Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
JJacek
post Tue, 23 Jun 2015 - 09:33
Post #161


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





specu to 195km/h to nie był jakiś błąd pomiaru?
Co do 'teorii' może i czas rozpędzania jest dłuższy, ale droga jest ta sama. Z tego wnioski płyną proste, że auto, które gorzej wystartowało/miało gorszy 60ft , w pewnym zakresie prędkości przyspieszało zdecydowanie lepiej. Najlepiej porównać takie logi jak podrzucał wujekwaldus i wtedy by się wszystko wyjaśniło. Podejrzewam, że lepsze przyspieszenie może być w przypadku zakresu od xx-100 km/h. Powyżej 100km/h chyba dużych różnic nie powinno być.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Jun 2015 - 09:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mickey
post Tue, 23 Jun 2015 - 10:26
Post #162


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





Ostatnio na kiskunlachaza zrobilem w finale 10.5 z prędkością na mecie 148km/h i 60ft 1,29, nie byl to blad pomiaru smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 23 Jun 2015 - 10:37
Post #163


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Mickey @ Tue, 23 Jun 2015 - 10:26) *
Ostatnio na kiskunlachaza zrobilem w finale 10.5 z prędkością na mecie 148km/h i 60ft 1,29, nie byl to blad pomiaru smile.gif


Predkosc srednia tego przejazdu to 137km/h. Po prostu wystartowales od razu ze 140 i eko driving smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 23 Jun 2015 - 11:02
Post #164


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(wujekwaldus @ Tue, 23 Jun 2015 - 06:06) *
generalnie z 1/4 sa jakies problemy ale z rolki ich kompletnie nie ma.
Zetka objezdza dubaja smile.gif 3-4 dlugosci do konca 5 biegu, 2 dlugosci do konca 6 biegu - szybka bestia...
Teraz juz tylko Rsy na nitro, albo gtry 750+ smile.gif

Auto od kubcia moze namieszac troszke na scenie i troche upokorzyc innych tunerow...
Uwazajcie na zetke smile.gif

Miód dla moich uszu smile.gif
wydaje mi się że jest jeszcze trochę potencjału w zmiennych fazach za długo silnik pracuje ze zbyt przyspieszonymi walkami ssacymi. Zloguje to i trzeba posiedzieć nad softem smile.gif
No i aerodynamika tylne skrzydlo hamuje ze że hej biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek1986
post Tue, 23 Jun 2015 - 14:11
Post #165


User
Dołączył: Tue, 06 December 2011





Ja pomimo 4x4 i jeżdżenia w miare równo. Większość 13,2 i 13,3 i chyba raz 13,5 za każdym razem jak robiłem 13,2 to miałem 168 km/h na mecie. Przy 13,3 jakieś 171/172. Przy 13,5 173 tongue.gif
Nie duże różnice ale z 8 przejazdów jednego dnia reguła Speca się potwierdzała za każdym razem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Tue, 23 Jun 2015 - 14:36
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Kto mi powie co to jest Dubaj Police?


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 23 Jun 2015 - 14:39
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=232412


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Tue, 23 Jun 2015 - 15:07
Post #168


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





CYTAT(ddziaduch @ Tue, 23 Jun 2015 - 14:36) *
Kto mi powie co to jest Dubaj Police?


Cos takiego tylko w innej obudowie wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Tue, 23 Jun 2015 - 20:28
Post #169


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





CYTAT(kompot @ Mon, 22 Jun 2015 - 20:21) *
Załóżmy, że trakcji nie ma do końca drugiego biegu. W takim razie ten drugi bieg kończy się dalej w sensie dystansu od staru i bliżej w sensie pozostałego dystansu do mety.

no i tu jest błąd w Twoim rozumowaniu chyba. jak nie masz trakcji na dwójce to wcześniej zapniesz tą trójkę, żeby się już rozpędzać bez mielenia.


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 23 Jun 2015 - 21:17
Post #170


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





sprobuj to sobie porównac z bieganiem po lodzie, może to ci pomoże, niby sie nierozpedzasz na początku tylko mieszasz nogami w miejscu ale w koncu (na krotszym odcinku ale w dluzszym czasie) osiągniesz predkosc taka jak na asfalcie, wiec automatycznie pozostanie ci wiecej drogi do rozpędzenia


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 23 Jun 2015 - 21:49
Post #171


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(specu @ Tue, 23 Jun 2015 - 05:41) *
Głupoty opowiadasz.
Zawsze w tym samym aucie na tych samych zawodach, jak jest lepszy czas, to jest mniejsza prędkość.

