![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 May 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
To nie wiem jak ty to robisz, bo po trasie Warszawa-Wrocław-Berlin miałem średnie spalanie sporo poniżej 6l(chyba 5,7 na kompie, ale nie chcę skłamać). Na autostradach z reguły 140 na tempomacie jadąc w dwie osoby. Silnik 2.0D PSA. Nie uwierzę, że to auto może spalić 7,5l przy 140km/h...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Podepnę się pod temat. Aktualnie ujeżdżam Avensis combi 1.8. Nieco brakuje ale na dupowóz jest ok. Rozglądam się za czymś większym, też kombi, min 200 hp ![]() Nie podałes budzetu, a to najwazniejsze przeciez. Moje typy: Legacy kombi 3.0 Spec B BMW e46 3.0xi A4b6 quattro 3.0 kombi Każdy ma napęd 4x4, 3 litrowy silnik jak chciałes i ponad 200 koni. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Nie podałes budzetu, a to najwazniejsze przeciez. Moje typy: Legacy kombi 3.0 Spec B BMW e46 3.0xi A4b6 quattro 3.0 kombi Każdy ma napęd 4x4, 3 litrowy silnik jak chciałes i ponad 200 koni. Budżet 40k. Jak w temacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Budżet ni w pieść ni w oko.... dużo jak na A6c5, mało jak na bdb A6c6 quattro. Które zreszta nie ma godnego polecenia benzyniaka pow. 200 koni.
W A6c6 jedyny godny polecenia benzyniak to 2.4, ale on ma raptem 170KM, ewentualnie 2.0TFSI ale on też słabowity. Ty chcesz pow 3 litrów i pow. 200 koni - A6c6 ma 3.2 FSI bardzo kiepski awaryjny silnik. Jesli e46 za małe, a4 za małe, to wziałbym A6c5 z ostatnich lat produkcji z silnikiem 3.0. A najlepiej to chyba Legacy 3.0. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
Moje subaru jest w automacie ale to starsza skrzynia bez trybu manualnego i 4 biegowa ale jak na razie wszystko jest okej, przy mocniejszym wciśnięciu gazu czasem szarpnie przy zmianie, nie jest jakoś mocno ospała i spisuje się dobrze, tak samo jak reszta auta, jedyne co mi padło to szyberdach, coś zgrzytnęło i już się nie chce uchylać jedynie się odsuwa. zawieszenie jest przyjemne i nie zużywa się za szybko. silnik faktycznie trochę słabowity (150KM/nowsze 170KM) ale tragedii nie ma jak nie jest załadowany to kick-down i spokojnie ciężarówkę da się wyprzedzić, spalanie LPG w trasie najmniej 10 litrów ale przeważnie wychodzi ok 12 litrów, w mieście lubi wypić i wychodzi nawet 16 litrów przy umiarkowanej dynamice.
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Budżet ni w pieść ni w oko.... dużo jak na A6c5, mało jak na bdb A6c6 quattro. Które zreszta nie ma godnego polecenia benzyniaka pow. 200 koni. W A6c6 jedyny godny polecenia benzyniak to 2.4, ale on ma raptem 170KM, ewentualnie 2.0TFSI ale on też słabowity. Ty chcesz pow 3 litrów i pow. 200 koni - A6c6 ma 3.2 FSI bardzo kiepski awaryjny silnik. Jesli e46 za małe, a4 za małe, to wziałbym A6c5 z ostatnich lat produkcji z silnikiem 3.0. A najlepiej to chyba Legacy 3.0. 2.0 TFSI jeszcze można zrobić na 300hp I jakoś się już odpycha. Nie musi być 3.0 ale co 6 garów to 6 garów... Na przyzwoite E60 trzeba 50k szykować... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
cóż - może wyjdę na fanboya ale polecam - RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI mysle że w tej kasie jest szansa dostać w miarę przyzwoitą. Automat co prawda starej daty ale bez poważniejszych wad a silnik chyba najlepszy z obe4cnie produkowanych i co najważniejsze - od pakietu startowego można spokojnie odjąć 1500 - 2500 zł ze względu na bezobsługowy rozrząd (łańcuch). Przy wyborze wersji 175 (ale 150 i tak starczy a w 130 można zrobić program) mocy az nadto a nikt mnie nie przekona że okolice 1000 km na baku nie jest wygodne (nie ze względu na koszty).
