Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Peugeot 106 16vt 1992r., 247km / 304nm
Kenet
post Mon, 29 Sep 2014 - 13:26
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Jak na mokre to bardzo dobry czas. Pewno marchewy były, że aż uszy bolo bolo bolo biggrin.gif


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 29 Sep 2014 - 13:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Barejka
post Tue, 28 Oct 2014 - 07:19
Post #22


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Panowie mam maly problem, otoz od dluzszego czasu slychac sprezynki w tarczy, wlasciwie to sprzglo kupione za litr wodki, wiec cudow nie bedzie. Ale mam obawy ze luzne sprezynki sie wysypia, wiec pasowaloby juz sobie wczesniej przygotowac tarcze sprzegla. I pytanie seria dawala rade, ale przy okazji rozbierania wsadzilbym cos wytrzymalszego, ale do jazdy na codzien. tarcza kevlarowa czy tam z domieszka kevlaru czy moze spiek 4 lub 6 lopatkowy? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 28 Oct 2014 - 07:48
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Ty masz tam sprzegło 200mm ? Czy 215 ? I do tej pory na ory sprzegle ? Ja dawałem tarcze kewlarowe było lepiej niż na serii


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Tue, 28 Oct 2014 - 08:31
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





200 ma, u mnie zwykły sachs dawał rade do 320 niutonów. Ja bym kewlarem obił i może jakies mocniejsze sprężynki. Spiek u mnie nie zdał egzaminu na zwykłym docisku.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Tue, 28 Oct 2014 - 16:42
Post #25


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





seryjne 200mm, docisk do dostania tylko trzeba poszukac, jest dosc mocny z 6 lopatkowym spiekiem w Uk wytrzymal 420Nm
tez mysle nad kewlarem sporo osob chwali ze wytrzymalszy od serii, sprezynki seryjne daja rade tylko wsadzilem najlepsza tarcze jaka mialem, ale ona juz za dobra nie byla tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Mon, 06 Apr 2015 - 12:20
Post #26


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Dawno sie nic nie dzialo, a zaszlo kilka drobnych zmian
podobno dzwon podstawą tuningu
18 stycznia


10 godzin pozniej angry.gif


pogielo sie to i owo, ale juz prawie naprawione tongue.gif
przy okazji wpadl kolektor ssacy z c2 vts ciezki do kupienia i przepustnica z megane 2.0
i tutaj pytanie czy jest szansa ze doladowanie wzroslo o 0.2 przez sama zmiane przepustnicy z 52mm na 60mm?

iskry tez juz nie zdmuchnie tongue.gif

tarcza obita kewlarem na skoczylasa, ekspresowe wykonanie w 4h robota profi
ktoras z tych juz nie pamietam ktora biggrin.gif

przy okazji wymiany tarczy w skrzyni wymieniono mi 5 bieg z hdi max 270 tongue.gif

jeszcze na starej seryjnej szmacianej tarczy sprzeglo dobrze znosi starty z 2 biegu z 5 tys
https://www.youtube.com/watch?v=6OjUBiL02Ng
na czas postoju przykupilem sobie jako milosnik francuzow czerwono malinowego vts, ktorego chetnie sie pozbede tongue.gif


no i w kwietniu na ponowne strojenie bo juz teraz widze ze jest szybciej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 06 Apr 2015 - 13:13
Post #27


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Hmm a jak z podpieciem msd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Mon, 06 Apr 2015 - 13:43
Post #28


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





wtyczka i 4 srubki wszytsko mialem gotowe po cewce z forda smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Mon, 06 Apr 2015 - 17:24
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Przy jakim doładowaniu zdmuchiwało iskrę na fordzie? To zetecowa była?

Dłuższy piąty bieg czyli 0.76, czy jeszcze lepiej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Mon, 06 Apr 2015 - 22:13
Post #30


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Na fordzie cos w okolicy 1.2 b. tak zetecowa. Ogladalem te trybiki piatego biegu, ale za cholere nie pamietam co to bylo dry.gif wiem ze 250 jedzie i jeszcze mam obroty tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 07 Apr 2015 - 11:40
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





CYTAT(Barejka @ Mon, 06 Apr 2015 - 11:20) *
przy okazji wpadl kolektor ssacy z c2 vts ciezki do kupienia i przepustnica z megane 2.0
i tutaj pytanie czy jest szansa ze doladowanie wzroslo o 0.2 przez sama zmiane przepustnicy z 52mm na 60mm?


