![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
jak sobie niekupiłeś extra lepszych sworzni to od wossnera masz takie jak rafałek pokazał, też złamałem takiego
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
pamiętaj Rafał ,że TY dmuchałeś 2.5 bara ale było tam troszkę większe turbo niż chińskie gt3082;) dlatego było Ci łatwiej połamać sworzeń. Ciekawy jestem jak wstanie te turbo przy pojemności 1.8. To jest na ślizgach czy kulkach? Ale skoro chcecie dmuchać tyle to można zainwestować z śruby ARP na podporach wału. Można je zmienić w każdej chwili i luz podobno bardzo nieznacznie się zacieśnia więc jeśli nie jest bardzo ciasno spasowane to będzie ok:) Ja u siebie podmieniłem po 15 tysiącach i wszystko śmiga jak trzeba turbo jest na kulkach, pasowanie zrobiliśmy w miarę luźne, w planach na przyszły sezon jest stroker i już powoli zbieram graty, tak więc dzięki za podpowiedź, zainwestuje w ARP na podpory, może faktycznie z obawy o sworznie dmuchniemy 2,0-2,2bara, a po uzbrojeniu silnik w strokera i mocniejsze sworznie go dopompujemy ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
to skoro składaliście na ten rok silnik od podstaw to czemu nie od razu 2.0? nie szkoda kasy na takie coroczne rozbieranie silnika i przebudowę ?
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
wiem, mea culpa, wyszło trochę nie praktycznie, ale za to będę miał porównanie
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
turbo jest na kulkach, pasowanie zrobiliśmy w miarę luźne, w planach na przyszły sezon jest stroker i już powoli zbieram graty, tak więc dzięki za podpowiedź, zainwestuje w ARP na podpory, może faktycznie z obawy o sworznie dmuchniemy 2,0-2,2bara, a po uzbrojeniu silnik w strokera i mocniejsze sworznie go dopompujemy ![]() Szczerze , to czy ten sezon , czy przyszly sezon , wyjdzie wam jeszcze wiele problemow po drodze i nie sa to tylko sworznie . Ale trzymam kciuki za 600+ Pawel ,tak masz racje ,mam inne turbo ,ale przy pojemnosci 1850 beda musieli zbudowac wieksze cisnienie ,ewentualnie wyzej zakrecic (by osiagnac zakladany cel ) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Nie chodzi o srednice zewnetrzna sworznia ,tylko o jego grubosc . Pekaja jak zapalki ale nie bede cie straszyl ... jak peknie tzn ze bylo juz mocno ![]() ![]() jeżeli zaśmiecam temat to sorry ale mam na handel sworznie z silników serii Nascar, gruba ścianka, pokryte DLC , nie wiem jaki materiał ale napewno najwyższej jakości, nowe kosztują więcej niż kompletne tłoki Wossnera do 1.8T. Radzą sobi z tłokiem 106mm na wykorbieniu 82,5mm przy 10500 obrotów to i tu sobie poradzą średnica 22mm długość 51mm, gr. ścianki 4,5mm waga 88gr - do mojego auta okazały się za krótkie, może komuś się przydadzą np. do 2.5 bara 1.8T ;-), cena atrakcyjna na PW -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
w 1.8t masz 20mm albo 19mm także nici z tego.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Gratki za chęci, fajnie, że ktoś chcesz przebudowywać 1.8T na 500KM, coś się w ogóle dzieje. Jednak jeśli na prawdę ekstremalnie nie przerobi się silnika to na pewno nie będzie to cieszyć jazdą. Nie mówiąc tu już o bezobsługowej eksploatacji.
Te wałki jednak nie pasują do tego projektu. Takie ADR-y to się zakłada jak się komuś nudzi, a nie do takich zakładanych mocy z tak malej pojemności. Daj jakiegoś Schricka. To CR to raczej moim zdaniem za niskie. To auto nie pojedzie w ogóle bez w pełni otwartej przepustnicy. Więc nie będzie ono ani w 20% streetowe. Wybór budy jak do 1/4 Mili średni bo B6 to waży sporo i nawet odchudzanie niewiele daje. Przy dzisiejszych zabawkach jakie się na kresce pojawiają to ta buda jest słoniem pośród kangurów. Marchewy fajne. Zakres modyfikacji nie mały. Radzę bardziej konkretnie określi do czego auto ma służyć, bo do jazdy po bułki i na 1/4 na raz to się na pewno nadawać nie będzie. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Wed, 17 November 2010 ![]() |
Widziane o 16 na drodze wiec pewnie bedzie jakis aktual :-)
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Sun, 24 November 2013 ![]() |
Jest wykresik 419/472 na 98 :-) Jeszcze 116 km i bedzie najmocniejsze 1.8t w 3miescie jak bylo w zamysle.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
aktualnie na E85 jest 513/557
większy wydech i ostrzejsze wałki pozwolą na wiele więcej ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
jak dla mnie troche przereklamowany projekt tak samo na fb jak i tu.. wiecej pokory Panowie
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Fri, 12 November 2004 Skąd: Opole ![]() |
Fajnie, że te moje części dalej żyją ale...
- ta sprężarka nie nadaje się do jakiegokolwiek rozsądnego tuningu, - auto nie zrobi nigdy wow ani w street awd ani w drag awd, na domiar złego (?) 2.7 biturbo byłoby sporo tańsze i mniej problemowe przy takich mocach Powiedz po co? -------------------- FUN:
Golf 1 400+ S4B5 450+ AudiCoupeQuattroV8T 600+ |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Do ilu kręcicie motor ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
Kręcimy do 7800,
2.7BiT nie jest wcale tańszą opcją, poza tym 2.7 w budzie B6 jest już strasznie oklepany, a ja chciałem zawsze zrobić bardzo mocne 1.8T GT3082R jest moim zdaniem super sprężarą, ale na przyszły sezon czeka GTX3582R, myślę że jeszcze w tym roku bez problemu pęknie 6xx |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
A moze jakies oficjalne info kto stroi ten samochod ??
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
A moze jakies oficjalne info kto stroi ten samochod ?? Uznanie największe oczywiście dla Krzyśka, Robert dopiero w ten weekend zdradził kto zajął sie programem, auto jest jeszcze trochę wg GTO zdławione wydechem i wałkami, myślę na Schrickiem albo IE IECVA1 |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
miałem u sebie IE IECVA2 i nie dały kompletnie nic względem ADR z VVT. Nie wiem czy to wina ,że był już to już prawie koniec turbo ale mocy nie było nawet 5km więcej a dół sporo słabszy. Osoba która mi stroiła auto strasznie narzekała na te wałki ,że przepływ skakał nie liniowy i dlatego je sprzedałem. Teraz turbo jest trochę większe i zobaczymy czy silnik góra się nie zapcha ale jeśli już bedę zmieniał to na pewno nie na IE . Chyba ,że ta wersja najostrzejsza coś daje ale wariant pośredni u mnie był porażką :/
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:26 |