Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
Toldi
post Tue, 30 Jun 2015 - 11:25
Post #261


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





GTR mial byc sprzedany..............biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif



--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 30 Jun 2015 - 11:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wujekwaldus
post Tue, 30 Jun 2015 - 13:00
Post #262


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





CYTAT(Toldi @ Tue, 30 Jun 2015 - 11:25) *
GTR mial byc sprzedany..............biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif



co Ty w ufo wierzysz biggrin.gif?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 01 Jul 2015 - 12:03
Post #263


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Pytaliście jak pną się wskazkówki od prędkościomierza proszę:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Wed, 01 Jul 2015 - 12:28
Post #264


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Bardzo ładnie jedzie ten Nissan, szkoda tylko, że biegi nie były zmienianie wcześniej, wówczas byłaby jeszcze lepsza pompa. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Wed, 01 Jul 2015 - 13:14
Post #265


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





nie za małe obroty przy ruszaniu?
szkoda łądnie się pnie póżniej wskazówka, lecz zmułka nieżla jest na początku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 01 Jul 2015 - 14:04
Post #266


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(apogeum @ Wed, 01 Jul 2015 - 13:14) *
nie za małe obroty przy ruszaniu?
szkoda łądnie się pnie póżniej wskazówka, lecz zmułka nieżla jest na początku


Troche za mocno ten racelogic obcina moc przy starcie, powinien utrzymywac obroty.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 01 Jul 2015 - 15:22
Post #267


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kwestia regulacji pewno ale co chwila mechanicznie cos zmieniamy na zabawy rl przyjdzie czas. Uslizg 10% ustawiony był. Muli ale za to starty powtarzalne 3.8 do setki mamy narazie...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 01 Jul 2015 - 15:38
Post #268


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Coobcio @ Wed, 01 Jul 2015 - 15:22) *
Muli ale za to starty powtarzalne 3.8 do setki mamy narazie...

I to już coś smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 01 Jul 2015 - 15:47
Post #269


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Coobcio @ Wed, 01 Jul 2015 - 15:22) *
Kwestia regulacji pewno ale co chwila mechanicznie cos zmieniamy na zabawy rl przyjdzie czas. Uslizg 10% ustawiony był. Muli ale za to starty powtarzalne 3.8 do setki mamy narazie...

Ja tylko teoretyzuje na bazie swoich doswiadczen. Patrzac po wykresie, gdzie niuton narasta do okolo 4000rpm, to warto go przy tych obrotach przytrzymac.
Nie chodzi mi tu o uslizg %, a o parametry startu - predkosc aktywacji , obroty startu itp.
Na filmie, jesli dobrze slysze, to miedzy 2500rpm a 4000rpm jest lekka zmula i piszczy "skokowo", dopiero powyzej tych 4000rpm zaczyna delikatnie piszczec i tam RL juz robi robote.

Strona 45 manuala : http://www.racelogic.co.uk/_downloads/trac...tion_Manual.pdf
Na tym filmie trzyma stale obroty az do osiagniecia pewnej predkosci i mysle,ze w tym momencie jest ciut do ugrania.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 01 Jul 2015 - 22:33
Post #270


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





A moim zdaniem ten skok z 4 na 3 to własnie jest działanie RL, bo nie dałby rady utrzymać zadanego procentu poślizgu utrzymując się na 4k...bo on chyba kontroluje uślizg tylko po przytrzymaniu rpm, a nie po cięciu zapłonu czy paliwa jak emu?

Nie wiem jak wygląda korelacja odczytu obrotów na hamowni względem obrotomierza, ale na filmie dośc wyraźnie widać, że auto powyżej 7k zaczyna już zmulać. Próbowaliście mierzyc czasy przy kręceniu do 7? Niuta jest na tyle dużo, że większym polem pod krzywą powinien skuteczniej obskoczyć długość skrzyni biegów smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Wed, 01 Jul 2015 - 22:34
Post #271


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Jutro wieczorem tu poczyszczę, bo ostanie 4 strony..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 02 Jul 2015 - 09:12
Post #272


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze miałem wizję że zmienną fazą się pobawiliśmy i 100KM nam doszły przy 7000obr.min - no nie mogłem przez to spać.
Fabryczne nastawy VVEL-a są pod wolnossaka więc duże współotwarcie na wysokich obrotach - wydaje mi się że to jest przyczyną spadku momentu obrotowego na wysokich obrotach...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 02 Jul 2015 - 09:44
Post #273


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Fawor @ Wed, 01 Jul 2015 - 22:33) *
A moim zdaniem ten skok z 4 na 3 to własnie jest działanie RL, bo nie dałby rady utrzymać zadanego procentu poślizgu utrzymując się na 4k...bo on chyba kontroluje uślizg tylko po przytrzymaniu rpm, a nie po cięciu zapłonu czy paliwa jak emu?

Nie wiem jak wygląda korelacja odczytu obrotów na hamowni względem obrotomierza, ale na filmie dośc wyraźnie widać, że auto powyżej 7k zaczyna już zmulać. Próbowaliście mierzyc czasy przy kręceniu do 7? Niuta jest na tyle dużo, że większym polem pod krzywą powinien skuteczniej obskoczyć długość skrzyni biegów smile.gif


A obejrzales ten podlinkowany film opla speedstera? Czasem mam wrazenie,ze ludzie czytaja po lebkach,a za to obszernie komentuja smile.gif.
RL dalby rade utrzymac obroty jakie chcesz, kwestia konfiguracji. Uslizg kontroluje ucinajac paliwo.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 02 Jul 2015 - 09:54
Post #274


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





a gdybym nie widział to sądzisz, że zadałbym pytanie o zasadę korekt w celu utrzymywania stałego uślizgu?..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Thu, 02 Jul 2015 - 10:04
Post #275


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Ale tam blisko macie do niemieckich autostrad wink.gif Z drugiej strony nawet w Polsce Insignia, mogłaby co najwyżej nagrać kolor samochodu laugh.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 02 Jul 2015 - 10:05
Post #276


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Filmik nie działa... Pobawimy się, fajnie by było dyszkę na ćwiartkę strzelić wink.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Thu, 02 Jul 2015 - 10:27
Post #277


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Działa, tylko musisz bezpośrednio z YT odpalić.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Thu, 02 Jul 2015 - 14:35
Post #278


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





CYTAT(Coobcio @ Thu, 02 Jul 2015 - 09:12) *
Kurcze miałem wizję że zmienną fazą się pobawiliśmy i 100KM nam doszły przy 7000obr.min - no nie mogłem przez to spać.
Fabryczne nastawy VVEL-a są pod wolnossaka więc duże współotwarcie na wysokich obrotach - wydaje mi się że to jest przyczyną spadku momentu obrotowego na wysokich obrotach...


Dobrze kombinujesz wink.gif Boost spada i z tym również Nm wraz zapięciem zmiennej fazy a tym samym po zwiększeniem overlapu. Przydałyby się wałki z mniejszym overlapem (z mniejszymi kątami) ale większym wzniosem.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AAS
post Thu, 02 Jul 2015 - 15:57
Post #279


User
Dołączył: Tue, 21 June 2011





metanol pomoże na gore jest tańszy od wałków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 02 Jul 2015 - 19:13
Post #280


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(AAS @ Thu, 02 Jul 2015 - 15:57) *
metanol pomoże na gore jest tańszy od wałków

jako tako nie bedzie lepsza góra, caly zakres bedzie, ale w dalszym ciagu nM poleci w dol , choc tutaj az tak tragicznie nie jest.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:45