![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Myślicie, że Coobcio nie wie co to blok otwarty, zamknięty jak to ma się do jego wytrzymałości? Albo nie wie co to blockquard czy kołkowanie.
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
no Ty chyba żartujesz? Rafałkowy seat robil cos chyba 4.5 100-200 a do tego wyniku Cobciowi to jeszcze brakuje Szkoda z nie wrzucil czasu na 1/4 Masz racje 100-200 mial zajebiste.Bo akurat tak wyszlo ze wszystko sie ladnie zgrywalo zeby robil dobre czasy 100-200(jedna zmian biegu i duzy boost od 90 km/h).Za to do 100 to szybko stal w miejscu.Z reszta jakby bylo sie czym pochwalic,to byly by czasy na 1/4 I do 100.Tym bardziej ze to demo car firmy. |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
W PL czasy na 1/4 dla aut RWD to wiecie...napęd, trakcja i 1/4 jest średnio miarodajna
Do 100km/h to samo choć z tego co wiem ten Nissan jak na tak mocne RWD to ma bardzo fajny czas do paki....oczywiście nie jest to 911 TT od PP Performance co robi niby 2,5 sek ale czas ma przyzwoity Takie pomiary 100-200 100-300 są według mnie miarodajne bo pokazują jak fura podaje... Mogli by u nas w PL zrobić zawody na wyścigi z rolki jak w USA...w USA zdało to egzamin bo te wszystkie Lambo i R8 po 1500 KM teraz mogą pokazać co potrafią, u nas na takich zawodach ów Nissan też by namieszał ![]() |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W Pile najlepsza trakcja była 0-100 powtarzalne 3,6-3,7 sek
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
coobcio jaka teraz twoja waga ? i jak ci sie podoba sprezarka. robie teraz cos fajnego , beeemowskiego owcourse i kabinuje nad twoimi osiagami
![]() zainteresowal mnie tymbardziej twoj wpis: "o czym przekonała mnie 350Z którą robiłem w oparciu o S300SX S366 który to pełen boost od 4500 łapie na biegach od 3 w górę..." co potwierdza to co ciagle jest aktualne ze borg 300sx to ciezka krowa na wieksze moce ale wstaje jak gówno w porownaniu do tego co finalnie pokaze max. i rozumiem ze nagle ohh ah jest tymi sprezarkami z tira na kutym wirniku i jest sztuczny marketing , ale nr 1 jest lozyskowanie. stad zapytanie, zamienil bys precision na cos innego? jaka ta masz dupe , kiedy bar? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
nie wiem adams co Cie boli, ale co napewno bo ostatni widze sporo wycieczek w strone rafala.. jak cos do niego masz to moze napisz mu to na priv, a nie robisz jakies dziwne wycieczki w innych tematach.. myslalem, ze ludzie na tym forum juz troche wydorosleli i takie gadanie i marudznie, ze jeden jezdzi cwiartke a drugi 100-200 z rolki nikogo nie jara
![]() coobcio, jak zawsze grubasnie.. ciekawe co w tym roku pokaze Pila.. dzialajcie, dzialajcie, bo czasu co raz mniej ![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Z obecnej PT6766 jesteśmy mega zadowoleni !!
Wstaje obłędnie, o dziwo lepiej od poprzedniej PT6266 - mimo że producent twierdzi ze większa 300obr.min poźniej... Na chwilę obecną dowalone jest żeliwo największe 1.32 T4 lag bez zmian w stosunku do poprzedniego 1.15... W tej chwili na III biegu 1bar pojawia się przy mniej więcej 3600obr.min a na 5tym już od 3200obr.min -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Z obecnej PT6766 jesteśmy mega zadowoleni !! Wstaje obłędnie, o dziwo lepiej od poprzedniej PT6266 - mimo że producent twierdzi ze większa 300obr.min poźniej... Na chwilę obecną dowalone jest żeliwo największe 1.32 T4 lag bez zmian w stosunku do poprzedniego 1.15... W tej chwili na III biegu 1bar pojawia się przy mniej więcej 3600obr.min a na 5tym już od 3200obr.min Ok dzieki. 3.5 l? Brakuje mi tego pol litra kurde -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#409
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
nie wiem adams co Cie boli, ale co napewno bo ostatni widze sporo wycieczek w strone rafala.. jak cos do niego masz to moze napisz mu to na priv, a nie robisz jakies dziwne wycieczki w innych tematach.. myslalem, ze ludzie na tym forum juz troche wydorosleli i takie gadanie i marudznie, ze jeden jezdzi cwiartke a drugi 100-200 z rolki nikogo nie jara ![]() coobcio, jak zawsze grubasnie.. ciekawe co w tym roku pokaze Pila.. dzialajcie, dzialajcie, bo czasu co raz mniej ![]() Mordo ale ja nie mam nic do Rafala.Nawet napisalem "ze nie ujmujac rafalowi"Stwierdzam tylko fakty.Forum jest po to zeby dyskutowac.Z reszta sam jestem posiadaczem tego samego modelu I jak najbardziej kibicuje projektowi. |
|
|
![]()
Post
#410
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Takie wrazenie odnosilem od paru dni.. moze to kwestia tych internetow, czasem mozna dwojako odbierac niektore wypowiedzi
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#411
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
k64 jak sama nazwa auta wskazuje 3.7 litra.
Jakie wymiary wirników dokładnie ma ten Precision? |
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Koło kompresji 67x92mm a wirnik wydechowy 74x66mm
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Coobcio jakby co to mam muszle 1.15 pod to pt (pw w raziw w)
![]() mocna furka się robi, ciekawy jestem ile by wypluł na 1.4-1.5bara gdyby motor chcial tyle przyjąć. -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#414
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Mam pytanie odnośnie fotki gdzieś ze środka tematu, dlaczego otwory od anti surge'a w muszli ssącej są zaspawane?
|
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
coby się turbo z dolotem zmiescilo...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI ![]() |
Ładnie, 9s 0-200 w RWD
![]() -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ładnie, 9s 0-200 w RWD ![]() Jak się od 0 do 200 leci to dodtkowa zmiana biegów jest i wychodzi okolica 10 sek. Próby 100-200 robi się na biegu 3 i 4... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI ![]() |
Dobra dobra już nie ściemniaj i tak poniżej 10 będzie z trakcja jak w Pile
![]() -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Żeby nie było, że nic się nie dzije
![]() ![]() Wiosenny przeglądzik + wzmocnienie tuleji po przez kołkowanie... W tym przypadku nie mogliśmy ich spawać ze względu na to że tuleje były już po szlifie a zależało nie robić znowu szlifu i pozostać na dotychczasowych tłokach. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#420
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
po co dziurka w tłoku?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 18:57 |