Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
Morfeusz
post Sun, 26 Jul 2015 - 10:48
Post #301


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk





Dobrze sobie radzi na ,, Niemieckich "autobanach z mocniejszymi autami smile.gif


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 26 Jul 2015 - 10:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Mon, 27 Jul 2015 - 09:32
Post #302


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Zmiennymi fazami pobawione - ogólnie doszło 20KM w zakresie 6000 a 7000obr.min ale ze względu na temperaturę podczas pomiaru i tak jest 30KM mniej jak było i 30Nm...
W dolocie w zecie temepratura dochodzi do 59 stopni...

Czas 100-200 na drodze poźną porą jak jest chłodno delikatnie poprawiony obecny best to 5,6 sek smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 30 Jul 2015 - 09:03
Post #303


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to ko ko jumbo i do przodu smile.gif
W zasadzie jeśli chodzi o osiągi to do tyłu...
Wleciały sprężyny TEINA - o dziwo mega poprawiły komfort i wybieranie nierówności, gleba ok 35mm - tak na oko biggrin.gif


Czas 100-200 się spiepszyły 100-200 na poziomie 5,8 no ale ten wygląd, może kwestia tego że gemetrii nie robiliśmy cholera wie...

Następną rzeczą jaką zmieniliśmy to wleciały Unibale w tylną zwrotnicę - wreszcie tak nie latają koła jak się w palnik daje, auto zdecydowanie zyskało na reakcji na gaz:


Co zresztą potwierdził Race Logic:


Wczoraj w zaprzyjaźnionym zakładzie Autokuznia została zrobiona gemetria - ciekawe czy uda się zejść poniżej 5,5 sek smile.gif ???
No i najważniejsze jak starty będą wyglądały czy sprężyny nie schzaniły efektu motorówki i dociążania tylnej osi biggrin.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Thu, 30 Jul 2015 - 09:06
Post #304


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





jest okej, (nie no, jest rewelka:D)
ale przy ~700koniach od 200 w górę już widze że nie jest tak dobrze, 5.6s 200-250 to "dużo" jak na taką moc.
Czy to już aero psuje? czy temp w dolocie zbyt nagrzewa powietrze i przez to spada boost?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 30 Jul 2015 - 10:23
Post #305


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





wszystko po trochu... no i zet nie ma płaskiej podlogi jak byle bmw po 2003 roku...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 15 Sep 2015 - 11:17
Post #306


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów







Wilcze Laski za nami i tym samym kolejne zmagania na ćwiartkę i kolejna wygrana choć łatwo nie było...
Przekombinowaliśmy nieco z paroma rzeczami głownie to zaszkodziło nam dobicie do wastegatów, przez co na 1 i 2 biegu wzrosło doładowanie i pojawiły się duże problemy z trakcją - nie było czasu na dopieszczanie ustawień w Race Logicu...
Opony tylne także już sporo wyłysiały biggrin.gif
A przednie wleciały o niższym bieżniku przez co wydaje mi się że masa auta przesunęła się niekorzystnie na przód...

No ale udało się, nie sprzętem a rewelacyjnymi czasami reakcji, Michał wywalczył pudło, przy okazji wykręcił najlepszy czas reakcji na Wilczych Laskach wynoszący 0,025 sek biggrin.gif

Z racji tego że nudne się zrobiło samotne latanie po autostradach, gdzie żaden kompan nie chce się dołączyć a ćwiartka jest traktowana na zasadzie jak pomiar na hamowni z wieloma niewiadomymi wink.gif

To auto od przyszłego sezonu zostaje dopieszczone pod kątem śmigania po torze, wiec na pewno dołożymy drugą chłodnicę oleju, zmienimy zawieszenie oraz układ hamulcowy i będzie FUN który trwa znaczeie dłużej jak te 11-12 sek biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 24 Sep 2015 - 14:01
Post #307


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i mamy tytuł mistrza Polski w RWD Street Turbo smile.gif
Kurde cieszy to cholernie smile.gif
Furka się nie psuła, choć fakt dość często trzeba nabijać nowe okładziny na spieku biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Fri, 25 Sep 2015 - 23:55
Post #308


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Gratulacje!


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yapko
post Mon, 28 Sep 2015 - 21:24
Post #309


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: wołomin





2 miejsce Przemysław Cichoń, BMW M5 e39
3 miejsce Maciej Osewski, BMW 335d

Na zawodach w Olsztynie 2 miejsce zaraz za Ferrari 458 Italia. To były jedyne zawody na których Przecudna Fairlady była druga. Na każdych zawodach na jakich Michał się pokazał swoim Nissanem zdobywał pierwsze miejsce i to jest największy respect !
Warto dodać że to nie sama fura jeździ, a i łącznik sensowny, bo na V rundzie GP Polski w Wilczych Laskach Michał dostał nagrodę na najlepszy czas reakcji w półfinałach.
Auto podoba się publiczności... czego chcieć więcej smile.gif


--------------------
https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339
1 miejsce FWD Turbo 2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lebaid
post Wed, 14 Oct 2015 - 13:17
Post #310


