Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
jackkpl
post Mon, 09 Nov 2015 - 11:40
Post #361


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(czarna mamba @ Sun, 08 Nov 2015 - 22:25) *
po co nam street i zawody ? Mozemy sie poscigac zdjeciami i wykresami wink.gif
Peace bro


Pomiary RL sa juz miarodajne, szczegolnie jednym ciagiem 100-250. A zawody to inna bajka. Tam wcohdzi czynnik ludzki, psychika, nie trafienie biegow itp. Porownanie TYLKO samochodow jest na podstawie RL miarodajne, a skill kierowcow wychodzi na zawodach smile.gif. Latasz po torach, to napewno wiesz, o czym mowie.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 09 Nov 2015 - 11:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
matteusz
post Mon, 09 Nov 2015 - 11:56
Post #362


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Ale w 100% miarodajnie będzie dopiero jak porównamy czasy, w jakich auta pokonują daną drogę, a nie czasy rozpędzania do poszczególnych prędkości smile.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Mon, 09 Nov 2015 - 12:16
Post #363


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Pomiary RL są miarodajne ale żeby ustalić sobie jak szybko w danym dniu i danych warunkach auto jest w stanie pojechać, a że warunki w których pomiary są dokonywane różnią się między sobą ze względu na temperaturę, ciśnienie, nachylenie terenu itd, moim zdaniem zawsze lepiej ustawić dwa auta ze sobą i w kilku pomiarach na jakiejś ustalonej odległości sprawdzić które jest szybsze


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Mon, 09 Nov 2015 - 17:23
Post #364


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





CYTAT(matteusz @ Mon, 09 Nov 2015 - 11:56) *
Ale w 100% miarodajnie będzie dopiero jak porównamy czasy, w jakich auta pokonują daną drogę, a nie czasy rozpędzania do poszczególnych prędkości smile.gif

no fajnie żę nie jestem jedyny który to rozumie biggrin.gif

Pamiętajcie: lepsze 100-250 nie oznacza że auto będzie z przodu, ważna jest droga jaką auto pokona w tym czasie.
Aby to sobie uzmysłowić, najprościej wyobrazić sobie wyścig z miejsca. Auta ruszają w tym samym czasie, jedno z nich po sekundzie osiąga 99km/h i jedzie tak przez kolejne 8 sekund, drugie po 5 sekundach osiąga 100km/h. Drugie auto mimo lepszego 0-100 będzie ze dwieście metrów z tyłu wink.gif
Potem taki przypadek można odnieść proporcjonalnie do wyższych prędkości i innych przedzialów.

mam nadzieje że ten post będzie edukacyjny dla niektórych bo często słyszę opinię: "oooo, 100-200 ma 0.3s lepsze - to jakieś 5 długości"...
Po czasach z RL kompletnie nic nie można powiedzieć o dwóch tak roznych autach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 09 Nov 2015 - 17:38
Post #365


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(wujekwaldus @ Mon, 09 Nov 2015 - 17:23) *
no fajnie żę nie jestem jedyny który to rozumie biggrin.gif

Pamiętajcie: lepsze 100-250 nie oznacza że auto będzie z przodu, ważna jest droga jaką auto pokona w tym czasie.
Aby to sobie uzmysłowić, najprościej wyobrazić sobie wyścig z miejsca. Auta ruszają w tym samym czasie, jedno z nich po sekundzie osiąga 99km/h i jedzie tak przez kolejne 8 sekund, drugie po 5 sekundach osiąga 100km/h. Drugie auto mimo lepszego 0-100 będzie ze dwieście metrów z tyłu wink.gif
Potem taki przypadek można odnieść proporcjonalnie do wyższych prędkości i innych przedzialów.

mam nadzieje że ten post będzie edukacyjny dla niektórych bo często słyszę opinię: "oooo, 100-200 ma 0.3s lepsze - to jakieś 5 długości"...
Po czasach z RL kompletnie nic nie można powiedzieć o dwóch tak roznych autach.