Tak, ja robiąc doloty, zakładając większe, mniej restrykcyjne IC zauważyłem że doładowania skaczą do góry. Ale tylko pod warunkiem że przepustnica nie stawia oporu tylko IC i jest ładowane z innej turbosprężarki niż fabrycznie.

Taka sytuacja była na przykład u Kakao, u niego ciśnienie wzrosło o 0,4b jeśli dobrze pamiętam.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Tue, 07 Apr 2015 - 13:46
Post #32


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





O dzieki za odpowiedz, ic tez mial dospawane alu kolanko bo silikon sie za bardzo zginal, wiec mysle ze to realne ze moglo sie zwiekszyc doladowanie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Wed, 15 Apr 2015 - 17:54
Post #33


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Był plan na ebc, lecz temat upadł zostal manual. Przy okazji skonczyly sie wtryski, wiec na szybko kupione 525cc tak jak planowalem i paliwa powinno wystarczyc na zawsze smile.gif

I oczywiscie wycieczka na strojenie cisnienie podnioslo sie nie wiele, ale jak widac ssacy z c2 vts dal sporo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Fri, 24 Apr 2015 - 17:35
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Barejka pokaż tłoki.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Fri, 24 Apr 2015 - 18:57
Post #35


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Wyciagne to pokaze bo sam jestem ciekaw. Chyba znalazem przyczyne skonsultowane z Jazdzwinem ze kabel power ground mogl byc zle polaczony i mamy efekty no i faktycznie patrze, a srubka od konekora nie dokrecona lata luzno sad.gif szkoda moje niedopatrzenie, cale szczescie sam wiesz po ile chodza bloki silnika biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Wed, 20 May 2015 - 22:39
Post #36


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Dobra panowie burza mozgow smile.gif rozebralem motor, korby lala, tloki idealne , glowica ok. Nie mam pojecia gdzie jest problem,pasek mialem luzniejszy rozrzadu i moze przeskoczyl czy cos, ale przeciez silnik nie zadymilby na niebiesko/bialo, wykluczam wciagniecie oleju przez odme bo mam w zbiorniczek ktory byl pusty, turbo nie nosi sladow spalonego oleju, jedyne co przychodzi mi do glowy ze puscil uszczelka pod glowica?! szpilki nie wyciagniete, plynu nie zauwazylem zeby ubylo przez kilka minut, nie mieszalo sie tez z olejem, trudno skladam na nowej uszczelce i szpilkach i zobacze co sie bedzie dzialo, najwyzej bede kilka godzin pracy w plecy. A z odmy tak jakby cos wiecej przedmuchu bylo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Thu, 21 May 2015 - 00:31
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Skoro większy przedmuch z odmy to może pierścionki?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Thu, 21 May 2015 - 21:37
Post #38


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





dzisiaj przejrzalem na spokojnie, dwie korby minimalnie sie ugiely moze przeladowalo czy cos smile.gif boost cut ustawiony dosc wysoko, wiec mialo prawo, takze skladam i problem z silnikiem uwazam za rozwiazany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sat, 30 May 2015 - 07:15
Post #39


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





a tak ugiely sie dwie korbki, nie wiem jak i po co do dzisiaj jest to zagadka smile.gif moze z wiekszej ilosci paliwa jak tranzystor w decie padl? : zagadka normalnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Sat, 30 May 2015 - 11:11
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





CYTAT(Barejka @ Sat, 30 May 2015 - 07:15) *
a tak ugiely sie dwie korbki, nie wiem jak i po co do dzisiaj jest to zagadka smile.gif moze z wiekszej ilosci paliwa jak tranzystor w decie padl? : zagadka normalnie



Jak wtryski lały cały czas to co się dziwić, paliwo nie jest ściśliwe.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 18:53