![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Niezły project. Powiedziałbym, że unikalny. ciekawy jestem kresek I czasów. Powodzenia w dalszej budowie
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
będą mnie ganiać za ic na wierzchu?
![]() ![]() A co do wiedzy płońskiej policji to mam nadzieję, że się trochę doedukowali bo kiedyś zabrali mi dowód za "brak kolektora" ![]() -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
Budowa kolektora
![]() ![]() ![]() -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
zaległe foty, półosie i koło zamachowe od aliego
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Więcej wkrótce ![]() -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Powiem ci jest efekt wow
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 ![]() |
Gdzie to obkukać w Płońsku można?
![]() -------------------- Astra F C25XE+
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
auto robi się prawie 400km od płońska ale niebawem wróci
![]() -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 01 May 2010 ![]() |
W Dalszym Ciągu Łukasz vel Dj_O dłubie??
Ciekaw jestem efektu finalnego, Kibicuje i obserwuje już parę dobrych lat pracy pochłonął kropek. Powodzenia! |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
-------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
Powoli przygotowuję sobie tzw zestaw dragowy
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
Coś tam się dzieje
silnik poskładany wjechał na swoje miejsce: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zamontowany wlot dachowy, lewarek zmiany biegów, kubły, układ paliwowy prawie skończony ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica ![]() |
Super wóz - daj znać jak te sprzęgła się sprawują - prędzej czy później ale mnie też czeka zakup takich.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Jak tam auto? Coś się dzieje?
Jak się sprzęgło spisuje? To jest organiczny dwutarcz czy spiek? Znasz może wagę tych OZ samych bez opon? -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
Cały czas się coś dzieje, w wolnej chwili zrobię update'a. Na dniach będzie odpalane
![]() Sprzęgło organiczne. Co do wagi nie jestem pewien, ale nie są lekkie, coś około 9,5kg chyba -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
-------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Ciekawe czy te brembo będą Ci piszczały
![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Fajna robota
![]() Ale te spawy ze zbliżenia i spawy na kolektorze to widzę 2 skrajności... -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Blaszki prowadzące klocków w jakimś konkretnym celu malowałeś czy to tylko aspekt wizualny? Też jestem ciekaw czy Ci będą piszczeć bo u mnie jest tragedia.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
Bardzo ładny projekt. Podoba mi się. Spawy na kolektorze rzeczywiście średnie... ale na czymś trzeba się uczyć
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
Blaszki prowadzące klocków w jakimś konkretnym celu malowałeś czy to tylko aspekt wizualny? Też jestem ciekaw czy Ci będą piszczeć bo u mnie jest tragedia. Aspekt wizualny, po prostu zaciski były rozebrane na najdrobniejsze elementy i wymienione/pomalowane zostało wszystko co się da. Czemu miały by piszczeć? Może to wina klocków/tarcz, że wam piszczy a nie zacisków? A co co spawów to kolektor był spawany przez doświadczoną osobę, nie było założenia, że mają być piękne tylko mocne żeby nic nie pękało. Kolektor był wytrawiony w kwasie, wygrzany, kanały wewnątrz spasowane frezami, pozostało tylko owinąć bandażem. Grubość ścianki 1.5mm -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:45 |