Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
Tommo
post Fri, 26 Jun 2015 - 19:59
Post #241


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





może po prostu intercooler nie wydala?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 26 Jun 2015 - 19:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 26 Jun 2015 - 20:16
Post #242


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Przepływy, to kolejna sprawa, ale raczej sprężarka jest już poza mapą.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 26 Jun 2015 - 21:03
Post #243


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





tak jest jak pisze Lukasza i Coobcio. Wirnik ssacy tego preciosiona juz ma powoli dosc ale Mimo ze doladowanie jest utrzymywane to wiecej mocy nie wydoli - zwiekszenie doladowania poprawi tylko nM , generalnie dupa rowniez juz ma dosc i moc wyzej nie poleci.

p.s. ja bym to zostawil tak jak jest , przynajmniej jest na miasto dobre, kiedy macie barca?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Fri, 26 Jun 2015 - 21:22
Post #244


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Mi się bardzo podoba, świetny przebieg momentu, mega szybkie auto, którego nie trzeba kręcić wysoko, aby wyprzedzić auto czy zmienić szybko pas w mieście.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 26 Jun 2015 - 21:24
Post #245


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





napewno wiesz co i jak biggrin.gif ale kiedyś miałem taką sytuacje, tylko i wyłącznie za ciasny wydech i tak sie działo :

http://www.mickey-garage.com/uploads/image...b443705ea6a.jpg


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 26 Jun 2015 - 21:27
Post #246


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





CYTAT(Mickey @ Fri, 26 Jun 2015 - 21:24) *
napewno wiesz co i jak biggrin.gif ale kiedyś miałem taką sytuacje, tylko i wyłącznie za ciasny wydech i tak sie działo :

http://www.mickey-garage.com/uploads/image...b443705ea6a.jpg

To co napisałem, przepływy i nie ważne w którym miejscu. Ja bym zaczął od policzenia zapotrzebowania silnika na powietrze, przy tym doładowaniu, pojemności i obrotach.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AAS
post Fri, 26 Jun 2015 - 21:40
Post #247


User
Dołączył: Tue, 21 June 2011





No nie wiem Coobcio już jakiś wałek ostrzejszy by sie przydał i większe turbo do tej mocy atutem tego auta było to ze jechało do samej góry a tez to moze byc rożnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 26 Jun 2015 - 22:53
Post #248


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





koło kompresji w trubince jest gabarotywo jak Gerrett GT35 no cudów nie ma co się spodziewać...
Żeliwko duże A/R 1.15 do tego wirnik też nie mały bo widoczna strona ma 66mm.
Trzeba wrzucić to samo ale z większym kołem kompresji i będzie ciekawie - górą nie będzie puchło no ale nie ma co marudzić bidy nie ma biggrin.gif

Na dniach porobi się testy racelogiciem i będzie wsio wiadomo smile.gif

Tutaj seryjny wałek ssący ma wznios 13.55 mm więc nie mało, przykładowo 350Z ma 9,5 do 10,5mm w zależności od modelu biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 27 Jun 2015 - 22:15
Post #249


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tu prawie 4l pojemności wiec nadmuchać to nie taka prosta sprawa. Raczej to nie wina ic smile.gif
Wynik jest mega tylko przebieg kupa.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 27 Jun 2015 - 22:37
Post #250


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na 1000konne RS6 może niestety nie wystarczyć obecna turbinka...
Ja to od samego początku namawiam na to:
http://www.forcedinductionsonline.com/inde...product_id=1417

Góra powinna się sporo poprawić biggrin.gif
Lag pewno ze 200-250obr.min się powiększy, a obecne turbo do mojego Infa pójdzie i każdy będzie zadowolony smile.gif

Tak to na wykresach wygląda porównanie PT62 do 64 i do 67:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Sun, 28 Jun 2015 - 21:50
Post #251


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





sportmile na facebooku zaprezentowal osiagi 1000konnego rs6 C6 - mysle ze Zetka na obecnym setupie ma szanse z rolki powalczyc - to dla Cudnego teraz przeciwnik wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 29 Jun 2015 - 09:04
Post #252


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





No i robota praktycznie żadna - podmienić turba p&p i wystroić...ja bym w to poszedł smile.gif Pytanie tylko ile wytrzymują nietulejowane bloki Zetek?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 29 Jun 2015 - 09:27
Post #253


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Masz fotkę samego IC i jego wymiary. Jeśli turbo utrzymuje doładowanie, to mi na słabą wydajność chłodzenia wygląda.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 29 Jun 2015 - 15:54
Post #254


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ale co z tego, że turbo trzyma stałe doładowanie, skoro może to robić przy granicy mapy...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 29 Jun 2015 - 17:56
Post #255


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Przy granicy tzn. jest już poza, czy jeszcze w obszarze mapy?
Pewne jest to, że jest piekarnik w dolocie, więc zanim się wymieni turbosprężarkę za 1,5k $ dobrze jest się upewnić co do wydajności aktualnego IC.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Mon, 29 Jun 2015 - 22:24
Post #256


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





na prawde uważasz że coobcio nie zauważył że temperatura w dolocie jest za wysoka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 30 Jun 2015 - 00:07
Post #257


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Po ostatnich poprawkach nieco się poprawiło smile.gif


Na ćwiartkę także ale jeszcze niestety trochę brakuje by dyszka była:




--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Tue, 30 Jun 2015 - 06:23
Post #258


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





no, teraz auto - JEDZIE smile.gif
Gratuluje bo jak widac nawet 700konne gtry nie daja rady smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 30 Jun 2015 - 09:10
Post #259


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Staś obskoczył?


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 30 Jun 2015 - 09:24
Post #260


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Zależy z którego biegu jak z dwójki to obrywa a jak z III to zdaje się remis...
Będą w GTRku podnosić boosta z 1.45 bara do... i ponowny test biggrin.gif

Ciekaw jestem pojedynku z np. 1000konnym RS6 smile.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:45