![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
User Dołączył: Tue, 21 June 2011 ![]() |
mozna ustawic od 10 psi i wtedy gore sie poprawi po co tyle rozpylać po całym zakresie szybko schodzi
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
jak masz możliwość zmniejszenia współotwarcia po poprzez wysterowania wałka z ecu to powinna moc górą wzrosnąć
|
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na to liczę powiem szczerze - wiem że kosmiczne przyrosty po przestawieniu wałków mieliśmy w Baniaka GTI-R z głowicą od SR20VE właśnie po przez zmniejszenie współotwarcia doszło w granicha 60KM bez dokładania boostu i to w silniczku zaledwie 2.0
![]() Tu jest 3,7 to jakby tak 100 kuca doszło przy 700 no to czuję normalnie że ultra mega niskie 5 sek będzie w zakresie 100-200 ![]() No to czekam aż właściciel wróci i bierzemy się za dopieszczanie VVEL-a, choć nie ukrywam że obecnie buduję coś konkurencyjnego dla niego - bo nudno mu się już robi jak tylko z nielicznymi GTR-ami, RS6 tkami się gania i motorkami ![]() Tak więc Michciu (właścicielu czerwonej biedronki) będziesz mieć towarzystwo po stronie Zet ![]() Dodam że 350... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Niestety kręceniem wałkami, w tym wypadku, będziesz mógł tylko pójść na kompromis. Żeby zbudować lepsze kreski na górze, będzie trzeba poświęcić dół
![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Z przyrostami niuta mi się pomyliło - oj dawne dzieje
![]() Ale Kuca też ładnie dało pokręcenie wałeczkami ![]() Dół nieznacznie się pogorszył ale tak od 3500 jest potężna różnica po przestawieniu wałków (silnik SR20VE wałki oryginalne boost +0,1 bara) ![]() W przypadku 370Z z silnikiem VQ37VHR mogę sobie płynnie regulować ustawienie wałków ssących w funkcji obrotów + płynna regulacja wzniosu, no niech Cudny wraca to podziałamy nieco w tej tematyce ![]() Tak 100-250km/h jak zrobi w czasie poniżej 10 sek to będzie już zadowalająco i przez jakiś czas obejdzie się bez zmiany turbiny na większą ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Ale obstawiam ze u Baniaka nie bylo wiecej dmuchniete jak 1,2 w peaku bara opadajace na 1 pod odcinka
![]() Zdecydowanie gorzej wykres momentu by wyglądał jakbyście z 1,5 dmuchnęli. Wykres momentu by tak delikatnie nie opadał i bardziej by przypominał ten Zet'kowy. Osiągnąłby maks i leciał później na łeb. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zapewne seryjny kolektor wydechowy z GTI-R by się zapchał i by spadało jak u Cudnego... Ponoć przy 1,2 bara dodał by ze 30-40KM jak twierdzą angole... No ale wracajmy do tematu zetki
![]() Wróci Cudny to walczymy dalej ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Te tematy się trochę łączą. Generalnie wałki ze sporym overlapem w układach z doładowaniem działają
![]() ![]() Przykładowo SR20VE-T z GT35 lub 42 ![]() U Baniaka zapewne był krótki kolektor z GTI-r, z resztą taki sam jak u mnie i tu leżał problem. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tutaj dużo większa turbina raczej nie bo raz ze blok nie wytrzyma a dwa lag się zwiększy co przy gonitwach z rolki będzie udręką
![]() Teoretycznie 750KM wytrzymują tuleje ale w 350Z (DE) a są one nieco grubsze jak w 370Z na oko ok 0,5mm, tak więc to co jest to w zasadzie maks, tylko górą poprawić - na co liczę że VVEL pomoże ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Tutaj dużo większa turbina raczej nie bo raz ze blok nie wytrzyma a dwa lag się zwiększy co przy gonitwach z rolki będzie udręką ![]() Teoretycznie 750KM wytrzymują tuleje ale w 350Z (DE) a są one nieco grubsze jak w 370Z na oko ok 0,5mm, tak więc to co jest to w zasadzie maks, tylko górą poprawić - na co liczę że VVEL pomoże ![]() A rolke jedziecie z hamulca, zeby napompowac turbo ? ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nie... Normalnie ruszanie z 3500obr.min i tyle.
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i zabawa w Pile się zaczęła - pierwszy przejazd:
![]() Ruszanie z 3900obr.min - już mniej muli przynajmniej akusytcznie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W aucie totalnie nic nie zmienione tylko zbiorniczek od spriskiwaczy naprawiliśmy i do dyfra wleciał gęstszy olej...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
11,6 bardzo fajny czas jak na pierwszy przejazd . Gratualcje
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze dobrą trakcję w tej Pile mają:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No czasu nie udało się poprawić niestety, dwa kolejne przejazdy po 11,7... No ale znowu mamy I miejsce
![]() Druga zetka którą turbiłem taki totalny sofcik 0,5 barowy wykręcił 13,09 - nowy rekordzik kolegi z poznania ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
A co się działo w półfinale i finale z czerwoną zetką? Jakoś tak faflunił do połowy dystansu.
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zdaje się fabryczna kontrola trakcji nie zostala wyłączona. Ciag dopiero pod koniec 3 ciego biegu się pojawił
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Seryjny zawias = Dobra trakcja:
![]() Ciekawe jakby to było przy obniżeniu sprężynami ![]() Będziem testować ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Dobrze sobie radzi na ,, Niemieckich "autobanach z mocniejszymi autami
![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03 |