Fiesta ST 2.0 |
Fiesta ST 2.0 |
Fri, 03 Nov 2017 - 19:51
Post
#41
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 |
Kwestia czy zakup auta + mody wyjdzie taniej niż niż gotowe Clio 2 z gotową mocą ok 180ps.
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 03 Nov 2017 - 19:51
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 03 Nov 2017 - 20:40
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 March 2013 |
kolektor dolotowy to dopiero po włożeniu ostrzejszych wałków coś daje. Ale wtedy moment się przesówa w wyższe obroty i warto zmienić główne przełożenie i jedynkę ze skrzyni 1.6 - bardzo tani mod, a robi mega robotę.
Auto w Polsce niedoceniane, a w swoim czasie w UK i Czechach było mega popularne. Myślę, że nie jest popularne, bo na dzień dobry trzeba koło 4000 pln wybulić na szperę. Bez tego nie ma co upalać, bo ori mechanizm różnicowy jest bardzo słaby i szybciej niż póżniej zmieli się. Po wsadzeniu szpery i chłodnicy do wspomagania auto jest bezawaryjne - polecam, miałem przez kilka sezonów. -------------------- ..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225 |
|
|
Sat, 04 Nov 2017 - 10:07
Post
#43
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI |
kolektor dolotowy to dopiero po włożeniu ostrzejszych wałków coś daje. Ale wtedy moment się przesówa w wyższe obroty i warto zmienić główne przełożenie i jedynkę ze skrzyni 1.6 - bardzo tani mod, a robi mega robotę. Auto w Polsce niedoceniane, a w swoim czasie w UK i Czechach było mega popularne. Myślę, że nie jest popularne, bo na dzień dobry trzeba koło 4000 pln wybulić na szperę. Bez tego nie ma co upalać, bo ori mechanizm różnicowy jest bardzo słaby i szybciej niż póżniej zmieli się. Po wsadzeniu szpery i chłodnicy do wspomagania auto jest bezawaryjne - polecam, miałem przez kilka sezonów. kolektor i bez wałków duużo daje, a na pewno szybciej się go zakłada. Po wydechu wyszło jakieś 163-165 a po dołożeniu kolektora 182 na seryjnych wałkach. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
Sat, 04 Nov 2017 - 15:30
Post
#44
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 |
kolektor dolotowy to dopiero po włożeniu ostrzejszych wałków coś daje. Ale wtedy moment się przesówa w wyższe obroty i warto zmienić główne przełożenie i jedynkę ze skrzyni 1.6 - bardzo tani mod, a robi mega robotę. Auto w Polsce niedoceniane, a w swoim czasie w UK i Czechach było mega popularne. Myślę, że nie jest popularne, bo na dzień dobry trzeba koło 4000 pln wybulić na szperę. Bez tego nie ma co upalać, bo ori mechanizm różnicowy jest bardzo słaby i szybciej niż póżniej zmieli się. Po wsadzeniu szpery i chłodnicy do wspomagania auto jest bezawaryjne - polecam, miałem przez kilka sezonów. Tomek , akurat Twoja Fiesta jest obecnie w moich rękach mieliśmy już przyjemność rozmawiać. Dziś mi tylko nie pozwoliła się cieszyć jazdą na Słomczynie, przegub/półoś chyba poleciała, stoi i czeka na diagnozę. -------------------- Ford Fiesta ST150 Race Car
|
|
|
Sat, 04 Nov 2017 - 15:33
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 March 2013 |
kolektor i bez wałków duużo daje, a na pewno szybciej się go zakłada. Po wydechu wyszło jakieś 163-165 a po dołożeniu kolektora 182 na seryjnych wałkach. a moment ile spadł? -------------------- ..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225 |
|
|
Sat, 04 Nov 2017 - 15:36
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 March 2013 |
Xero: hymm, w życiu z półosiami / przegubami nie miałem w niej problemów. Dawaj znaka czasem jak tam projekt się rozwija i jakie sukcesy osiągasz. Tęsknie za nią.
P.S. A wiesz jak ona wyglądała za mojej kadencji? -------------------- ..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225 |
|
|
Sat, 04 Nov 2017 - 15:48
Post
#47
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 |
Tomek - pokaż, ale chyba gdzieś jak szukałem informacji o niej widziałem jakieś foto w oklejeniu. Na yt za to nie mogłem nic znaleść.
Póki co to miał być drugi wypad...pierwszy to race day na torze łódź - 2 miejsce w klasie za Clio 3 Cup, a w generalce sporo mocniejszych z tyłu. Zawias, hamulce super sobie radzą, mam jedynie problem z wysokimi obrotami, muszę coś z tym zrobić - po odpaleniu trzyma na 3k, po rozgrzaniu 2-3k , potrafią falować. I poprawić short shiftera, bo raz , że 3jka nie wchodzi precyzyjnie, a dwa ogolnie trzeba miec troche sily przy przebijaniu biegów. Dodatkowo nie wiem co z tą 5tką, Bartek mówił, że to wina zmian w SS jakie robił, że nie wchodzi idealnie, ale pewności co do tego nie mam. Z planów jeszcze jest pomysł na klatkę - moja druga połówka potrzebuje jej bardziej niż ja, ale to dodatkowe 30kg, wiec tez musze je jakos odrobić w masie auta (wywalić tylna belkę np), ewentualnie chętnie bym założył jakiś laminat z przodu, ale nic do fiesty nie mogę namierzyć jeżeli chodzi o gotowce. AHA, obecna waga z pełnym zbiornikiem 980 kg A co do dzisiejszej akcji - dam znać jak będzie sprawdzone, mam nadzieję, że to pierdoła. -------------------- Ford Fiesta ST150 Race Car
|
|
|
Sat, 04 Nov 2017 - 16:23
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 March 2013 |
Obroty to zamierzony cel. Podpiłowałem tak motylek w orzepustnicy, dzięki temu jest międzygaz, ale na wolnych chodzi przeznto trochę wyżej niż powinien. Ja bym się z tym pogodził.
-------------------- ..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225 |
|
|
Sat, 04 Nov 2017 - 16:27
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 March 2013 |
Obroty to zamierzony cel. Podpiłowałem tak motylek w orzepustnicy, dzięki temu jest międzygaz, ale na wolnych chodzi przeznto trochę wyżej niż powinien. Ja bym się z tym pogodził.
https://drive.google.com/open?id=0BxeVyaKfd...SXI1MnRsbVJrVmM -------------------- ..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225 |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:52 |