![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Dobrze sobie radzi na ,, Niemieckich "autobanach z mocniejszymi autami
![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zmiennymi fazami pobawione - ogólnie doszło 20KM w zakresie 6000 a 7000obr.min ale ze względu na temperaturę podczas pomiaru i tak jest 30KM mniej jak było i 30Nm...
W dolocie w zecie temepratura dochodzi do 59 stopni... Czas 100-200 na drodze poźną porą jak jest chłodno delikatnie poprawiony obecny best to 5,6 sek ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to ko ko jumbo i do przodu
![]() W zasadzie jeśli chodzi o osiągi to do tyłu... Wleciały sprężyny TEINA - o dziwo mega poprawiły komfort i wybieranie nierówności, gleba ok 35mm - tak na oko ![]() ![]() Czas 100-200 się spiepszyły 100-200 na poziomie 5,8 no ale ten wygląd, może kwestia tego że gemetrii nie robiliśmy cholera wie... Następną rzeczą jaką zmieniliśmy to wleciały Unibale w tylną zwrotnicę - wreszcie tak nie latają koła jak się w palnik daje, auto zdecydowanie zyskało na reakcji na gaz: ![]() Co zresztą potwierdził Race Logic: ![]() Wczoraj w zaprzyjaźnionym zakładzie Autokuznia została zrobiona gemetria - ciekawe czy uda się zejść poniżej 5,5 sek ![]() No i najważniejsze jak starty będą wyglądały czy sprężyny nie schzaniły efektu motorówki i dociążania tylnej osi ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#304
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
jest okej, (nie no, jest rewelka:D)
ale przy ~700koniach od 200 w górę już widze że nie jest tak dobrze, 5.6s 200-250 to "dużo" jak na taką moc. Czy to już aero psuje? czy temp w dolocie zbyt nagrzewa powietrze i przez to spada boost? |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
wszystko po trochu... no i zet nie ma płaskiej podlogi jak byle bmw po 2003 roku...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
![]() Wilcze Laski za nami i tym samym kolejne zmagania na ćwiartkę i kolejna wygrana choć łatwo nie było... Przekombinowaliśmy nieco z paroma rzeczami głownie to zaszkodziło nam dobicie do wastegatów, przez co na 1 i 2 biegu wzrosło doładowanie i pojawiły się duże problemy z trakcją - nie było czasu na dopieszczanie ustawień w Race Logicu... Opony tylne także już sporo wyłysiały ![]() A przednie wleciały o niższym bieżniku przez co wydaje mi się że masa auta przesunęła się niekorzystnie na przód... No ale udało się, nie sprzętem a rewelacyjnymi czasami reakcji, Michał wywalczył pudło, przy okazji wykręcił najlepszy czas reakcji na Wilczych Laskach wynoszący 0,025 sek ![]() Z racji tego że nudne się zrobiło samotne latanie po autostradach, gdzie żaden kompan nie chce się dołączyć a ćwiartka jest traktowana na zasadzie jak pomiar na hamowni z wieloma niewiadomymi ![]() To auto od przyszłego sezonu zostaje dopieszczone pod kątem śmigania po torze, wiec na pewno dołożymy drugą chłodnicę oleju, zmienimy zawieszenie oraz układ hamulcowy i będzie FUN który trwa znaczeie dłużej jak te 11-12 sek ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i mamy tytuł mistrza Polski w RWD Street Turbo
![]() Kurde cieszy to cholernie ![]() Furka się nie psuła, choć fakt dość często trzeba nabijać nowe okładziny na spieku ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Gratulacje!
