![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Samochod niemial 4tego biegu na ostatnim przejezdzie, wpadajac na polowe toru z wieksza prędkością mam mniej czasu na rozpedzanie się, poniewaz pokonuje wiecej metrów na sekunde, ja ci tylko pisze jak to sie bezposrednio przeklada na imprezie, jak zepsuje start to nic tego nienadrobi a napewno nie trap speed na mecie, GS na prerovie robil 8,7 majac trap speed 234, ja 9.0 z predkoscia 260, czyli byl wolniejszy na mecie ale wyscig bezposredni by wygral i wygral by go zaraz po starcie, z rolki moglo by sie okazac ze jest wolniejszy (mowie o prerovie i czasach jakie robiły te dwa auta) Pomysl jakby wygladal wyscig tsunami z lachazy w ktorym pojechala 10.5 z trap speed 148 z niewiem rs6 robina ktora robi podobny czas z trap speed 240, tsunami wypada parę dlugosci w przod na samym starcie po czym na mecie wygladalaby przy tym rs6 jakby stała:) Tutaj w 100% masz racje. Wynika to z faktu,ze dystans 201-402m pokonujesz w lekko ponad 3s, a dystans 0-201m w ponad 6s. ZNalazlem ciekawy material na temat cwiartki http://tinyurl.com/q7pmrkv -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
fajnie jak mod przeniesie to do innego dzialu - bo dyskusja ciekawa.
Bylem na kilku zawodach na 1/4 mili, czasem jako widz, czasem jako uczestnik, czesto tez widzialem jak na mistrzostwach polski/niemiec koles ustawia fotokomorke i cos przykleja guma do zucia.. RL nie jest nie omylny, to tylko sygnal z GPS z kilku satelit ktory ma algorytm uspojniania danych z nich i tyle. Jednak wszystkie niedoskonalosci /zaklucania itp - widac na wykresie. Roznice czasow moga brac sie z tego ze inaczej interpretowany jest 1ft rollout w algorytmach RL a inaczej na zawodach (zauwaz ze na starcie tez masz parenascie centrymetrow gdzie masz zielone swiatlo) mozna by dlugo argumentowac.... ![]() |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
17.8 cm i zależy na jakiej oponie bo jak mała to szybciej opuści pierwsze foto
![]() Do wydzielenia -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja proponuje tak - Mickey albo Specu. Wezcie na zawody 1/4 mili RL-a i wtedy porownamy wykresy dystans/predkosc. Te nasze pomiary fotokomorkowe niestety nie sa wiarygodne.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Ale ja ci podaje wyniki z wegier czech, w niemczech mialem analogiczna sytuacje, to co zadne pomiary nie sa wiarygodne? Jedynie racelogic sie niemyli?
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ale ja ci podaje wyniki z wegier czech, w niemczech mialem analogiczna sytuacje, to co zadne pomiary nie sa wiarygodne? Jedynie racelogic sie niemyli? ![]() Twoje wyniki sa wiarygodne,ale wyniki z Czech nie potwierdzaja teorii, ze lepszy czas = nizsza predkosc na mecie. W szczegolnosci patrzac na predkosci po 201m i 402m nie mozna wyciagnac zadnej zaleznosci. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
A ja z raceamerica .tag .scs . różnych zawodników...
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A ja z raceamerica .tag .scs . różnych zawodników... Wrzucaj, bedziemy myslec. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Chyba każdy kto trochę pojeździł na 1/4 mili zauważył że jeżeli auto idzie na 100% swoich możliwości, na tych samych zawodach ,to przy lepszym czasie ET prędkość na mecie będzie nieznacznie niższa... , w moim przypadku jest to sprawdzone na aparaturze tag heuer, pomiarze SCS i na zawodach w Czechach
Ba nawet jako ciekawostkę mogę powiedzieć że swój najlepszy czas w zeszłym sezonie pojechałem kończąc na 4 biegu, a zdarzały mi się przejazdy na przykład o 0,2 sekundy gorsze gdzie musiałem wrzucić 5 bieg i prędkość na mecie była większa o 2-3 km/h Jeżeli to coś komuś jeszcze pomoże to dodam że przy rekordowe przejazdy gdzie kończyłem na 4 biegu ,różniły się od tych gorszych kończonych na 5 biegu lepszym czasem po 200 metrach 0,2 sekundy -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Chyba każdy kto trochę pojeździł na 1/4 mili zauważył że jeżeli auto idzie na 100% swoich możliwości, na tych samych zawodach ,to przy lepszym czasie ET prędkość na mecie będzie nieznacznie niższa... , w moim przypadku jest to sprawdzone na aparaturze tag heuer, pomiarze SCS i na zawodach w Czechach Ba nawet jako ciekawostkę mogę powiedzieć że swój najlepszy czas w zeszłym sezonie pojechałem kończąc na 4 biegu, a zdarzały mi się przejazdy na przykład o 0,2 sekundy gorsze gdzie musiałem wrzucić 5 bieg i prędkość na mecie była większa o 2-3 km/h Jeżeli to coś komuś jeszcze pomoże to dodam że przy rekordowe przejazdy gdzie kończyłem na 4 biegu ,różniły się od tych gorszych kończonych na 5 biegu lepszym czasem po 200 metrach 0,2 sekundy NA zawodach w Olsztynie kolega M5 wykrecil najlepszy czas po tym, jak wsadzil kolo do bagaznika. Przy okazji przekrecil go na 2-gim biegu i za pozno wbil 3-ke. Mial 13.1 przy 174km/h, gdzie poprzednio przy 13.2 mial 179km/h. Tutaj jest za duzo czynnika ludzkiego. Fizycznie , jesli ktos uznaje fizyke jako dowod, to co opisujecie jest niemozliwe. Dlatego trzeba auto z automatem, ktore zawsze trafi bieg i zawsze zmieni przy tych samych obrotach. Specu - podaj te czasy z dragstripow, gdzie automat zmienia biegi. Sam jestem ciekaw, czy taka zaleznosc zawsze wystepuje. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Załóżmy, że tak jest, że samochód, który w danym przejeździe odcinek 402 metrów przejechał wolniej z powodu gorszej trakcji, ale na mecie ma większą prędkość, to wynikałoby z tego, że gdyby dystans zwiększyć do np. 1 mili samochód o gorszej trakcji (w pewnej fazie wyścigu wolniejszy) by wygrał
