![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
GTR mial byc sprzedany..............
![]() ![]() ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Pytaliście jak pną się wskazkówki od prędkościomierza proszę:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Bardzo ładnie jedzie ten Nissan, szkoda tylko, że biegi nie były zmienianie wcześniej, wówczas byłaby jeszcze lepsza pompa.
![]() |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
nie za małe obroty przy ruszaniu?
szkoda łądnie się pnie póżniej wskazówka, lecz zmułka nieżla jest na początku |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
nie za małe obroty przy ruszaniu? szkoda łądnie się pnie póżniej wskazówka, lecz zmułka nieżla jest na początku Troche za mocno ten racelogic obcina moc przy starcie, powinien utrzymywac obroty. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kwestia regulacji pewno ale co chwila mechanicznie cos zmieniamy na zabawy rl przyjdzie czas. Uslizg 10% ustawiony był. Muli ale za to starty powtarzalne 3.8 do setki mamy narazie...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kwestia regulacji pewno ale co chwila mechanicznie cos zmieniamy na zabawy rl przyjdzie czas. Uslizg 10% ustawiony był. Muli ale za to starty powtarzalne 3.8 do setki mamy narazie... Ja tylko teoretyzuje na bazie swoich doswiadczen. Patrzac po wykresie, gdzie niuton narasta do okolo 4000rpm, to warto go przy tych obrotach przytrzymac. Nie chodzi mi tu o uslizg %, a o parametry startu - predkosc aktywacji , obroty startu itp. Na filmie, jesli dobrze slysze, to miedzy 2500rpm a 4000rpm jest lekka zmula i piszczy "skokowo", dopiero powyzej tych 4000rpm zaczyna delikatnie piszczec i tam RL juz robi robote. Strona 45 manuala : http://www.racelogic.co.uk/_downloads/trac...tion_Manual.pdf Na tym filmie trzyma stale obroty az do osiagniecia pewnej predkosci i mysle,ze w tym momencie jest ciut do ugrania. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A moim zdaniem ten skok z 4 na 3 to własnie jest działanie RL, bo nie dałby rady utrzymać zadanego procentu poślizgu utrzymując się na 4k...bo on chyba kontroluje uślizg tylko po przytrzymaniu rpm, a nie po cięciu zapłonu czy paliwa jak emu?
Nie wiem jak wygląda korelacja odczytu obrotów na hamowni względem obrotomierza, ale na filmie dośc wyraźnie widać, że auto powyżej 7k zaczyna już zmulać. Próbowaliście mierzyc czasy przy kręceniu do 7? Niuta jest na tyle dużo, że większym polem pod krzywą powinien skuteczniej obskoczyć długość skrzyni biegów ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Jutro wieczorem tu poczyszczę, bo ostanie 4 strony..
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze miałem wizję że zmienną fazą się pobawiliśmy i 100KM nam doszły przy 7000obr.min - no nie mogłem przez to spać.
Fabryczne nastawy VVEL-a są pod wolnossaka więc duże współotwarcie na wysokich obrotach - wydaje mi się że to jest przyczyną spadku momentu obrotowego na wysokich obrotach... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A moim zdaniem ten skok z 4 na 3 to własnie jest działanie RL, bo nie dałby rady utrzymać zadanego procentu poślizgu utrzymując się na 4k...bo on chyba kontroluje uślizg tylko po przytrzymaniu rpm, a nie po cięciu zapłonu czy paliwa jak emu? Nie wiem jak wygląda korelacja odczytu obrotów na hamowni względem obrotomierza, ale na filmie dośc wyraźnie widać, że auto powyżej 7k zaczyna już zmulać. Próbowaliście mierzyc czasy przy kręceniu do 7? Niuta jest na tyle dużo, że większym polem pod krzywą powinien skuteczniej obskoczyć długość skrzyni biegów ![]() A obejrzales ten podlinkowany film opla speedstera? Czasem mam wrazenie,ze ludzie czytaja po lebkach,a za to obszernie komentuja ![]() RL dalby rade utrzymac obroty jakie chcesz, kwestia konfiguracji. Uslizg kontroluje ucinajac paliwo. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
a gdybym nie widział to sądzisz, że zadałbym pytanie o zasadę korekt w celu utrzymywania stałego uślizgu?..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Ale tam blisko macie do niemieckich autostrad
![]() ![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Filmik nie działa... Pobawimy się, fajnie by było dyszkę na ćwiartkę strzelić
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Działa, tylko musisz bezpośrednio z YT odpalić.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Kurcze miałem wizję że zmienną fazą się pobawiliśmy i 100KM nam doszły przy 7000obr.min - no nie mogłem przez to spać. Fabryczne nastawy VVEL-a są pod wolnossaka więc duże współotwarcie na wysokich obrotach - wydaje mi się że to jest przyczyną spadku momentu obrotowego na wysokich obrotach... Dobrze kombinujesz ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
User Dołączył: Tue, 21 June 2011 ![]() |
metanol pomoże na gore jest tańszy od wałków
|
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
metanol pomoże na gore jest tańszy od wałków jako tako nie bedzie lepsza góra, caly zakres bedzie, ale w dalszym ciagu nM poleci w dol , choc tutaj az tak tragicznie nie jest. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:45 |