Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
kamilgt
post Sat, 06 Feb 2016 - 22:49
Post #401


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





Myślicie, że Coobcio nie wie co to blok otwarty, zamknięty jak to ma się do jego wytrzymałości? Albo nie wie co to blockquard czy kołkowanie. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 06 Feb 2016 - 22:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
addam24
post Sat, 06 Feb 2016 - 23:36
Post #402


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(wojti RAYLLE @ Sat, 06 Feb 2016 - 10:51) *
no Ty chyba żartujesz? Rafałkowy seat robil cos chyba 4.5 100-200 a do tego wyniku Cobciowi to jeszcze brakuje


Szkoda z nie wrzucil czasu na 1/4
Masz racje 100-200 mial zajebiste.Bo akurat tak wyszlo ze wszystko sie ladnie zgrywalo zeby robil dobre czasy 100-200(jedna zmian biegu i duzy boost od 90 km/h).Za to do 100 to szybko stal w miejscu.Z reszta jakby bylo sie czym pochwalic,to byly by czasy na 1/4 I do 100.Tym bardziej ze to demo car firmy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Sun, 07 Feb 2016 - 09:58
Post #403


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





W PL czasy na 1/4 dla aut RWD to wiecie...napęd, trakcja i 1/4 jest średnio miarodajna

Do 100km/h to samo choć z tego co wiem ten Nissan jak na tak mocne RWD to ma bardzo fajny czas do paki....oczywiście nie jest to 911 TT od PP Performance co robi niby 2,5 sek ale czas ma przyzwoity

Takie pomiary 100-200 100-300 są według mnie miarodajne bo pokazują jak fura podaje...


Mogli by u nas w PL zrobić zawody na wyścigi z rolki jak w USA...w USA zdało to egzamin bo te wszystkie Lambo i R8 po 1500 KM teraz mogą pokazać co potrafią, u nas na takich zawodach ów Nissan też by namieszał wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Feb 2016 - 12:38
Post #404


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W Pile najlepsza trakcja była 0-100 powtarzalne 3,6-3,7 sek


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 07 Feb 2016 - 12:57
Post #405


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





coobcio jaka teraz twoja waga ? i jak ci sie podoba sprezarka. robie teraz cos fajnego , beeemowskiego owcourse i kabinuje nad twoimi osiagami tongue.gif/

zainteresowal mnie tymbardziej twoj wpis: "o czym przekonała mnie 350Z którą robiłem w oparciu o S300SX S366 który to pełen boost od 4500 łapie na biegach od 3 w górę..."
co potwierdza to co ciagle jest aktualne ze borg 300sx to ciezka krowa na wieksze moce ale wstaje jak gówno w porownaniu do tego co finalnie pokaze max.

i rozumiem ze nagle ohh ah jest tymi sprezarkami z tira na kutym wirniku i jest sztuczny marketing , ale nr 1 jest lozyskowanie. stad zapytanie, zamienil bys precision na cos innego? jaka ta masz dupe , kiedy bar?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Sun, 07 Feb 2016 - 13:36
Post #406


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





nie wiem adams co Cie boli, ale co napewno bo ostatni widze sporo wycieczek w strone rafala.. jak cos do niego masz to moze napisz mu to na priv, a nie robisz jakies dziwne wycieczki w innych tematach.. myslalem, ze ludzie na tym forum juz troche wydorosleli i takie gadanie i marudznie, ze jeden jezdzi cwiartke a drugi 100-200 z rolki nikogo nie jara wink.gif

coobcio, jak zawsze grubasnie.. ciekawe co w tym roku pokaze Pila.. dzialajcie, dzialajcie, bo czasu co raz mniej biggrin.gif



--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Feb 2016 - 14:50
Post #407


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Z obecnej PT6766 jesteśmy mega zadowoleni !!
Wstaje obłędnie, o dziwo lepiej od poprzedniej PT6266 - mimo że producent twierdzi ze większa 300obr.min poźniej...
Na chwilę obecną dowalone jest żeliwo największe 1.32 T4 lag bez zmian w stosunku do poprzedniego 1.15...

