Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Mis
post Tue, 03 Jul 2018 - 11:57
Post #601


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Michale76 @ Sun, 01 Jul 2018 - 11:02) *
Czyli spokojnie ustawić sobie 1.3 i troszkę to też zrownowazy kwestie chmury za autem?

Tak, bo przy bucie i tak opiera się o torque limiter, a nie o smoke limiter.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Jul 2018 - 11:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Michale76
post Wed, 04 Jul 2018 - 16:53
Post #602


User
Dołączył: Thu, 06 July 2017





Panowie jeszcze mam pytanie o stage 2 mojego auta gdybym kupił turbo od wersji 2.4 jtd 20v która ma zmienna geometrie turbiny czy jest możliwość przerobienia jej na sztywną geo taka jak występuje w moim silniku 2.4 jtd cf2 136koni. Czy da radę to zrobić? Moja turbina to gt2256 bez zmiennej geo a chce zalozyc to z wersji 2.4 20v 175 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hipo
post Sun, 08 Jul 2018 - 10:26
Post #603


Super User
Dołączył: Mon, 04 July 2011
Skąd: Jarosław





W 20v 175PS masz GT2256v czyli żadna rewelacja. Jak już się bawisz to daj coś z serii GTB, np GTB2056vb z 20v 210PS

No i najlepiej zrobić konwersję na podcisnienie czyli dodać zaworek i sterowanie, jesli oryginalny sterownik nie ogarnie to podmienić na nowszy i tyle.


--------------------
Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michale76
post Mon, 09 Jul 2018 - 07:49
Post #604


User
Dołączył: Thu, 06 July 2017





Panowie bawiłem się w weekend z montażem mbc i wszystko sobie zamontowalem jest ok po czym zacząłem jeździć i testować. I jest dramat skrecilem mbc na minimum a ono dmucha dużo za dużo około 1.7 do nawet 2 barów. Może ktoś naklejkę źle przykleil i rozkręcilem je na Maxa. Zaraz przekrece go mąx w drugą stronę i zobaczę co będzie ale jeśli to nic nie da to znaczy że kupiłem felerny mbc?? Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 09 Jul 2018 - 08:41
Post #605


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Ustaw wstępnie MBC tak, żeby dmuchając w nie od dołu ciśnienie uciekało z boku i dopiero dokręcaj.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michale76
post Mon, 09 Jul 2018 - 09:31
Post #606


User
Dołączył: Thu, 06 July 2017





Ok po kilku nastu próbach udało się dojść do wartości które mnie satysfakcjonują zaraz zacznę już dokładne strojenie pod 1.3 bara rozumiem że peak wyjdzie troszkę więcej ale to chyba nie problem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michale76
post Mon, 09 Jul 2018 - 20:20
Post #607


User
Dołączył: Thu, 06 July 2017





Panowie mam takiego catch tanka ale jego wejścia na węże maja 10 mm srednicy a moja Odma ma 22 mm czy da radę jakoś przerobić tego catch tanka czy pozostaje mi kupić nowy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hipo
post Tue, 10 Jul 2018 - 05:48
Post #608


Super User
Dołączył: Mon, 04 July 2011
Skąd: Jarosław





Jeśli jest gdzie rozwiercić otwór to odpowiedni króciec idzie kupić w hydraulicznym. Kwestia tylko czy da sie na tyle rozebrać tanka żeby móc go oczyścić później z opiłków po obróbce.


--------------------
Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michale76
post Tue, 10 Jul 2018 - 07:00
Post #609


User
Dołączył: Thu, 06 July 2017





Odciąć górę i potem ewentualnie z powrotem zaspawac a krocce dać niżej to jest chyba jedyna opcja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vezet22
post Wed, 11 Jul 2018 - 12:26
Post #610


User
Dołączył: Tue, 17 May 2016
Skąd: Lębork





albo kupić taki pod 22 (tdi?)


--------------------
vw golf 2 tdi fwd 1/4 mili 9.911
0-100 2.9s
100-200 4.7s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michale76
post Wed, 11 Jul 2018 - 19:13
Post #611


User
Dołączył: Thu, 06 July 2017





Mój uda się przerobić doszedłem już co i jak teraz pytanko bo muszę przedłużyć dwa węże odmy jeden wychodzi ze skrzyni korbowej drugi nie wiadomo skąd i żeby to połączyć sensownie z catch tank iem muszę zrobić zlaczki 90 stopni. Czy jeśli do węży odpowitrzenia skrzyni założę krocce metalowe o kącie 90 stopni i polacze to z catch tankiem wszystko będzie ok? Nie ma zupełnie innej możliwości montażu kasztana i podłączenia odpowietrzenia. Proszę o poradę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dori.kin
post Mon, 16 Jul 2018 - 21:34
Post #612


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: Bydgoszcz





Pytanko o 1.9 vp 110km. Auto od samego początku ciężko pali gdy jest zimno tzn gdy temperatury spadają w okolice kilku stopni na plusie. Nie zdarzyło się, żeby nie odpalił ale im zimniej tym dłużej trzeba kręcić. Po odpaleniu zakołysze i zakopci na szaro. Przy kolejnych odpaleniach jest już ok.
Świece i cały układ sprawdzony, wszystko ok, akumulator nówka, wtryski też ok. Elektryk rozłożył ręce wysłał do mechanika, dwóch mechaników również się poddało.
Od razu po zakupie był robiony rozrząd u przypadkowego mechanika, możliwe, że tam tkwi problem? Czy pompa vacum ma tutaj jakiś wpływ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michale76
post Tue, 17 Jul 2018 - 04:41
Post #613


