Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
groszek1570
post Sun, 01 Nov 2015 - 12:06
Post #341


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 March 2013





Krzysiek nie przyjechal swoim s4 ale ja pojechalem swoja 328turbo i mialem spore problemy z trakcja.;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 01 Nov 2015 - 12:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Krys500
post Sun, 01 Nov 2015 - 21:56
Post #342


User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





taka rolka z s4, ktore ma podobna moc jest z gory przesadzona.
[/quote]

To znaczy 370z
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mato_22
post Sun, 01 Nov 2015 - 22:38
Post #343


User
Dołączył: Fri, 08 April 2011
Skąd: Mazowieckie





Zastanawiające - kogo rokujecie jako wygranego ( z miejsca i z rolki)?
S4 na 4 łapy z miejsca raczej odjedzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LeVVy
post Mon, 02 Nov 2015 - 00:23
Post #344


User
Dołączył: Sun, 17 May 2009





Z miejsca pewnie odejdzie, tylko pytanie na jak długo wink.gif


--------------------
Black Supra Single Turbo
633Hp 751Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Mon, 02 Nov 2015 - 10:47
Post #345


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





CYTAT(mato_22 @ Sun, 01 Nov 2015 - 22:38) *
Zastanawiające - kogo rokujecie jako wygranego ( z miejsca i z rolki)?
S4 na 4 łapy z miejsca raczej odjedzie?


S4 z mocą 700 koni jak jest dobrze zestrojone to powinno pojechać 1/4mili w okolicach 10,9s i to nie jak mu się uda na jakimś przyczepnym lotnisku tylko powinno takie czasy powtarzalnie robić nawet na ulicy, także z miejsca raczej na pewno S4...

A z rolki jak to z rolki :-) Rolka to chyba najbardziej niewymierny sposób do mierzenia które auto jest szybkie, bo że samochód jest szybszy o drugiego w przedziale 100-200 ,nie oznacza że będzie szybszy w przedziale 50-200, albo 100-250, zależy jak komu wstaje turbo, czy łapie laga po przebiciach biegu,jakie ma poszczególne przełożenia na danych biegach itd, itp

Dlatego jak dla mnie największym wyznacznikiem czy auto jest szybkie jest pomiar 0-300, albo chociaż 0-250, i przy takim pomiarze było by ciekawie na pewno, jak dziadek Bolo dobrze wachlował by biegami to stawiam na S4 :-)


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 02 Nov 2015 - 12:05
Post #346


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak auto ma dużego laga to stoi na przegranej pozycji podczas rolkowych zmagań... Więc trzeba suzare dobrze dobrać żeby i wstawała i robiła moce a w przypadku ćwiartki staje się, nabuduje ciśnienie i ogień.
Często jest tak że auto jest dużo szybsze z miejsca niż z rolki - o czym przekonała mnie 350Z którą robiłem w oparciu o S300SX S366 który to pełen boost od 4500 łapie na biegach od 3 w górę...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Mon, 02 Nov 2015 - 12:08
Post #347


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





a ja wam powiem taka ciekawostke ze jak auto ma lepszy czas 0-250 to wcale nie znaczy że przy 250km/h będzie z przodu - może być jeszcze daleko z tyłu...

Najlepsze porównanie co jest szybsze to test albo rolki albo z miejsca dwa auta w tych samych warunkach i jazda. Wtedy wiadomo.
A na marginesie:
Niech Cudny zrobi jakiś sensowny pomiar 100-250, bo 200-250 wychodzi jak w seryjnej M6 przy tym co ostatnio wkleiliście wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Mon, 02 Nov 2015 - 13:51
Post #348


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





CYTAT(wujekwaldus @ Mon, 02 Nov 2015 - 12:08) *
a ja wam powiem taka ciekawostke ze jak auto ma lepszy czas 0-250 to wcale nie znaczy że przy 250km/h będzie z przodu - może być jeszcze daleko z tyłu...

Najlepsze porównanie co jest szybsze to test albo rolki albo z miejsca dwa auta w tych samych warunkach i jazda. Wtedy wiadomo.


