![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#481
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
Z ta specyfika pomiaru z satelit to i tak I nie bo przecież triangulacja nie pochodzi prosto z góry. Wiadukt szerokości 8m dobre 7m nad głową nie powinien zasłonić szystkich satelit
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#482
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
k64 Karolowe e30 tego co mi wiadomo na paliwie pb98 miał 716 koni i ponad 800nm i tym setupem pojechał 11,1 w zeszłym roku, nie wiem czy coś tam było podnoszone w tym sezonie bo były plany na wyższy boost co nie zmienia faktu że chyba wiele osób by chętnie zobaczyło te 2 furki w akcji razem w Częstochowie, byłby chyba najciekawszy finał street rwd od lat :-) Chociaż tak sobie myślę że Karola mogli by przenieść do pro street bo on regularnie robi 11,1-11,2 Adwokatów nie potrzebuje ![]() Aktualnie moja e30 ma 620km 800nm z racji zamontowania mniejszej turbiny... Odnośnie czasów na ćwiartce to w tym sezonie zrobiłem czas 11.09 z 60 stup 1.9 i v max 225km/h. Link do wyników: http://online.automotosprint.cz/info/details.php?id=229 Była szansa na lepszy czas niestety tylko pierwszy i trzeci przejazd był "czysty" w pozostałych nie wchodziły biegi... Jeżeli zetka ma więcej mocy, to przede wszystkim będzie to widoczne na prędkości na mecie... Z tym że myślę że więcej jak 0.3 sec nie zejdzie od poprzedniego rekordu, chyba że pokombinuje coś z lepszą oponą. Czas pokaże bo, póki co również w 10.9 nie wieże, a tym bardziej w takie 60 stup. Zetka cały czas się rozwija więc myślę że w końcu zejdzie poniżej 11 sec, czego jej również życzę. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#483
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Master86, a Ty jeździsz w Street z pociętą ścianą grodziową? Nikt nie robi problemów o to? Bo z tego co pamiętam to chyba mocno cofałeś motor
|
|
|
![]()
Post
#484
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
Bardziej chodzi o to ze tutaj podwazamy wyniki pomiarow na oficjalnych zawodach, o to ze sprzet ktory powininien gwarantowac jakąś niezawodność, nie gwarantuje nic. I tablice rekordów które są na tym forum też mogą być "gucio warte" A co jeśli corvetta VTG zrobiła by 7.5s ET tym samym sposobem? ktoś by to podważył czy w internetach na cały świat zawrzało by że polski projek robi średnie 7s ET? Jesli przez 10 lat robil ww vetka np 60ft 1,4s a best miał np 1,3s I nagle raz by zrobił 0,9s na 60ft i potem kolejno znowu robil 1,3-1,4s To raczej sam Grzegorz by sie usmiechnał widzac takiego timeslip i sie w świat nie chwalił ,bo oczywiste jest ze bylby to błąd pomiaru Wracajac do kilku pomiarow , umowmy sie , ze czas 1,3 na 60ft jest nierealny dla rwd street w PL A wracaja do Nysy ,, to jeden z niewielu tematow jskie tu sledze Jest moc i jest potencjał Duzo grzebią przy aucie i mysle ze powtarzalna dycha jest kwestia czasu Powodzenia -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#485
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Master86, a Ty jeździsz w Street z pociętą ścianą grodziową? Nikt nie robi problemów o to? Bo z tego co pamiętam to chyba mocno cofałeś motor Oprócz przesuniętej grodzi auto jest kompletne, silnik jest podparty w seryjnych punktach, podłoga nie była ruszana. W zeszłym sezonie byłem tylko na czechach i tam dopuścili mnie do klasy street. U nas nie jeździłem bo do czech miałem bliżej... W tym roku niestety w czechach wrzucili mnie do dragu, przez to że siedzi tam silnik montowany w e36 a nie e30. U nas przy obecnym regulaminie i tak powędruje do klasy pro street lub do dragu więc już mi jest jedno czy ktoś się będzie tego czepiał... Tyle że trzeba będzie auto wybebeszyć i o drogach publicznych zapomnieć... |
|
|
![]()
Post
#486
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No w niedzielę Czerwona diablica bierze udział w Race 1000 w Niemcowni
![]() http://www.race-1000.com/ Do czasu 10,9 także nie jestem przekonany, tego dnia głównie kręciła czasy na poziomie 11,7 więc ekstra moc nie wpłyneła na ćwiartkowe czasy. Potrzeba więcej trakcji - najlepsza jest w PILE ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#487
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
W Białej kleiło tak samo albo lepiej niż w Pile. Z zajebistą trakcja jest jeszcze Olsztyn, a kiedyś Ełk.
