Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
barott
post Fri, 15 Apr 2016 - 13:26
Post #421


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Będzie dorzucone koxu? smile.gif


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Apr 2016 - 13:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Al Ed Upek
post Fri, 15 Apr 2016 - 14:20
Post #422


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





To punkt wskazujący kierunek montażu tłoka.

CYTAT(ptq @ Fri, 15 Apr 2016 - 11:00) *
po co dziurka w tłoku?



--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 22 Apr 2016 - 01:27
Post #423


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No ciekawe czy ósemka pęknie i czy wreszcie 100-200km/h będzie kręcone w czasie poniżej 5 sek tongue.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 22 Apr 2016 - 11:04
Post #424


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Al Ed Upek @ Fri, 15 Apr 2016 - 14:20) *
To punkt wskazujący kierunek montażu tłoka.


Nawierca się małe dziurki łączące się z komorą pierwszego pierścienia w celu poprawienia docisku a co za tym idzie szczelności pierścienia do ścianki cylindra przy dużym booście:



--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Fri, 22 Apr 2016 - 11:12
Post #425


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Cenne info, dzięki smile.gif


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalczykowy
post Fri, 22 Apr 2016 - 22:49
Post #426


Super User
Dołączył: Sat, 02 November 2013





Miazga co się dzieje w tej Z'etce! To co tygryski lubią najbardziej wink.gif czekam na wyniki!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 23 Apr 2016 - 11:15
Post #427


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dalsze części układanki smile.gif


Ogromne szczęście mieliśmy że silnik nam się nie zatarł bowiem rozwaliło uszczlke w magistrali olejowej:


Do tej pory myślałem że ta wadliwa papierowa tandetna uszczlka występowała tylko w 350 tkach a tu taka niespodzianka...
Dopiero w 2014 roku zaczęli stosować wzmocnione - jak na foto obok.
Masakra... Bardzo dużo 350tek z silnikami HR mnie odwiedza i cierpi na brak ciśnienia oleju spowodowanego właśnie wystrzałem tej uszeczlki.

No i mamy już piecełek prawie cały smile.gif


A tu poskładany i ubrany:


No i przyjechała karoseria:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Sat, 23 Apr 2016 - 15:53
Post #428


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





składaj składaj, może w końcu jakąś konfrontację zrobimy wink.gif


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 24 Apr 2016 - 11:02
Post #429


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Daj spokój do twojej maszyny Czerwona nie dorasta...
Jak osiągniemy chociaż 4,8sek 100-200km/h to będzie wszystko i koniec dokoksowywania mocy - właściciel wreszcie chce po zakrętach coś poupalać biggrin.gif

No z dobrych wieści to silniczek już ułożony nalatana po mieście 160km to można chłostać wóz na rolkach smile.gif


Silniczek wystrojony narazie na bazowym doładowaniu wynoszącym 0,8bara opadającym do 0,7:


A się już zamartwialiśmy że wałki wydechowe z wolnossaka zabiorą moc... Ciekawe jak to będzie po uruchomieniu Boost Controlera i na docelowym booscie 1,4 bara biggrin.gif
Jedno wiem że mogą byś problemy że opony na rolkach będą się ślizgać tongue.gif
Ośka i 1000Nm nie ma lekko...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 24 Apr 2016 - 11:05
Post #430


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





o kurde, ale tempo prac....pęknie 8, na bank smile.gif W sumie zrobione wszystko to, co sugerowaliśmy w temacie - czuje duży wkład forum w rozwoj auta biggrin.gif wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 24 Apr 2016 - 11:20
Post #431


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Hahaha no od tego są właśnie fora !!!
Przy budowania kolejnej takiej zety już z górki będzie smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Sun, 24 Apr 2016 - 22:02
Post #432


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Rewelacyjnie wstaje ta sprężarka!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sun, 24 Apr 2016 - 22:36
Post #433


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(m6nj @ Sun, 24 Apr 2016 - 22:02) *
Rewelacyjnie wstaje ta sprężarka!