To polecam sprawdzić sprzęt do mierzenia, ewentualnie coś się dzieje z autem jak słusznie zauważył jackkpl.
Poza tym błądzicie Panowie, aż mi się bezduszny przypomniał jak liczył sprawność intercoolera podstawiając temperatury w stopniach Celsjusza zamiast Kelvinach biggrin.gif

Ostatnia próba - wyobraźcie sobie, że nie macie trakcji do ostatnich metrów, dopiero tam łapie - i co, było dużo czasu, ale czy auto się napędziło? Nie. Przyspieszenie dla konkretnej prędkości to jest stała wartość gdy jest trakcja i nie ma takiej możliwości, by samochód, który traci dystans jadąc wolniej (bo zgubił przyczepność) nagle obudził się i na krótszym dystansie rozpędził się do większej prędkości niż ten sam samochód na dłuższym dystansie.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 23 Jun 2015 - 22:04
Post #172


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





wyobraź sobie lub nie, ale niemiałem tu trakcji pierwsze 4y biegi (mozna było iść torem i mierzyć słady):
https://www.youtube.com/watch?v=PaLDdg2F7_A
mimo to sie rozpędziłem to stałej dla tego auta prędkości rzędu 250km/h tylko zajeło mi to 10sek
dla porównania tutaj rozpędziłem sie do baardzo podobnej prędkości tyle że et sporo inne:
https://www.youtube.com/watch?v=BC9qPvUMFEc


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 23 Jun 2015 - 22:30
Post #173


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Nie dziwi mnie niewielka różnica w prędkości, bo nie będzie tak duża jak się niektórym wydaje w przypadku pomiarów różnicących się o trakcję lub jej brak. Ale auto bez trakcji będzie na mecie wolniejsze. Polecam wszystkim przetrawić co napisałem w drugim akapicie poprzedniego postu przed następną odpowiedzią a w osobliwych przypadkach gdzie wynik mówi co innego zaakceptować jakość pomiaru i wpływ czynników wewnętrznych. Ja już naprawdę wysiadam z tego tematu smile.gif


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 23 Jun 2015 - 22:30
Post #174


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





@Mickey - podobne predkosci, ale mimo wszystko lepszy czas mial 2-3km/h wiecej. Jakbys zobaczyl swoje czasy na 1/4 i 1/2 mili z predkosciami, to bys mial na 1/4 ~250 a na 1/2 ~270. Oznacza to,ze przez kolejne 400m rozpedziles sie "raptem" 20km/h. Przy takich zaleznosciach roznica 3-4km/h na mecie przy tym samym dystansie to duzo.

Pokaz przejazdy, gdzie zrobiles ET o 0.5s lepsze, a miales na mecie 5-10km/h mniej wzgledem innego przejazdu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 23 Jun 2015 - 23:56
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





http://online.automotosprint.cz/info-old/d...=200&id=102

pierwszy i ostatni przejazd ta sama impreza te same warunki ten sam pomiar tylko niewielka awaria auta, trap speed te same a czasy ? tutaj juz trap speed jest mniejszy wzgledem lepszego czasu et jednak i jedyne lepsze było jak widać było 60ft nic wiecej.... czyli zmiana odleglosci auta do setki...

pewnie znajde z lachazy jakies 9,5 z mniejsza predkością ale tutaj ładnie widać zależność startu (pokonania dystansu) od czasu przejechania odcinka (et)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 24 Jun 2015 - 07:52
Post #176


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Mickey daj se siana. Nie wytłumaczysz rolleyes.gif Nie śmiećmy w wątku o nissanie. smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 24 Jun 2015 - 08:53
Post #177


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Mickey @ Tue, 23 Jun 2015 - 23:56) *
http://online.automotosprint.cz/info-old/d...=200&id=102

pierwszy i ostatni przejazd ta sama impreza te same warunki ten sam pomiar tylko niewielka awaria auta, trap speed te same a czasy ? tutaj juz trap speed jest mniejszy wzgledem lepszego czasu et jednak i jedyne lepsze było jak widać było 60ft nic wiecej.... czyli zmiana odleglosci auta do setki...

pewnie znajde z lachazy jakies 9,5 z mniejsza predkością ale tutaj ładnie widać zależność startu (pokonania dystansu) od czasu przejechania odcinka (et)


