Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
Coobcio
post Sun, 21 Jun 2015 - 12:18
Post #121


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Łukasz GDY @ Sun, 21 Jun 2015 - 12:06) *
Progresywne doładowanie by chyba rozwiązało problem.



Na EBC nie idzie już góry podbić, albo podłączę je żeby miało funkcję dobijania, albotwardsza spreżyna albo zawęzić wejscie do WG - chodzi o to żeby na niskich biegach mały boost był i dopiero na wyższych większy, no powalczymy, fajnie jakby te 1,1 do końca pociągnąć - może pod 680 by było kuca, teraz ewidentnie od 6000 zdycha, silnik do 8100 się kręci a powyżej 7000 nie ma co go kręcić.

Powalczymy zobaczymy a teraz odpopczynek smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 21 Jun 2015 - 12:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Sun, 21 Jun 2015 - 13:21
Post #122


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





troche nie rozumiem pogorszenia czasów...przeciez niezaleznie od mocy RL powinien utrzymywać uślizg kół wg zadanych parametrów na ileśtam procent i tyle. Dlaczego tego nie robi?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sun, 21 Jun 2015 - 14:19
Post #123


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





A czy przypadkiem nie jesteś po za granicą mapy sprężarki, dlatego doładowanie opada? To w końcu spora pojemność i żeby utrzymać ciśnienie przy 8000+, turbo też musi być spore. Liczyłeś coś?


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 21 Jun 2015 - 15:52
Post #124


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Czasy szkoły się skończyły biggrin.gif
Producent podaje że jego suszarka ma niby 735Hp wydajności.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sun, 21 Jun 2015 - 16:25
Post #125


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Ok, ale prawie 4L pojemności i ponad 8000obr. potrzebuje bardzo dużo powietrza przy 1,1 bara.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 21 Jun 2015 - 20:56
Post #126


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A RL nie ogarnia trakcji,ze czas do 100 sie pogorszyl? Moze trzeba pocwiczyc z ustawieniami launch i % uslizgu?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sun, 21 Jun 2015 - 21:01
Post #127


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





To chyba nie trakcja bo i prędkości na mecie mniejsze.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sun, 21 Jun 2015 - 21:29
Post #128


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





A możesz nałożyć na siebie oba wykresy?


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 21 Jun 2015 - 21:43
Post #129


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Będę w firmie to na łoże. Generalnie wszedzie jest lepiej od wolnych obrotow po odcinke...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 21 Jun 2015 - 22:20
Post #130


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





No to wręcz nierealne żeby w takiej sytuacji czasy/prędkości były gorsze. Może powstał jakiś drobny problem techniczny pomiędzy hamowaniem a przejazdem?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sun, 21 Jun 2015 - 23:28
Post #131


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Albo poprostu nie da się sensownie przenieść tej mocy na asfalt.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 21 Jun 2015 - 23:31
Post #132


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





RL nie kłamie więc czy czasami nie próbujecie porównać wyników z dwóch różnych lokalizacji? Dajtki i Ułęż? Czy oby dwa z Ułęzy? Bo jeśli dwie rózne, to słowem kluczowym jest trakcja...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 22 Jun 2015 - 06:58
Post #133


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Jak nie ma trakcji to prędkości są większe na mecie, a on miał mniejsze.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 22 Jun 2015 - 07:39
Post #134


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





100-200 pol sekundy lepiej
100-250 1 sek lepiej
Cwiartka 0.1 sek gorzej z czego do setki prawie pół sek gorzej... Dopiescic trzeba nastawy kontroli trakcji no i na cwiartke mniejszym boostem trzeba jechac


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AAS
post Mon, 22 Jun 2015 - 08:17
Post #135


User
Dołączył: Tue, 21 June 2011





Przyrosło sporo niutona trzeba RL sie pobawić zeby to teraz trakcje miało
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Mon, 22 Jun 2015 - 08:19
Post #136


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





Pamiętajcie że auto inne czasy będzie robić w 25stopniowym upale na pełnym słońcu na płycie lotniska gdzie temp przy powierzchni sięga 50stC i czeka 5 minut w kolejce na swoją kolej w tym upale aby się przejechać....
A inne w 20 stopniowa noc na niemieckim autobanie gdzie auto ma stały dostęp chłodnego powietrza w ruchu..
A jeszcze inne w 9 stopniowa chłodna noc...


Dla porównania jak te czasy wyglądają u mnie:


Mi się wydaje że problem ćwiartki to problem trakcji i tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 22 Jun 2015 - 08:29
Post #137


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Ale jak nie ma trakcji to prędkości są większe, a teraz robił mniejsze. dla mnie troszkę dziwne
Lacza też jakoś nie palił.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Mon, 22 Jun 2015 - 08:31
Post #138


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





Ja głośno nie chciałem mówić, ale przy czasach jakie on robił 100-200 na setupie ~600ps w żadnym przypadku w 225km/h na koncu nie chciało mi się wierzyć - raczej obstawiał bym błąd aparatury pomiarowej na zawodach z tą prędkością - z tym już spotkałem się kilkanaście razy.... - jako obserwator smile.gif, podczas gdy na RL pokazało mu 208km/h z tego co pamiętam - wydaje mi się że prędkości też są ok. było 208 jest 214 hajs się zgadza smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Mon, 22 Jun 2015 - 09:19
Post #139


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(specu @ Mon, 22 Jun 2015 - 08:29) *
Ale jak nie ma trakcji to prędkości są większe, a teraz robił mniejsze.



Jak to możliwe?


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 22 Jun 2015 - 09:27
Post #140


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Auto rozpędza się dłużej, więc ma większą prędkość...


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 18:59