![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
Krzysiek nie przyjechal swoim s4 ale ja pojechalem swoja 328turbo i mialem spore problemy z trakcja.;/
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
taka rolka z s4, ktore ma podobna moc jest z gory przesadzona.
[/quote] To znaczy 370z |
|
|
![]()
Post
#343
|
|
User Dołączył: Fri, 08 April 2011 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Zastanawiające - kogo rokujecie jako wygranego ( z miejsca i z rolki)?
S4 na 4 łapy z miejsca raczej odjedzie? |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 May 2009 ![]() |
Z miejsca pewnie odejdzie, tylko pytanie na jak długo
![]() -------------------- Black Supra Single Turbo
633Hp 751Nm |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Zastanawiające - kogo rokujecie jako wygranego ( z miejsca i z rolki)? S4 na 4 łapy z miejsca raczej odjedzie? S4 z mocą 700 koni jak jest dobrze zestrojone to powinno pojechać 1/4mili w okolicach 10,9s i to nie jak mu się uda na jakimś przyczepnym lotnisku tylko powinno takie czasy powtarzalnie robić nawet na ulicy, także z miejsca raczej na pewno S4... A z rolki jak to z rolki :-) Rolka to chyba najbardziej niewymierny sposób do mierzenia które auto jest szybkie, bo że samochód jest szybszy o drugiego w przedziale 100-200 ,nie oznacza że będzie szybszy w przedziale 50-200, albo 100-250, zależy jak komu wstaje turbo, czy łapie laga po przebiciach biegu,jakie ma poszczególne przełożenia na danych biegach itd, itp Dlatego jak dla mnie największym wyznacznikiem czy auto jest szybkie jest pomiar 0-300, albo chociaż 0-250, i przy takim pomiarze było by ciekawie na pewno, jak dziadek Bolo dobrze wachlował by biegami to stawiam na S4 :-) -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak auto ma dużego laga to stoi na przegranej pozycji podczas rolkowych zmagań... Więc trzeba suzare dobrze dobrać żeby i wstawała i robiła moce a w przypadku ćwiartki staje się, nabuduje ciśnienie i ogień.
Często jest tak że auto jest dużo szybsze z miejsca niż z rolki - o czym przekonała mnie 350Z którą robiłem w oparciu o S300SX S366 który to pełen boost od 4500 łapie na biegach od 3 w górę... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#347
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
a ja wam powiem taka ciekawostke ze jak auto ma lepszy czas 0-250 to wcale nie znaczy że przy 250km/h będzie z przodu - może być jeszcze daleko z tyłu...
Najlepsze porównanie co jest szybsze to test albo rolki albo z miejsca dwa auta w tych samych warunkach i jazda. Wtedy wiadomo. A na marginesie: Niech Cudny zrobi jakiś sensowny pomiar 100-250, bo 200-250 wychodzi jak w seryjnej M6 przy tym co ostatnio wkleiliście ![]() |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
a ja wam powiem taka ciekawostke ze jak auto ma lepszy czas 0-250 to wcale nie znaczy że przy 250km/h będzie z przodu - może być jeszcze daleko z tyłu... Najlepsze porównanie co jest szybsze to test albo rolki albo z miejsca dwa auta w tych samych warunkach i jazda. Wtedy wiadomo. Dokładnie, trzeba stanąć auto z autem i sprawdzić które lepiej podaje... Bo wykresem się nie jedzie, papier czy monitor komputera jest w stanie przyjąć wszystko, a rzeczywistość jest taka że czasami samochód który jest dobrze zestrojony i ma dobrze dobrane turbo z mocą 550 koni jeździ szybciej niż takie samo auto, tylko z przewymiarowanym turbo które na hamowni wypluwa 700 koni bo ma takiego laga ,że nim turbo wstanie można sobie peta wypalić,taka rzeczywistość :-) -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Dokładnie, trzeba stanąć auto z autem i sprawdzić które lepiej podaje... Bo wykresem się nie jedzie, papier czy monitor komputera jest w stanie przyjąć wszystko, a rzeczywistość jest taka że czasami samochód który jest dobrze zestrojony i ma dobrze dobrane turbo z mocą 550 koni jeździ szybciej niż takie samo auto, tylko z przewymiarowanym turbo które na hamowni wypluwa 700 koni bo ma takiego laga ,że nim turbo wstanie można sobie peta wypalić,taka rzeczywistość :-) A na zakretach wychodzi,ze to co ma 300 koni z wolnossaka jest najszybsze, bo najmniej walki i najbardziej przewidywalne. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#350
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
A na zakretach wychodzi,ze to co ma 300 koni z wolnossaka jest najszybsze, bo najmniej walki i najbardziej przewidywalne. A zakręty to już w ogóle inna bajka, tutaj ma największe znaczenie jak kierownik ogarnia fure , czasami jak chce się szybko śmigać po zakrętach to lepiej zainwestować w dużo treningu i dobre opony ,niż niesamowicie modzić auto, przynajmniej do jakiegoś tam poziomu tak jest... -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#351
