Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
specu
post Fri, 26 Jun 2015 - 11:58
Post #221


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Oczywiście!!! Napisałem tylko co jest szybsze i to w tym samym napędzie i jeszcze zmrużyłem oko wink.gif
Dla mnie lepsze porównanie niż stuningowane RS6 , które taką Z masakruje. smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 26 Jun 2015 - 11:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rademeneswpr
post Fri, 26 Jun 2015 - 12:44
Post #222


User
Dołączył: Fri, 08 May 2009
Skąd: Pruszków





Ja mam ten sam problem z temperaturą w dolocie, przy upalaniu wskakuje powyżej 50 stopni, ja dokładam drugi IC, ta sama wielkość i ta sama grubość.


--------------------
Był: NISSAN SUNNY GTI SR20DE + TD04 FWD
Obecnie: NISSAN 200SX S13 VK45DE + biturbo HOLSET HX35 - 636 hp i 680 Nm
Dwa kółka: HONDA CBR F4 - seria 110hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Fri, 26 Jun 2015 - 12:51
Post #223


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





CYTAT(specu @ Fri, 26 Jun 2015 - 11:58) *
Oczywiście!!! Napisałem tylko co jest szybsze i to w tym samym napędzie i jeszcze zmrużyłem oko wink.gif
Dla mnie lepsze porównanie niż stuningowane RS6 , które taką Z masakruje. smile.gif


no nie wiem,
Ja objezdzdzam dosc spokojnie takie rs6 C6 pod 800ps, wiec nissan zrobi z niej sito smile.gif
Dlatego uwazam ze porownanie do smerfetki (1001ps - ale na paliwie jakims wyscigowym) wydaje mi sie byc adekwatne na setupie ktory pewnie zaraz sie pojawi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 26 Jun 2015 - 13:17
Post #224


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Master86 @ Thu, 25 Jun 2015 - 14:10) *
Ja to widzę tak że to samo auto które się ślizga na starcie i tak nabiera prędkości na osi napędowej i jak już chwyta trakcje to ta energia pozwala nadrobić straty w przyspieszeniu, tyle że auto już jest w tyle względem przejazdu z lepszą trakcją. A potem jest tak jak specu gadał że ten co został w tyle miał dłuższy odcinek na rozpędzenie się i minął ćwiartkę z większą prędkością.

Czyli wychodzi na to, że jakby jechali dłużej np. na 0,5 mili to ten co się kopał na starcie wygra biggrin.gif No bo jak na ćwiartce miał większą prędkość, to później jest znacznie szybszy i dogoni tego wolniejszego biggrin.gif . Kwestia jest tylko długości odcinaka i przełożenia.
Wniosek: jak jedziemy długie odcinki, dobrze się jest zakopać na starcie wink.gif biggrin.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek1986
post Fri, 26 Jun 2015 - 14:42
Post #225


User
Dołączył: Tue, 06 December 2011





Next time jak pojadę na jakieś zawody to zrobie test.
Ja zakopać się nie mogę z powodu napędu ale zrobie 2 przejazdy:
- rusze normalnie z 6500RPM i będzie pewnie jakieś 13,2 i 168/9 km/h
- rusze z wolnych obrotów i obstawiam, że będzie jakieś 14 albo i więcej, a prędkość będzie większa

PS. W wyścigach na mile te szybkie samochody jakoś się nie spinają na mocny start tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Fri, 26 Jun 2015 - 15:16
Post #226


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(Tommo @ Fri, 26 Jun 2015 - 14:17) *
Czyli wychodzi na to, że jakby jechali dłużej np. na 0,5 mili to ten co się kopał na starcie wygra biggrin.gif No bo jak na ćwiartce miał większą prędkość, to później jest znacznie szybszy i dogoni tego wolniejszego biggrin.gif . Kwestia jest tylko długości odcinaka i przełożenia.
Wniosek: jak jedziemy długie odcinki, dobrze się jest zakopać na starcie wink.gif biggrin.gif


Nie, źle mnie zrozumiałeś, po pierwszych metrach jak już oba mają trakcje to napędzają się tak samo aż do mety (odległość między nimi się nie zmienia), tyle że ten bez trakcji jest o długość samochodu z tyłu. I jak pierwszy mija metę to ma przykładowo 201km/h a ten drugi jak dojedzie to ma 203km/h i gorszy czas przejazdu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
canar
post Fri, 26 Jun 2015 - 15:18
Post #227


User
Dołączył: Wed, 09 December 2009





Dokładnie tak jak kolega u góry pisze, wszystko jest zawarte w tych kilku zdaniach od Master86 w poście wyżej.