Powodzenia na Race 1000 -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#488
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
262km/h V-max po tej pół mili
![]() Cholera wie czy to dobrze czy nie dobrze, czekam na jakąś realcję ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#489
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Pół mili czy kilometr?\
2 miejsce za dragową hondą -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#490
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
to wynik zajebisty. dla prownania. m6 cp 242 kmh a 600 konne 997 turbo 247. wsio pod mocny wiatr i w 30 stopniach. zetka na rl 5.7- 6.0 100-200. i 11.1 100-250. mega czasy
|
|
|
![]()
Post
#491
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
pawla golf street fwd 254 golf w porownaniu do nissana to walizka na kolkach
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#492
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 09 October 2015 ![]() |
Udało się zająć 2 miejsce na Race1000 w klasie do 750HP!
Reszta zdjęć z eventu tutaj: https://www.facebook.com/czerwonydiabel370z...103652189701585 |
|
|
![]()
Post
#493
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
to wynik zajebisty. dla prownania. m6 cp 242 kmh a 600 konne 997 turbo 247. wsio pod mocny wiatr i w 30 stopniach. zetka na rl 5.7- 6.0 100-200. i 11.1 100-250. mega czasy 100-200 ale przy ruszaniu z miejsca żeby nie było ![]() EGT maks w granicach 850*C więc można było dołożyć boosiku no ale klasa wtedy w górę... A tak Czerwona leciała z mocą w granicach 735KM by w grupie do 750KM się załapać no i jest 2 miejsce ![]() Pierwsze niestety nie do osiągnięcia... Musiało by być ze 200KM wiecej i z 200kg mniej ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#494
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
nie. 5.7 to juz z trzeciego ogien
![]() honda oszukiwala. 1) nie zmieniala biegow na drugie lutututu 2) krążyły pogloski ze ma ponad 800 koni. pozatym te klasy sa huya warte. bo jak kolesiowi nie podobala sie prędkość to podkecal boosta i bywalo ze miedzy przejazdami mieli po 20kmh różnicy. wiec tu zetka powinna miec pierwsze miejsce. |
|
|
![]()
Post
#495
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
no to czegoś nie ogarniam - skoro klasa do 750KM to czemu jest oficjalne powiedziane, ze przegral z 800konną Hondą? Dlaczego nie jeździła w wyższej klasie? Dokladnie tak, jak napisane powyżej - wystarczy kręcić boosta wyzej i auto 700konne może mieć po dwóch przejazdach 800 czy 900...bez sensu.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#496
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 09 October 2015 ![]() |
Zawody opieraly sie na zasadach fair play, ale ludzie wiedza swoje. Moim zdaniem blad zawodow to dopuszczenie dragow do tej samej klasy co street. Powinna byc 4 klasa tylko Drag. W tej edycji zawody polegaly na ruszeniu z miejsca i osiagnieciu najwyzszej predkosci po 804m.