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A zakręty to już w ogóle inna bajka, tutaj ma największe znaczenie jak kierownik ogarnia fure , czasami jak chce się szybko śmigać po zakrętach to lepiej zainwestować w dużo treningu i dobre opony ,niż niesamowicie modzić auto, przynajmniej do jakiegoś tam poziomu tak jest... Mi bardziej chodzi oto,ze jesli nie jestes kubica, to takich 600 koni na torze nie ogarniesz. Ten sam kierowca ten sam samochod moze byc szybszy, gdy nie ma tak duzo momentu i nie narasta tak gwaltownie, jak przy mocno doladowanych projektach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Mi bardziej chodzi oto,ze jesli nie jestes kubica, to takich 600 koni na torze nie ogarniesz. Ten sam kierowca ten sam samochod moze byc szybszy, gdy nie ma tak duzo momentu i nie narasta tak gwaltownie, jak przy mocno doladowanych projektach. Rozumiem cię i zgadzam się z tobą, tylko w przypadku jazdy po torze nie jest to już tak wszystko jednoznaczne..., to znaczy 300 konnym wolnossakiem możesz bez problemu być szybszy od jakiegoś evo które ma 500 koni i które bardziej agresywnie odddaje moc i jego kierownik powiedzmy radzi sobie średnio z ogarnięciem samochodu, ale jak to tego samego evo wsiądzie już troszkę lepszy kierowca i nie musi być to robert kubica, to może robić dużo lepsze czasy niż wolnossące 300 koni , dla tego tak jak mówię akurat na torze najważniejszy jest kierownik ,czy potrafi wykorzystać możliwości samochodu, przynajmniej tak wynika z moich obserwacji ,a czasami sobie coś tam hobbystycznie jeżdżę po zakrętach -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Dokładnie, trzeba stanąć auto z autem i sprawdzić które lepiej podaje... Bo wykresem się nie jedzie, papier czy monitor komputera jest w stanie przyjąć wszystko, a rzeczywistość jest taka że czasami samochód który jest dobrze zestrojony i ma dobrze dobrane turbo z mocą 550 koni jeździ szybciej niż takie samo auto, tylko z przewymiarowanym turbo które na hamowni wypluwa 700 koni bo ma takiego laga ,że nim turbo wstanie można sobie peta wypalić,taka rzeczywistość :-) Popieram w 100% trzeba ustawić auta i dopiero porównywać bo tabelki, filmiki dziwnej treści są mało miarodajne... Zresztą sam ten pojedynek powinien chyba ostudzić miłośników masturbowania się do suchych cyferek bo tak naprawdę nic nie znaczą w szczególności że rozmawiamy autach nie seryjnych tylko tuningowych więc wystarczy że ktoś coś pominął i dupcia z jazdy zgodnej z oczekiwaniami po obejrzeniu wykresu na hamce. Ja mam prosty przykład na evo9 gdzie jak są "super" wyniki sporo powyżej tego co daje seria z programem czyli 400/550NM to raczej średnio w nie wierze już nie mówiąc o frajdzie z jazdy gdzie znam wiele przypadków "spowalniania" aut na rzecz frajdy z jazdy... albo włożenia worka kasy w sama charakterystykę bez podnoszenia mocy... |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
Z rolki- Zetka... Pomyliłeś się ![]() ![]() https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic/p...e=3&theater |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
w postaj wyżej na stronie 16 nie banglają fotki ale rekord 100-200 to ..... cytuje 5.1 Sek to najlepszy przejazd już po rozgrzaniu opon na ciśnieniu zmniejszonym do 1,8 bara, bo przy obecnych temperaturach jednak bardzo mocno zrywa trakcję na trójce... |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
jednak i tak obstawiam GTR'a z rolki, GTR szybciej złapie trakcję od np: 60km/h i w czasie w którym zetka "złapie trakcję" GTR będzie już z 10 metrów z przodu - dodatkowo każda zmiana biegu na niekorzyść zetki - może nie wystarczyć czasu i prędkośći na odrobienie strat.
|
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
ja nie obstawialem "zdjec i obrazkow" , jestem realistą i liczy sie tylko pojedynek na drodze
![]() teraz juz zimno , wiec zapewne zetka latac juz nie bedzie za wiele Ale w 2016 zobaczymy ![]() Ps Gdzie masz zmierzone 11s Zetki ? (Chyba sumowales stare dane...) ja widze tylko tylko 100-200 5.1 zetka i 5.3 gtr ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
ja nie obstawialem "zdjec i obrazkow" , jestem realistą i liczy sie tylko pojedynek na drodze ![]() teraz juz zimno , wiec zapewne zetka latac juz nie bedzie za wiele Ale w 2016 zobaczymy ![]() Ps Gdzie masz zmierzone 11s Zetki ? (Chyba sumowales stare dane...) ja widze tylko tylko 100-200 5.1 zetka i 5.3 gtr ![]() Na zdjęciu, którego już nie ma, był wynik zetki 100-250km/h 11s. Pamięć mam dobrą ![]() |
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
po co nam street i zawody ? Mozemy sie poscigac zdjeciami i wykresami
![]() Peace bro -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:20 |