![]() To jest nielogiczne z punktu widzenia fizyki. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Chyba każdy kto trochę pojeździł na 1/4 mili zauważył że jeżeli auto idzie na 100% swoich możliwości, na tych samych zawodach ,to przy lepszym czasie ET prędkość na mecie będzie nieznacznie niższa... , w moim przypadku jest to sprawdzone na aparaturze tag heuer, pomiarze SCS i na zawodach w Czechach Ba nawet jako ciekawostkę mogę powiedzieć że swój najlepszy czas w zeszłym sezonie pojechałem kończąc na 4 biegu, a zdarzały mi się przejazdy na przykład o 0,2 sekundy gorsze gdzie musiałem wrzucić 5 bieg i prędkość na mecie była większa o 2-3 km/h Jeżeli to coś komuś jeszcze pomoże to dodam że przy rekordowe przejazdy gdzie kończyłem na 4 biegu ,różniły się od tych gorszych kończonych na 5 biegu lepszym czasem po 200 metrach 0,2 sekundy A to nie jest tak że czas zmiany biegów też pogarsza ET ? Raczej nie zmieniasz go w 20ms a pewnie te 0,2 - 0,5s w którym auto nie przyspiesza a zwalnia.. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
User Dołączył: Tue, 06 December 2011 ![]() |
Oczywiście powiecie, że to błąd pomiaru bo różnice są minimalne. No są minimalne bo jeździłem prawie tak samo.
Jednak za każdym razem gdzie ruszone było lepiej wychodziło 13.2, a jak ruszyłem gorzej wychodziło 13.3 Wtedy kiedy prędkość na mecie była większa pierwsze 200 metrów było przejechane delikatnie szybciej, z tego powodu, że dobrze ruszyłem ![]() Pozostaje pytanie. Skąd ten biedny sprzęt pomiarowy do mierzenia prędkości na mecie wie za każdym razem w którą stronę się pomylić ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
@up
W pierwszym starcie przejechałeś 1/8 mili w 8,572s osiągając w tym czasie prędkość 124km/h W drugim starcie przejechałeś 1/8 mili w 8,506s osiągając w tym czasie prędkość 125km/h Jak widać w tym wypadku mniejszy czas -> większa prędkość. To co wydarzyło się na mecie po 402m, czyli odwrócenie tej zależności wynika tylko i wyłącznie ze zmiany charakterystyki funkcji przyspieszenia. Zmiana ta wynika z wielu czynników. |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
User Dołączył: Tue, 06 December 2011 ![]() |
Pisze o zależności startu do prędkości na mecie i ET. Za każdym razem do się potwierdza.
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Ja mam taką teorię, że samochód, który idzie dłużej "na uślizgu", ma większą drogę na napędzenie się niż wynika to tylko z przejechanego dystansu (omega*rd*t>s). Niepoparte żadnymi badaniami
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
a przejazdy GSa?
http://online.automotosprint.cz/info/detai...&eventid=14 ten sam czas predkosci rozne, skrzynia automat wiec moze dokladniej ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
a przejazdy GSa? http://online.automotosprint.cz/info/detai...&eventid=14 ten sam czas predkosci rozne, skrzynia automat wiec moze dokladniej ![]() No ale znowu nie widac zaleznosci. 8.701 s - 257.88 km/h 8.704 s - 230.31 km/h 8.716 s - 272.72 km/h Albo regula pasuje zawsze, bo jest to podyktowane czyms deterministycznym (czyli szybszy przejazd = mniejsza predkosc), albo wybiorczo. Jak traktujemy tylko te przejazdy, ktore pasuja do schematu, to ja nie biore udzialu w tej dyskusji. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
ja pokazuje ze ona pasuje wszedzie,
http://www.dragracelist.pl/topofthetops/absolute-top100/ popatrz na predkosci blacha 60ft lepsze, trap speed nizej mimo setnych róznic, dziubek niema 60ft ma kosmiczną predkosc czas ten sam itd itd, masz tam 100aut ktore sobie mozesz porownywac ![]() http://www.dragracelist.pl/topofthetops/ab...op100-carsmoto/ rataj 294trap speed a czas sporo gorszy od vetty trap speed podobny do Zoltana Kohari ktory robi 7.0 http://www.dragracelist.de/Klasse-Ausland-RWD.htm przykladow co niemiara ![]() ![]() a jeszcze co to Zoltana, w drugiej polowie toru przyspieszył 40km/h tsunami 45km/h ![]() ![]() ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Panowie, ale zaczynacie już srogo płynać z porównaniami - tu chodzi o przypadek tego samego pojazdu
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 16:26 |