![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
co jak co ale ten golf i a3 szybkie są
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
konkretni przeciwnicy, gratuluje starc
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
jak dla mnie wszystkie auta gniotą dobrze
![]() ![]() ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
GTR ładnie idzie, mocy tyle co w 370, a blisko 200kg więcej plus stratolubne napędy. Fajne porównanie.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Gtr dal dupy, dwoch pasazerow, mogl wziac cale przeszkole i bagaz dachowy....
![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Gtr dal dupy, dwoch pasazerow, mogl wziac cale przeszkole i bagaz dachowy.... ![]() Taaa, też mi to przyszło na myśl, chyba gość nie ma jeszcze świadomości jak masa nawet jednego pasażera wpływa na osiągi nawet na tak wysokim pułapie mocy. A przewaga w masie to chyba ponad 250kg dla Nissana, a gdzie dodatkowa załoga ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Żeby po równo było jeden pasażer z GTR-a powinien wyjść...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Fajnie się tam bawicie...
![]() ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
że wam się chce ciągle do De na te autostrady śmigać
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
jaram się tak że chyba odpuszczę sobie wakacje w przyszłym roku i cała kasa pójdzie w RB'ka..
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Ale trzeba przyznać że rs6 rządzi na dzielnicy mimo że jest nie złym grubasem w całym tym towarzystwie
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Taka RS to marzenie ojca rodziny... Chociaż kropką nad "i" byłby kolejny stage na P900
![]() -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Wszystnie robią dobra robotę choc różnic znacznych nie ma. Jaki setup A3?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i ko ko jumbo i do przodu, od samego początku był problem z maszyną że z jednej strony MAF prawie się zamykał a z drugiej strony miał wskazania 60%, myślałem że to kwestia konstrukcji coolera i mieliśmy zmieniać mu dolnego tanka ale co się okazało że przegroda, która jest w tym coolerze oderwała się i zasłaniała jego połowę, tak więc z nowym rokiem nowe kreski po naprawie Coolera.
Teraz przegroda po całości jest przyspawana a nie tylko przyłapana w 4rech punktach, efekt to trochę powera ekstra i lag 200obr.min mniejszy ![]() ![]() Porobimy testy drogowe jak poprawi się pogoda i jak spadnie nam po tym zabiegu EGT to Boost powędruje w górę na 1 bara ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
no to czekamy na pogode i porownamy ...
![]() Gratulacje - bedzie grubo ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
loool 40KM i 22NM samym niesprawnym IC :/ niezle teraz BEDZIE niezly Przeciąg a 600+ Kwestia Mapy
![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Jaki jest potencjał tego bloku?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tuleje są otwarte więc Ciężko powiedzieć ile dokładnie mocy jest w stanie przyjąć ten silnik, obawy o pęknięcie tulei należy się spodziewać po przekroczeniu 1,4 bara doładowania.
Docelowe doładowanie jakie planujemy by było to okolica 1,05-1,1 absolutnie maks. powinno dojść jeszcze ok 100Nm i 50-60KM. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:20 |