrza to ten kuler dziala tylko w polowie a powietrze do drugiego rzędu cylindrow wogule nie leci wyjasnisz to zwyklemu smiertelnikowi |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Na zdjęciu cooler jest zepsuty
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jest jeden wlot i dwa wyjścia, przegroda ma za zadanie rozdzielać powietrze tak by równo było rozprowadzane na lewe jak i prawe wyjście.
Trakcyjne teściki: https://www.youtube.com/watch?v=Y7yceVln1Bw -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Kiedy jakiś upgrade pojazdu? Właściciel narzeka że go jakieś radiowozy z dubaju wyprzedzają... w sumie złosiowego Golfa też.... i czerwona A3 też....
no ale... taki flagowy projekt... musi byc 600++ ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No na jutro wieczór jesteśmy umówieni i troszkę pasowało by pociśnąć z PT6266 tak żeby nie było obciachu przy sparingach z pewną zakompresorowaną M3 Dubaj Police
![]() Będzie dmuchane w granicach 1,1 bara do tej pory 0,95 na odcince 5tki... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Czekam i trzymam Kciuki
![]() do osiągnięcia ma 100-250km/h < 11.6s obecnie z tego co widzialem kreci 14.x... lub 100-300 przebic bariere 22s... Powodzenia, chociaz 0,15bara moze sporo zmienic... ![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No powoli powoli do przodu, nie mam już sił fotek i wykresów wrzucać, ale poprawienie orurowania ssącego i tłoczącego zaaowocowało, że bez jakich kolwiek innych zmian pojawiła się 6-stka z przodu
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
50 kuca znalazłeś w samych rurkach?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
no nie 50KM a 30
![]() Przeróbka orurowanka, relokacja filtra powietrza no i większy filtr powietrza, stary z tego amerykańskiego zestawu to taki mały pedał był: ![]() Niuta więcej doszło w sumie jak konia, co ciekawe doładowanie bez zmian ![]() ![]() Czyli coś tam te rurki blokowały ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
lepsze rozłożenie, więcej powietrza no i pewnie temp w dolocie się też zmniejszyła... ale wynik zacny..
![]() ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Piękny przyrost, na pewno uda się urwać coś z czasu 100-250
![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
dubai też sie podobno dozbroił, bedzie ciekawie
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Jak 100-250 przy 580 koniach było w wysokie 14s 100-250 to plus 30 koni da moze niskie 14s góra wysokie 13s.
U mnie mniejsze koło kompresora zamówione i też ma dac 30 koni. Sprawdzimy na drodze co i jak bo sam jestem ciekaw. Na setupie 585 ps nie było w ogole podejścia... |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No udało się zamknąć zderzak i pomieścić nowe orurowanko
![]() Dzisiaj testy na hamowni a potem na drodze dopieszczanie, nie wiem cyz dostatecznie męska jest ta turbinka by zrobić takie 800Nm możliwie długo się utrzymujące i jak najwolniej spadające ;/ Powyżej 6000obr.min czuć że przestaje się dziać... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Po strojeniu na ulicy niestety trzeba było opiepszyć moc i doładowanie do 0,96 bara - powyżej 1,01 bara nie wyrabia pompa paliwa i trzeba maksować już wtryski paliwa przez co EGT rośnie do 950*C przy 300 parędziesięciu km/h...
W stosunku do poprzedniego setupu coś tam jest lepiej ale szału nie ma, na pewno Dubaj Police będzie jeszcze sporo szybsze: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Niech kupi nową pompę paliwa. Kibicuje temu projektowi i wierzę że uda się więcej
![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Pompa na tą chwilę jest AEROMOTIVE 320, tak do 0,9 bara jest spoko czasy wtrysków na poziomie 15ms a jak się wali 1,01-1,05 bara to już trzeba dopiepszać na 20ms...
Druga taka sama już zamówiona, będziem się starać by maszyna była konkurencyjna, tylko słuchy doszły że kołko do kompressora w Dubaju mniejsze wchodzi ujjjjjjjjjj ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Tak robię większy serwis i zmieniam koło kompresora na mniejsze
![]() Chcę zbadać dlaczego auto nie za każdym razem idzie full Power i raz robi 6s 100-200 a raz 7s tego samego dnia na tej samej drodze. Ale to takie tam ot ![]() Cóż. Szóstka z przodu u nissana to niech próbuje r32 Biturbo atakować ![]() |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Pokaz to m3.
Motor nie otwierany i klepie takie parametry ? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No po ostatnich zmianach w orurowaniu + większa muszla w turbinie trochę się poprawiło, czas sprintu 100-200km/h o prawie pół sek w stosunku do konfiguracji 551KM z walniętym intercoolerem
![]() Po dołożeniu drugiej pompy paliwa i wystrojeniu na 1,1 bara czuję że poniżej 6 sek da radę zejść - trzymajcie kciuki ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 16:26 |