Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4 B6 1.8T GT3082R
Mickey
post Thu, 14 Aug 2014 - 10:03
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





jak sobie niekupiłeś extra lepszych sworzni to od wossnera masz takie jak rafałek pokazał, też złamałem takiego


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Aug 2014 - 10:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
N1SMO
post Thu, 14 Aug 2014 - 10:46
Post #22


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





CYTAT(Pawel-2005 @ Thu, 14 Aug 2014 - 09:54) *
pamiętaj Rafał ,że TY dmuchałeś 2.5 bara ale było tam troszkę większe turbo niż chińskie gt3082;) dlatego było Ci łatwiej połamać sworzeń.
Ciekawy jestem jak wstanie te turbo przy pojemności 1.8. To jest na ślizgach czy kulkach?
Ale skoro chcecie dmuchać tyle to można zainwestować z śruby ARP na podporach wału. Można je zmienić w każdej chwili i luz podobno bardzo nieznacznie się zacieśnia więc jeśli nie jest bardzo ciasno spasowane to będzie ok:) Ja u siebie podmieniłem po 15 tysiącach i wszystko śmiga jak trzeba


turbo jest na kulkach, pasowanie zrobiliśmy w miarę luźne,
w planach na przyszły sezon jest stroker i już powoli zbieram graty, tak więc dzięki za podpowiedź, zainwestuje w ARP na podpory,
może faktycznie z obawy o sworznie dmuchniemy 2,0-2,2bara, a po uzbrojeniu silnik w strokera i mocniejsze sworznie go dopompujemy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 14 Aug 2014 - 11:12
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





to skoro składaliście na ten rok silnik od podstaw to czemu nie od razu 2.0? nie szkoda kasy na takie coroczne rozbieranie silnika i przebudowę ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Thu, 14 Aug 2014 - 11:22
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





wiem, mea culpa, wyszło trochę nie praktycznie, ale za to będę miał porównanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 14 Aug 2014 - 13:40
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(N1SMO @ Thu, 14 Aug 2014 - 10:46) *
turbo jest na kulkach, pasowanie zrobiliśmy w miarę luźne,
w planach na przyszły sezon jest stroker i już powoli zbieram graty, tak więc dzięki za podpowiedź, zainwestuje w ARP na podpory,
może faktycznie z obawy o sworznie dmuchniemy 2,0-2,2bara, a po uzbrojeniu silnik w strokera i mocniejsze sworznie go dopompujemy wink.gif



Szczerze , to czy ten sezon , czy przyszly sezon , wyjdzie wam jeszcze wiele problemow po drodze i nie sa to tylko sworznie . Ale trzymam kciuki za 600+

Pawel ,tak masz racje ,mam inne turbo ,ale przy pojemnosci 1850 beda musieli zbudowac wieksze cisnienie ,ewentualnie wyzej zakrecic (by osiagnac zakladany cel )


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 14 Aug 2014 - 14:32
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 13 Aug 2014 - 23:50) *
Nie chodzi o srednice zewnetrzna sworznia ,tylko o jego grubosc . Pekaja jak zapalki ale nie bede cie straszyl ... jak peknie tzn ze bylo juz mocno cool.gif



jeżeli zaśmiecam temat to sorry ale mam na handel sworznie z silników serii Nascar, gruba ścianka, pokryte DLC , nie wiem jaki materiał ale napewno najwyższej jakości, nowe kosztują więcej niż kompletne tłoki Wossnera do 1.8T. Radzą sobi z tłokiem 106mm na wykorbieniu 82,5mm przy 10500 obrotów to i tu sobie poradzą
średnica 22mm długość 51mm, gr. ścianki 4,5mm waga 88gr - do mojego auta okazały się za krótkie, może komuś się przydadzą np. do 2.5 bara 1.8T ;-), cena atrakcyjna na PW


