![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Będzie dorzucone koxu?
![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
To punkt wskazujący kierunek montażu tłoka.
po co dziurka w tłoku? -------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#423
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No ciekawe czy ósemka pęknie i czy wreszcie 100-200km/h będzie kręcone w czasie poniżej 5 sek
![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#424
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
To punkt wskazujący kierunek montażu tłoka. Nawierca się małe dziurki łączące się z komorą pierwszego pierścienia w celu poprawienia docisku a co za tym idzie szczelności pierścienia do ścianki cylindra przy dużym booście: ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#425
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Cenne info, dzięki
![]() -------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
Miazga co się dzieje w tej Z'etce! To co tygryski lubią najbardziej
![]() |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dalsze części układanki
![]() ![]() Ogromne szczęście mieliśmy że silnik nam się nie zatarł bowiem rozwaliło uszczlke w magistrali olejowej: ![]() Do tej pory myślałem że ta wadliwa papierowa tandetna uszczlka występowała tylko w 350 tkach a tu taka niespodzianka... Dopiero w 2014 roku zaczęli stosować wzmocnione - jak na foto obok. Masakra... Bardzo dużo 350tek z silnikami HR mnie odwiedza i cierpi na brak ciśnienia oleju spowodowanego właśnie wystrzałem tej uszeczlki. No i mamy już piecełek prawie cały ![]() ![]() A tu poskładany i ubrany: ![]() No i przyjechała karoseria: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#428
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
składaj składaj, może w końcu jakąś konfrontację zrobimy
![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#429
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Daj spokój do twojej maszyny Czerwona nie dorasta...
Jak osiągniemy chociaż 4,8sek 100-200km/h to będzie wszystko i koniec dokoksowywania mocy - właściciel wreszcie chce po zakrętach coś poupalać ![]() No z dobrych wieści to silniczek już ułożony nalatana po mieście 160km to można chłostać wóz na rolkach ![]() ![]() Silniczek wystrojony narazie na bazowym doładowaniu wynoszącym 0,8bara opadającym do 0,7: ![]() A się już zamartwialiśmy że wałki wydechowe z wolnossaka zabiorą moc... Ciekawe jak to będzie po uruchomieniu Boost Controlera i na docelowym booscie 1,4 bara ![]() Jedno wiem że mogą byś problemy że opony na rolkach będą się ślizgać ![]() Ośka i 1000Nm nie ma lekko... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#430
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
o kurde, ale tempo prac....pęknie 8, na bank
![]() ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hahaha no od tego są właśnie fora !!!
Przy budowania kolejnej takiej zety już z górki będzie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#432
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Rewelacyjnie wstaje ta sprężarka!
|
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Rewelacyjnie wstaje ta sprężarka! A coś się zmieniło - bo poprzednio na większym booście wstawała z tysiaka później... ? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#434
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#435
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No wałeczki zrobiły robotę przynajmniej na wykresie:
![]() Doładowanie z dołu zdjeliśmy bo przy 1,2 bara i poprzednich nastawach zapłonu biło pod 950Nm ![]() Teraz jest doładowanei 1 bar do 5000rpm a od nich bardzo łagodnie narasta do 1,2bara które jest osiagane od 7000 w górę ![]() Jak z rolki się nie poprawi to 1,1 zrobimy rosnące na 1,2 bara ![]() Z doładowaniem górą także nie szalejemy bo w dolocie na hamowni robi się 60 stopni a na ulicy przy 300km/h dobija nawet do 63*C by dalej iść z mocą koniecznie trzeba zapodać lepsiejszy intercooler ! Przykładowo Czarna 350Z także na PT6766 przy doładowaniu 1,17 bara przy prędkościach 270-280km/h łapie maks 30*C !!! Myślę że przełamanie 800KM to tylko i wyłącznie kwestia Intercoolera - tak więc trzeba jakiegoś Customa by zapodać ![]() Kolektory wydechowe zmienić na jakieś lepśiejsze od dotychczasowych seryjnych 370tkowych to z 850KM by się ukazało ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#436
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A moze czas przejsc na chlodzenie woda? Turbo-> wymiennik ciepla -> przepustnica. Wtedy chlodnica na przodzie ma znacznie wieksza powierzchnie chlodzaca, bo kanaly wodne sa mniejsze.
Wszystkie topowe fury to maja (m4,m5,m6, rs6 itp). Przy okazji poprawi sie reakcja na gaz. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#437
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wydaje mi się że taki wodny intercooler będzie wówczas największych wąskim gardłem...
Trzeba zrobić coś na wzór tego co jest tylko wyższy i będzie lala, chociaż niech z 15-17 stopni spadnie temepratura to już będzie coś. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
Wow prawie 8 pak na takim małym doładowaniu, nieżle
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#439
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wydaje mi się że taki wodny intercooler będzie wówczas największych wąskim gardłem... Trzeba zrobić coś na wzór tego co jest tylko wyższy i będzie lala, chociaż niech z 15-17 stopni spadnie temepratura to już będzie coś. Zamiast ic wsadzasz wielka chlodnice wody. A wymiennik woda/powietrze w dolocie to takie cos http://sidmotorsport.pl/pl/wodne/851-inter...115-x110mm.html Do tego pompka wody i masz bardzo wydajne chlodzenie i z 15l mniej pojemnosci dolotu, czyli lepsza reakcja na gaz ![]() Koszt maks 2k pln , z czego customowa chlodnica wody a rdzenou 60mm to jakies 1k pln. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Wtrysk woda + metanol w dolot, ewentualnie natrysk wody lub CO2 na cooler.
Z tego co Kuba pisze, to jednak faktycznie by się większy cooler przydał. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 16:26 |