|
|
|
![]()
Post
#497
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
tez jakby gadałem z ludźmi tam to raczej tam chodzi o zabawę niż o napinkę a klasy są dane "aby cokolwiek było"
bo kiedyś wszystko jeździło w jednym worku. Nie są to zawody tylko jest to zlot - z atrakcją w postaci pomiarów prędkości na 804m. ale bardzo fajny - ciekawe auta, sam event jest ciekawy i jego forma - ludzie spoko - a napinacze i oszusty trafią się zawsze i wszędzie ![]() W sierpniu będzie race1000 ale już w formie "roll race" - może namówie zetkę to wybierzemy się znowu ![]() Dla mnie osobiście przydał by się "ranking seryjnych aut" Tak aby np: porównać jak wypadłem względem innych. no ale było ze 100 aut to każdemu się nie dogodzi... ![]() |
|
|
![]()
Post
#498
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 09 October 2015 ![]() |
I są już wyniki:
Ergebnisse RACE 1000 Sonntag den 29.05.2016. Halbe Meile (804.67m) aus dem Stand. Gemessen wurde die Topspeed im Ziel. Diemar Ring - 320.85 km/h Nissan GTR Alpha 16 - 1400ps Hakan Halis - 309,86 km/h Audi S2 R30 Turbo - 1200PS Yalcin Belen - 307,60 km/h Toyota Supra - 1200ps Mario Wenzlaff - 296,11 km/h Toyota Supra - 1350PS Olaf Eilers - 293,37 km/h 9ff Porsche Turbo 997 - 1400ps Pietro Giacomucci - 286,087 km/h Porsche 996TT 9FF - 950ps Philipp Kaess - 286,084 km/h Audi RS4 - 1100PS Sergej Dorn - 284,16 km/h Honda Integra Turbo - 750ps Fotios Stogiannidis 279,15 km/h Mercedes C63 5.5 Bi.Turbo GAD - 950ps Eric Zeuner - 275,51 km/h Toyota Supra - 1000ps+ Tim Schmale - 273,72 km/h Corvette ZR1 - 800ps Andre Meyer - 271,38 km/h Porsche 996TT - 831PS Alex Ganski - 269,07 km/h Nissan GTR Alpha 10 - 900ps Benjamin Konczalla - 267,37 km/h Audi RS6 - 980Ps Johannes Hartmann - 265,69 km/h Nissan GTR - 850ps Michal C. - 262,93 km/h Nissan 370Z - 700ps Florian Nüß - 261,310 km/h VW Passat VR6 Turbo - 700ps Ronny Starke 256,03 km/h BMW M6 - XXXps Eric Zeuner - 255,51 km/h Opel Kadett - 550ps Frank Szilaski - 255,00 km/h Corvette - 600ps Pawel Grelich - 254,48 km/h VW Golf - 600ps Torsten Klemenz - 253,47 km/h Porsche 997 Turbo PDK - 650ps Jonathan Jung - 252,96 km/h Opel Corsa A - 700PS Yalcin Belen - 252,461 km/h BMW E30 Turbo - 715ps Gunnar Küver - 251,96 km/h Audi 100 S4 Turbo 2,2 - 800PS Sami Kutun - 250,963 km/h Porsche Turbo 997 - 600ps Niko Schulz - 250,961 km/h Porsche 991 Turbo S - 560ps Matthias Freitag - 250,46 km/h Audi RS7 - 750ps Alexander Douedari - 249,48 km/h CLS63 AMG - 800ps Christopher Splett - 248,98 km/h Audi S2 - 530PS Josip Ivasic - 247,532 km/h Mercedes E63 AMG - 700ps KKS Boris Kerschkewicz - 247,530 km/h Corvette ZR1 - 650ps Tobiasz Politowski - 246,08 km/h Porsche 997 Turbo - 600ps Björn Wisbar - 244,19km/h Audi RS6 - 800ps Waldemar Pietrzak - 244,19 km/h BMW M6 F13 Competition - 575ps André Neudert - 241,40 km/h Golf 2 VR6 Turbo - 550 ps Steve Ring - 239,57 km/h Nissan GTR - 550ps Velten Lahr - 239,12 km/h A6 4B 2.7 Biturbo - 800ps Roman Ballwanz - 237,33 km/h Mercedes Benz AMG GTS - 510ps Bennet Wolfram - 233,399 km/h Audi RS6 - 700ps Vincent Gebhardt - 233,398 km/h Golf 4 R32 HGP - 500PS Tobias Bittner - 230,42 km/h Toyota Supra - XXXps P4 Drivers Club - 230,84 km/h Mercedes AMG GTS - 730ps Bent Sabeck - 229,59 km/h Audi RS4 - 635ps Christopher Möhnle - 227,94 km/h Audi RS6 - 720ps Dirk Zube - 225,91 km/h .........???...... Steffen Sägebarth - 225,50 km/h Audi RS6 - 685ps Andy Veronelli - 209,82 km/h Dodge Challenger - 564ps Udo Peters - 113,05 km/h Audi S2 - 930PS ........... *Leistungsangaben von den Teilnehmern selbst angegeben bei der Anmeldung |
|
|
![]()
Post
#499
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Sorry za O/T ale corsa A 252km/h i kadet 255... tez musza miec dobre jaja
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#500
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
rex ogladalem na youtub'ie jak helmut 3 paki zapial kadetem.. rzeczywiscie cojones trzeba miec tegie albo brak jakiejs klepki
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:20 |