Fiesta ST 2.0 |
Fiesta ST 2.0 |
Tue, 11 Nov 2014 - 11:48
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
Hej
znajomy szuka jakies niedużego auta z pazurem. chce mieć już seryjnie usportowione i stosunkowo świeże auto.żadne swapy, nie wchodza w gre. po drodze było jeszcze grande punto tjet oraz bardzo brzydki colt czt, ale jakoś staneło na fieście ST z wolnossacym i w sumie znanym i popularnym 2.0 potrzebuje wszelkich informacji nt tego auta, jakie ma mozliwości modyfikacji silnika, względnie przystepnych cenowo.ma byc przede wszystkim niezawodnie, żadne rzeźbienie nie wchodzi w gre.fun przede wszystkim. coś tam na fiesta club poczytałem, ale może tu znajde wiecej info. moje spostrzeżenia: naprawde zadziornie wygląda, 2.0 zetec jest podobno niezłą jednostką, auto jest swieżą konstrukcja i kosztują fajne pieniądze, dobre fotele. zawieszenie seryjne oraz hamulce tez nie pozostawiają wiele do życzenia. -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 11 Nov 2014 - 11:48
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 11 Nov 2014 - 13:44
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa |
Skrzynia IB5 od 1.6 wsadzona do 2.0, łatwo ją zmielić (mechanizm różnicowy).
Jak ktoś wybiera się na tor, to konieczna zmiana miski na taką z klapkami. Poza tym brak większych błędów konstrukcyjnych w tym modelu. W UK są łatwe przeróbki silnika na 2.3 litra. -------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
Tue, 11 Nov 2014 - 15:46
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Hej znajomy szuka jakies niedużego auta z pazurem. po drodze było jeszcze grande punto tjet oraz bardzo brzydki colt czt, ale jakoś staneło na fieście ST z wolnossacym i w sumie znanym i popularnym 2.0 Z jednym małym "ale" niech kolega przejedzie się czt po programie (190km/230Nm) to szybciutko zmieni zdanie, a po zrobieniu standardu silnika turbo czyli dolot, wydech, ICek spokojnie wychodzi 220KM/300Nm ładnego wykresu. A to już przy masie 1t naprawdę śmiga. W tym set-upie zaskakuje nawet malkontentów. P.S. Detalami (bez unieruchamiania auta na pół roku) spokojnie można osiągnąć około 260/330nm. |
|
|
Tue, 11 Nov 2014 - 16:03
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
"Ale" jest takie jakie wspomniałem wcześniej: colt jest strasznie brzydki.poza tym wydaje sie być dużo mniejszy od fiesty.
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Tue, 11 Nov 2014 - 17:16
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa |
Mod rozrzadu z przesunieciem ktoregos walka daje do 15km wedlug testow Passion Ford. Ogolnie w UK dobrze rozkminione ale w PL nie ma chyba za wiele na temat modow STczki.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
Tue, 11 Nov 2014 - 17:17
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Oki... Mi akurat czt (tylko i wyłacznie 3furtki) bardziej pasi z wyglądu niż dziadkowa fiesta... ale wiadomo kwestia gustu.
|
|
|
Tue, 11 Nov 2014 - 21:42
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
fiesta st z wyglądu jest dziadkowa?
to chyba nie rozmawiamy o tym samym aucie -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Wed, 12 Nov 2014 - 10:19
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 November 2014 |
O takim aucie rozmawiamy
-------------------- Odwiedź stronę internetową www.dulian-sklep.pl (dywaniki samochodowe, wkłady, światła LED)
|
|
|
Wed, 12 Nov 2014 - 10:33
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU |
No chyba jednak nie, ta generacja ma 1.6 turbo, a kolega pyta o starsza z wolnymssakiem.
|
|
|
Wed, 12 Nov 2014 - 11:50
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 Skąd: Kraków |
-------------------- MX-5 - track
E55 AMG - daily |
|
|
Wed, 12 Nov 2014 - 20:50
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
|
|
|
Thu, 13 Nov 2014 - 10:29
Post
#12
|
|
User Dołączył: Mon, 09 September 2013 Skąd: Galicja |
O Colt juz slyszelismy. A co sie znajomemu nie podoblpodobalo w GP T-Jet?
|
|
|
Thu, 13 Nov 2014 - 11:05
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
JA bym raczej zapytał, czemu nie Clio Sport, skoro nie ma nic lepszego w tym segmencie...
|
|
|
Thu, 13 Nov 2014 - 11:35
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
clio jest duzo mniejsze i chyba jednak trudniej o zdrowy egzemplarz, grande punto troche jednak w innym budżecie.
taki kaprys i już -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Thu, 13 Nov 2014 - 11:39
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Od czego mniejsze? Wszystkie to segment B
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Thu, 13 Nov 2014 - 12:27
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa |
|
|
|
Thu, 13 Nov 2014 - 13:26
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
ale dzieli ich pare lat i fiesta jest znacznie obszerniejsza we wnetrzu... A Ty w ogole czytasz dokladnie temat? Od poczatku jest mowa o poprzedniej Fiescie ST, tej kanciatej, z wolnossacym 2.0. Nie jest to zbyt przestronny samochod i na pewno nie jest w tym wzgledzie jakos zauwazalnie lepsza od Clio. W zasadzie jedyne w czym taka Fiesta moze byc lepsza to cena. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Thu, 13 Nov 2014 - 13:40
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa |
Ja bym powiedzial ze sa praktycznie identyczne we wnetrzu. Sam sie przymierzalem do ST 4 lata temu i przykladowo grande punto sport to jak segment wieksze. Ale chyba nie o rozmiarach tu mowa
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
Thu, 13 Nov 2014 - 19:12
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik |
Posiadam Fiestę MK7 ST 14' , więc niewiele pomogę, ale miałem kiedyś okazję jeździć i Coltem CZT i starszą generacją fiesty MK6 ST. Jeśli ktoś szuka samochodu pod zakręty to CZT ryje dość mocno dziobem co jest irytujące. MK6 ST będzie pod tym wzgledem znacznie lepsze, choć i tak brakuje mu sporo do MK7 ST.
Na plus CZT z pewnoscią można zaliczyć łatwość podnoszenia mocy z racji turbodoładowania. -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
Fri, 14 Nov 2014 - 07:49
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
A Ty w ogole czytasz dokladnie temat? Od poczatku jest mowa o poprzedniej Fiescie ST, tej kanciatej, z wolnossacym 2.0. Nie jest to zbyt przestronny samochod i na pewno nie jest w tym wzgledzie jakos zauwazalnie lepsza od Clio. W zasadzie jedyne w czym taka Fiesta moze byc lepsza to cena. +1 Rozmiary wnętrza praktycznie się nie różnią, poza tym, jak ktoś szuka segmentu B, to wspominanie o obszernym wnętrzu jest nieco groteskowe. Właśnie ze względu na to, ze różnic w cenach praktycznie nie ma, to moim zdaniem lepiej wybrać lepsze osiągi za te samą kasę. Mała podaż Fiesty ST winduje cenę za zadbane egzemplarze. W przypadku Clio jest w czym wybierać. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:41 |