![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
może po prostu intercooler nie wydala?
-------------------- A110S
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Przepływy, to kolejna sprawa, ale raczej sprężarka jest już poza mapą.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
tak jest jak pisze Lukasza i Coobcio. Wirnik ssacy tego preciosiona juz ma powoli dosc ale Mimo ze doladowanie jest utrzymywane to wiecej mocy nie wydoli - zwiekszenie doladowania poprawi tylko nM , generalnie dupa rowniez juz ma dosc i moc wyzej nie poleci.
p.s. ja bym to zostawil tak jak jest , przynajmniej jest na miasto dobre, kiedy macie barca? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Mi się bardzo podoba, świetny przebieg momentu, mega szybkie auto, którego nie trzeba kręcić wysoko, aby wyprzedzić auto czy zmienić szybko pas w mieście.
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
napewno wiesz co i jak
![]() http://www.mickey-garage.com/uploads/image...b443705ea6a.jpg -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
napewno wiesz co i jak ![]() http://www.mickey-garage.com/uploads/image...b443705ea6a.jpg To co napisałem, przepływy i nie ważne w którym miejscu. Ja bym zaczął od policzenia zapotrzebowania silnika na powietrze, przy tym doładowaniu, pojemności i obrotach. -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#247
|
|
User Dołączył: Tue, 21 June 2011 ![]() |
No nie wiem Coobcio już jakiś wałek ostrzejszy by sie przydał i większe turbo do tej mocy atutem tego auta było to ze jechało do samej góry a tez to moze byc rożnie
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
koło kompresji w trubince jest gabarotywo jak Gerrett GT35 no cudów nie ma co się spodziewać...
Żeliwko duże A/R 1.15 do tego wirnik też nie mały bo widoczna strona ma 66mm. Trzeba wrzucić to samo ale z większym kołem kompresji i będzie ciekawie - górą nie będzie puchło no ale nie ma co marudzić bidy nie ma ![]() Na dniach porobi się testy racelogiciem i będzie wsio wiadomo ![]() Tutaj seryjny wałek ssący ma wznios 13.55 mm więc nie mało, przykładowo 350Z ma 9,5 do 10,5mm w zależności od modelu ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tu prawie 4l pojemności wiec nadmuchać to nie taka prosta sprawa. Raczej to nie wina ic
![]() Wynik jest mega tylko przebieg kupa. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na 1000konne RS6 może niestety nie wystarczyć obecna turbinka...
Ja to od samego początku namawiam na to: http://www.forcedinductionsonline.com/inde...product_id=1417 Góra powinna się sporo poprawić ![]() Lag pewno ze 200-250obr.min się powiększy, a obecne turbo do mojego Infa pójdzie i każdy będzie zadowolony ![]() Tak to na wykresach wygląda porównanie PT62 do 64 i do 67: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
sportmile na facebooku zaprezentowal osiagi 1000konnego rs6 C6 - mysle ze Zetka na obecnym setupie ma szanse z rolki powalczyc - to dla Cudnego teraz przeciwnik
![]() |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No i robota praktycznie żadna - podmienić turba p&p i wystroić...ja bym w to poszedł
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Masz fotkę samego IC i jego wymiary. Jeśli turbo utrzymuje doładowanie, to mi na słabą wydajność chłodzenia wygląda.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ale co z tego, że turbo trzyma stałe doładowanie, skoro może to robić przy granicy mapy...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Przy granicy tzn. jest już poza, czy jeszcze w obszarze mapy?
Pewne jest to, że jest piekarnik w dolocie, więc zanim się wymieni turbosprężarkę za 1,5k $ dobrze jest się upewnić co do wydajności aktualnego IC. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
na prawde uważasz że coobcio nie zauważył że temperatura w dolocie jest za wysoka?
|
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Po ostatnich poprawkach nieco się poprawiło
![]() ![]() Na ćwiartkę także ale jeszcze niestety trochę brakuje by dyszka była: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
no, teraz auto - JEDZIE
![]() Gratuluje bo jak widac nawet 700konne gtry nie daja rady ![]() |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Staś obskoczył?
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zależy z którego biegu jak z dwójki to obrywa a jak z III to zdaje się remis...
Będą w GTRku podnosić boosta z 1.45 bara do... i ponowny test ![]() Ciekaw jestem pojedynku z np. 1000konnym RS6 ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:45 |