Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 23 24 25 26 >  
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
cieplak
post Fri, 27 May 2016 - 08:39
Post #481


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Z ta specyfika pomiaru z satelit to i tak I nie bo przecież triangulacja nie pochodzi prosto z góry. Wiadukt szerokości 8m dobre 7m nad głową nie powinien zasłonić szystkich satelit


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 27 May 2016 - 08:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Master86
post Fri, 27 May 2016 - 10:00
Post #482


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(lukfk @ Fri, 27 May 2016 - 01:35) *
k64 Karolowe e30 tego co mi wiadomo na paliwie pb98 miał 716 koni i ponad 800nm i tym setupem pojechał 11,1 w zeszłym roku, nie wiem czy coś tam było podnoszone w tym sezonie bo były plany na wyższy boost co nie zmienia faktu że chyba wiele osób by chętnie zobaczyło te 2 furki w akcji razem w Częstochowie, byłby chyba najciekawszy finał street rwd od lat :-) Chociaż tak sobie myślę że Karola mogli by przenieść do pro street bo on regularnie robi 11,1-11,2


Adwokatów nie potrzebuje biggrin.gif
Aktualnie moja e30 ma 620km 800nm z racji zamontowania mniejszej turbiny... Odnośnie czasów na ćwiartce to w tym sezonie zrobiłem czas 11.09 z 60 stup 1.9 i v max 225km/h. Link do wyników:
http://online.automotosprint.cz/info/details.php?id=229 Była szansa na lepszy czas niestety tylko pierwszy i trzeci przejazd był "czysty" w pozostałych nie wchodziły biegi...

Jeżeli zetka ma więcej mocy, to przede wszystkim będzie to widoczne na prędkości na mecie... Z tym że myślę że więcej jak 0.3 sec nie zejdzie od poprzedniego rekordu, chyba że pokombinuje coś z lepszą oponą. Czas pokaże bo, póki co również w 10.9 nie wieże, a tym bardziej w takie 60 stup. Zetka cały czas się rozwija więc myślę że w końcu zejdzie poniżej 11 sec, czego jej również życzę.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Fri, 27 May 2016 - 10:18
Post #483


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Master86, a Ty jeździsz w Street z pociętą ścianą grodziową? Nikt nie robi problemów o to? Bo z tego co pamiętam to chyba mocno cofałeś motor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Fri, 27 May 2016 - 10:58
Post #484


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





CYTAT(wujekwaldus @ Fri, 27 May 2016 - 09:12) *
Bardziej chodzi o to ze tutaj podwazamy wyniki pomiarow na oficjalnych zawodach, o to ze sprzet ktory powininien gwarantowac jakąś niezawodność, nie gwarantuje nic. I tablice rekordów które są na tym forum też mogą być "gucio warte"

A co jeśli corvetta VTG zrobiła by 7.5s ET tym samym sposobem? ktoś by to podważył czy w internetach na cały świat zawrzało by że polski projek robi średnie 7s ET?


Jesli przez 10 lat robil ww vetka np 60ft 1,4s a best miał np 1,3s
I nagle raz by zrobił 0,9s na 60ft i potem kolejno znowu robil 1,3-1,4s

To raczej sam Grzegorz by sie usmiechnał widzac takiego timeslip i sie w świat nie chwalił ,bo oczywiste jest ze bylby to błąd pomiaru

Wracajac do kilku pomiarow , umowmy sie , ze czas 1,3 na 60ft jest nierealny dla rwd street w PL
A wracaja do Nysy ,, to jeden z niewielu tematow jskie tu sledze
Jest moc i jest potencjał
Duzo grzebią przy aucie i mysle ze powtarzalna dycha jest kwestia czasu
Powodzenia


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Fri, 27 May 2016 - 17:04
Post #485


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(farmer91 @ Fri, 27 May 2016 - 11:18) *
Master86, a Ty jeździsz w Street z pociętą ścianą grodziową? Nikt nie robi problemów o to? Bo z tego co pamiętam to chyba mocno cofałeś motor


Oprócz przesuniętej grodzi auto jest kompletne, silnik jest podparty w seryjnych punktach, podłoga nie była ruszana. W zeszłym sezonie byłem tylko na czechach i tam dopuścili mnie do klasy street. U nas nie jeździłem bo do czech miałem bliżej... W tym roku niestety w czechach wrzucili mnie do dragu, przez to że siedzi tam silnik montowany w e36 a nie e30.
U nas przy obecnym regulaminie i tak powędruje do klasy pro street lub do dragu więc już mi jest jedno czy ktoś się będzie tego czepiał... Tyle że trzeba będzie auto wybebeszyć i o drogach publicznych zapomnieć...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 28 May 2016 - 01:57
Post #486


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No w niedzielę Czerwona diablica bierze udział w Race 1000 w Niemcowni smile.gif
http://www.race-1000.com/

Do czasu 10,9 także nie jestem przekonany, tego dnia głównie kręciła czasy na poziomie 11,7 więc ekstra moc nie wpłyneła na ćwiartkowe czasy.
Potrzeba więcej trakcji - najlepsza jest w PILE biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sat, 28 May 2016 - 13:39
Post #487


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





W Białej kleiło tak samo albo lepiej niż w Pile. Z zajebistą trakcja jest jeszcze Olsztyn, a kiedyś Ełk.

