![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
DriftMode w standardzie bez przycisku.
Piękne kreski z niecierpkiwością czekam na 100-200 -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Własnie poprawił się ten sam górny zakres obrotów:
![]() Przy przyspieszaniu głównie nim właśnie się jedzie: No i Ciekawe co z EGT z nim wóz miał spory problem przy okolicach 300km/h do 970*C dochodziło... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#383
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
pięknie to zapodaje, a teraz ma być tylko lepiej ;-)
ja się tak zastanawiam czy Leon zza naszej sąsiedniej granicy będzie jeszcze szybszy...czy też może nie... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Regularne 100-200km/h w 5.5 sek sporadycznie dwa razy udało się wykręcić 5.2 sek.
Fajnie jakby na tą chwilę kręciło to powtarzalne 5.2 teraz ![]() Czekamy aż przy najmniej będzie z 10 stopni i będziem testować ![]() No i jest jeszcze myk z wałkiem wydechowym... Nikt tego jeszcze nie testował i cholera wie co to zmienia - bajka by była jakby górą dodał chociaż z 50KM... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#385
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Coobcio jak myślisz to auto w mniej więcej tym setupie ma potencjał na zejście poniżej 5 sek 100-200 ?? czy już muszą być grubsze mody ?
|
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak dmuchniemy 1,35 bara to jest taka szansa ale obawiam się o trwałość seryjnej tulei... NA takim booscie generuje ciut ponad 1000Nm.
Choć może na wyjątkowe okazje właściciel zaryzukuje, kto wie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Rozumiem że kolejnym etapem będzie zbudowanie mocniejszej motorowni
![]() |
|
|
![]()
Post
#388
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jak dmuchniemy 1,35 bara to jest taka szansa ale obawiam się o trwałość seryjnej tulei... NA takim booscie generuje ciut ponad 1000Nm. Choć może na wyjątkowe okazje właściciel zaryzukuje, kto wie ![]() Jak robicie rolki tym samochodem, to kiedykolwiek wylaczacie TCS racelogica? Da rade to opanowac bez zadnych wspomagaczy? Mi robi sie cieplo, jak przy 100 auto lapie troche gorszy asfalt i zaczyna uciekac dupa, a tutaj takie efekty moga sie pojawic przy 150 lub wiecej. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
wylaczenie tcs to samobójstwo na ta chwile...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#390
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Wracając do tematu silnika, powiedz co jest realnie i wymiernie w nim do wymiany/zrobienia ?? bo już i tak jest mocno przerobiony...pojemność, głowice ??
|
|
|
![]()
Post
#391
|
|
User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
Od 5 trochę się męczy ale ogólnie wymiata już konkretnie
|
|
|
![]()
Post
#392
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Że co?? Do końca jest zajebiście.
Czekamy na czasy i filmy ![]() -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Kuba, jak mi sie pysk śmieje jak słysze te Twoje 'luźne' komentarze na filmikach..
![]() ![]() Gratki progresu, pioniersko w PL. Szkoda, ze od razu nie wleciały dartony podczas pierwszego składania... -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wracając do tematu silnika, powiedz co jest realnie i wymiernie w nim do wymiany/zrobienia ?? bo już i tak jest mocno przerobiony...pojemność, głowice ?? Po prostu zatulejowac i dmuchać 1,5+ :-D oczywiście czymś, co będzie fajnie trzymać wydajność -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Komentarze mistrz :-D kiedyś pamiętam był filmik z obejścia warsztatu i komentarze co przy danym aucie się robi ale nie mogę znaleźć teraz.
|
|
|
![]()
Post
#396
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Fajnie Ci to zapierdala.I patrzac po blacie to o ponad 100ps mocniejszego leona rafalka w 2.0 bys wyjebal jak bura suke.Ale wiadomo pjemnosc robi swoje.Nie ujmujac rafalkowi.
|
|
|
![]()
Post
#397
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
na szczęście zegar to nie ulica...
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
Fajnie Ci to zapierdala.I patrzac po blacie to o ponad 100ps mocniejszego leona rafalka w 2.0 bys wyjebal jak bura suke.Ale wiadomo pjemnosc robi swoje.Nie ujmujac rafalkowi. no Ty chyba żartujesz? Rafałkowy seat robil cos chyba 4.5 100-200 a do tego wyniku Cobciowi to jeszcze brakuje -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#399
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Jak dmuchniemy 1,35 bara to jest taka szansa ale obawiam się o trwałość seryjnej tulei... NA takim booscie generuje ciut ponad 1000Nm. Choć może na wyjątkowe okazje właściciel zaryzukuje, kto wie ![]() Te bloki z 370z nie są "open deck"? Seryjna tuleja zniosła by więcej gdyby blok był zamknięty. Nowsze subaru miewały problemy z rozrywaniem gdy się dmuchało mocno, starsze miały zamknięty lub pół zamknięty blok. Robi się wkładki podpierające tuleje do ej25 http://www.cgperformance.com/subaru_block.htm Koszta i zabawa jak przy włożeniu dartonów albo i lepiej, ale jako ciekawostka może być ![]() |
|
|
![]()
Post
#400
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Taki blockquard,nic nowego. Szkoda że nie było zrobione od razu, wspominałem już o tym. Wystarczyło podeprzec kolkami.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 18:59 |