![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Progresywne doładowanie by chyba rozwiązało problem. ![]() Na EBC nie idzie już góry podbić, albo podłączę je żeby miało funkcję dobijania, albotwardsza spreżyna albo zawęzić wejscie do WG - chodzi o to żeby na niskich biegach mały boost był i dopiero na wyższych większy, no powalczymy, fajnie jakby te 1,1 do końca pociągnąć - może pod 680 by było kuca, teraz ewidentnie od 6000 zdycha, silnik do 8100 się kręci a powyżej 7000 nie ma co go kręcić. Powalczymy zobaczymy a teraz odpopczynek ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
troche nie rozumiem pogorszenia czasów...przeciez niezaleznie od mocy RL powinien utrzymywać uślizg kół wg zadanych parametrów na ileśtam procent i tyle. Dlaczego tego nie robi?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
A czy przypadkiem nie jesteś po za granicą mapy sprężarki, dlatego doładowanie opada? To w końcu spora pojemność i żeby utrzymać ciśnienie przy 8000+, turbo też musi być spore. Liczyłeś coś?
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Czasy szkoły się skończyły
![]() Producent podaje że jego suszarka ma niby 735Hp wydajności. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Ok, ale prawie 4L pojemności i ponad 8000obr. potrzebuje bardzo dużo powietrza przy 1,1 bara.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A RL nie ogarnia trakcji,ze czas do 100 sie pogorszyl? Moze trzeba pocwiczyc z ustawieniami launch i % uslizgu?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
To chyba nie trakcja bo i prędkości na mecie mniejsze.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
A możesz nałożyć na siebie oba wykresy?
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Będę w firmie to na łoże. Generalnie wszedzie jest lepiej od wolnych obrotow po odcinke...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No to wręcz nierealne żeby w takiej sytuacji czasy/prędkości były gorsze. Może powstał jakiś drobny problem techniczny pomiędzy hamowaniem a przejazdem?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Albo poprostu nie da się sensownie przenieść tej mocy na asfalt.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
RL nie kłamie więc czy czasami nie próbujecie porównać wyników z dwóch różnych lokalizacji? Dajtki i Ułęż? Czy oby dwa z Ułęzy? Bo jeśli dwie rózne, to słowem kluczowym jest trakcja...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Jak nie ma trakcji to prędkości są większe na mecie, a on miał mniejsze.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
100-200 pol sekundy lepiej
100-250 1 sek lepiej Cwiartka 0.1 sek gorzej z czego do setki prawie pół sek gorzej... Dopiescic trzeba nastawy kontroli trakcji no i na cwiartke mniejszym boostem trzeba jechac -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
User Dołączył: Tue, 21 June 2011 ![]() |
Przyrosło sporo niutona trzeba RL sie pobawić zeby to teraz trakcje miało
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Pamiętajcie że auto inne czasy będzie robić w 25stopniowym upale na pełnym słońcu na płycie lotniska gdzie temp przy powierzchni sięga 50stC i czeka 5 minut w kolejce na swoją kolej w tym upale aby się przejechać....
A inne w 20 stopniowa noc na niemieckim autobanie gdzie auto ma stały dostęp chłodnego powietrza w ruchu.. A jeszcze inne w 9 stopniowa chłodna noc... Dla porównania jak te czasy wyglądają u mnie: ![]() Mi się wydaje że problem ćwiartki to problem trakcji i tyle. |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Ale jak nie ma trakcji to prędkości są większe, a teraz robił mniejsze. dla mnie troszkę dziwne
Lacza też jakoś nie palił. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Ja głośno nie chciałem mówić, ale przy czasach jakie on robił 100-200 na setupie ~600ps w żadnym przypadku w 225km/h na koncu nie chciało mi się wierzyć - raczej obstawiał bym błąd aparatury pomiarowej na zawodach z tą prędkością - z tym już spotkałem się kilkanaście razy.... - jako obserwator
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale jak nie ma trakcji to prędkości są większe, a teraz robił mniejsze. Jak to możliwe? -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Auto rozpędza się dłużej, więc ma większą prędkość...
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 18:59 |