Powodzenia na Race 1000


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 29 May 2016 - 15:59
Post #488


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





262km/h V-max po tej pół mili tongue.gif
Cholera wie czy to dobrze czy nie dobrze, czekam na jakąś realcję biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sun, 29 May 2016 - 17:27
Post #489


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Pół mili czy kilometr?\


2 miejsce za dragową hondą


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Sun, 29 May 2016 - 18:15
Post #490


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





to wynik zajebisty. dla prownania. m6 cp 242 kmh a 600 konne 997 turbo 247. wsio pod mocny wiatr i w 30 stopniach. zetka na rl 5.7- 6.0 100-200. i 11.1 100-250. mega czasy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Sun, 29 May 2016 - 22:11
Post #491


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





pawla golf street fwd 254 golf w porownaniu do nissana to walizka na kolkach


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lebaid
post Sun, 29 May 2016 - 23:11
Post #492


Rookie
Dołączył: Fri, 09 October 2015





Udało się zająć 2 miejsce na Race1000 w klasie do 750HP!



Reszta zdjęć z eventu tutaj: https://www.facebook.com/czerwonydiabel370z...103652189701585
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 30 May 2016 - 00:58
Post #493


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(wujekwaldus @ Sun, 29 May 2016 - 18:15) *
to wynik zajebisty. dla prownania. m6 cp 242 kmh a 600 konne 997 turbo 247. wsio pod mocny wiatr i w 30 stopniach. zetka na rl 5.7- 6.0 100-200. i 11.1 100-250. mega czasy

100-200 ale przy ruszaniu z miejsca żeby nie było biggrin.gif
EGT maks w granicach 850*C więc można było dołożyć boosiku no ale klasa wtedy w górę...
A tak Czerwona leciała z mocą w granicach 735KM by w grupie do 750KM się załapać no i jest 2 miejsce smile.gif
Pierwsze niestety nie do osiągnięcia... Musiało by być ze 200KM wiecej i z 200kg mniej biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Mon, 30 May 2016 - 06:41
Post #494


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





nie. 5.7 to juz z trzeciego ogien wink.gif "szostki" byly z przepieciem 2-3.
honda oszukiwala.
1) nie zmieniala biegow na drugie lutututu
2) krążyły pogloski ze ma ponad 800 koni.

pozatym te klasy sa huya warte. bo jak kolesiowi nie podobala sie prędkość to podkecal boosta i bywalo ze miedzy przejazdami mieli po 20kmh różnicy.

wiec tu zetka powinna miec pierwsze miejsce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 30 May 2016 - 09:16
Post #495


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





no to czegoś nie ogarniam - skoro klasa do 750KM to czemu jest oficjalne powiedziane, ze przegral z 800konną Hondą? Dlaczego nie jeździła w wyższej klasie? Dokladnie tak, jak napisane powyżej - wystarczy kręcić boosta wyzej i auto 700konne może mieć po dwóch przejazdach 800 czy 900...bez sensu.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lebaid
post Mon, 30 May 2016 - 09:28
Post #496


Rookie
Dołączył: Fri, 09 October 2015





Zawody opieraly sie na zasadach fair play, ale ludzie wiedza swoje. Moim zdaniem blad zawodow to dopuszczenie dragow do tej samej klasy co street. Powinna byc 4 klasa tylko Drag. W tej edycji zawody polegaly na ruszeniu z miejsca i osiagnieciu najwyzszej predkosci po 804m.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Mon, 30 May 2016 - 09:39
Post #497


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





tez jakby gadałem z ludźmi tam to raczej tam chodzi o zabawę niż o napinkę a klasy są dane "aby cokolwiek było"
bo kiedyś wszystko jeździło w jednym worku.

Nie są to zawody tylko jest to zlot - z atrakcją w postaci pomiarów prędkości na 804m.
ale bardzo fajny - ciekawe auta, sam event jest ciekawy i jego forma - ludzie spoko - a napinacze i oszusty trafią się zawsze i wszędzie wink.gif

W sierpniu będzie race1000 ale już w formie "roll race" - może namówie zetkę to wybierzemy się znowu smile.gif

Dla mnie osobiście przydał by się "ranking seryjnych aut"
Tak aby np: porównać jak wypadłem względem innych.
no ale było ze 100 aut to każdemu się nie dogodzi... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lebaid
post Mon, 30 May 2016 - 16:07
Post #498


Rookie
Dołączył: Fri, 09 October 2015





I są już wyniki:

Ergebnisse RACE 1000 Sonntag den 29.05.2016.
Halbe Meile (804.67m) aus dem Stand.
Gemessen wurde die Topspeed im Ziel.