Fajne masz dane, na podstawie tego mozna dyskutowac. Teraz porownaj 2 przyklady :
1/8 1/4 1/8 1/4
6.330 s 9.596 s 196.1 km/h 248.3 km/h
6.982 s 10.387 s 176.9 km/h 248.6 km/h

W drugim przejezdzie na dystansie 201-402m przyspieszyles ze 176 do 248. W pierwszym przejezdzie (najlepszy czas na 1/4) przyspieszyles na tym samym dystansie ze 196 do 248. O czym to swiadczy? Ze najlepszy czaosowo przejazd musial miec problemy techniczne (wbicie biegu, brak mocy). To tak, jakby 2 auta jechaly z rolki , jedno o 20km/h szybciej od drugiego i po przejechaniu 200m oba jada tak samo szybko (dystans przestaje sie zmieniac). Na ulicy powiesz,ze to drugie auto (ktore startowalo z mniejszej predkosci) jest szybsze.

Dlatego testy mozna robic np samochodem z dsg, ktory zawsze wbije tak samo biegi. Tutaj jest za duzo czynnikow zmiennych. Mozna zrobic np mega dobre 60ft , bo jedziesz na odcince, ale sumarycznie tracisz. Za duzo jest czynnikow, ktorych niestety nie jestes w stanie wyeliminowac.

CYTAT(specu @ Wed, 24 Jun 2015 - 07:52) *
Mickey daj se siana. Nie wytłumaczysz rolleyes.gif Nie śmiećmy w wątku o nissanie. smile.gif


Dyskusje sprowadzasz do poziomu "ja tak mowie i tak jest". Troche szkoda, bo duzo sie udzielasz na forum i liczylem, ze masz jakies lepsze argumenty.
Kolega wujekwaldus wrzucil pomiary z uznanego sprzetu i nie potwierdza to Twojej reguly.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Wed, 24 Jun 2015 - 08:59
Post #178


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





To jeszcze ja tylko ostatnie moze slowo - bo mam jakies sensowne dane na szybko znalezione.
Generalnie specu, mickey - widac ze macie wieksze doswiadczenie w jezdzie na 1/4 niz ja, ale wasze rozumowanie sprowadza sie do przypadku w ktorym jako argument przedstawiacie teze:
"im lepsza trakcja tym mniej zostaje drogi na napedzenie sie"
a to nie zawsze jest prawda:)

Zobacz: jakis jeden z moich przykladowych plikow DBN (dane z jednego pliku)



Generalnie widac tutaj ze 0.2s lepszy czas do setki w drugim przypadku sprawil ze mam cale 2 metry wiecej na napedzanie sie smile.gif

Takze generalnie kazdy z was ma troche racji smile.gif

A czy to zamiescanie watku czy nie ... moze ktos cos konstruktywnego z tej dyskusji wyniesie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 24 Jun 2015 - 09:05
Post #179


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie chce zaśmiecać wątku nissana. Mod wydzieli dyskusje o tym?
Nie ja zacząłem mówić -"Mówisz nie prawdę bo tak " wink.gif
Widziałem zdjęcia z Racelogika i nie potwierdzają się z czasami i prędkościami z zawodów , które tu w wątku nie tylko ode mnie padły.
Ja się zastanawiam czemu tak jest? Bo , że tak jest to pokazuje moje 15 letnie doświadczenie na "ćwiartce"





--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Wed, 24 Jun 2015 - 09:11
Post #180


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





Samochod niemial 4tego biegu na ostatnim przejezdzie, wpadajac na polowe toru z wieksza prędkością mam mniej czasu na rozpedzanie się, poniewaz pokonuje wiecej metrów na sekunde, ja ci tylko pisze jak to sie bezposrednio przeklada na imprezie, jak zepsuje start to nic tego nienadrobi a napewno nie trap speed na mecie, GS na prerovie robil 8,7 majac trap speed 234, ja 9.0 z predkoscia 260, czyli byl wolniejszy na mecie ale wyscig bezposredni by wygral i wygral by go zaraz po starcie, z rolki moglo by sie okazac ze jest wolniejszy (mowie o prerovie i czasach jakie robiły te dwa auta)

Pomysl jakby wygladal wyscig tsunami z lachazy w ktorym pojechala 10.5 z trap speed 148 z niewiem rs6 robina ktora robi podobny czas z trap speed 240, tsunami wypada parę dlugosci w przod na samym starcie po czym na mecie wygladalaby przy tym rs6 jakby stała:)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 18:57