Mialem na mysli dystans, piszac, ze pomiar 100-250. To jest prosta matematyka , tak jak z przejazdem na 1/4. Nie liczy sie predkosc koncowa, tylko czas przejazdu, a te dane sa do wyciagniecia z RL. Czyli jak sie umie uzyc RL, to mozna robic wyscigi "w internetach" wink.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Tue, 10 Nov 2015 - 11:45
Post #366


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





CYTAT(wujekwaldus @ Mon, 09 Nov 2015 - 17:23) *
no fajnie żę nie jestem jedyny który to rozumie biggrin.gif

Pamiętajcie: lepsze 100-250 nie oznacza że auto będzie z przodu, ważna jest droga jaką auto pokona w tym czasie.

Mnie tam osobiście ta cała napinka na RL i całe te cyferki latają totalnie tylko padło jedno zdanie które mnie zastanawia.

Zakładamy że auta przyśpieszają a nie jakieś teorie że przez 8 sekund jedzie z stałą predkościa albo w nieskonczoność X się ścigają.

2 auta startują z rolki koło 100.

Jedno robi czas 100-250 w 10 sekund, drugie 20 sekund. Obydwa auta cały czas przyspieszały. To w jaki sposób to co zrobiło 20s ma być z przodu??
Nie zakładamy że audo A zrobiło do 250 i dalej nie przyśpiesza a auto B rozpędza się dalej i za 10 km go wyprzedzi...

Dziwne teorie kolego wysuwasz i fizykę chyba chce zmieniać.

Nie rozmawiamy o takich oczwystościach jak to co pisałeś do 100... bo tak można maluchem bolid f1 zrobić. Rozpedzi się w 1,2s do 60s a maluch w minutę. f1 zostanie na limiterze w boksie a maluch będzie się dlaej rozpędzał.

Więc ogólnie z prostych oczwysitych rzeczy jakieś zabawne teorie wymyslasz...


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Tue, 10 Nov 2015 - 12:10
Post #367


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Przy różnicy 10s nie ma o czym gadać, ale gdy różnica wynosi np. 0,2s to już przestaje być wszystko takie oczywiste.


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 10 Nov 2015 - 12:17
Post #368


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ale jak auto, które od x do y przyspiesza w krótszym czasie, może w ciągu tego czasu zrobić dłuższą drogę niż wolniejsze? biggrin.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 10 Nov 2015 - 12:23
Post #369


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Fawor @ Tue, 10 Nov 2015 - 12:17) *
ale jak auto, które od x do y przyspiesza w krótszym czasie, może w ciągu tego czasu zrobić dłuższą drogę niż wolniejsze? biggrin.gif


Juz byla ta dyskusja w innym temacie. 4 lap ze startu robi dystans 1/4 w krotszym czasie,ale 0-200 bedzie mial gorsze, niz przednionapedowka.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Tue, 10 Nov 2015 - 13:49
Post #370


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





CYTAT(tomicobra @ Tue, 10 Nov 2015 - 11:45) *
Mnie tam osobiście ta cała napinka na RL i całe te cyferki latają totalnie tylko padło jedno zdanie które mnie zastanawia.

Zakładamy że auta przyśpieszają a nie jakieś teorie że przez 8 sekund jedzie z stałą predkościa albo w nieskonczoność X się ścigają.

2 auta startują z rolki koło 100.

Jedno robi czas 100-250 w 10 sekund, drugie 20 sekund. Obydwa auta cały czas przyspieszały. To w jaki sposób to co zrobiło 20s ma być z przodu??
Nie zakładamy że audo A zrobiło do 250 i dalej nie przyśpiesza a auto B rozpędza się dalej i za 10 km go wyprzedzi...

Dziwne teorie kolego wysuwasz i fizykę chyba chce zmieniać.

Nie rozmawiamy o takich oczwystościach jak to co pisałeś do 100... bo tak można maluchem bolid f1 zrobić. Rozpedzi się w 1,2s do 60s a maluch w minutę. f1 zostanie na limiterze w boksie a maluch będzie się dlaej rozpędzał.