-------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
Też polecam Lagunę DCI - bardzo dużo auta w niskiej cenie.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 January 2014 Skąd: WML ![]() |
A ja wyjde na oszoloma i powiem - Prius.
Nie jedzie, nudny, wyje. Do dupojazdy po miescie idealny. Będzie dobrze trzymal wartość, o ile nie skoroduje. Najważniejsze - nie psuje sie. Maly bagaj co prawda ale zawsze zostanie budżet na box jakby co. Ewentualnie Avensis 1.8 / 2.0 z cvt, choc na nowsza po 2009 w sensownym stanie będzie chyba ciut przymalo. A jak avensis za mala to camry us zostaje. 2.4 lub 3.5. Oidp. Nie jestem fanbojem japoncow ale imo na dd nadają się najlepiej z czysto ekonomicznego punktu widzenia. Minusem są skrzynie cvt ale do tego działania da się przyzwyczaić. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
S4 Avant, 4.2 V8, tiptronic. Fantstyczny DD. Tylko troszku pali
![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Prius? LOL
Avensis jest ok ale szukam czegoś wygodniejszego i z większą ilością kucyków. Jeszcze mam opcję zaturbić 1zzfe, dać lepsze amortyzatory i jeździć. Super wygodny to był mój były LS430...Ale kombi nie robią ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Ewentualnie Avensis 1.8 / 2.0 z cvt Co Ci zrobił autor tematu, że polecasz mu takie gówno? ![]() Wydaje mi się, że chyba tym nie jeździłeś, bo trudno to komukolwiek polecić. Zarówno avensis jak i każde auto ze skrzynia bezstopniową (jak w skuterach) polecam skreślić definitywnie z list rozważań. Mam kilka takich nowych aut we flocie, nikt tym nie chce jeździć. Wysokie spalanie, okropne wyyyyycie i zero przyspieszenia. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
cóż - może wyjdę na fanboya ale polecam - RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI mysle że w tej kasie jest szansa dostać w miarę przyzwoitą. Automat co prawda starej daty ale bez poważniejszych wad a silnik chyba najlepszy z obe4cnie produkowanych i co najważniejsze - od pakietu startowego można spokojnie odjąć 1500 - 2500 zł ze względu na bezobsługowy rozrząd (łańcuch). Przy wyborze wersji 175 (ale 150 i tak starczy a w 130 można zrobić program) mocy az nadto a nikt mnie nie przekona że okolice 1000 km na baku nie jest wygodne (nie ze względu na koszty). laguna się Kasi nie podoba:P poza tym diesel to raczej słaby pomysł... ale v6 lub 2,0t jak najbardziej;] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity ![]() |
A może Merc W211, przy tych przebiegach jakieś V6 lub V8 np. E350 lub E500.
Jeżeli ma być kombi to ten w E-klasie naprawdę daje radę. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Jeśli W211 to lepiej po lifcie, 40k to raczej za mało na ciekawy egzemplarz
![]() -------------------- F30 330i xDrive '16
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 January 2014 Skąd: WML ![]() |
@kinko
Akurat tak się składa ze jeździłem avensisem z takim motorem, jeździłem priusem, jeździłem aurisem, is300h tez sie nawinal. Najwieksza wada tych skrzyń jest blokada psychiczna użytkownika. Tym trzeba się po prostu nauczyć jeździć. Jak się jeździ plynnie (nie wolno) to przyspieszenia i spalanie są znośne. Co do wyboru - za 40kafli ciężko jest mówić o rozsądnym wyborze. ALBO kupujemy cos z wypiardem ala 530xd i placimy ciezki hajs za serwis i ubezpieczenie dobiegającego dychy wygodnego lecz awaryjnego auta. ALBO kupujemy flegmatyczny dupowoz w ktorym serwis ogranicz sie do lania benzyny i corocznego serwisu olejowego. Dla mnie osobiście kupowanie megakloca do jazdy po buly jak się ma drugiego wariata w garazu jest pomysłem chybionym. Osobiście wolalbym na godzien kręcić sie priusem w ciszy i spokoju a zaoszczedzona kasę pchać w rozwój wariata. Ale nie jestem autorem wątku i nie ja będę wydawał na to hajs ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Co wybrałes? co testowałes? jak wrażenia?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:17 |