Dokładnie, trzeba stanąć auto z autem i sprawdzić które lepiej podaje... Bo wykresem się nie jedzie, papier czy monitor komputera jest w stanie przyjąć wszystko, a rzeczywistość jest taka że czasami samochód który jest dobrze zestrojony i ma dobrze dobrane turbo z mocą 550 koni jeździ szybciej niż takie samo auto, tylko z przewymiarowanym turbo które na hamowni wypluwa 700 koni bo ma takiego laga ,że nim turbo wstanie można sobie peta wypalić,taka rzeczywistość :-)


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 02 Nov 2015 - 14:09
Post #349


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(lukfk @ Mon, 02 Nov 2015 - 13:51) *
Dokładnie, trzeba stanąć auto z autem i sprawdzić które lepiej podaje... Bo wykresem się nie jedzie, papier czy monitor komputera jest w stanie przyjąć wszystko, a rzeczywistość jest taka że czasami samochód który jest dobrze zestrojony i ma dobrze dobrane turbo z mocą 550 koni jeździ szybciej niż takie samo auto, tylko z przewymiarowanym turbo które na hamowni wypluwa 700 koni bo ma takiego laga ,że nim turbo wstanie można sobie peta wypalić,taka rzeczywistość :-)


A na zakretach wychodzi,ze to co ma 300 koni z wolnossaka jest najszybsze, bo najmniej walki i najbardziej przewidywalne.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Mon, 02 Nov 2015 - 14:26
Post #350


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





CYTAT(jackkpl @ Mon, 02 Nov 2015 - 14:09) *
A na zakretach wychodzi,ze to co ma 300 koni z wolnossaka jest najszybsze, bo najmniej walki i najbardziej przewidywalne.


A zakręty to już w ogóle inna bajka, tutaj ma największe znaczenie jak kierownik ogarnia fure , czasami jak chce się szybko śmigać po zakrętach to lepiej zainwestować w dużo treningu i dobre opony ,niż niesamowicie modzić auto, przynajmniej do jakiegoś tam poziomu tak jest...


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 02 Nov 2015 - 14:34
Post #351


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(lukfk @ Mon, 02 Nov 2015 - 14:26) *
A zakręty to już w ogóle inna bajka, tutaj ma największe znaczenie jak kierownik ogarnia fure , czasami jak chce się szybko śmigać po zakrętach to lepiej zainwestować w dużo treningu i dobre opony ,niż niesamowicie modzić auto, przynajmniej do jakiegoś tam poziomu tak jest...


Mi bardziej chodzi oto,ze jesli nie jestes kubica, to takich 600 koni na torze nie ogarniesz. Ten sam kierowca ten sam samochod moze byc szybszy, gdy nie ma tak duzo momentu i nie narasta tak gwaltownie, jak przy mocno doladowanych projektach.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Mon, 02 Nov 2015 - 14:56
Post #352


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





CYTAT(jackkpl @ Mon, 02 Nov 2015 - 14:34) *
Mi bardziej chodzi oto,ze jesli nie jestes kubica, to takich 600 koni na torze nie ogarniesz. Ten sam kierowca ten sam samochod moze byc szybszy, gdy nie ma tak duzo momentu i nie narasta tak gwaltownie, jak przy mocno doladowanych projektach.


Rozumiem cię i zgadzam się z tobą, tylko w przypadku jazdy po torze nie jest to już tak wszystko jednoznaczne..., to znaczy 300 konnym wolnossakiem możesz bez problemu być szybszy od jakiegoś evo które ma 500 koni i które bardziej agresywnie odddaje moc i jego kierownik powiedzmy radzi sobie średnio z ogarnięciem samochodu, ale jak to tego samego evo wsiądzie już troszkę lepszy kierowca i nie musi być to robert kubica, to może robić dużo lepsze czasy niż wolnossące 300 koni , dla tego tak jak mówię akurat na torze najważniejszy jest kierownik ,czy potrafi wykorzystać możliwości samochodu, przynajmniej tak wynika z moich obserwacji ,a czasami sobie coś tam hobbystycznie jeżdżę po zakrętach


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Mon, 02 Nov 2015 - 20:34
Post #353


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(lukfk @ Mon, 02 Nov 2015 - 13:51) *
Dokładnie, trzeba stanąć auto z autem i sprawdzić które lepiej podaje... Bo wykresem się nie jedzie, papier czy monitor komputera jest w stanie przyjąć wszystko, a rzeczywistość jest taka że czasami samochód który jest dobrze zestrojony i ma dobrze dobrane turbo z mocą 550 koni jeździ szybciej niż takie samo auto, tylko z przewymiarowanym turbo które na hamowni wypluwa 700 koni bo ma takiego laga ,że nim turbo wstanie można sobie peta wypalić,taka rzeczywistość :-)

Popieram w 100% trzeba ustawić auta i dopiero porównywać bo tabelki, filmiki dziwnej treści są mało miarodajne...