Więcej do poczytania:
http://www.stangnet.com/mustang-forums/thr...ed-here.567417/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 26 Jun 2015 - 15:55
Post #228


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Master86 @ Fri, 26 Jun 2015 - 15:16) *
Nie, źle mnie zrozumiałeś, po pierwszych metrach jak już oba mają trakcje to...

...ten co ją miał od początku jedzie szybciej bo lepiej przyspieszał, a ten co jej nie miał, przyspieszał wolniej, więc jedzie wolniej. Czy to się zgadza? To dlaczego na mecie jest odwrotnie?



--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 26 Jun 2015 - 16:30
Post #229


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No już po pomiarze - trzy osoby musiały dociążać tyły biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Fri, 26 Jun 2015 - 16:32
Post #230


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





A wykres gdzie? tongue.gif Dawaj. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 26 Jun 2015 - 16:35
Post #231


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Czyżby 700+ smile.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Fri, 26 Jun 2015 - 17:04
Post #232


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(Tommo @ Fri, 26 Jun 2015 - 16:55) *
...ten co ją miał od początku jedzie szybciej bo lepiej przyspieszał, a ten co jej nie miał, przyspieszał wolniej, więc jedzie wolniej. Czy to się zgadza? To dlaczego na mecie jest odwrotnie?


Przeczytaj jeszcze raz moje oba posty to zobaczysz o co mi chodzi, a jak nie to jeszcze raz tłumacze... Auto które ma uślizg zostaje w tyle, ale między czasie koła na osi napędowej mają już wyższą prędkość, niż na drugiej osi, w momencie gdy już chwyta normalną trakcje ten naddatek prędkości z osi napędowej pozwala nadrobić straty w przyspieszeniu i później już do mety oba auta napędzają się równo do końca ćwiartki (nie oddalając się od siebie) Pierwsze mija wcześniej mete i ma mniejszą prędkość, a drugie jeszcze musi przejechać te kilka metrów do mety (i w tym czasie osiąga większą prędkość)...

Oczywiście nie chodzi tu o przypadek gdzie jest totalny burnout na starcie tylko delikatny uślizg i różnica kilku km/h na godzinę...

Jako ciekawostkę powiem tyle że przy zmianie biegów na pierwszych biegach jak kontrola trakcji trzymie około 10km/h różnicy między osiami to w czasie zmiany biegu auto nadal delikatnie przyspiesza (aż się prędkości między osiami zrównają)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 26 Jun 2015 - 17:56
Post #233


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Dzięki za wyjaśnienie. Przy niewielkich poślizgach kół wydaje się ten argument jako całkiem racjonalny.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 26 Jun 2015 - 18:08
Post #234


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





681KUCA i pod 900Nm


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 26 Jun 2015 - 18:09
Post #235


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





wyrkes po obiedzie biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Fri, 26 Jun 2015 - 18:10
Post #236


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





no to teraz tylko rejslodzik smile.gif
obstawiam 5.6s 100-200 i 11.2 100-250 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 26 Jun 2015 - 18:34
Post #237


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





No niuta przybyło, liczyłem bardziej, że mocy będzie więcej. Jeździć z takim momentem, to pewnie masakra smile.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 26 Jun 2015 - 19:29
Post #238


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kreski brzydkie no zdycha górą...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 26 Jun 2015 - 19:33
Post #239


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Pisałeś, że utrzymuje doładowanie, a tu wygląda jakby od 5500-6000 się turbo już męczyło.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 26 Jun 2015 - 19:50
Post #240


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No bo się męczy... Jest górą lepiej jak było ale i tak jest kuta s niestety, no idealnie by było zapodać PT6766 i ta górę wyprostowac, bez tego 100-200 w czasie nieskie 5 sekund będzie nie do wykonania ;/

Pierdol ona mała turbina gotuje już powietrze jak się pojedzie 2 3 4 5 i 6 powiedzmy do 310km/h to w dolocie mamy 60 stopni przy 15 na dworze...

To co jest to wydaje mi się być wymaksowanymi wartościami z tej sprężarki


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:19