Rookie
Dołączył: Fri, 09 October 2015





Tą ferrarkę tylko deszcz uratował i przerwanie zawodów, marne 12s kręciła wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 17 Oct 2015 - 11:44
Post #311


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to będzie tłuściej, lada chwila przybędzie PT6766 biggrin.gif
A na tym czasem w skrzyni biegów zmieniamy łożyska oraz synchronizator 5-tki tongue.gif
Oj większe wtryski paliwa by się przydały obecnie 720cm siedzą i już na 18,7ms pracują więc zapasu bardzo ale to bardzo nie wiele...
Najszybciej dostępne byśmy mieli 850ccm, z mocą nie będziem szaleć, bo blok nie wzmocniony ale takie stałe 1,3 bara żeby do końca było i z tych 687KM pod 730-750KM to już miło by było smile.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 24 Oct 2015 - 00:09
Post #312


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i przybyło:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sat, 24 Oct 2015 - 13:06
Post #313


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Cudo, używam takiej w VRT wstaje niesamowicie, bajka rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 28 Oct 2015 - 12:49
Post #314


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to turbo już na pokładzie smile.gif

Wymiarowo wszystko jest dokładnie identyczne, turbiny te różnią się jedynie kołami kompresji, tak wiec podtoczyć, uciąć pospawać:


5mm większe jest koło kompresji w PT6766:


Jak turbina wyjęta to korzystając z tego odrazu skrzynia out i wymieniliśmy wszystkie łożyska oraz synchronizator 5-tki - znowu jest jak nowa smile.gif


Odrazu rewizja sprzęgła po dwóch imprezach i lekkim upalaniu poza nimi biggrin.gif


Myślę że 1 kilo niuta przeniesie wink.gif


Także maszynę ogarnęliśmy na drodze, pięknie nowa większa turbina trzyma doładowanie górą... Poprzednia dopiero na 6 biegu trzymała nam 1,1 bara na wysokich obrotach a ta 1,2 do końca i chciała by więcej tongue.gif
Lag puki co absolutnie nie odczuwalny w stosunku do tego co było - przynajmniej na biegach 2,3,4,5,6...

To był krok w dobrą stronę - chyba biggrin.gif Bowiem trakcja gdzieś uciekła mimo że dmuchamy płaskie 1,2 bara a poprzednio było 1,3 spadające na 1,1...
Może chłodnawo trochę, może opony po sezonie już zmęczone.

No kończę śniadanie i bierzemy wóz do mnie na rolki smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 28 Oct 2015 - 16:01
Post #315


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Pisales,ze auto ma byc na tor w sezonie 2016. Chyba ktos sie rozmyslil smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Wed, 28 Oct 2015 - 19:36
Post #316


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Dużo więcej paliwka zjadł w stosunku do pt6266? Ehh pojemność to dobra droga jednak.. 1.2b i 7 pak ohmy.gif Ciekawe ile ten sprzęt by zrobił na e85 i konkretnym doładowaniu. smile.gif


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 28 Oct 2015 - 20:34
Post #317


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na Ulicy wczoraj wieczorkiem auto dostroiliśmy, na hamowni jedynie pomiar zrobiłem, za trzecim razem udało się by na starych R888 złapał trakcję, jak się nagrzały...
Jest coś niesamowitego nowe PT6766 wstaje lepiej jak dotychczasowe PT6266 a żeliwa przełożyłem z jednej do drugiej tzn. T4 1.15 !!!
Mimo mniejszego boostu generuje ten sam niut co poprzedniczka na wiekszym doładowanku, no i bardzo ładnie sama góra się naprostowała - przy 7000obr.min doszło 75KM smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 29 Oct 2015 - 09:22
Post #318


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przyrosty nie wielkie ale coraz bliżej zejścia poniżej magicznej bariery 5 sek smile.gif
Trakcji bardzo brakuje ale to zapewne przez to że tak zimno jest...

New Rekord:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 29 Oct 2015 - 11:19
Post #319


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Pytanie może z tyłka i mało ważne, ale tak wczoraj mnie naszło - jeśli turbiny są faktycznie takie same to po co bawiłeś sie Kuba w rozbiórkę i przekładanie stron gorących itp? Nie wystarczyło odkręcić i przykręcić? Ew przyspawać tylko kolanko na wyjście do IC?

Progres mega fajny - niby tylko szczegół, bo utrzymanie 0,1bar więcej do końca, a efekt 75KM..musi być znaczna różnica w odczuciu przy zbliżaniu sie do odcinki smile.gif No i czasy to potwierdzają. TC ingerował przy WOT od 100km/h? Może z nową oponą i trochę lepszą temperaturą już by było poniżej 5,0? smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 29 Oct 2015 - 11:41
Post #320


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ja potrzebowałem dla siebie PT6266 z małym żeliwem dla tego zamówiliśmy PT6766 z takowym...
Turbiny te wirniki mają identyczne, jedynie kołami kompresji się różnią.

5.1 Sek to najlepszy przejazd już po rozgrzaniu opon na ciśnieniu zmniejszonym do 1,8 bara, bo przy obecnych temperaturach jednak bardzo mocno zrywa trakcję na trójce...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:46