A coś się zmieniło - bo poprzednio na większym booście wstawała z tysiaka później... ?


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Mon, 25 Apr 2016 - 10:32
Post #434


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





CYTAT(kontrolm @ Fri, 22 Apr 2016 - 11:04) *
Nawierca się małe dziurki łączące się z komorą pierwszego pierścienia w celu poprawienia docisku a co za tym idzie szczelności pierścienia do ścianki cylindra przy dużym booście:


Nie powoduje to osłabienia półki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 02 May 2016 - 23:14
Post #435


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No wałeczki zrobiły robotę przynajmniej na wykresie:


Doładowanie z dołu zdjeliśmy bo przy 1,2 bara i poprzednich nastawach zapłonu biło pod 950Nm biggrin.gif
Teraz jest doładowanei 1 bar do 5000rpm a od nich bardzo łagodnie narasta do 1,2bara które jest osiagane od 7000 w górę smile.gif
Jak z rolki się nie poprawi to 1,1 zrobimy rosnące na 1,2 bara biggrin.gif

Z doładowaniem górą także nie szalejemy bo w dolocie na hamowni robi się 60 stopni a na ulicy przy 300km/h dobija nawet do 63*C by dalej iść z mocą koniecznie trzeba zapodać lepsiejszy intercooler !
Przykładowo Czarna 350Z także na PT6766 przy doładowaniu 1,17 bara przy prędkościach 270-280km/h łapie maks 30*C !!!

Myślę że przełamanie 800KM to tylko i wyłącznie kwestia Intercoolera - tak więc trzeba jakiegoś Customa by zapodać tongue.gif
Kolektory wydechowe zmienić na jakieś lepśiejsze od dotychczasowych seryjnych 370tkowych to z 850KM by się ukazało wink.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 02 May 2016 - 23:31
Post #436


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A moze czas przejsc na chlodzenie woda? Turbo-> wymiennik ciepla -> przepustnica. Wtedy chlodnica na przodzie ma znacznie wieksza powierzchnie chlodzaca, bo kanaly wodne sa mniejsze.
Wszystkie topowe fury to maja (m4,m5,m6, rs6 itp). Przy okazji poprawi sie reakcja na gaz.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 03 May 2016 - 08:20
Post #437


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wydaje mi się że taki wodny intercooler będzie wówczas największych wąskim gardłem...
Trzeba zrobić coś na wzór tego co jest tylko wyższy i będzie lala, chociaż niech z 15-17 stopni spadnie temepratura to już będzie coś.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Tue, 03 May 2016 - 09:07
Post #438


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





Wow prawie 8 pak na takim małym doładowaniu, nieżle


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 03 May 2016 - 11:56
Post #439


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Coobcio @ Tue, 03 May 2016 - 08:20) *
Wydaje mi się że taki wodny intercooler będzie wówczas największych wąskim gardłem...
Trzeba zrobić coś na wzór tego co jest tylko wyższy i będzie lala, chociaż niech z 15-17 stopni spadnie temepratura to już będzie coś.

Zamiast ic wsadzasz wielka chlodnice wody. A wymiennik woda/powietrze w dolocie to takie cos
http://sidmotorsport.pl/pl/wodne/851-inter...115-x110mm.html
Do tego pompka wody i masz bardzo wydajne chlodzenie i z 15l mniej pojemnosci dolotu, czyli lepsza reakcja na gaz smile.gif.
Koszt maks 2k pln , z czego customowa chlodnica wody a rdzenou 60mm to jakies 1k pln.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Tue, 03 May 2016 - 12:12
Post #440


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Wtrysk woda + metanol w dolot, ewentualnie natrysk wody lub CO2 na cooler.
Z tego co Kuba pisze, to jednak faktycznie by się większy cooler przydał.


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 16:26