Więc ogólnie z prostych oczwysitych rzeczy jakieś zabawne teorie wymyslasz...



bo warunków narąbałeś jak drwal drzewa smile.gif
EDIT: 0) widze ze nie zrozumiales tego co napisalem ale juz trudno bo juz napisalem jakas odpowedz smile.gif

1) "obydwa cały czas przyspieszały" - ale JAK?! ważna jest charakterystyka tego przyspieszenia - a była zmiana biegów? a ile?
2) jeśli chcesz nawet dla tak absurdalnego przypadku uslyszec w jaki sposob auto ktore ma 20s 100-250 moze byc szybsze od tego co ma 10s 100-250 prosze:

Jedno auto rusza od 100km/h i przyspiesza w miare liniowo do 250km/h w czasie 10 sekund osiągając powiedzmy 100-200 w 5.5s a 200-250 w 4.5s, powiedzmy że po upływie 20s, auto osiąga 300km/h. (10s 250-300km/h)
Drugie auto, powiedzmy że jest to dragster który w 3s osiąga 100-249km/h a następnie po upływie 17sekund uzyskuje w koncu 250km/h.

auto pierwsze w czasie 20 sekund przebyło około: 1273 m*
auto drugie w czasie 20 sekund przebyło około: 1320 m.

Wiec które auto jest z przodu mimo lepszego 100-250 i to o całe 10 sekund? smile.gif

Jakbyś na RL zobaczył dragstera ktory 100-250 zrobil w 20s, i 370z ktore 100-250 zrobilo w 10s to smialo bys obstawial zetke prawda? no i jak widac błąd, bo widzisz tylko graniczne koncowe wartosci przyspieszenia, bez wiedzy jak auto przyspieszalo w poszczegolnych przedzialach predkosci.

Znając tylko graniczne wartości przyspieszenia kompletnie NIC A NIC nie jesteś w stanie powiedzieć o autach ani które będzie szybsze, a może jakiś ma turbo dziure, albo wolną skrzynie albo dwie kompletnie rożne krzywe dystrubucji mocy.

Na temat przyspieszania i cyferek z RL to nic mi nie mów bo ja doskonale wiem że z cyferek nie da sie powiedzieć ktore auto bedzie szybsze.
Fizykę możesz naginać Ty wink.gif

*- tu też optymistycznie dałem dla pierwszego pojazdu 10s 250-300, to dość szybki czas, droga została obliczona w uproszczeniu na banalnych wzorach na drogę z ruchu jednostajnie przyspieszonego (dlatego podzieliłem ją na odcinki 100-200, 200-250, 250-300)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Tue, 10 Nov 2015 - 15:31
Post #371


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Droga, to całka z prędkości po czasie, przyrost prędkości nie jest liniowy i jest różny dla różnych aut, stąd różne pola pod wykresem, auto które 10s po starcie ma 250km/h może mieć dla tych 10s mniejsze pole pod wykresem niż auto, które po tych 10s osiąga np. 245km/h. Prościej się chyba nie da.


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Tue, 10 Nov 2015 - 19:05
Post #372


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Dokładnie. Tak samo jest z przebiegiem mocy do obrotów. Auto mające 300KM może być wolniejsze od dwa razy słabszego, zakładając że to takie same auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Mon, 21 Dec 2015 - 16:57
Post #373


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Co tam z autkiem ? smile.gif jakie plany zimowe ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 22 Dec 2015 - 21:46
Post #374


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wreszcie na tor skoczyć biggrin.gif
W tą sobotę szkoda że nie jeździła z nami na Jastrzeniu za to 3 inne doładowane VQ35 się poruszały biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 23 Dec 2015 - 10:25
Post #375


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów







--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 23 Dec 2015 - 13:03
Post #376


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Rozumiem,ze ten mx5 po srodku was wszystkich pogodzil ? wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 31 Jan 2016 - 14:02
Post #377


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Czas na drobną aktualizację smile.gif
Tak więc żeliw w turbinie został zmieniony z .1,15 na .1,32 oraz wlatuje 3,5 calowy downpipe a reszta wydechu będzie o średnicy 2x 3 cale biggrin.gif



No i z ciekawostek będą dwie końcówki układu wydechowego smile.gif


Zmiany nie za duże liczymy że po nich poprawi się nieco góra a za mocny i zbyt agresywny dół ciutek się uspokoi biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Mon, 01 Feb 2016 - 18:26
Post #378


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





KUBA one mamja podwojny seryjnie przeciez ,chyba ze beda po dwie na strone ...tak?


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 04 Feb 2016 - 23:46
Post #379


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przepraszam że sporadycznie wymykają mi się niecenzuralne słowa no ale pod koniec filmika widać nowe kreski smile.gif
Tak więc ATAK na zejście poniżej 5 sek 100-200km/h rozpoczęte smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Fri, 05 Feb 2016 - 01:50
Post #380


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Zacnie smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:16