Diemar Ring - 320.85 km/h
Nissan GTR Alpha 16 - 1400ps

Hakan Halis - 309,86 km/h
Audi S2 R30 Turbo - 1200PS

Yalcin Belen - 307,60 km/h
Toyota Supra - 1200ps

Mario Wenzlaff - 296,11 km/h
Toyota Supra - 1350PS

Olaf Eilers - 293,37 km/h
9ff Porsche Turbo 997 - 1400ps

Pietro Giacomucci - 286,087 km/h
Porsche 996TT 9FF - 950ps

Philipp Kaess - 286,084 km/h
Audi RS4 - 1100PS

Sergej Dorn - 284,16 km/h
Honda Integra Turbo - 750ps

Fotios Stogiannidis 279,15 km/h
Mercedes C63 5.5 Bi.Turbo GAD - 950ps

Eric Zeuner - 275,51 km/h
Toyota Supra - 1000ps+

Tim Schmale - 273,72 km/h
Corvette ZR1 - 800ps

Andre Meyer - 271,38 km/h
Porsche 996TT - 831PS

Alex Ganski - 269,07 km/h
Nissan GTR Alpha 10 - 900ps

Benjamin Konczalla - 267,37 km/h
Audi RS6 - 980Ps

Johannes Hartmann - 265,69 km/h
Nissan GTR - 850ps

Michal C. - 262,93 km/h
Nissan 370Z - 700ps

Florian Nüß - 261,310 km/h
VW Passat VR6 Turbo - 700ps

Ronny Starke 256,03 km/h
BMW M6 - XXXps

Eric Zeuner - 255,51 km/h
Opel Kadett - 550ps

Frank Szilaski - 255,00 km/h
Corvette - 600ps

Pawel Grelich - 254,48 km/h
VW Golf - 600ps

Torsten Klemenz - 253,47 km/h
Porsche 997 Turbo PDK - 650ps

Jonathan Jung - 252,96 km/h
Opel Corsa A - 700PS

Yalcin Belen - 252,461 km/h
BMW E30 Turbo - 715ps

Gunnar Küver - 251,96 km/h
Audi 100 S4 Turbo 2,2 - 800PS

Sami Kutun - 250,963 km/h
Porsche Turbo 997 - 600ps

Niko Schulz - 250,961 km/h
Porsche 991 Turbo S - 560ps

Matthias Freitag - 250,46 km/h
Audi RS7 - 750ps

Alexander Douedari - 249,48 km/h
CLS63 AMG - 800ps

Christopher Splett - 248,98 km/h
Audi S2 - 530PS

Josip Ivasic - 247,532 km/h
Mercedes E63 AMG - 700ps

KKS Boris Kerschkewicz - 247,530 km/h
Corvette ZR1 - 650ps

Tobiasz Politowski - 246,08 km/h
Porsche 997 Turbo - 600ps

Björn Wisbar - 244,19km/h
Audi RS6 - 800ps

Waldemar Pietrzak - 244,19 km/h
BMW M6 F13 Competition - 575ps

André Neudert - 241,40 km/h
Golf 2 VR6 Turbo - 550 ps

Steve Ring - 239,57 km/h
Nissan GTR - 550ps

Velten Lahr - 239,12 km/h
A6 4B 2.7 Biturbo - 800ps

Roman Ballwanz - 237,33 km/h
Mercedes Benz AMG GTS - 510ps

Bennet Wolfram - 233,399 km/h
Audi RS6 - 700ps

Vincent Gebhardt - 233,398 km/h
Golf 4 R32 HGP - 500PS

Tobias Bittner - 230,42 km/h
Toyota Supra - XXXps

P4 Drivers Club - 230,84 km/h
Mercedes AMG GTS - 730ps

Bent Sabeck - 229,59 km/h
Audi RS4 - 635ps

Christopher Möhnle - 227,94 km/h
Audi RS6 - 720ps

Dirk Zube - 225,91 km/h
.........???......

Steffen Sägebarth - 225,50 km/h
Audi RS6 - 685ps

Andy Veronelli - 209,82 km/h
Dodge Challenger - 564ps

Udo Peters - 113,05 km/h
Audi S2 - 930PS

...........

*Leistungsangaben von den Teilnehmern selbst angegeben bei der Anmeldung
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Mon, 30 May 2016 - 17:36
Post #499


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Sorry za O/T ale corsa A 252km/h i kadet 255... tez musza miec dobre jaja biggrin.gif


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Mon, 30 May 2016 - 17:51
Post #500


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





rex ogladalem na youtub'ie jak helmut 3 paki zapial kadetem.. rzeczywiscie cojones trzeba miec tegie albo brak jakiejs klepki biggrin.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 23 24 25 26 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:20