W tej chwili na III biegu 1bar pojawia się przy mniej więcej 3600obr.min a na 5tym już od 3200obr.min


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 07 Feb 2016 - 20:10
Post #408


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Coobcio @ Sun, 07 Feb 2016 - 14:50) *
Z obecnej PT6766 jesteśmy mega zadowoleni !!
Wstaje obłędnie, o dziwo lepiej od poprzedniej PT6266 - mimo że producent twierdzi ze większa 300obr.min poźniej...
Na chwilę obecną dowalone jest żeliwo największe 1.32 T4 lag bez zmian w stosunku do poprzedniego 1.15...

W tej chwili na III biegu 1bar pojawia się przy mniej więcej 3600obr.min a na 5tym już od 3200obr.min

Ok dzieki. 3.5 l? Brakuje mi tego pol litra kurde


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sun, 07 Feb 2016 - 20:48
Post #409


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(kkkacper @ Sun, 07 Feb 2016 - 13:36) *
nie wiem adams co Cie boli, ale co napewno bo ostatni widze sporo wycieczek w strone rafala.. jak cos do niego masz to moze napisz mu to na priv, a nie robisz jakies dziwne wycieczki w innych tematach.. myslalem, ze ludzie na tym forum juz troche wydorosleli i takie gadanie i marudznie, ze jeden jezdzi cwiartke a drugi 100-200 z rolki nikogo nie jara wink.gif

coobcio, jak zawsze grubasnie.. ciekawe co w tym roku pokaze Pila.. dzialajcie, dzialajcie, bo czasu co raz mniej biggrin.gif


Mordo ale ja nie mam nic do Rafala.Nawet napisalem "ze nie ujmujac rafalowi"Stwierdzam tylko fakty.Forum jest po to zeby dyskutowac.Z reszta sam jestem posiadaczem tego samego modelu I jak najbardziej kibicuje projektowi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Sun, 07 Feb 2016 - 21:04
Post #410


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





Takie wrazenie odnosilem od paru dni.. moze to kwestia tych internetow, czasem mozna dwojako odbierac niektore wypowiedzi wink.gif no offence of course, wiec ciesze sie na normalna odpowiedz.. dobra, koniec off top'a!


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Sun, 07 Feb 2016 - 22:26
Post #411


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





k64 jak sama nazwa auta wskazuje 3.7 litra.

Jakie wymiary wirników dokładnie ma ten Precision?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 08 Feb 2016 - 01:39
Post #412


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Koło kompresji 67x92mm a wirnik wydechowy 74x66mm


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Mon, 08 Feb 2016 - 07:06
Post #413


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Coobcio jakby co to mam muszle 1.15 pod to pt (pw w raziw w) smile.gif
mocna furka się robi, ciekawy jestem ile by wypluł na 1.4-1.5bara gdyby motor chcial tyle przyjąć.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Fri, 12 Feb 2016 - 15:13
Post #414


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Mam pytanie odnośnie fotki gdzieś ze środka tematu, dlaczego otwory od anti surge'a w muszli ssącej są zaspawane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 13 Feb 2016 - 19:57
Post #415


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





coby się turbo z dolotem zmiescilo...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Snara
post Sat, 13 Feb 2016 - 21:34
Post #416


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 February 2016
Skąd: BI





Ładnie, 9s 0-200 w RWD ohmy.gif


--------------------
Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 15 Feb 2016 - 10:57
Post #417


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Snara @ Sat, 13 Feb 2016 - 21:34) *
Ładnie, 9s 0-200 w RWD ohmy.gif

Jak się od 0 do 200 leci to dodtkowa zmiana biegów jest i wychodzi okolica 10 sek.
Próby 100-200 robi się na biegu 3 i 4...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Snara
post Mon, 15 Feb 2016 - 12:14
Post #418


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 February 2016
Skąd: BI





Dobra dobra już nie ściemniaj i tak poniżej 10 będzie z trakcja jak w Pile biggrin.gif


--------------------
Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 15 Apr 2016 - 10:53
Post #419


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Żeby nie było, że nic się nie dzije wink.gif


Wiosenny przeglądzik + wzmocnienie tuleji po przez kołkowanie...
W tym przypadku nie mogliśmy ich spawać ze względu na to że tuleje były już po szlifie a zależało nie robić znowu szlifu i pozostać na dotychczasowych tłokach.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Fri, 15 Apr 2016 - 11:00
Post #420


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





po co dziurka w tłoku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 18:57