Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
nismo260
post Sun, 11 Jan 2015 - 17:33
Post #61


Rookie
Dołączył: Wed, 24 November 2010





ta przegroda nie ma dla mnie sensu
skoro to jest wlot powietrza to ten kuler dziala tylko w polowie
a powietrze do drugiego rzędu cylindrow wogule nie leci
wyjasnisz to zwyklemu smiertelnikowi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 11 Jan 2015 - 17:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Al Ed Upek
post Sun, 11 Jan 2015 - 22:14
Post #62


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Na zdjęciu cooler jest zepsuty


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 15 Jan 2015 - 10:48
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jest jeden wlot i dwa wyjścia, przegroda ma za zadanie rozdzielać powietrze tak by równo było rozprowadzane na lewe jak i prawe wyjście.

Trakcyjne teściki:
https://www.youtube.com/watch?v=Y7yceVln1Bw


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Tue, 31 Mar 2015 - 17:16
Post #64


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





Kiedy jakiś upgrade pojazdu? Właściciel narzeka że go jakieś radiowozy z dubaju wyprzedzają... w sumie złosiowego Golfa też.... i czerwona A3 też....


no ale... taki flagowy projekt... musi byc 600++smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Apr 2015 - 16:52
Post #65


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No na jutro wieczór jesteśmy umówieni i troszkę pasowało by pociśnąć z PT6266 tak żeby nie było obciachu przy sparingach z pewną zakompresorowaną M3 Dubaj Police wink.gif
Będzie dmuchane w granicach 1,1 bara do tej pory 0,95 na odcince 5tki...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Tue, 07 Apr 2015 - 17:01
Post #66


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





Czekam i trzymam Kciuki wink.gif
do osiągnięcia ma 100-250km/h < 11.6s
obecnie z tego co widzialem kreci 14.x...

lub 100-300 przebic bariere 22s...

Powodzenia, chociaz 0,15bara moze sporo zmienic... smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 25 Apr 2015 - 02:54
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No powoli powoli do przodu, nie mam już sił fotek i wykresów wrzucać, ale poprawienie orurowania ssącego i tłoczącego zaaowocowało, że bez jakich kolwiek innych zmian pojawiła się 6-stka z przodu smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 25 Apr 2015 - 08:26
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





50 kuca znalazłeś w samych rurkach?


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 25 Apr 2015 - 09:40
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





no nie 50KM a 30 tongue.gif
Przeróbka orurowanka, relokacja filtra powietrza no i większy filtr powietrza, stary z tego amerykańskiego zestawu to taki mały pedał był:


Niuta więcej doszło w sumie jak konia, co ciekawe doładowanie bez zmian smile.gif


Czyli coś tam te rurki blokowały biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Sat, 25 Apr 2015 - 11:35
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





lepsze rozłożenie, więcej powietrza no i pewnie temp w dolocie się też zmniejszyła... ale wynik zacny.. biggrin.gif cool.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Sat, 25 Apr 2015 - 22:53
Post #71


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Piękny przyrost, na pewno uda się urwać coś z czasu 100-250 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sun, 26 Apr 2015 - 10:20
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





dubai też sie podobno dozbroił, bedzie ciekawie smile.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Sun, 26 Apr 2015 - 11:46
Post #73


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





Jak 100-250 przy 580 koniach było w wysokie 14s 100-250 to plus 30 koni da moze niskie 14s góra wysokie 13s.
U mnie mniejsze koło kompresora zamówione i też ma dac 30 koni.

Sprawdzimy na drodze co i jak bo sam jestem ciekaw. Na setupie 585 ps nie było w ogole podejścia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 29 Apr 2015 - 09:58
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No udało się zamknąć zderzak i pomieścić nowe orurowanko biggrin.gif
Dzisiaj testy na hamowni a potem na drodze dopieszczanie, nie wiem cyz dostatecznie męska jest ta turbinka by zrobić takie 800Nm możliwie długo się utrzymujące i jak najwolniej spadające ;/
Powyżej 6000obr.min czuć że przestaje się dziać...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 02 May 2015 - 12:13
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Po strojeniu na ulicy niestety trzeba było opiepszyć moc i doładowanie do 0,96 bara - powyżej 1,01 bara nie wyrabia pompa paliwa i trzeba maksować już wtryski paliwa przez co EGT rośnie do 950*C przy 300 parędziesięciu km/h...

W stosunku do poprzedniego setupu coś tam jest lepiej ale szału nie ma, na pewno Dubaj Police będzie jeszcze sporo szybsze:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Sat, 02 May 2015 - 12:40
Post #76


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





Niech kupi nową pompę paliwa. Kibicuje temu projektowi i wierzę że uda się więcej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 02 May 2015 - 12:48
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Pompa na tą chwilę jest AEROMOTIVE 320, tak do 0,9 bara jest spoko czasy wtrysków na poziomie 15ms a jak się wali 1,01-1,05 bara to już trzeba dopiepszać na 20ms...
Druga taka sama już zamówiona, będziem się starać by maszyna była konkurencyjna, tylko słuchy doszły że kołko do kompressora w Dubaju mniejsze wchodzi ujjjjjjjjjj biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Sat, 02 May 2015 - 12:54
Post #78


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





Tak robię większy serwis i zmieniam koło kompresora na mniejsze smile.gif
Chcę zbadać dlaczego auto nie za każdym razem idzie full Power i raz robi 6s 100-200 a raz 7s tego samego dnia na tej samej drodze.

Ale to takie tam ot smile.gif
Cóż. Szóstka z przodu u nissana to niech próbuje r32 Biturbo atakować smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 02 May 2015 - 23:07
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Pokaz to m3.
Motor nie otwierany i klepie takie parametry ?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 06 May 2015 - 01:36
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No po ostatnich zmianach w orurowaniu + większa muszla w turbinie trochę się poprawiło, czas sprintu 100-200km/h o prawie pół sek w stosunku do konfiguracji 551KM z walniętym intercoolerem smile.gif

Po dołożeniu drugiej pompy paliwa i wystrojeniu na 1,1 bara czuję że poniżej 6 sek da radę zejść - trzymajcie kciuki smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 16:26