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 15 Aug 2014 - 12:04
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





w 1.8t masz 20mm albo 19mm także nici z tego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 16 Aug 2014 - 14:42
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Gratki za chęci, fajnie, że ktoś chcesz przebudowywać 1.8T na 500KM, coś się w ogóle dzieje. Jednak jeśli na prawdę ekstremalnie nie przerobi się silnika to na pewno nie będzie to cieszyć jazdą. Nie mówiąc tu już o bezobsługowej eksploatacji.
Te wałki jednak nie pasują do tego projektu. Takie ADR-y to się zakłada jak się komuś nudzi, a nie do takich zakładanych mocy z tak malej pojemności. Daj jakiegoś Schricka.
To CR to raczej moim zdaniem za niskie. To auto nie pojedzie w ogóle bez w pełni otwartej przepustnicy. Więc nie będzie ono ani w 20% streetowe.
Wybór budy jak do 1/4 Mili średni bo B6 to waży sporo i nawet odchudzanie niewiele daje. Przy dzisiejszych zabawkach jakie się na kresce pojawiają to ta buda jest słoniem pośród kangurów.
Marchewy fajne.
Zakres modyfikacji nie mały.
Radzę bardziej konkretnie określi do czego auto ma służyć, bo do jazdy po bułki i na 1/4 na raz to się na pewno nadawać nie będzie.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Korek91
post Tue, 30 Sep 2014 - 16:06
Post #29


User
Dołączył: Wed, 17 November 2010





Widziane o 16 na drodze wiec pewnie bedzie jakis aktual :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Tue, 30 Sep 2014 - 20:49
Post #30


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





auto się dostraja,
a w międzyczasie na pokład zawitała nowa elektronika ( EBC firmy Greddy )

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gosciu_3m
post Sat, 04 Oct 2014 - 13:01
Post #31


User
Dołączył: Sun, 24 November 2013





Jest wykresik 419/472 na 98 :-) Jeszcze 116 km i bedzie najmocniejsze 1.8t w 3miescie jak bylo w zamysle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Sat, 04 Oct 2014 - 16:08
Post #32


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





aktualnie na E85 jest 513/557
większy wydech i ostrzejsze wałki pozwolą na wiele więcej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Sat, 04 Oct 2014 - 20:41
Post #33


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





https://www.youtube.com/watch?v=D7t6y7Xr7HY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Sat, 04 Oct 2014 - 21:30
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





jak dla mnie troche przereklamowany projekt tak samo na fb jak i tu.. wiecej pokory Panowie wink.gif chociaz zeby nie bylo, zycze Wam jak najlepiej!


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buryy
post Sun, 05 Oct 2014 - 01:37
Post #35


User
Dołączył: Fri, 12 November 2004
Skąd: Opole





Fajnie, że te moje części dalej żyją ale...
- ta sprężarka nie nadaje się do jakiegokolwiek rozsądnego tuningu,
- auto nie zrobi nigdy wow ani w street awd ani w drag awd, na domiar złego (?) 2.7 biturbo byłoby sporo tańsze i mniej problemowe przy takich mocach
Powiedz po co?


--------------------
FUN:
Golf 1 400+
S4B5 450+
AudiCoupeQuattroV8T 600+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 05 Oct 2014 - 20:39
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Do ilu kręcicie motor ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Mon, 06 Oct 2014 - 11:43
Post #37


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





Kręcimy do 7800,
2.7BiT nie jest wcale tańszą opcją, poza tym 2.7 w budzie B6 jest już strasznie oklepany, a ja chciałem zawsze zrobić bardzo mocne 1.8T
GT3082R jest moim zdaniem super sprężarą, ale na przyszły sezon czeka GTX3582R,
myślę że jeszcze w tym roku bez problemu pęknie 6xx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 06 Oct 2014 - 13:38
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





A moze jakies oficjalne info kto stroi ten samochod ??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Mon, 06 Oct 2014 - 14:31
Post #39


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 06 Oct 2014 - 13:38) *
A moze jakies oficjalne info kto stroi ten samochod ??

Uznanie największe oczywiście dla Krzyśka, Robert dopiero w ten weekend zdradził kto zajął sie programem,
auto jest jeszcze trochę wg GTO zdławione wydechem i wałkami, myślę na Schrickiem albo IE IECVA1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 07 Oct 2014 - 13:04
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





miałem u sebie IE IECVA2 i nie dały kompletnie nic względem ADR z VVT. Nie wiem czy to wina ,że był już to już prawie koniec turbo ale mocy nie było nawet 5km więcej a dół sporo słabszy. Osoba która mi stroiła auto strasznie narzekała na te wałki ,że przepływ skakał nie liniowy i dlatego je sprzedałem. Teraz turbo jest trochę większe i zobaczymy czy silnik góra się nie zapcha ale jeśli już bedę zmieniał to na pewno nie na IE . Chyba ,że ta wersja najostrzejsza coś daje ale wariant pośredni u mnie był porażką :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:26