Zresztą sam ten pojedynek powinien chyba ostudzić miłośników masturbowania się do suchych cyferek bo tak naprawdę nic nie znaczą w szczególności że rozmawiamy autach nie seryjnych tylko tuningowych więc wystarczy że ktoś coś pominął i dupcia z jazdy zgodnej z oczekiwaniami po obejrzeniu wykresu na hamce.

Ja mam prosty przykład na evo9 gdzie jak są "super" wyniki sporo powyżej tego co daje seria z programem czyli 400/550NM to raczej średnio w nie wierze już nie mówiąc o frajdzie z jazdy gdzie znam wiele przypadków "spowalniania" aut na rzecz frajdy z jazdy... albo włożenia worka kasy w sama charakterystykę bez podnoszenia mocy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Sun, 08 Nov 2015 - 17:47
Post #354


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





QUOTE (czarna mamba @ Fri, 30 Oct 2015 - 22:03) *
Z rolki- Zetka...



Pomyliłeś się wink.gif Jednak gtr szybszy biggrin.gif

https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic/p...e=3&theater
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Sun, 08 Nov 2015 - 18:52
Post #355


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(Drzewo @ Sun, 08 Nov 2015 - 17:47) *

w postaj wyżej na stronie 16 nie banglają fotki ale rekord 100-200 to ..... cytuje

CYTAT(Coobcio @ Thu, 29 Oct 2015 - 11:41) *
5.1 Sek to najlepszy przejazd już po rozgrzaniu opon na ciśnieniu zmniejszonym do 1,8 bara, bo przy obecnych temperaturach jednak bardzo mocno zrywa trakcję na trójce...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Sun, 08 Nov 2015 - 19:30
Post #356


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





QUOTE (ChRzAnIu @ Sun, 08 Nov 2015 - 18:52) *
w postaj wyżej na stronie 16 nie banglają fotki ale rekord 100-200 to ..... cytuje


Zetka robiła 100-250km/h w 11s, więc wolniej niż ten gtr. Różnica 0,9s 100-250km/h to bardzo dużo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Sun, 08 Nov 2015 - 19:34
Post #357


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





jednak i tak obstawiam GTR'a z rolki, GTR szybciej złapie trakcję od np: 60km/h i w czasie w którym zetka "złapie trakcję" GTR będzie już z 10 metrów z przodu - dodatkowo każda zmiana biegu na niekorzyść zetki - może nie wystarczyć czasu i prędkośći na odrobienie strat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Sun, 08 Nov 2015 - 20:20
Post #358


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





ja nie obstawialem "zdjec i obrazkow" , jestem realistą i liczy sie tylko pojedynek na drodze tongue.gif
teraz juz zimno , wiec zapewne zetka latac juz nie bedzie za wiele
Ale w 2016 zobaczymy biggrin.gif

Ps Gdzie masz zmierzone 11s Zetki ? (Chyba sumowales stare dane...)
ja widze tylko tylko 100-200
5.1 zetka i 5.3 gtr wink.gif


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Sun, 08 Nov 2015 - 21:15
Post #359


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





QUOTE (czarna mamba @ Sun, 08 Nov 2015 - 20:20) *
ja nie obstawialem "zdjec i obrazkow" , jestem realistą i liczy sie tylko pojedynek na drodze tongue.gif
teraz juz zimno , wiec zapewne zetka latac juz nie bedzie za wiele
Ale w 2016 zobaczymy biggrin.gif

Ps Gdzie masz zmierzone 11s Zetki ? (Chyba sumowales stare dane...)
ja widze tylko tylko 100-200
5.1 zetka i 5.3 gtr wink.gif



Na zdjęciu, którego już nie ma, był wynik zetki 100-250km/h 11s. Pamięć mam dobrą wink.gif I nie sumowałem żadnych starych danych, sugerowałem się tym co było wstawione.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Sun, 08 Nov 2015 - 22:25
Post #360


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





po co nam street i zawody ? Mozemy sie poscigac zdjeciami i wykresami wink.gif
Peace bro


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:20