Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
Porosky
post Mon, 08 Jun 2015 - 13:08
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2015
Skąd: Warszawa





Witam wszystkich fanów motoryzacji.
Od niedawna jestem posiadaczem pieknej 190-tki cosworth.
Mam kilka pytan odnosnie podniesienia mocy auta oraz doprowadzenia go do ladu pod wzgledem wizualnym.
Pierwsze pytanie dotyczy doladowania tego silnika za pomoca kompressora. Probowal ktos zrobic cos takiego w tym danym silniku i jesli tak to na jakich czesciach. Z tego co sie orientuje w W202 byl silnik 2.3 kompressor tylko nie wiem w jakim stopniu sie roznia. Nastepne pytanie dotyczy przedniego zderzaka od tej wersji. Ciezki temat znalezc wiem. Ale moze ktos robi takie rzeczy z laminatu i jest tu na forum. Poszukuje tez ramion wycieraczek na reflektory przednie i kilku rzeczy do wnetrza auta. Bede bardzo wdzieczny za wszelkie informacje i pomoc. Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Jun 2015 - 13:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tommo
post Mon, 08 Jun 2015 - 13:44
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





To jest szybkie auto, po co więc psuć wartościowego klasyka?
Najlepsze co zrobisz to doprowadzenie go do oryginalnego ideału.
To będzie ceniony i poszukiwany samochód.
A jak masz ciśnienie na moc i dłubanie, to kup zwykłą 190 za 5k i przerabiaj dowoli.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
świerzak
post Mon, 08 Jun 2015 - 14:00
Post #3


Frequent User
Dołączył: Tue, 01 June 2010





CYTAT
Probowal ktos zrobic cos takiego w tym danym silniku i jesli tak to na jakich czesciach

Użytkownik Obebo - Michał miał 190 2.5 turbo możesz do Niego napisać, kiedyś była strona z opisem projektu .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porosky
post Mon, 08 Jun 2015 - 14:21
Post #4


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2015
Skąd: Warszawa





Piekny klasyk fakt. Prawie najbogatsza wersja ale mocy troche brakuje czasami. Wolalbym kopressor szczerze mowiac. Fajnie zbiera sie z dolu. Tylko jeszcze kwestja jak to bedzie wspolgrac z automatyczna skrzynia biegow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 08 Jun 2015 - 15:20
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





kup drugie auto do dłubania, a to zrób na igłę i zostaw w garażu. kiedyś sprzedasz za mega dobre pieniądze w oryginale wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porosky
post Mon, 08 Jun 2015 - 17:41
Post #6


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2015
Skąd: Warszawa





A silnik 2.0 warto dlubac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 08 Jun 2015 - 18:05
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Jaki silnik 2.0? M102?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the Hitcher
post Mon, 08 Jun 2015 - 18:21
Post #8


Super User
Dołączył: Thu, 04 September 2008
Skąd: Łódź





poka zdjęcia wink.gif


--------------------
V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
119
post Mon, 08 Jun 2015 - 18:45
Post #9


User
Dołączył: Sat, 28 December 2013





Ten silnik, a ten z w202 to dwa zupełnie różne silniki - m102 vs. m111.

Fajny jest ten 2.3-16v do momentu, jak trzeba coś przy nim zrobić - brak jakichkolwiek zamienników czy używek. Po każdą część trzeba do ASO, więc radzę już teraz pogadać o jakichś rabatach w lokalnym serwisie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porosky
post Mon, 08 Jun 2015 - 19:20
Post #10


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2015
Skąd: Warszawa





Rabat to nie problem bo zna sie paru ludzi na romera. Narazie nie przewiduje nic robic bo dopiero 160k mu stuknelo. 2.0 m102 na ke-jet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 08 Jun 2015 - 19:23
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Porosky @ Mon, 08 Jun 2015 - 14:21) *
Piekny klasyk fakt. Prawie najbogatsza wersja ale mocy troche brakuje czasami. Wolalbym kopressor szczerze mowiac. Fajnie zbiera sie z dolu. Tylko jeszcze kwestja jak to bedzie wspolgrac z automatyczna skrzynia biegow

Coswortow nie było w automacie. Wszystkie miały getraga z jedyną do tyłu.
Pokaż foty tej 190.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 08 Jun 2015 - 19:24
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Dokładnie


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porosky
post Mon, 08 Jun 2015 - 19:30
Post #13


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2015
Skąd: Warszawa





https://m.facebook.com/andrzej.porowski/alb...03752990734689/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porosky
post Mon, 08 Jun 2015 - 19:31
Post #14


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2015
Skąd: Warszawa





I wersje 2.3 16v byly w automacie 2.5 16v i wersje EVO mialy getraga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 08 Jun 2015 - 19:40
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





M102 możesz dłubać - proponuję zacząć od wywalenia układu wtryskowego i zapłonowego do kosza. W 2.3 sama zmiana układu wtryskowego na EFI daje ~150KM. Dodatkowo, jeśli trafiłaby Ci się starego typu głowica z M102 to masz zestaw do przeróbki na mechanikę, który można pogodzić z podwójnym łańcuchem rozrządu z nowszych M102... Co to wszystko daje razem przy wykorzystaniu ostrych wałków i ITB mówić chyba nie muszę biggrin.gif


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 08 Jun 2015 - 19:45
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie było w automacie


http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W201_Cosworth


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porosky
post Mon, 08 Jun 2015 - 19:46
Post #17


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2015
Skąd: Warszawa





Wikipedia rzadzi sie swoimi prawami a baza mercedesa w ktorej po numerze VIN wyszlo ze byl automat jest bardziej przekonywujaca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 08 Jun 2015 - 20:01
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie wiem nie wyglada na cosworth.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porosky
post Mon, 08 Jun 2015 - 20:05
Post #19


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2015
Skąd: Warszawa





Mercedes W201 2.3 16v cosworth(nie mylic z EVO). Pakiet ospojlerowania wyposazenie wnetrza oraz silnik. Wszystko poza przednim zderzakiem i wycieraczkami reflektorow jak najbardziej fabryczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzilas
post Mon, 08 Jun 2015 - 20:23
Post #20


User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Częstochowa





patrząc poza wiki można znaleźć informacje, że opcjonalnie mógł występować automat w 2.3-16v

np. tutaj http://www.mb190e16v.com/Templates/Mercede...%20index%20.htm

CYTAT
At first an automatic transmission wasn't available for the 2.3-16 but in 1985 Mercedes offered a 4-speed automatic transmission as an option.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:38