Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
AAS
post Thu, 02 Jul 2015 - 20:10
Post #281


User
Dołączył: Tue, 21 June 2011





mozna ustawic od 10 psi i wtedy gore sie poprawi po co tyle rozpylać po całym zakresie szybko schodzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 02 Jul 2015 - 20:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GMS.
post Thu, 02 Jul 2015 - 20:25
Post #282


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





jak masz możliwość zmniejszenia współotwarcia po poprzez wysterowania wałka z ecu to powinna moc górą wzrosnąć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 03 Jul 2015 - 14:00
Post #283


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na to liczę powiem szczerze - wiem że kosmiczne przyrosty po przestawieniu wałków mieliśmy w Baniaka GTI-R z głowicą od SR20VE właśnie po przez zmniejszenie współotwarcia doszło w granicha 60KM bez dokładania boostu i to w silniczku zaledwie 2.0 smile.gif
Tu jest 3,7 to jakby tak 100 kuca doszło przy 700 no to czuję normalnie że ultra mega niskie 5 sek będzie w zakresie 100-200 biggrin.gif

No to czekam aż właściciel wróci i bierzemy się za dopieszczanie VVEL-a, choć nie ukrywam że obecnie buduję coś konkurencyjnego dla niego - bo nudno mu się już robi jak tylko z nielicznymi GTR-ami, RS6 tkami się gania i motorkami biggrin.gif

Tak więc Michciu (właścicielu czerwonej biedronki) będziesz mieć towarzystwo po stronie Zet smile.gif
Dodam że 350... smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Tue, 07 Jul 2015 - 01:05
Post #284


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Niestety kręceniem wałkami, w tym wypadku, będziesz mógł tylko pójść na kompromis. Żeby zbudować lepsze kreski na górze, będzie trzeba poświęcić dół wink.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Jul 2015 - 11:04
Post #285


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Z przyrostami niuta mi się pomyliło - oj dawne dzieje biggrin.gif
Ale Kuca też ładnie dało pokręcenie wałeczkami smile.gif
Dół nieznacznie się pogorszył ale tak od 3500 jest potężna różnica po przestawieniu wałków (silnik SR20VE wałki oryginalne boost +0,1 bara)


W przypadku 370Z z silnikiem VQ37VHR mogę sobie płynnie regulować ustawienie wałków ssących w funkcji obrotów + płynna regulacja wzniosu, no niech Cudny wraca to podziałamy nieco w tej tematyce biggrin.gif
Tak 100-250km/h jak zrobi w czasie poniżej 10 sek to będzie już zadowalająco i przez jakiś czas obejdzie się bez zmiany turbiny na większą biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Tue, 07 Jul 2015 - 11:17
Post #286


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Ale obstawiam ze u Baniaka nie bylo wiecej dmuchniete jak 1,2 w peaku bara opadajace na 1 pod odcinka wink.gif
Zdecydowanie gorzej wykres momentu by wyglądał jakbyście z 1,5 dmuchnęli. Wykres momentu by tak delikatnie nie opadał i bardziej by przypominał ten Zet'kowy. Osiągnąłby maks i leciał później na łeb.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Jul 2015 - 11:33
Post #287


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Zapewne seryjny kolektor wydechowy z GTI-R by się zapchał i by spadało jak u Cudnego... Ponoć przy 1,2 bara dodał by ze 30-40KM jak twierdzą angole... No ale wracajmy do tematu zetki biggrin.gif
Wróci Cudny to walczymy dalej smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Tue, 07 Jul 2015 - 11:38
Post #288


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Te tematy się trochę łączą. Generalnie wałki ze sporym overlapem w układach z doładowaniem działają wink.gif Ale do tego są potrzebna kolektory z długimi i równoodległościowymi runnerami i konieczna spora sprężarka - czyt. większa niż by się wstępnie zakładało smile.gif
Przykładowo SR20VE-T z GT35 lub 42 smile.gif Wtedy to zaczyna działać na korzyść.

U Baniaka zapewne był krótki kolektor z GTI-r, z resztą taki sam jak u mnie i tu leżał problem.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Jul 2015 - 11:48
Post #289


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Tutaj dużo większa turbina raczej nie bo raz ze blok nie wytrzyma a dwa lag się zwiększy co przy gonitwach z rolki będzie udręką biggrin.gif
Teoretycznie 750KM wytrzymują tuleje ale w 350Z (DE) a są one nieco grubsze jak w 370Z na oko ok 0,5mm, tak więc to co jest to w zasadzie maks, tylko górą poprawić - na co liczę że VVEL pomoże biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 07 Jul 2015 - 13:30
Post #290


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Coobcio @ Tue, 07 Jul 2015 - 11:48) *
Tutaj dużo większa turbina raczej nie bo raz ze blok nie wytrzyma a dwa lag się zwiększy co przy gonitwach z rolki będzie udręką biggrin.gif
Teoretycznie 750KM wytrzymują tuleje ale w 350Z (DE) a są one nieco grubsze jak w 370Z na oko ok 0,5mm, tak więc to co jest to w zasadzie maks, tylko górą poprawić - na co liczę że VVEL pomoże biggrin.gif


A rolke jedziecie z hamulca, zeby napompowac turbo ? smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 09 Jul 2015 - 11:00
Post #291


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nie... Normalnie ruszanie z 3500obr.min i tyle.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 12 Jul 2015 - 11:58
Post #292


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i zabawa w Pile się zaczęła - pierwszy przejazd:


Ruszanie z 3900obr.min - już mniej muli przynajmniej akusytcznie tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 12 Jul 2015 - 12:00
Post #293


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W aucie totalnie nic nie zmienione tylko zbiorniczek od spriskiwaczy naprawiliśmy i do dyfra wleciał gęstszy olej...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 12 Jul 2015 - 12:24
Post #294


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





11,6 bardzo fajny czas jak na pierwszy przejazd . Gratualcje


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 12 Jul 2015 - 15:14
Post #295


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze dobrą trakcję w tej Pile mają:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 12 Jul 2015 - 19:10
Post #296


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No czasu nie udało się poprawić niestety, dwa kolejne przejazdy po 11,7... No ale znowu mamy I miejsce smile.gif
Druga zetka którą turbiłem taki totalny sofcik 0,5 barowy wykręcił 13,09 - nowy rekordzik kolegi z poznania biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tom cio
post Sun, 12 Jul 2015 - 22:29
Post #297


Super User
Dołączył: Fri, 20 June 2014
Skąd: Radzyń Chełmiński





A co się działo w półfinale i finale z czerwoną zetką? Jakoś tak faflunił do połowy dystansu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 13 Jul 2015 - 07:58
Post #298


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Zdaje się fabryczna kontrola trakcji nie zostala wyłączona. Ciag dopiero pod koniec 3 ciego biegu się pojawił


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 18 Jul 2015 - 01:29
Post #299


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Seryjny zawias = Dobra trakcja:


Ciekawe jakby to było przy obniżeniu sprężynami biggrin.gif ??
Będziem testować biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morfeusz
post Sun, 26 Jul 2015 - 10:48
Post #300


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk





Dobrze sobie radzi na ,, Niemieckich "autobanach z mocniejszymi autami smile.gif


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03