User
Dołączył: Thu, 06 July 2017





Miałem identyczny przypadek w 1.9 jtd kiedy temperatura spadała do 0 był mega problem z odpaleniem auta. Na plusie wszystko było ok okazało się że poprzedni właściciel źle złożył rozrząd. Nie na znaki a sam go sobie farba po oznaczał zmieniłem rozrząd ustawiłem tak jak ma być i problem minął
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Tue, 17 Jul 2018 - 08:15
Post #614


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





CYTAT(dori.kin @ Mon, 16 Jul 2018 - 21:34) *
Pytanko o 1.9 vp 110km. Auto od samego początku ciężko pali gdy jest zimno tzn gdy temperatury spadają w okolice kilku stopni na plusie. Nie zdarzyło się, żeby nie odpalił ale im zimniej tym dłużej trzeba kręcić. Po odpaleniu zakołysze i zakopci na szaro. Przy kolejnych odpaleniach jest już ok.
Świece i cały układ sprawdzony, wszystko ok, akumulator nówka, wtryski też ok. Elektryk rozłożył ręce wysłał do mechanika, dwóch mechaników również się poddało.
Od razu po zakupie był robiony rozrząd u przypadkowego mechanika, możliwe, że tam tkwi problem? Czy pompa vacum ma tutaj jakiś wpływ?


Jestem w szoku że jeszcze ktoś może mieć problemy z tymi silnikami. smile.gif kąt wtrysku i dawka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radekrp90
post Wed, 18 Jul 2018 - 10:44
Post #615


Frequent User
Dołączył: Fri, 27 March 2009





CYTAT(Salieri @ Tue, 03 Jul 2018 - 09:05) *
Wygląda na to, że u mnie jest CP4.
Dzięki za info, mniej więcej już wiem ile kosztują uszczelki (koszt śmieszny, kilkadziesiąt złotych). A ile roboczogodzin trzeba liczyć na taką operację? Po prostu chcę się zabezpieczyć przed naciąganiem mnie przez warsztaty, bo muszę to komuś zlecić.

Nie wiem jak w Twoim przypadku ale w 2.2 CDI to roboty było na około godzinę w warunkach polowych. Myślę, że więcej jak 300 zł za robotę nie powinni policzyć ale to moje gdybanie, bo nie jestem mechanikiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 19 Jul 2018 - 21:42
Post #616


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





CYTAT(dori.kin @ Mon, 16 Jul 2018 - 21:34) *
Pytanko o 1.9 vp 110km. Auto od samego początku ciężko pali gdy jest zimno tzn gdy temperatury spadają w okolice kilku stopni na plusie. Nie zdarzyło się, żeby nie odpalił ale im zimniej tym dłużej trzeba kręcić. Po odpaleniu zakołysze i zakopci na szaro. Przy kolejnych odpaleniach jest już ok.
Świece i cały układ sprawdzony, wszystko ok, akumulator nówka, wtryski też ok. Elektryk rozłożył ręce wysłał do mechanika, dwóch mechaników również się poddało.
Od razu po zakupie był robiony rozrząd u przypadkowego mechanika, możliwe, że tam tkwi problem? Czy pompa vacum ma tutaj jakiś wpływ?

Witam, tak jak koledzy wyżej piszą, dodatkowo sprawdziłyby czujnik temperatury płynu chłodzącego i czy świeczki w ogóle grzeją.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Tue, 31 Jul 2018 - 18:56
Post #617


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam,
CYTAT("tomek1980")
audi a6 c6 2,0tdi silnik BLB. Silnik pracuje normalnie ładnie, ale po rozgrzaniu czuć minimalne wibracje na karoserii i fotelach. Wibracje występują, co jakiś czas. Silnik pracuje, pracuje normalnie zadrży i znów pracuje normalnie, znów zadrży.
Czym to może być spowodowane, ewentualnie, które kanały z logować?


Problemu dalszy ciąg :
Wibracje są większe niż jakieś 1,5roku temu.
Z logowałem grupy 013, 018, 023, przed płukaniem liqui moly 2666 i po płukaniu.
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_K0tQD49.html
http://vaglogi.pl/log-023_mGI3A.html
W pierwszym logu wyraźnie widać, że po czyszczeniu poprawiły się korekcje. Silnik wibruje mniej, ale nadal wibruje. Głownie chodzi o drugą pompkę.
Ma ktoś jakieś pomysły ?

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fzhut
post Thu, 02 Aug 2018 - 19:15
Post #618


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Uszczelki na pompkach ? Listwa zasilająca (styki) ? Regeneracja ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 03 Aug 2018 - 12:02
Post #619


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, po zmianie właśnie uszczelek i regulacji pompek jest takie coś, (oczywiście statyczny log) :
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_CV6aSld.html
Silnik chodzi dużo lepiej, chodź jeszcze czasem coś zadrży, ale te drgania są cykliczne, są chwilkę i znów nie ma i tak w koło.
Końcówki wtrysków przy otworkach miały kupę spieku.
Po ogarnięciu tego silnik zrobił się dużo żywszy lepiej przyspiesza z niższych obrotów niż przed zabiegiem.
fzhut dzięki za zainteresowanie i podpowiedź.

Panowie o czym może świadczyć, że w grupie 023 bipy są na minusie ?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fzhut
post Tue, 07 Aug 2018 - 10:19
Post #620


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Nie ma problemu, sporo do mnie tych aut na soft przyjeżdża i właśnie sporo niesprawnych smile.gif

BIPy na minusie będą świadczyły o tym, że jest to jakiś niedobór paliwa - tandem, filtr ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 20:44