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
2 miejsce Przemysław Cichoń, BMW M5 e39
3 miejsce Maciej Osewski, BMW 335d Na zawodach w Olsztynie 2 miejsce zaraz za Ferrari 458 Italia. To były jedyne zawody na których Przecudna Fairlady była druga. Na każdych zawodach na jakich Michał się pokazał swoim Nissanem zdobywał pierwsze miejsce i to jest największy respect ! Warto dodać że to nie sama fura jeździ, a i łącznik sensowny, bo na V rundzie GP Polski w Wilczych Laskach Michał dostał nagrodę na najlepszy czas reakcji w półfinałach. Auto podoba się publiczności... czego chcieć więcej ![]() -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 09 October 2015 ![]() |
Tą ferrarkę tylko deszcz uratował i przerwanie zawodów, marne 12s kręciła
![]() |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to będzie tłuściej, lada chwila przybędzie PT6766
![]() A na tym czasem w skrzyni biegów zmieniamy łożyska oraz synchronizator 5-tki ![]() Oj większe wtryski paliwa by się przydały obecnie 720cm siedzą i już na 18,7ms pracują więc zapasu bardzo ale to bardzo nie wiele... Najszybciej dostępne byśmy mieli 850ccm, z mocą nie będziem szaleć, bo blok nie wzmocniony ale takie stałe 1,3 bara żeby do końca było i z tych 687KM pod 730-750KM to już miło by było ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i przybyło:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Cudo, używam takiej w VRT wstaje niesamowicie, bajka
![]() |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to turbo już na pokładzie
![]() Wymiarowo wszystko jest dokładnie identyczne, turbiny te różnią się jedynie kołami kompresji, tak wiec podtoczyć, uciąć pospawać: ![]() 5mm większe jest koło kompresji w PT6766: ![]() Jak turbina wyjęta to korzystając z tego odrazu skrzynia out i wymieniliśmy wszystkie łożyska oraz synchronizator 5-tki - znowu jest jak nowa ![]() ![]() Odrazu rewizja sprzęgła po dwóch imprezach i lekkim upalaniu poza nimi ![]() ![]() Myślę że 1 kilo niuta przeniesie ![]() ![]() Także maszynę ogarnęliśmy na drodze, pięknie nowa większa turbina trzyma doładowanie górą... Poprzednia dopiero na 6 biegu trzymała nam 1,1 bara na wysokich obrotach a ta 1,2 do końca i chciała by więcej ![]() Lag puki co absolutnie nie odczuwalny w stosunku do tego co było - przynajmniej na biegach 2,3,4,5,6... To był krok w dobrą stronę - chyba ![]() Może chłodnawo trochę, może opony po sezonie już zmęczone. No kończę śniadanie i bierzemy wóz do mnie na rolki ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Pisales,ze auto ma byc na tor w sezonie 2016. Chyba ktos sie rozmyslil
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#316
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Dużo więcej paliwka zjadł w stosunku do pt6266? Ehh pojemność to dobra droga jednak.. 1.2b i 7 pak
![]() ![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na Ulicy wczoraj wieczorkiem auto dostroiliśmy, na hamowni jedynie pomiar zrobiłem, za trzecim razem udało się by na starych R888 złapał trakcję, jak się nagrzały...
Jest coś niesamowitego nowe PT6766 wstaje lepiej jak dotychczasowe PT6266 a żeliwa przełożyłem z jednej do drugiej tzn. T4 1.15 !!! Mimo mniejszego boostu generuje ten sam niut co poprzedniczka na wiekszym doładowanku, no i bardzo ładnie sama góra się naprostowała - przy 7000obr.min doszło 75KM ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Przyrosty nie wielkie ale coraz bliżej zejścia poniżej magicznej bariery 5 sek
![]() Trakcji bardzo brakuje ale to zapewne przez to że tak zimno jest... New Rekord: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Pytanie może z tyłka i mało ważne, ale tak wczoraj mnie naszło - jeśli turbiny są faktycznie takie same to po co bawiłeś sie Kuba w rozbiórkę i przekładanie stron gorących itp? Nie wystarczyło odkręcić i przykręcić? Ew przyspawać tylko kolanko na wyjście do IC?
Progres mega fajny - niby tylko szczegół, bo utrzymanie 0,1bar więcej do końca, a efekt 75KM..musi być znaczna różnica w odczuciu przy zbliżaniu sie do odcinki ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ja potrzebowałem dla siebie PT6266 z małym żeliwem dla tego zamówiliśmy PT6766 z takowym...
Turbiny te wirniki mają identyczne, jedynie kołami kompresji się różnią. 5.1 Sek to najlepszy przejazd już po rozgrzaniu opon na ciśnieniu zmniejszonym do 1,8 bara, bo przy obecnych temperaturach jednak bardzo mocno zrywa trakcję na trójce... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:46 |